Helsinki Ullanlinna - psykiatrille elinkautinen vaimon murhasta 12/2022

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Doris Watson
Neuvoja-Jack

Re: Helsinki Ullanlinna - psykiatrille elinkautinen vaimon murhasta 12/2022

Viesti Kirjoittaja Doris Watson »

Talvi, ihanko noin luulet että Terveystalo ja potilaat olisivat nnokkaana jakaneet talon sisäisiä tietojaan kuinka potilaat voivat, kuinka heidän hoitonsa on junailtu tästä eteenpäin ym mitä tapahtuneesta on seurannut ?
Ihme logiikkaa että mitä Iltiksessä ei ole uutisoitu ei ole tapahtunut.
Takana voi olla vaikka mitä mutta Terveystalo ei ole kokenut tarvetta päästä otsikoihin yhtään enempää.
mielistelijä
Harjunpää

Re: Henkirikos Helsingin Ullanlinnassa - psykiatri vangittiin epäiltynä vaimonsa taposta

Viesti Kirjoittaja mielistelijä »

loaded kirjoitti: Pe Joulu 23, 2022 8:34 am Täällä on esitetty olettamuksia, joille ei ole minkään valtakunnan todisteita. Muutama järjen hento äänikin on yrittänyt esittää vaihtoehtoisia skenaaroita, mutta näistä on nyt tullut täällä jo virallinen totuus:

Listaan muutaman:
- RT tappoi vaimonsa rahan takia
- RT ei tappanut vaimoaan rahan takia, koska avioehto, vaan asunnon takia
- RT yritti tappaa lapsensa
- RT yritti tappaa vaimonsa lapset
- RT yritti tappaa koiran
- vaimo aikoi jättää RT:n
- RT ei oikeesti välittänyt lapsistaan
- RT ei oikeesti välittänyt potilaistaan, vaan hakeutui potilastyöhön vallanhalun tms. takia
- RT on läpeensä paha. Ja koska RT on paha, mikään mitä hän on sanonut ex-vaimostaan, ei voi pitää paikkaansa, koska tämän täytyy olla hyvä
- RT aikoo huijata mielentilatutkimuksessa

Haloo!
Suurin osa tapoista tapahtuu joko viinapullosta riitelemisen johdosta tai siksi, että puolison naama alkaa vaan vituttaa. Entä jos tähän tappoon syynä oli molemmat asiat? - Ai niin, mutta eihän puoliso ole voinut dokata, koska hän ei ollut se paha (dokaamisen puolesta ei kyllä puhu sekään, että puoliso oli seuraavana aamuna menossa töihin).
Entä jos kyseessä oli ihan tylsä humalaisen/sekakäyttäjän tekemä kännihuitaisu, jolla oli tavallista karmeammat seuraukset?
Yksi mielenkiintoinen näkökohta on ketjussa esitettyjen diagnoosien määrä. Onko nyt niin, että kun RT menetti asemansa (tuskin toimii enää psykiatrina) niin ne, jotka ei ehkä olisi pystyneet lukemaan niin pitkälle, päättää kompensoida tilanteen näyttämällä, että kyllä täälläkin osataan? Tyyliin kalifiksi kalifin paikalle.

Jos tämä olisi sattunut jossain huonomaineisessa lähiössä, tämä ei vaan olisi herättänyt niin paljon tunteita, erityisesti vahingoniloa.

Ei ollenkaan mahdottomuus, että listan ”olettamukset” osiltaan pitäisivät paikkansa.
Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

(Ot: olet itse kertonut olevasi itäpuolelta Suomea ja vääntänyt viesteisssäsi savoa (voe tokkiinsa).
Minulla ei onneksi ole mielenkiintoa, eikä aikaa pohtia sinua henkilönä.)

Suomenruotsalaisia täytyy siis päätelmiesi perusteella olla hyvin monia ryhmiä.

Munulla on lähempää kokemusta vain pääkaupunkiseudulta ja Vaasan tienoilta. Niissä, hyvin läheisissä yhteisöissä, en ole törmännyt kuvailemiisi piirteisiin.

Tuntuukin oudolta, että muodostat noinkin jyrkkiä mielikuvia, ilman henkilökohtaista kokemusta.
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
Talvi24
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Talvi24 »

Doris Watson kirjoitti: Su Loka 06, 2024 12:26 pm Talvi, ihanko noin luulet että Terveystalo ja potilaat olisivat nnokkaana jakaneet talon sisäisiä tietojaan kuinka potilaat voivat, kuinka heidän hoitonsa on junailtu tästä eteenpäin ym mitä tapahtuneesta on seurannut ?
Ihme logiikkaa että mitä Iltiksessä ei ole uutisoitu ei ole tapahtunut.
Takana voi olla vaikka mitä mutta Terveystalo ei ole kokenut tarvetta päästä otsikoihin yhtään enempää.
En luule yhtään mitään. Etkö lukenut kommenttiani vai etkö ymmärtänyt, mitä kirjoitin?

Eihän Terveystalo voi jakaa yhtään mitään kenenkään potilaan tietoja. Suomessa on olemassa tietosuoja mm. potilaskertomuksiin liittyen. Terveystaloan on asianmukaisesti uutisoinut, että siellä hoidossa olleille potilaille on järjestetty uudet hoitosuhteet.

Kuten totesin, kaikilla Tn entisillä potilailla on uudet hoitavat lääkärit. Jotkut Terveystalossa jotkut jossain muualla.
Mihin ihmeeseen luulisit potilaiden levittäneen omia terveystietojaan? He ovat tosiaan saaneet puhuttua asiansa uusen psykiatrin kanssa. Siinä samassa voineet tuoda esille mahdolliset epäilynsä, kysymyksensä uudelle psykiatrille - jos heillä on sellaisia epäilyjä ollut. Siis ihan turvallisesti ja luottamuksellisesti. Ei heidän uudet psykiatrinsa levitä heidän potilastietojaan tietenkään yhtään minnekään.

Terveystalo terveystalona ei tietenkään olisi voinut tuoda julkisuuteen yhtään mitään heidän hoidossaan olevista potilaista sinänsä.

Heh, mitä tulkintaa. Ip-lehtien erityisesti otsikot ovat todella klikkauksia kalastelevia ”hyytävine” ja ”kylmäävine” otsikoineen ja jutuissa on samaa tarjoitushakuisuutta takoa rahaa jutuilla. En todellakaan arvosta ip-lehtiä enkä Seiskaa. Utisointi ollut toki myös mm. Ylellä ja HS:ssa. Taisit unohtaa tyystin välituomion. Etkö ole lukenut sitä? Kannattaisi lukea.

Jos, kuten väität, että takana olisi vaikka mitä (millähän perusteella?), niin ne voisivat olla olleet Tlle raskauttavia. Jos niistä olisi ollut jollain tavoin luotettavaksi epäilty tieto, niin miksi ei kukaan, mikään taho olisi tehnyt ilmoitusta vaikkapa Valviraan? Jos olisi ollut ja jos esim. Terveystalo olisi tehnyt ilmoituksen (niin kuin työnantaja voi tehdä), niin olisihan se ollut ”suoraselkäistä” toimintaa entiseltä työnatajaltaan (vai kutsutaanko työnantajaksi, kun yrittäjänä tehnyt siellä töitä?). Oletettavasti T-talo olisi pikemminin saanut pointsit tuosta. Mutta eikö siis ole ollut aihetta valituksiin?

>> Olet edelleen niin kauan luulojesi varassa ennen kun toisin todistetaan.
Viimeksi muokannut Talvi24, Su Loka 06, 2024 1:10 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ulrica
Andy Sipowich NYPD

Re: Hki Ullanlinna - psykiatri epäiltynä vaimonsa murhasta 12/22 ja aiemmasta perhemurhan yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

Sissi kirjoitti: Ma Marras 06, 2023 4:40 am
Pyllerö kirjoitti: Su Marras 05, 2023 9:18 pm Vielä kerran!Onko poissuljettu psykiatrin mahdollinen osuus Myyrmäen postinjakajan murhaan?
Kaikkea sitä alkaakin miettimään unetonna yönä, suden hetkenä, mutta ei tämä teoria niin järjetön ole kuin voisi äkkiseltään luulla. Tikkanen versus postinjakajan surmaaja: Mies, 170-180 cm, voimakas päähän kohdistettu väkivalta, astalolla", ei motiivia, poliisi luonnehtii postisurmaajaa: "Väkivallan laatu osoittaa, että tekoon liittyy mahdollisesti mielenterveysongelmia ja harhaista käyttäytymistä." (Tikkasen nupin kunto selvinnee ihan pian, mutta ehkäpä.)
Teot tehty 30 päivän välein, kumpikin torstain ja perjantain välisenä yönä, aamuyöstä, D-rapussa tai D-rapun edessä.
Vaimon surmalle ei löytynyt motiivia mutta jospa se vaimon surmaamisen motiivi onkin aikaisemman surman peittely, vaimo vainunnut jotain ja ottanut puheeksi.
Mitäs niitä muita surmia uudellamaalla onkaan selvittämättä lähivuosilta...
Tämä on ollut mielenkiintoinen pohdinta jo ketjun alkupäässä. Kovin moni ketjun kirjoittaja on asiaa tuonut esille. Katsotaan kuullaanko asiassa lisää tuonnempana.
Talvi24
Jessica Fletcher

Miss Holmes #1 kirjoitti: Su Loka 06, 2024 12:40 pm (Ot: olet itse kertonut olevasi itäpuolelta Suomea ja vääntänyt viesteisssäsi savoa (voe tokkiinsa).
Minulla ei onneksi ole mielenkiintoa, eikä aikaa pohtia sinua henkilönä.)
Suomenruotsalaisia täytyy siis päätelmiesi perusteella olla hyvin monia ryhmiä.
Munulla on lähempää kokemusta vain pääkaupunkiseudulta ja Vaasan tienoilta. Niissä, hyvin läheisissä yhteisöissä, en ole törmännyt kuvailemiisi piirteisiin.
Tuntuukin oudolta, että muodostat noinkin jyrkkiä mielikuvia, ilman henkilökohtaista kokemusta.
(En toki ole kirjoittanut asuvani Itä-Suomessa vaikka kehä kolmosen sisäpuolella asuvista Itä-Suomi voikin tuntua isommalta alalta kuin onkaan. Saattaa olla että olen noin savoksi kirjoittanut. On tullut sielläkin käytyä - mutta eiköhän ole asiallista jättää paikallistamisyritykset sikseen).

Väärä päätelmä, ei ole kirjoittanut mistään sr useista ryhmistä. Kuten sanottu, en tiedä yhteisöstä yhtään muuta kuin ketjun kautta olen saanut lukea. Tuo yhteisö, suomenruotsalaiset eivät kiinnosta minua sinänsä. Tässä casessa sillä on selvästi ollut oma merkityksensä monellakin tavalla.

Kuvailemani piirteet olen siis saanut ketjusta. En ole edes voinut muodostaa omaa käsitystäni. Olen kirjoittanut todellakin vsin ketjusta saamastani tiedosta. Eikä niitä tietoja ollut tarpeen kyseenslaustaa, niitä toi ko. yhteisön tuntevst ketjuun. Etkö todellakaan muista käytyjä keskusteluja. Kaikki tuntuu sopivan. Niin myös Vn tyttären todella ikävät kokemukset. Keskustelu(t) löytyy ketjusta jostain.

Sinä tunnet, ketä tunnet. Et olle ainakaan kertonut tuntemani uhria etkä lähipiiriään.
Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

Tuo on Ulrica sellainen ’hotpotato’, että aihetta olen vältellyt hikihatussa.
Aiheuttaa allergiaa ihmisissä.

Itse en pidä ollenkaan mahdottomana, päinvastoin mahdollisena.
Tekotavan, ajankohdan, etäisyyden, oletetun DNAn puuttumisen, järjettömyyden ja uhrin sukupuolen ja koon vuoksi. Ja sen ikävän tosiasian, että tekijää ei ole löytynyt.

Talvi:
Yritin ainoastaan hahmottaa sinulle mikä Ullanlinna on. Savonvääntämisesi sai minut valitsemaan Varpaisjärven.
Joten se siitä ’paikantamisesta’.
Ps olen ollut Ulliksessa aikoinaan töissä 3,5 vuotta ja shoppailut Varpaisjärvellä🤭
Talvi24
Jessica Fletcher

Miss Holmes #1 kirjoitti: Su Loka 06, 2024 1:32 pm Tuo on Ulrica sellainen ’hotpotato’, että aihetta olen vältellyt hikihatussa.
Aiheuttaa allergiaa ihmisissä.
Itse en pidä ollenkaan mahdottomana, päinvastoin mahdollisena.
Tekotavan, ajankohdan, etäisyyden, oletetun DNAn puuttumisen, järjettömyyden ja uhrin sukupuolen ja koon vuoksi. Ja sen ikävän tosiasian, että tekijää ei ole löytynyt.
Talvi: Yritin ainoastaan hahmottaa sinulle mikä Ullanlinna on. Savonvääntämisesi sai minut valitsemaan Varpaisjärven.
...........
Allergiaako luulet auheuttavan? Nostohan on oikeasti säälittävä yritys tehdä Tstä sarjamurhaaja. Perusteita ei ole. Kovin outoa, jos ri dna:ta oikeasti olisi ollut.

Cadi taisi olla, joka asiallisesti huomautti sinulle menemisestä / pystymisestä ao ketjussa. Eikä todellakaan ole senkään jälkeen tainnut tulla esille mitään sellaista, miksi tätä ketjua pitäisi täyttää tuolla surmalla. Jos tulee esille sellaista, mikä sitoisi Tikkaseen, olisi eri asia.

Nuo sinun listaamasi eivät sido Tikkaseen, joten käsittelepä edelleen luulojasi ko. ketjussa.

Tiedän kyllä Ullanlinnan alueen. En siis tarvitse apua sinulta sen hahmottamiseen.

Heh, savonvääntämiseni, siis varmaan se yksi lause, joka taitaisi olla lähes "yleissivistykeenkin" kuuluva (pois lukien kehä kolmosen sisäpuoli). Hieman erikoista, että jäi mieleesi jopa niin, että sillä yrität paikallistaa. Onko sillä sinulle jotain väliä, mistä päin kukakin ketjuun kirjoittaa?
Mainittakoon, etten ole edes käynyt Varpaisjärvellä. Siinäkin osuit täysin harhaan.
Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

(OT: Huomaatko, että jopa positiivis-sarkastisissa heitoissani olen sinusta väärässä?
Vaikka kirjoittaisin tähän, että nimeni on Minna-Irmeli Viitakoski, todenäköisesti vastaisit, että olen väärässä, enkä ymmärrä nimistä mitään, koska minulle ei ole mitään kokemusta edes omasta nimestäni.)

Talvi:

Nuo sinun listaamasi eivät sido Tikkaseen, joten käsittelepä edelleen luulojasi ko. ketjussa.

Minä:
Tekotapa: päähän kohdistunut voimakas väkivalta

Ajankohta: yöllä, vain muutamaa viikkoa aiemmin

Etäisyys: hyvinkin huudeilla, alle 20 km

DNA: vaikuttaa erittäin todennäköiseltä, että uhrista ei löytynyt vierasta DNAta (kuten ei myöskään Ulliksen kääröistä ei löytynyt sormenjälkiä.)

Järjettömyys: onko Ulliksen surmassa mielestäsi järkeä?

Uhri: nainen ja kooltaan hyvin V tyyppinen

Miksi aihe pitäisi jättää ulos tästä ketjusta?

Se saattaisi olla motiivi vaimon murhalle.
Doris Watson
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Doris Watson »

Talvi24 kirjoitti:
Ketjussa on tosin tuotu esille epäilyä siitä, etteivät Tn potilaat haluaisi / uskaltaisi tulla mahdollisten huonojen kokemustensa kanssa esille - juurikin stigman vuoksi. Eli taitaapa olla niin, että vielä nykyaikanakin stigmatisoitumista saattaa olla psyykkisissä sairauksissa, ainakin jossain määrin.
Tuossa juuri ihmettelet kuinka potilaat eivät uskalla tulla ESILLE.
Kommenttisi ovat epäjohdonmukaisia.

Se on käynyt selväksi että välituomio on sinulle raamattu.
Paljon kietoutunee myös tapaukseen salassa pidettävää ja asioita joita läheiset tai potilaat eivät halua tulla paljastelemaan.
Ehkei valvira-kriteerit täyty. Ei se silti tarkoita että kaikki olisi hienosti niinkuin sinä haluat taputella ja mitätöidä.

Ja niitä vauva- keskusteluja joihin perustat mielipiteitäsi esim suomenruotsalaista ei kannataisi ottaa niin vakavasti.

Pääkaupunkiseudulla kannattaa käydä aika ajoin avartamassa näköaloja ja ravistelemassa turhia ennakkokäsityksiä.
Talvi24
Jessica Fletcher

Miss Holmes #1 kirjoitti: Su Loka 06, 2024 2:58 pm (OT: Huomaatko, että jopa positiivis-sarkastisissa heitoissani olen sinusta väärässä?
Vaikka kirjoittaisin tähän, että nimeni on Minna-Irmeli Viitakoski, todenäköisesti vastaisit, että olen väärässä, enkä ymmärrä nimistä mitään, koska minulle ei ole mitään kokemusta edes omasta nimestäni.)

Talvi:
Minä:
Tekotapa: päähän kohdistunut voimakas väkivalta
Ajankohta: yöllä, vain muutamaa viikkoa aiemmin
Etäisyys: hyvinkin huudeilla, alle 20 km
DNA: vaikuttaa erittäin todennäköiseltä, että uhrista ei löytynyt vierasta DNAta (kuten ei myöskään Ulliksen kääröistä ei löytynyt sormenjälkiä.)
Järjettömyys: onko Ulliksen surmassa mielestäsi järkeä?
Uhri: nainen ja kooltaan hyvin V tyyppinen
Miksi aihe pitäisi jättää ulos tästä ketjusta?
Se saattaisi olla motiivi vaimon murhalle.
(Kun joku on väärässä, niin hän on vääräsä, on vaikka yrittäisi selitellä ... Kannattaisiko sinun lopettaa höpö höpö teoriasi minusta, yrityksesi paikallistaa ... Ei kuulu tähän ketjuun. Lautamiehistä voit pohdiskella ..)

Tämän ketjun aihe on Tikkasen tekemä henkirikos, ei edelleenkään postinkantajan surma. Kovasti yritit sitä tunkea tähän ketjuun jo aiemmin. Et vaan saanut keskustelijoita. Jospa joo, sinun höpö höpö motiiviksi. Ei ole sinulla edelleenkään yhtään varsinaista perustetta esittää, pelkkää epätoivoista vilkasta mielikuvitustasi. Kannattaa pysyä ruodussa ennen kun yp sinut tuosta keksii. Miksi on niin vaikea keskusteea tapauksen omassa ketjussa. Siellähän voit viritellä teorioitasi.
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

^
Miss Holmes on itse tehnyt Huuhaa osastolle ketjun tästä Myyrmäen postisurmaajasta.

-En epäile Tsta tästä, sillä poliisi on profiloinut tekijän ja luotan heidän ammattitaitoon. Tn ei ole pienikokoinen ja osa on epäillyt jopa naista tekijäksi.
-Myyrmäki ei ole todellakaan Ulliksen huudeilla. Paikka pitäisi olla Tselle tuttu jotta pystyy pakenemaan sieltä huomaamattomasti.
-jos poliisilla olisi epäilys Tn olevan tässä casessa epäilty niin asia olisi jo tutkittu.
-päähän astalolla iskeminen ei tarkoita et Tn olisi kaikki tämän kaltaiset rikokset tehnyt.

Toki olisi hyvä jos selviäisi Tn tekemäksi niin tämäkin case olisi closed. Näillä tiedoilla mitä ollut esillä, en vain usko Tn olevan Myrtsin surmaaja. Ja olen seurannut tiiviisti Myrtsin tapausta.

Tämä ketju vain paisuu ja saa ihmeelliset mittasuhteet asialle.
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Ulliksesta sen verran et siellä asuvat tietävät jonkun verran toisiaan, varsinkin suomenruotsalaiset ja samaa ikäpolvea olevat. Ja tietämisellä tarkoitan naamatuttuja.

Epäilen V:n tyttären tarkoittaneen omia kavereitaan. En usko kenenkään aikuisen menneen kyselemään tyttäreltä mitään tapauksesta ellei ole ihan lähituttu. Tai jos on mennyt kyselemään niin aika moukka käytös aikuiselta. Vaikka tietäisi tekijän ja uhrin pariskuntana niin ei välttämättä tiedä keitä heidät lapset on.
Talvi24
Jessica Fletcher

Doris Watson kirjoitti: Su Loka 06, 2024 3:09 pm
Talvi24 kirjoitti:
Ketjussa on tosin tuotu esille epäilyä siitä, etteivät Tn potilaat haluaisi / uskaltaisi tulla mahdollisten huonojen kokemustensa kanssa esille - juurikin stigman vuoksi. Eli taitaapa olla niin, että vielä nykyaikanakin stigmatisoitumista saattaa olla psyykkisissä sairauksissa, ainakin jossain määrin.
Tuossa juuri ihmettelet kuinka potilaat eivät uskalla tulla ESILLE.
Kommenttisi ovat epäjohdonmukaisia.
Se on käynyt selväksi että välituomio on sinulle raamattu.
Paljon kietoutunee myös tapaukseen salassa pidettävää ja asioita joita läheiset tai potilaat eivät halua tulla paljastelemaan.
Ehkei valvira-kriteerit täyty. Ei se silti tarkoita että kaikki olisi hienosti niinkuin sinä haluat taputella ja mitätöidä.
Ja niitä vauva- keskusteluja joihin perustat mielipiteitäsi esim suomenruotsalaista ei kannataisi ottaa niin vakavasti.
Pääkaupunkiseudulla kannattaa käydä aika ajoin avartamassa näköaloja ja ravistelemassa turhia ennakkokäsityksiä.
Haloo - miten ymmärrät taas lukemaasi. Hyvin selvästi kirjoitin, että ketjussa on tuotu esille. En kirjoittanut tuoneeni itse esille - siis sellaisia luuloja.

Jätät näköjään osan kommenteista lukematta - vai tarkoituksellako alat jankata asioista, joista on vastikään keskusteltu,?
Etkä siis lukenut edes vanhavaksnssin linkkiä stigmaa käsittelevään juttuun. Kannattaa lukea, saat tietoa luulojesi tilalle.

Miksi taas vääristelet. Minä en ole ihmetellyt noin kuin väität Tn potilaiden kohdalta. Olen tuonut esille, että heillä on tarvittaessa useampi väylä ottaa mahdollinen asiansa esille siten, ettei heidän tarvitsisi tulla mitenkään julkisuuteen omien sairauksiensa kanssa.
>> Mikä ihme tuossa on vaikea ymmärtää?

Minun kommenttini eivät ole tuossakaan asiassa epäjohdonmukaisia. Mainittakoon, että sinä olet tuonut taas varsin paljon epäjohsonmukaisuuksi täysi outojen luulojesi perusteella; mm. psyykkiset sairaudet eivät ole enää stigmoja, kummalliset käsityksesi masennuslääkkeistä ja stimulanteista.

Välituomio ei ole minulle raamattu, mutta siellä on paljon hyvää tietoa, faktoja. Ja joo, näyttää siltä, että sinä et diitä juuri perusta ja olet autuaasti unohtanut siellä olevat faktat. Sinä näyt nojaavan vain omaan mielikuvitukseesi katsoessasi tapausta vain uhrin näkökulmasta ja joskus Tn exän.

Mikään ei estä tekemästä Valviraan ilmoitusta, jos epäilee aihetta olevan. Toki kannattaa tarkistaa ohjeet Valviran sivuilta. Jos Valvira toteaisi, ettei kuulu heille, niin saattaa kääntää Aviin. Jos ei dinnekään, kuuluu Tn esimiehelle.

Oikeasti on vaikea kuvitella yhtään mitään Tn potilastyöhön mahdollisesti liittyvää, joka liittyisi henkirikokseen. Silloin kovasti epäilemäsi jutut olisi tietenkin ihan eri juttuja.

Tiedoksesi, etten ole seurannut tätä tapausta vauva.fi sivustolta. Ne keskustelut, joihin viittaan löydät tästä ketjusta. Todennäköisesti olit itsekin mukana selittelemässä asioita suomenruotsalaisen yhteisön kannalta parhain päin. Toisten yhteisöä tuntevien tuodessa ihan toisenlaista tietoa. Etkö todellakaan muista niitäkään keskusteluja?

En tarvitse edelleenkään neuvojasi. Pääkaupungissa tulee käytyä ihan riittävästi.
Sissi
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Sissi »

Cadi John kirjoitti: Su Loka 06, 2024 3:25 pm ^

En epäile Tsta tästä, sillä poliisi on profiloinut tekijän ja luotan heidän ammattitaitoon. Tn ei ole pienikokoinen ja osa on epäillyt jopa naista tekijäksi.

Onko kellään tietoa minkä pituinen Tikkanen on? "Pitkä ja komea" taisi entinen tyttis kuvailla.
Toisaalta ei näytä kovin pitkältä tässä poliisin edellä kävellessä, ellei poliisi sitten oli kaksimetrinen.

Kuva
Vastaa Viestiin