MrEhtivä kirjoitti: La Loka 05, 2024 8:11 pm
Eksän ja nyksän soittamisesta häkeen ei ole minulla ainakaan tietoa, aikaa, kumpi soitti ja missä vaiheessa ovat soittaneet, onko Ep1 ollut vielä paikalla.
Löydätkö lähteen, missä on mainittu jotain tästä eksän ja nyksän mahdollisesta yhteydenotosta häkeen? Minulla on tästä kaksikosta ainoastaan tiedossa, että heitä on kuulusteltu ja että he vahvistavat 23-vuotiaan miehen tarinan väkivaltaisesta välikohtauksesta miehen ja hänelle entuudestaan tutun henkilön välillä.
Eksästä ja nyksästä on hyvin vähän tietoa annettu julkisuuteen (asuvat Myyrmäessä) Itsellä sellainen fiilis ettei Poliisi ainakaan alussa mitenkään osannut epäillä heitä.
Onko edes tuota tietoa annettu julkisuuteen, että pariskunta asuisi Myyrmäessä? Olen nimittäin kirjannut itselleni ylös, että Ep1 oli kohdannut hänet eksän ja nyksän rappuun päästäneen postinjakajan toisessa kaupunginosassa, joskaan ei kovin kaukana Myyrmäen murhapaikalta.
Paljon aikaa ja todisteita saatettiin kadottaa kun Ep1:tä pidettiin syyllisenä tekoon "kiinni jäi" ajatus saattoi maksaa paljon.
Voi olla, että tutkinnallisesti on menetetty jotain oleellista, kun keskityttiin Ep1:n liikkeiden tutkimiseen alkuvaiheessa, mutta sen varmaan aika näyttää.