Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Loka 02, 2024 1:21 am
V:n ystävä tiesi V:n kertomana masennuksesta ja kertoi T vaikuttaneen stressaantuneelta.
Oletko varma, että stressin syy oli masennus vai olisiko se voinut olla se, että V toimi niin kuin oli tottunut toimimaan, eikä halunnut enää olla Tikkasen ohjaamana?
Minun masennuksen ymmärryksen tietämyksesi perustuu siis siihen, että sinä ja jokunen muu nettikirjoittaja on päättänyt niin kirjoitusteni perusteella.
Pystytkö ehkä tekemään myös profiloinnin tai peräti diagnoosin kirjoitusteni perusteella?
Ymmärrän erittäin hyvin Tolvasen kannan.
Näen myös sen, että hän on emeritus ja esim somemaailmasta kovasti ulkona.
Hänen kantansa on erittäin fiksu, mutta ei huomioi tätä päivää kovinkaan paljon.
On totta, että henkirikoksista uutisoidaan ja pitääkin uutisoida. Hän ei kuitenkaan huomioinut ollenkaan tämän henkirikoksen uutisoinnin erityislaatuisuutta nimineen, osoitteineen, kuvineen.
Juuri siksi minusta jäykkien rajojen vetäminen on haasteellista, suorastaan mahdotonta.
Oletko huomioinut, että
edelleen jokaisen esim ILn jutun perässä on teksti
Iltalehti julkaisee syytetyn nimen poikkeuksellisesti jo ennen tuomiota, koska hän on työskennellyt yhteiskunnallisesti merkittävässä ammatissa ja hoitanut potilaita, joiden kannalta heitä hoitaneen psykiatrin rikosepäilyllä on suuri merkitys.
Haluan, että kiinnität tuossa erityisesti huomiota sanaan POIKKEUKSELLISESTI
Haluaisin vielä korostaa, ettei Tolvanenkaan ole sen koomin asiaa kommentoinut….
Tuo Tikkasen oma asema on saattanut hänen vaikutuspiiriinsä joutuneet lapset tahtomattaan turhan julkisuuden keskelle.
Viimeinen hoitosuhde oli 8/21 - 3?/22
Sen jälkeen, kuukausien tauon jälkeen, Tikkanen kontaktoi hoitavaa syksyllä 22.
8 kk edellisen kontaktin jälkeen.
Onko se sinusta toimiva hoitosuhde masentuneelle potilaalle?
(Eikä vika kontaktien vähyyteen ollut lääkärissä, vaan potilaassa.)0
*pltmtxtvp*tm
Jää epäselväksi kenen stressistä puhut, Tn vai Vn. Minä olen lukenut vt:n, siellä on
Vn ystävän paljon puhuvat kommentit, hänen selvät havaintonsa. Paha sinulle, ettet voi vääntää niitä muuksi. Kova on yrityksesi. Syy, tarve sille? No tietysti palvelemaan agendaasi.
KYSYMYS MH:lle: Millä tavalla luulet Vn toimineen Tn ohjaamana? Cadi kertoi Vn tuntevan ihmisen puhuneen aivan toisenlaista tietoa Victoriasta kuin mihin muottiin olet Victoriaa ollut tunkemassa. Ja itse asiassa minulle on tullut ihan samanlainen vaikutelma.
Etkö tosiaan muista, mitä olet itse kirjoittanut omasta tapauksestasi?
*pltmtxtvp*tm
Edelleen: hoitosuhde oli 18.8. - 23.11.2022 ihan hoitavan psykiatrin mukaan (vt:stä löytyy sekin tieto).
Kuten olen kirjoittanut USEAMPAAN kertaan,
johtui kummallinen yli 8 kk tauko Tikkasesta. Hänen olisi pitänyt varata seuraava aika 2/-22, ei varannut. Miksi?
- Menikö siinä vaiheessa vähän paremmin, kuten oli puhelinvastaanotolla 25.1. kertonut?
- ottiko jstk syystä 'nokkiinsa' psykiatrin 12/-21 aloittamasta yhdistelmälääkityksestä, jonka oli lopettanut päivää ennen puhelinvastaanottoa. Muistutan siitäkin, että psykiatri soitti Tlle 25.1, eikä toisinpäin, vaikka T jätti saapumatta vo:lle - koronan vuoksi. >>
tuokin vaikuttaa jo jkv 'vastahankaiselta'
Ja siitä alkoi yli 8 kk tauko. Vaikuttaa siltä, että
jtk 'pakon sanelemana' joutui palaamaan psykiatrin helmoihin 5.10 (vai 7.10) - ilmeisesti puhelu? Siinä kun oli päättynyt yleislääkärin kirjoittama 2 vk sl.
Mitä T 'pakeni' irrottautuessaan yli 8 kk ajaksi hoitosuhteesta? Kuten olen sanonut, olisi tuossa hoitosuhteessa voinut olla hyötyä siitä, että olisivat sopineet aina käynnillä seuraavan ajan. 8/21 - 1/22 tapaamiset olleet 7 kk välein.
Sanot ymmärtäväsi erittäin hyvin Tolvasen kannan. Se
ymmärrys ei kyllä näy kirjoituksissasi. Ei näy siinäkään, ettet uskalla sanoa sitä, mitä Tolvasen lausunnosta perimmiltään ajattelet, mutta tuot sen kuitenkin esille.
Tolvanen on huomioinut aivan kaiken. Sinun on aivan turha yrittää 'nakertaa' hänen lausuntoaan. Se on juuri niin kuin on. Tolvanen on tietenkin huomioinut myös tapauksen erityislaatuisuuden.
Ei kai nyt sentään enää ole uutisoitu noin, nimen julkaisemisesta jo ennen tuomiota, kun
tuomio on annettu jo 30.8.
Suositusten antaminen kärsimyskorvauksista on siis sinun mielestäsi täysin mahdotonta! Hohhjoaa! Onneksi sinun luuloasi ei huomioida suosituksia tehtäessä.
Paikkaan ennakkoluulojasi emeritusprofessiudestaan. Hän Näyttää eläköityneen tammikuussa 68 vuotiaana.
KYSYMYS MH:lle: Miten perustelet, että Tolvanen olisi ulkona some-maailmasta? Tarkastin ihan sinun ennakkoluulojesi vuoksi. Tolvanen Näyttää olevan ainakin facessa ja X:ssä!
KYSYMYSET MH:lle:
- Millä perustelet, ettei Tolvanen huomioi tätä päivää kovinkaan paljon?
- Siis mitä Tolvanen ei ole sen koommin kommentoinut?
Minusta Tolvanen vaikuttaa olevan erittäin hyvin ajan tasalla. Ei jäänyt näköjään kokonaan eläkkeelle. Jatkaa opiskelijoiden ohjaamista ja yksityisessä firmassa neuvottelevana lakimiehenä. Kovakuntoinen mies, haastattelu, jonka luin oli tammikuussa jolloin kertoi hiihtävänsä 2 tuntia päivässä. Tuota haastattelua ei pystynyt tänne linkkaamaan.
Kovin ikä_rasistiset ovat ennakkoluulosi.
Ennen kun päästät suustasi stereotyyppisiä sammakoitasi kannattaisi tarkistaa faktoja.