Sama...
Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Minulle on 26 vuoden aikana soittanut tasan yksi ainut lehdenmyyjä, joka sekin ymmärsi yhdellä lauseella, että en tarvitse kyseistä päivälehteä. Suhtaudun aika neutraalisti, huvittaa ihmiset jotka kiroaa näiden soittelua, niin helppoa kun on hoitaa asia niin että ei tule puheluita.loneliness kirjoitti:
Miten suhtaudut vakuutusmyyjiin, lehtimyyjiin jne, ketkä häiriköivät tasaisin väliajoin. Sanotko kohteliaasti ei kiitos vai lyötkö luurin korvaan vai oletko ylipuhuttavissa?
Mitä teet seuraavaksi?
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Rauhallinen.. Tai no, piti olla. Kunnes kuulin että saksalainen kaveri tuleekin jo lauantaina eikä maanantaina eli kai sitä on jälleen opastettava häntä suomalaiseen juontikulttuuriin 
Ja erottuaan siitä hommasta vuosien jälkeen kauppasi hetken ikkunoitakin ovelta ovelle.
Mistä näit viimeyönä unta?
Isäni oli pölynimurikauppiasTiina kirjoitti:Oletko koskaan nähnyt aitoa pölyimurikauppiasta? Tai muuta ovelta-ovelle myyjää?
Mistä näit viimeyönä unta?
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
marinoituja kinkkusuikaleita kermakastikkeessa ja perunoita ja muksuille muussia...ja tätä on lounaaksi jota teen niin paljon, että syödään myös päivällisellä, kun en viitsi kahta kertaa samana päivänä tehdä lämmintä ruokaa
loneliness tuossa ylempänä kyseli lehtimyyjistä. Vuosia sitten olin ollut yövuorossa ja tietysti nukuin päivän. Minulle soitti lehtimyyjä ja olin niin sekasin kun heräsin puheluun että olin mennyt tilaamaan aku ankan ja enhän mie tietty edes muistanu et olin unissani puhunu. Vähän ihmettelin kun alkoi lehti tulla...tai no eihän siinä mitään ilmaiset lehdet kelpaa aina...mutta se lasku aiheutti suurta hämmästystä
oi antwerpen ehti ennen minua
mutta pistetään siis hänen kysymyksensä seuraavalle 
Mikä tulee olemaan Yhdysvaltain presidentinvaalien äänestysprosentti?
loneliness tuossa ylempänä kyseli lehtimyyjistä. Vuosia sitten olin ollut yövuorossa ja tietysti nukuin päivän. Minulle soitti lehtimyyjä ja olin niin sekasin kun heräsin puheluun että olin mennyt tilaamaan aku ankan ja enhän mie tietty edes muistanu et olin unissani puhunu. Vähän ihmettelin kun alkoi lehti tulla...tai no eihän siinä mitään ilmaiset lehdet kelpaa aina...mutta se lasku aiheutti suurta hämmästystä
oi antwerpen ehti ennen minua
Mikä tulee olemaan Yhdysvaltain presidentinvaalien äänestysprosentti?
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
- Juliet Jones
- Axel Foley