Sen verran täältä puskista huutelen, että korjaan tätä käsitystä jos se on sama josta aikoinaan jauhettiin. Eli Urhon henkilöllisyys ei ole se josta puhuit -tämä on nyt niin luotettavasta lähteestä etten voi paremmin enää vakuutella. Muutenkin mazalla alkaa kuppi mennä nurin. Lues tää ketju niin saatat itsekin aikuinen mies huvittua. Pharaohia oon kaipaillut, hauskoja hetkiä.Pharaoh kirjoitti:Lyhyestisupernova kirjoitti:
a) ette tiedä urhon henkilöllisyyttä.
a: minä tiedän
Supernova vs. Maza
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
-
Pharaoh
- Martin Beck
Ei ole se sama, siinä olet oikeassa.Loka kirjoitti:Sen verran täältä puskista huutelen, että korjaan tätä käsitystä jos se on sama josta aikoinaan jauhettiin. Eli Urhon henkilöllisyys ei ole se josta puhuit -tämä on nyt niin luotettavasta lähteestä etten voi paremmin enää vakuutella.Pharaoh kirjoitti:Lyhyestisupernova kirjoitti:
a) ette tiedä urhon henkilöllisyyttä.
a: minä tiedän
Pharaohia oon kaipaillut, hauskoja hetkiä.
Minäkin olen kaivannut sinua.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Juu. Muistan myös mazan uhkaukset joissa uhattiin "asioiden eteenpäin viemisellä" jne.supernova kirjoitti:muistappa loka kuitenkin että maza on perinteisesy ollut monien kasvojen mies,ja näin ollen ei ole syytä tsätissäkään muiden henkulöllisyyttä åaljastaa.
supernova: Miksi et vastaa selvään kysymykseen? Miksi sinä olet levittänyt vääriä tietoja minun henkilöllisyydestäni lukuisille palstalaisille yksityisviestinä? Eikö amis-aivot taivu selkeään vastaukseen? Häh?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
-
arsene lupin
- Alokas
Et tietenkään ole levitellyt yhteystietojani, koska et tiedä niitä. Minähän puhun sinun olettamistasi henkilötiedoista, jotka ovat täysin vääriä. Miten minä saisin sinun amiskoulun hapattamiin aivoisiisi iskostettua sen tosiasian, että minä vain yritän suojella sinua mokaamasta itseäsi enempää. Luulisi Wagnerin kohtalon olevan sinulle jo riittävä esimerkki siitä, mitä väärien tietojen levittäminen Internetissä voi pahimmillaan aiheuttaa.supernova kirjoitti:En valehtele ja sinä olet vanhus.
Enkä ole levitellyt yhteystietojasi.
Puhut äijä paskaa
Enkä todellakaan ole mikään vanhus. Tämäkin typerä heitto perustuu samoihin vääriin tietoihisi.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Varmaan samoista asioista kun muutkin...Pharaoh kirjoitti:Mistä niin päättelet?arsene lupin kirjoitti:...supernova taitaa olla oikeassa...hmmm,maza ja pharaoh näyttää sittenkin olevan yksi ja sama persoona.jaaa,vai sittenkin...njaa..
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Sananlaskut 10:23
-
Pharaoh
- Martin Beck
Ketkä muut? Luetteleppas edes muutama.supernova kirjoitti:Varmaan samoista asioista kun muutkin...Pharaoh kirjoitti:Mistä niin päättelet?arsene lupin kirjoitti:...supernova taitaa olla oikeassa...hmmm,maza ja pharaoh näyttää sittenkin olevan yksi ja sama persoona.jaaa,vai sittenkin...njaa..
Tämä vuosikausia jauhamasi multinikkeilyväite on samaa väärien tietojen levittämistä ilman mitään todisteita kuin muukin kirjoittelusi.
Mitähän jos amis-tollo alkaisit ladella faktaa pöytään.supernova kirjoitti:Varmaan samoista asioista kun muutkin...Pharaoh kirjoitti:Mistä niin päättelet?arsene lupin kirjoitti:...supernova taitaa olla oikeassa...hmmm,maza ja pharaoh näyttää sittenkin olevan yksi ja sama persoona.jaaa,vai sittenkin...njaa..