Itse asiassa oli jonkun ihan muun huomio alunperin tuo, että Vn piti saada entiset kulissit pystyyn - juurikin sitouttamalla T taloudellisesti isoihin yhteishankintoihin. Minusta hyvä huomio (en muista kene se oli) ja erittäin todennäköinen.Miss Holmes #1 kirjoitti: Ma Loka 14, 2024 10:06 am Korostat myös kerta toisensa jälkeen, että V ”halusi entiset kulissinsa pystyy” ja T suostui hankintoihin.
Ohitat täysin Maijun ja muiden tuomat faktat taloudellisesta sitouttamisesta.
Mikä todistaa, että halu/idea oli Vn?
Muu kuin se, että näet Vn materialistina ja itsekkäänä?
(Olen esittänyt jossain kohdassa, että päätös asunto vs huvila olisi ollut yhteinen, taloudellisiin laskennallisiin faktoihin perustuva päätös, mutta edes se ei sinulle kelvannut.)
- Tätäkö taloudellista sitouttamista Maiju mahtoi tarkoittaa? En tiedä, mihin hänen tekstiinsä edes viittaat, kun et ole siitä lainannut tuohon mitään Maijun kop. tekstistä. Tosin muistelen sen perustuneen pelkille luuloille.
Ihanko totta luulisit, että asioissa muutenkin hitaampi T, jolla ei tiettävästi ollut aiemmin kesämökkiä / huvilaa olisi keksinyt heti vihkimisen jälkeen että nytpä hankitaankin vaimon kanssa yhdessä hieno kesähuvila Porvoon saaristosta. T on kertonut todistelussaan Vn halunneen kesähuvilan ja veneen ja että T oli suostunut näihin (en tarkistanut tarkkaa sanamuotoa vt:stä). Sitten vielä uuden auton hankinta.
>> juuri ne entiset kulisssit, jotka joku toinen ketjulainen oli tiennyt V:llä olleen ekassa avioliitossa.
>> Tässä on se ero, että minä en pidä kaikkea Tn kertomaa valheena - toisin kuin sinä. Mutta myös se, että V oli nimenomaan halunnut on hyvin paljon todennäköisempää. Vllä tuntui olevan uusperheen ohjat käsissään jo heidän seurusteluajoista lähtien. Hän päätti, että oli pääsiäisenä 2020 aika tutustuttaa lapset. Hän päätti, että menevät ekan kerran pariskuntana johonkin sr-juhliin vappuna -20. Hän oli heistä varmaan se, joka päätti, milloin T muutti Ullikseen (kun viereisen asunnon ostosta oli T ensin luopunut). Sellaista niin kuin joissain avioliitoissa / parisuhteissa on. T kertoi Vn olleen aloitteellinen, innokas (tätäkään sanamuotoa en tarkastanut).
T ei ostanut asuntoa. He ostivat yhdessä nuo isot hankinnat. Minä epäilen, että Tn asunnon ostamisesta olisivat luopuneet ihan käytännön syistä, Ulliksen asunto on varsin iso.
Eihän sinua kukaan estä kehittelemästä tarinoitasi ja uskomasta niihin.
Vääristely n:o 1) "Muu kuin se, että näet Vn materialistina ja itsekkäänä?” <- Osoita ystävällisesti kohta, jossa olisin pitänyt Victoriaa ”materialistina ja itsekkäänä.”
>> Joo, tiedän, ettei sinulla ole osoittaa sellaista kohtaa. Sinä tulkitset / ylitulkitset Vn asemasta käsin kirjoituksia - ikään kuin tosiaan olisi elänyt hänen elämäänsä! Niin kovin henkilökohtaisesti vaikutat ottavan kirjoituksista asioita. Minun on vaikea ymmärtää, mihin tuonkin luulosi perustat. Siinäkin menit taas aivan metsään. En siis näe häntä materialistina eikä minun mielestäni ole julkisuuteen tullut mitään sellaistakaan, jonka perusteella olisi voinut ajatelle jänen olleen itsekäs.
>> Pyydän, että pysähdyt hetkeksi miettimään sitä, miten et näytä erottavan päätelmissäsi uhrin ja sinun välistä eroa. V oli ihan omansa, omanlaisensa ihminen. Erilainen varmasti kuin sinä.