Hyi helvetti, mitä sä oikein kirjoitat täällä. Hanki itsellesi apua. Helppoa se ei nykyään ole, mutta yritä. Ei ole normaalia horista tollasta ja graafisesti fantasioida toisen seksielämästä, kun ihminen on juuri kuollut lähisuhdeväkivallan uhrina.Kuikka Koponen kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 12:39 pm Homo tappoi homon, tämäkö on nyt viikon uutinen.
Tätäkö joudumme nyt viikon tai kaksi kuuntelemaan ja lukemaan?
Toimittajat jotka ylläpitää keskustelua ovat varmaan itsekin näitä homo/lesbo huipputoimittajia, homutta saadaan taas näkyvästi tuotua koko kansaan tietoisuuteen.
Huippukiekkoilija, joka todellisuudessa oli kuitenkin vain keskivertoa huonommi pelaaja ja pelit loppu siihen kun toi homoutensa julki. Kuka nyt haluaisi olla samassa pukukoppissa homon kanssa, joka tutkii toisen sukupuolielimiä suu vaahdossa ja tässä tapauksessa sitä anusaukkoakin vielä, suihkussa mela pystyssä.
Tämä ketju halutaan kaikista suurimmaksi ketjuksi, sillä se vain palvelee pride ihmisiä, enemmän kirjoittelua mitä Valkeakosken teinitytön murha ja Punavuoren lääkäri murha, se on tavoite näillä homostelun puolustajilla.
Suruvalitteluissakaan ei ole varmaan montakaan heteroa, vaan homoutta ihastelevia ihmisiä he ovat.
Ammuttu haulikolla, niin tuskin on tarvinnut kitua pitkään, varsinkin jos päähän laukaistu, suuhun piiput ja Rolf sanonut, että ime poju hetki tuota, sit onkin jo nalli napsahtanut.
Pride kansaa ja muslimeita yhdistää se asia, että näkyvyytä pitää saada, ja jatkuvasti esittää uusia vaatimuksia, jopa lakeihin.
Rolf on sentään ollut rahamies verrattuna tähän keskiverto jääkiekkoilijaan, on ostanut autot ja talot, vaikka kuinka olisi puoliksi papereihin merkitty, ehkä puhakka ajatteli tehdä tiliä vanhan homon kustannuksella, joka ei niin vaan halunnut luopua rahoistaan, mitä oli suhteeseen sijoittanut.
Kyllä tämä kaikki vielä julkiseksi tulee, muodossa jos toisessakin, viimmeistään kun joku käy haastattelemassa Rolfia, sitten kun siihen koittaa mahdollisuus.
Uskon että menee tappona, vaikka joku homo poliisi nyt yrittää saada tämän murhana läpi, voihan Rolf olla niin idiotti, että on puhunut itselleen murhatuomion.
Seuraamalla eri medioiden kirjoituksia, näemme kuinka paljon noita homoja ja lespoja on noissa paikoissa töissä.
Rolfille voimia, jotta pääsee vielä elinvoimaisena poraan perseeseen lisää nuoria poikia.
Janne Puhakan murha Espoossa 13.10.2024
-
sohveliini
- Aloitteleva Besserwisser
Re: Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka surmattiin Espoon Henttaalla 13.10.2024
eihän naapuri soittanut vaan Jannen kaveri?Private dick kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 1:28 pmJa silti kesti monta tuntia poliisin saapua paikalle. Yleensä jos ilmoitetaan laukauksesta niin ovat minuuteissa paikalla.
-
sivusta_seuraaja
- Jane Marple
Rolf Nordmo, 66, on paitsi yritteliäs liikemies, myös intohimoinen eräretkeilijä ja metsästäjä.
Iltalehti selvitti lukuisista julkisista norjalaislähteistä, minkälaista miestä epäillään kylmäverisestä teosta: entisen jääkiekkoilijan, Janne Puhakan, 29, murhasta.
:
Tämä hänestä tiedetään.
Kolmen lapsen isä on kokenut toimitusjohtaja. Asiantuntemus on karttunut kahden vuosikymmenen aikana muun muassa lääke- ja rehuteollisuuden yritysten johtoportaissa eri puolella Norjaa.
Nordmo on valmistunut eläinlääkäriksi Norjan eläinlääketieteellisestä korkeakoulusta 1980-luvulla. Hän on takavuosina toiminut myös maatalousministeriön eläinlääkintätarkastajana.
Nordmolla on vuonna 2019 perustettu konsulttialan yritys, Aqua Mar AS, joka tarjoaa konsultointi- ja sopimustoimintaa eläinlääketieteen alalla.
Lisäksi hän pyöritti Puhakan kanssa yhdessä Food from Blue -osakeyhtiötä, joka tuo kalaa ja mereneläviä Norjasta Suomeen. Puhakka oli vuonna 2022 perustetun yrityksen toimitusjohtaja, Nordmo hänen sijaisensa.
Norjan verotietojen mukaan hänen verotettavat tulonsa olivat noin 120 000 euroa vuonna 2022. Hänellä on kertynyt maksamattomia kiinteistöveroja ulosottoon Suomessa vajaat 200 euroa kahdelta viime vuodelta.
Nordmolla ei Iltalehden tietojen mukaan ole rikostaustaa Suomessa 10 viime vuoden ajalta. Hänellä ei ole myöskään rikosrekisteriä Norjassa 20 viime vuoden ajalta.
:
Nordmo harrastaa myös aktiivisesti kalastusta, laskettelua ja matkustelua. Vuonna 2020 paikallinen radioasema palkitsi hänet 50 000 Norjan kruunun (noin 4 250 euroa) arvoisella matkalahjakortilla reportaasista, jonka mies oli tehnyt Torghattenin vuorilla kiipeillessään.
10 vuoden suhde
Aiemmissa haastatteluissa Nordmo on kertonut olleensa vuosikausia naimisissa naisen kanssa. Hänellä on kolme lasta.
Puhakka ja Nordmo tutustuivat netissä kesällä 2014. Puhakka asui tuolloin Kanadassa, Nordmo Oslossa. Ensi kerran he tapasivat kasvotusten Helsingissä.
– Olin kuin puulla päähän lyöty, Nordmo kuvaili ensikohtaamista Puhakan Ulos kopista -kirjassa.
– En osannut odottaa, että vasta 19-vuotias nuori mies olisi niin kypsä. Meillä oli mahtavia keskusteluja ja uskomattoman hauskaa yhdessä.
:
Pariskunta eli viisi vuotta etäsuhteessa. He muuttivat yhdessä Helsinkiin vuonna 2019. Yhteiseen Espoon-asuntoon he muuttivat lokakuussa 2022.
Puhakka ja Nordmo kommentoivat suhdettaan vuosien saatossa useaan otteeseen niin kotimaisille kuin ulkomaisillekin medioille. Pariskunnan sosiaalisen median tilit ovat täynnä rakkaudentäyteisiä kuvia.
Parisuhteen 10-vuotispäivänä kesäkuussa 2024 Nordmo jakoi yhteiskuvia kaksikosta saatetekstillä ”Tänään 10 vuotta tämän upean miehen kanssa”. Päivitys päättyy sydämeen.
Kesäkuussa julkaisuun sateli onnentoivotuksia ja kauniita sanoja. Nyt kommenttikenttä on täyttynyt vihaisista viesteistä.
– Oliko sinun pakko ampua hänet? yhdessä kysytään.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2489 ... 5af465b960
Lisätty linkki. Cut. Pykälä 21.
-NILS-
Iltalehti selvitti lukuisista julkisista norjalaislähteistä, minkälaista miestä epäillään kylmäverisestä teosta: entisen jääkiekkoilijan, Janne Puhakan, 29, murhasta.
:
Tämä hänestä tiedetään.
Kolmen lapsen isä on kokenut toimitusjohtaja. Asiantuntemus on karttunut kahden vuosikymmenen aikana muun muassa lääke- ja rehuteollisuuden yritysten johtoportaissa eri puolella Norjaa.
Nordmo on valmistunut eläinlääkäriksi Norjan eläinlääketieteellisestä korkeakoulusta 1980-luvulla. Hän on takavuosina toiminut myös maatalousministeriön eläinlääkintätarkastajana.
Nordmolla on vuonna 2019 perustettu konsulttialan yritys, Aqua Mar AS, joka tarjoaa konsultointi- ja sopimustoimintaa eläinlääketieteen alalla.
Lisäksi hän pyöritti Puhakan kanssa yhdessä Food from Blue -osakeyhtiötä, joka tuo kalaa ja mereneläviä Norjasta Suomeen. Puhakka oli vuonna 2022 perustetun yrityksen toimitusjohtaja, Nordmo hänen sijaisensa.
Norjan verotietojen mukaan hänen verotettavat tulonsa olivat noin 120 000 euroa vuonna 2022. Hänellä on kertynyt maksamattomia kiinteistöveroja ulosottoon Suomessa vajaat 200 euroa kahdelta viime vuodelta.
Nordmolla ei Iltalehden tietojen mukaan ole rikostaustaa Suomessa 10 viime vuoden ajalta. Hänellä ei ole myöskään rikosrekisteriä Norjassa 20 viime vuoden ajalta.
:
Nordmo harrastaa myös aktiivisesti kalastusta, laskettelua ja matkustelua. Vuonna 2020 paikallinen radioasema palkitsi hänet 50 000 Norjan kruunun (noin 4 250 euroa) arvoisella matkalahjakortilla reportaasista, jonka mies oli tehnyt Torghattenin vuorilla kiipeillessään.
10 vuoden suhde
Aiemmissa haastatteluissa Nordmo on kertonut olleensa vuosikausia naimisissa naisen kanssa. Hänellä on kolme lasta.
Puhakka ja Nordmo tutustuivat netissä kesällä 2014. Puhakka asui tuolloin Kanadassa, Nordmo Oslossa. Ensi kerran he tapasivat kasvotusten Helsingissä.
– Olin kuin puulla päähän lyöty, Nordmo kuvaili ensikohtaamista Puhakan Ulos kopista -kirjassa.
– En osannut odottaa, että vasta 19-vuotias nuori mies olisi niin kypsä. Meillä oli mahtavia keskusteluja ja uskomattoman hauskaa yhdessä.
:
Pariskunta eli viisi vuotta etäsuhteessa. He muuttivat yhdessä Helsinkiin vuonna 2019. Yhteiseen Espoon-asuntoon he muuttivat lokakuussa 2022.
Puhakka ja Nordmo kommentoivat suhdettaan vuosien saatossa useaan otteeseen niin kotimaisille kuin ulkomaisillekin medioille. Pariskunnan sosiaalisen median tilit ovat täynnä rakkaudentäyteisiä kuvia.
Parisuhteen 10-vuotispäivänä kesäkuussa 2024 Nordmo jakoi yhteiskuvia kaksikosta saatetekstillä ”Tänään 10 vuotta tämän upean miehen kanssa”. Päivitys päättyy sydämeen.
Kesäkuussa julkaisuun sateli onnentoivotuksia ja kauniita sanoja. Nyt kommenttikenttä on täyttynyt vihaisista viesteistä.
– Oliko sinun pakko ampua hänet? yhdessä kysytään.
Lisätty linkki. Cut. Pykälä 21.
-NILS-
↑↑
Ei ole vieläkään naapuri, vaan ystävä. Poliisin kommentti luettavissa lehdistä. Jotkut vaan haluaa pitää kiinni tuosta naapuri ajattelusta vaikka väkisin.
Ei ole vieläkään naapuri, vaan ystävä. Poliisin kommentti luettavissa lehdistä. Jotkut vaan haluaa pitää kiinni tuosta naapuri ajattelusta vaikka väkisin.
I´m multitasking. I can listen, ignore and forget at the same time.
-
Kuikka Koponen
- Martin Beck
Eiköhän homostelu ja kolmas osapuoli ole kuitenkin koko jutun alku ja juuri.Sfo kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 1:39 pmOlkoot vaikka roskakuski tai isä jumala. Tiedätkö ollenkaan missä olet nyt?Tusinatason lätkänpelaaja ja julkihomo kun tapetaan, niin suvakkimedia ja koko Suomi on ihan sekaisin. Pari viikkoo media jaksaa asiasta rummuttaa, ja kaikilta kysytään mielipidettä. Surullinen tapaus ja luulisi omaisten saada surra rauhassa läheisensä poismenoa mutta ei.
Olet paikassa, missä yleensäkin käsitellään rikoksia puhumalla ja spekuloimalla niistä.
Ihmisiä tässä liikuttaa enemmän se, että henkilön murhasi hänen oma läheisensä kuin se, että ihminen oli jääkiekkoilija.
Nuo suvakkihöpötykset ovat menneet jo muodista ja tuota sanaa käyttävät enää vain persut. Olen sanonut jo aiemmin mutta sanon uudestaan, kun joillekin pitää toistaa asia aina sata kertaa:
Suurinta osaa täällä olevista ihmisistä ei hetkauta pätkän vertaa jäbän seksuaalisuus vaan tämä itse tapaus. Ainoastaan noiden suoraa kurkkua huutavien gay-pelkoisten hönöjen anaalirauhaset tuntuvat olevan niin kireällä, ettei nähdä itse tilannetta uhrin homouden takaa.
Vai miten tämä pitäisi ymmärtää.
Tunnustan: Mua kyllä vähän säälittää tuo Nordmo.
Tyyppi jätti lopulta koko elämänsä Norjassa (möi viimein kotinsa) ja muutti Jannen luo.
Ja sitten Janne jättää.
Eikä Jannea voi tuomita, nuori jäbä, elämä vie eri ratkaisuihin.
Nordmon olisi pitänyt ymmärtää tämän mahdollisuus, sillä noin suuri ikäero.
Nordmon ratkaisu puolestaan oli tehdä jotain vakavaa ja peruuttamatonta.
Nyt kaikkien elämä pilalla.
Koiraparka.
Mitenköhän Nordmon tyttäret ja ystävät käsittelevät tämän.
PS. Norjassa on kivoja vankiloita ja hyvät olosuhteet. Luulisin, että Nordmo haluaa mahdollisimman nopeasti hittoon Suomesta tämän jälkeen.
Tyyppi jätti lopulta koko elämänsä Norjassa (möi viimein kotinsa) ja muutti Jannen luo.
Ja sitten Janne jättää.
Eikä Jannea voi tuomita, nuori jäbä, elämä vie eri ratkaisuihin.
Nordmon olisi pitänyt ymmärtää tämän mahdollisuus, sillä noin suuri ikäero.
Nordmon ratkaisu puolestaan oli tehdä jotain vakavaa ja peruuttamatonta.
Nyt kaikkien elämä pilalla.
Koiraparka.
Mitenköhän Nordmon tyttäret ja ystävät käsittelevät tämän.
PS. Norjassa on kivoja vankiloita ja hyvät olosuhteet. Luulisin, että Nordmo haluaa mahdollisimman nopeasti hittoon Suomesta tämän jälkeen.
Binohiiri kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 1:48 pm Tällainen uutinen maksumuurin takana. Mikäli joku pääsee käsiksi, voisitko jakaa tänne. Kiitos.
Toimitusjohtaja, murhaepäilty
Hyvätuloinen liikemies, intohimoinen eräretkeilijä, kolmen lapsen isä. Tämä kaikki tiedetään Janne Puhakan epäillystä murhaajasta, norjalaisesta Rolf Nordmosta, 66.
Samasta uutisesta lainauksia hieman ylempänä tällä sivulla. Lukekaa onko sama postaus esillä jo aiemminkin. Ketjusta poistettu jo kaksi viestiä joissa samaa uutista tyrkytetty mikä täällä jo on. Kokonaisten uutisten postaaminen ei ole suotavaa. Pykälä 21.Kolmen lapsen isä on kokenut toimitusjohtaja. Asiantuntemus on karttunut kahden vuosikymmenen aikana muun muassa lääke- ja rehuteollisuuden yritysten johtoportaissa eri puolella Norjaa.
:
:
Myös Puhakka on kertonut kirjassaan peitelleensä suhdetta Nordmoon asuessaan Kanadassa.
– Rolf sai olla setäni, kun kerroin joukkueen valmentajille ja isäntäperheelle hänen tulostaan, Puhakka kirjoitti.
-NILS-
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
↑↑
Missä tämä kodin myynti on tullut esille? Mökki oli myynnissä kyllä tänä kesänä mutta muusta ei kauheasti ole infoa?
Missä tämä kodin myynti on tullut esille? Mökki oli myynnissä kyllä tänä kesänä mutta muusta ei kauheasti ole infoa?
Erikoisen nopeasti tuotanto hyllyttänyt sen finaalijakson. Oiskohan se tuttava ollut joku sarjassa mukana ollut? No, se saadaan varmasti myöhemmin selville.
-
Deckarist_3
- Remington Steele
Itse elin vuosia mieheni tossun alla, itse sitä siinä hetkessä kokonaan ymmärtämättä.
Mies päätti, välillä hyvin arvaamattomasti, ja minä sopeuduin, autoin, tuin, liikuin mukana, olin kiltti ja mielestäni rohkea. Kun aloin lopulta irtautua hänestä perheineen, ilmoitti hän tappavansa joko itsensä tai minut ja lapsemme, koska häntä ilman emme pärjäisi. Hän itki sitä millaista hänen lapselleen tulisi jos vain minä olisin huoltaja. Miten minusta tulisi köyhä. Hän itki, aneli ja yhtäkkiä sitten eräänä yöllä kuristi. Kurkusta, käsin. En voinut edes uskoa kaulani mustelmia. ’Hän ei haluaisi elää ilman meitä, mutta hän kostaisi varmasti lähtömme vanhemmilleen joiden syytä lähtömme oikeasti olisi.’ ’Mitä tekisinkin ja mitä tapahtuisikin, syy olisi minun, pelkästään minun.’
En lähtenyt. Pelastin ja pelasin minulle ja lapselle turvallisempaa selustaa. Erosimme vasta muutamien vuosien jälkeen kun mies itse lähti. Halusi lähteä. Ja siinä vaiheessa ei minulla tai lapsellamme ollut hänelle enää mitään arvoa tai väliä. Olimme tyhjää täynnä olevia sairaita ja patalaiskoja luusereita. Hän hankki myös ulosoton tarkoituksella minulle, kiitokseksi auttamistani vuosista. Smirk
Hän vei tavaramme kahteen tai kolmeen kertaan, jälkikäteen. Mutta minä hankin aina uudet, sillä en anna hänen keikuttaa elämääni enkä suostu provosoitumaan.
Eksäni on älykäs bipo + sosiopaatti tai psykopaatti, ja asiantuntijoiden & viranomaisten mukaan vasta vankila ehkä selvittää kummasta on kyse. Hän voisi olla seuraava Roope Bob.
Minun tapauksessani blokkasin eksäni kaikkialla, huolimatta lapsesta. En mene tapaamaan eksääni mihinkään yksin. En mene hakemaan hänellä olevia tavaroitani vaikka mies näyttelee niitä somessa. Tarvitsisin silloin ympärilleni turva- ja kantojoukot jotka turvaisivat minua myös tulevaisuudessa.
Jos jostain syystä minun olisi _pakko_ nähdä häntä kaksin, olisi koko ystäväpiirini ympärilläni varpaillaan ja some ja puhelinlinjat auki jos en tulisikaan takaisin sillä kellonlyömällä ja siihen paikkaan kuin mihin kerroin tulevani.
Puhakka Case: Ehkä hyvää miehestään yhä uskonut Puhakka teki toisin? Meni juttelemaan ja käymään entisellä asunnollaan yksin, ilman turvaa, ilman pelkoa.
Omaan kokemukseeni pohjaten ei tarvitse olla kyse pettämisestä kun murha, tappaminen, itsemurhauhkailut ja parisuhdeväkivalta nousevat perheessä esiin. Riittää jos parisuhteen toinen osapuoli on kontrollifriikki, ehkä alunperin viehättävillä ja älykkäillä psykopaattipiirteillä, ja silti se parisuhteen toinen osapuoli kehtaa haluta muutosta ja itselleen tasaisempaa ja onnellisempaa elämää.
Mies päätti, välillä hyvin arvaamattomasti, ja minä sopeuduin, autoin, tuin, liikuin mukana, olin kiltti ja mielestäni rohkea. Kun aloin lopulta irtautua hänestä perheineen, ilmoitti hän tappavansa joko itsensä tai minut ja lapsemme, koska häntä ilman emme pärjäisi. Hän itki sitä millaista hänen lapselleen tulisi jos vain minä olisin huoltaja. Miten minusta tulisi köyhä. Hän itki, aneli ja yhtäkkiä sitten eräänä yöllä kuristi. Kurkusta, käsin. En voinut edes uskoa kaulani mustelmia. ’Hän ei haluaisi elää ilman meitä, mutta hän kostaisi varmasti lähtömme vanhemmilleen joiden syytä lähtömme oikeasti olisi.’ ’Mitä tekisinkin ja mitä tapahtuisikin, syy olisi minun, pelkästään minun.’
En lähtenyt. Pelastin ja pelasin minulle ja lapselle turvallisempaa selustaa. Erosimme vasta muutamien vuosien jälkeen kun mies itse lähti. Halusi lähteä. Ja siinä vaiheessa ei minulla tai lapsellamme ollut hänelle enää mitään arvoa tai väliä. Olimme tyhjää täynnä olevia sairaita ja patalaiskoja luusereita. Hän hankki myös ulosoton tarkoituksella minulle, kiitokseksi auttamistani vuosista. Smirk
Hän vei tavaramme kahteen tai kolmeen kertaan, jälkikäteen. Mutta minä hankin aina uudet, sillä en anna hänen keikuttaa elämääni enkä suostu provosoitumaan.
Eksäni on älykäs bipo + sosiopaatti tai psykopaatti, ja asiantuntijoiden & viranomaisten mukaan vasta vankila ehkä selvittää kummasta on kyse. Hän voisi olla seuraava Roope Bob.
Minun tapauksessani blokkasin eksäni kaikkialla, huolimatta lapsesta. En mene tapaamaan eksääni mihinkään yksin. En mene hakemaan hänellä olevia tavaroitani vaikka mies näyttelee niitä somessa. Tarvitsisin silloin ympärilleni turva- ja kantojoukot jotka turvaisivat minua myös tulevaisuudessa.
Jos jostain syystä minun olisi _pakko_ nähdä häntä kaksin, olisi koko ystäväpiirini ympärilläni varpaillaan ja some ja puhelinlinjat auki jos en tulisikaan takaisin sillä kellonlyömällä ja siihen paikkaan kuin mihin kerroin tulevani.
Puhakka Case: Ehkä hyvää miehestään yhä uskonut Puhakka teki toisin? Meni juttelemaan ja käymään entisellä asunnollaan yksin, ilman turvaa, ilman pelkoa.
Omaan kokemukseeni pohjaten ei tarvitse olla kyse pettämisestä kun murha, tappaminen, itsemurhauhkailut ja parisuhdeväkivalta nousevat perheessä esiin. Riittää jos parisuhteen toinen osapuoli on kontrollifriikki, ehkä alunperin viehättävillä ja älykkäillä psykopaattipiirteillä, ja silti se parisuhteen toinen osapuoli kehtaa haluta muutosta ja itselleen tasaisempaa ja onnellisempaa elämää.
JanitaSlim kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 1:11 pmJos tilastoihin katsellaan niin tekijän sukupuolisesta kiinnostuksesta riippumatta nämä parisuhteen jälkeiset murhat liittyvät yleisimmin pettämiseen, tai petetyksi tulemiseen ja niihin liittyy suhteen ulkopuolinen henkilö.Big95 kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 12:46 pm Mihin nää keksityt väitteet kolmannesta osapuolista suhteen aikana perustuu? Luot aivan erilaista tarinaa nollatiedoilla ja sitten tuut kertomaan ne kuin faktoina.
Oli sitten normaali terve heterosuhde, tai jotain muuta irstailua.
Siihen viittaa myös "ystävän" nopea reagointi siihen, ettei saa "ystäväänsä" kiinni. Ei normaalisti kukaan ole huolissaan, jos ei muutamaan tuntiin saa jotain ihmistä kiinni.
Viimeksi muokannut Deckarist_3, Ti Loka 15, 2024 2:29 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Elämä on fifty - sixty.
"Aikaisemmin kesäkuussa Nordmo ilmoitti somessa panneensa kotitalonsa myyntiin Norjassa. Nordmo kehui ilmoituksessa, että kotiovelta pääsee suoraan suksilla rinteeseen, ja myös metsästysmahdollisuudet sekä maisemat ovat oivat."Missä tämä kodin myynti on tullut esille? Mökki oli myynnissä kyllä tänä kesänä mutta muusta ei kauheasti ole infoa?
- Ilta-Sanomat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010762846.html
Aseen luvallisuutta kun on pohdittu, niin tässä lainaus Hesarista:
HS kysyi poliisilta haulikoiden lupakäytännöistä yleisellä tasolla.
Voiko Norjassa luvallisen haulikon tuoda luvallisesti Suomeen, Poliisihallituksen asehallintopäällikkö Pasi Vuorenmaa?
”Pohjoismaiden välillä vallitsee hieman kevyempi lainsäädäntö. Toisesta Pohjoismaasta voi tuoda metsästysaseen Suomeen, jos on menossa täällä esimerkiksi metsästystapahtumaan.
Asetta saa säilyttää Suomessa kolmen kuukauden ajan, minkä jälkeen se täytyy palauttaa maahan, josta se tuotiin.
Jos kyse on pidempiaikaisesta tuonnista, tarvitaan yksityinen tuontilupa. Samalla haetaan viranomaisilta suomalaista aselupaa. Viranomainen katsoo tapauskohtaisesti, täyttääkö henkilö luvan myöntämisen edellytykset.”
-
Crazy Horse
- Jack Taylor
Minun mielestä jossain luki, että pari vuotta sitten myi talonsa. Tuo mökki on eri juttuJuxx88 kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 2:09 pmMissä tämä kodin myynti on tullut esille? Mökki oli myynnissä kyllä tänä kesänä mutta muusta ei kauheasti ole infoa?Sfo kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 2:06 pm Tunnustan: Mua kyllä vähän säälittää tuo Nordmo.
Ja sitten Janne jättää.
:
Yhtä lainausta lyhennetty
-NILS-
-
Riippakivi
- Poliisikoira Rex
Parisuhde hiipui siis hiljattain. Kuka oli kolmas pyörä? Tietääkö joku? Hänellä on varmaan vaikea tilanne nyt.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... cdc9754ed5
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... cdc9754ed5
Nordmo myi talonsa Norjassa vuonna 2019. Se mainitaan esimerkiksi tässä jutussa:Juxx88 kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 2:09 pm Missä tämä kodin myynti on tullut esille? Mökki oli myynnissä kyllä tänä kesänä mutta muusta ei kauheasti ole infoa?
https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000010762482.htmlKun norjalaislehti haastatteli Nordmoa vuonna 2019, hän oli juuri myynyt talonsa Namsosissa ja muuttanut Helsinkiin Puhakan luo. Pari oli seurustellut viisi vuotta, ja Nordmo iloitsi pitkän etäsuhteen päättymisestä.