Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

En. Ne kertovat mielestäni länsimaisen kulutusyhteiskunnan täydellisestä, dekadentistä rappiosta, ja joskus aiemmin kun opiskelija-asunnossani ei vielä ollut nettiä, jäin usein tuijottamaan niitä lumoutuneena yöt läpeensä.

Sama... :)
Every ship must sail a world.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

En ole. Mutsi joskus osti vatsalihaslaitteen, ei toiminut :D

Ootko sortunut sen ostoskupongin (tms. mikä aina säännöllisin väliajoin tulee postissa ja kaikkea turhaa tavaraa myydää tarjouksin jne.) mahtaviin tarjouksiin?
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

En ikinä ole sortunut.

Miten suhtaudut vakuutusmyyjiin, lehtimyyjiin jne, ketkä häiriköivät tasaisin väliajoin. Sanotko kohteliaasti ei kiitos vai lyötkö luurin korvaan vai oletko ylipuhuttavissa?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

loneliness kirjoitti:
Miten suhtaudut vakuutusmyyjiin, lehtimyyjiin jne, ketkä häiriköivät tasaisin väliajoin. Sanotko kohteliaasti ei kiitos vai lyötkö luurin korvaan vai oletko ylipuhuttavissa?
Minulle on 26 vuoden aikana soittanut tasan yksi ainut lehdenmyyjä, joka sekin ymmärsi yhdellä lauseella, että en tarvitse kyseistä päivälehteä. Suhtaudun aika neutraalisti, huvittaa ihmiset jotka kiroaa näiden soittelua, niin helppoa kun on hoitaa asia niin että ei tule puheluita.

Mitä teet seuraavaksi?
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Jouduin hankkimaan salaisen numeron, koska ne sai aina mut ylipuhuttua. :o Eli suhtauduin kai liian lempeästi....

Oletko koskaan nähnyt aitoa pölyimurikauppiasta? Tai muuta ovelta-ovelle myyjää?
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Bombay kirjoitti:Mitä teet seuraavaksi?
Menen nukkumaan seuraavaksi, kunhan koneella lopetan.

Sama.
loneliness
Jessica Fletcher

Poliisi-tv areenasta, jos se sieltä löytyy pitää katsoa vielä tänään...

Millainen viikonloppu tiedossa?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Rauhallinen.. Tai no, piti olla. Kunnes kuulin että saksalainen kaveri tuleekin jo lauantaina eikä maanantaina eli kai sitä on jälleen opastettava häntä suomalaiseen juontikulttuuriin :P
Tiina kirjoitti:Oletko koskaan nähnyt aitoa pölyimurikauppiasta? Tai muuta ovelta-ovelle myyjää?
Isäni oli pölynimurikauppias ;) Ja erottuaan siitä hommasta vuosien jälkeen kauppasi hetken ikkunoitakin ovelta ovelle.

Mistä näit viimeyönä unta?
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Käärmeitä siinä oli ainakin ja muutapa en muistakkaan, vaikka herätessä koitin painaa kaiken meileen.

Mitä huomenna päivälliseksi ?
antwerpen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

Mother_North kirjoitti: Mitä huomenna päivälliseksi ?
Hanhenmaksapalleroita tietysti kuten aina. No ei nyt sentään. Kaapissa on hernekeittoa ja pinaattilettuja joten todennäköisesti jompaa kumpaa niistä.

Mikä tulee olemaan Yhdysvaltain presidentinvaalien äänestysprosentti?
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

marinoituja kinkkusuikaleita kermakastikkeessa ja perunoita ja muksuille muussia...ja tätä on lounaaksi jota teen niin paljon, että syödään myös päivällisellä, kun en viitsi kahta kertaa samana päivänä tehdä lämmintä ruokaa :oops:

loneliness tuossa ylempänä kyseli lehtimyyjistä. Vuosia sitten olin ollut yövuorossa ja tietysti nukuin päivän. Minulle soitti lehtimyyjä ja olin niin sekasin kun heräsin puheluun että olin mennyt tilaamaan aku ankan ja enhän mie tietty edes muistanu et olin unissani puhunu. Vähän ihmettelin kun alkoi lehti tulla...tai no eihän siinä mitään ilmaiset lehdet kelpaa aina...mutta se lasku aiheutti suurta hämmästystä :lol:

oi antwerpen ehti ennen minua :oops: mutta pistetään siis hänen kysymyksensä seuraavalle :D

Mikä tulee olemaan Yhdysvaltain presidentinvaalien äänestysprosentti?
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

n. 72, ja Mckein tulee niukasti valituksi.

Vituttaako se?
Paskanen tukka
loneliness
Jessica Fletcher

Mulle on yks hailee kumpi noista jenkeistä pressaki pääsee. Kumpikin käy, kun en ole perehtynyt asiaan.

Väsyttääkö? Missä vaiheessa viikkoa alat odottaa viikonloppua?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Nousin kun unirytmi meni paussille, kerrankin osasin käyttää sitä hyödyksi. Nyt ei yhtään väsytä :)
Ai tää oli tällainen tuplakysymys. No viikonloppua aletaan odottamaan tänään tunti tunnilta enemmän ;)
Viikonloppukysymys eteenpäin.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Keskiviikon tietämillä se viikonloppu yleensä tulee ensimmäisen kerran mieleen.

Siivotaanko teillä perjantaina, viikonlopuksi?
Lukittu