Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JasseHames
Perry Mason

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 1:17 pm "Tekaisin myös tällaisen". Niin...why the Hell not? :D

Uhhh...olinpa missannut tuon. Hämmentävää, todella hämmentävää :?
Eikö olekin mielenkiintoista, että sivupersoonasi Quorthonkin uskoo Ross Sullivanin ja Korpisoturin olevan sama henkilö? Pystytkö puhumaan pääsi sisällä Quorthonin kanssa tähän tapaan:
https://yle.fi/a/3-8794655 kirjoitti:
– Pystyn puhumaan hänen kanssaan, ja se on erillään minusta pääni sisällä. Se on todella kummallista
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Hank Voight

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

En tiedä mut se kyllä hiukan kiinnostaisi, että miten mut on yhdistettty tuohon nimimerkkiin ja kymmeneen muuhun. Iso mysteeri mulle, eikä kysyttäessäkään saa minkään sortin selvitystä :?
JasseHames
Perry Mason

Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 1:33 pm En tiedä mut se kyllä hiukan kiinnostaisi, että miten mut on yhdistettty tuohon nimimerkkiin ja kymmeneen muuhun. Iso mysteeri mulle, eikä kysyttäessäkään saa minkään sortin selvitystä :?
Ensinnäkin roikut foorumilla DID-hinttari Ross Sullivanin perseessä kuin jokin pahasti häiriintynyt homo. Melkein kaiken lopun voikin päätellä viestiesi sisällöistä ja aihealueista, joille viestejäsi kirjoittelet.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 1:17 pm
JasseHames kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 1:03 pm Tekaisin myös tällaisen. Vaaka-akselilla viestien kirjoitusajankohta ja pystyakselilla kyseisellä tunnilla kirjoitettujen viestien määrä.

Kuva
"Tekaisin myös tällaisen". Niin...why the Hell not? :D

Uhhh...olinpa missannut tuon. Hämmentävää, todella hämmentävää :?
Todennäköisesti todellakin ne ovat pitkälti tekaistuja.
Mitä te dorkat dorkailette?
Hank Voight

Oon tainnut kirjoittaa liki puolet mun about kolmesta tuhannnesta viestistä ketjuihin, joissa Ross ei varmaan ole edes käynyt. Eikä mulla ollut hajuakaan koko hahmosta ennen kuin yhtäkkiä luin, että olen se ja kymmenen muuta.

Hiukan kehnoja perusteluja, mut tuskin parempiakaan tulee, eli otetaan vastaan...

Entä tuo homous? Pystyykö senkin analysoimaan viesteistä?
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 1:03 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 9:27 am
JasseHames kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 12:43 am

Minä voin vaikka piirtää ne käppyrät R:llä, jos saan datan valmiina eikä tältä herra Johdannaissijoittajalta itseltään homma luonnistu. Ja jos ei R kelpaa, niin pythonilla jotain hienoa grafiikkapakettia, kuten esim. seaborn, käyttäen.
Ne sun käppyrät ovat ainakin aiemmin olleet surkeita (esim. suhteelliset käppyrät eivät kumuloidu sataan prosenttiin).
Voisikohan olla sillä tavalla, että tarkoituksella piirsin sinun ja Korpisoturi-sivupersoonasi tuhansia spämmiviestejäsi havainnollistaakseni kuvaajia myös viestien absoluuttisilla määrillä... Tiesin sinun olevan tyhmä mutten sentään noin tyhmä.

Laitetaanpa vielä kuvaajia kertauksena:
JasseHames kirjoitti: To Syys 12, 2024 7:43 pm Tekaisin myös tällaisen. Vaaka-akselilla viestien kirjoitusajankohta ja pystyakselilla kyseisellä tunnilla kirjoitettujen viestien määrä.

Kuva
Kuten ja totesinkin, niin kyseessä siis suhteelliset viestimäärät siinä kuvaajassa.

Miten koet sen, että kukaan muu Minfossa ei kyttää ja piirrä kuvaajia?
JasseHames
Perry Mason

Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 1:58 pm Oon tainnut kirjoittaa liki puolet mun about kolmesta tuhannnesta viestistä ketjuihin, joissa Ross ei varmaan ole edes käynyt.
Miten tämän voi tietää, jos on eri henkilö... Ja toisaalta myönnät kirjoittaneesi n. 1500 viestiä ketjuihin, joissa tiedät DID-hinttarin kirjoittaneen tai ainakin käyneen...
Hank Voight

Vitut mä mitään tiedä. Varman päälle heitin hatusta, kun sattuu nuo Ukraina- ja Trump-ketjuihin kirjoittavat olemaan melko lailla tuttuja.

Ihan nyt vakavasti puhuen, onko sulla jotain läheisiä joiden kanssa olet paljon tekemisissä? Jos on, niin juttele ihmeessä. Sillä ei tuo sun sekoilu ihan tervettä ole :roll:
Ross Sullivan

Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 2:21 pm Vitut mä mitään tiedä. Varman päälle heitin hatusta, kun sattuu nuo Ukraina- ja Trump-ketjuihin kirjoittavat olemaan melko lailla tuttuja.

Ihan nyt vakavasti puhuen, onko sulla jotain läheisiä joiden kanssa olet paljon tekemisissä? Jos on, niin juttele ihmeessä. Sillä ei tuo sun sekoilu ihan tervettä ole :roll:
Jassesta pitäisi tehdä huoli-ilmoitus. Todennäköisesti ongelmat ovat todella syvällä. Tämä ihan sillä perusteella, että ei kenenkään jutut pitäisi mennä niin pahasti ihon alle, että siitä seuraa psykoottista raivoa ja kymmenien tuntien kyttäämisiä ja taulukointeja.
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 2:09 pm
Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 1:58 pm Oon tainnut kirjoittaa liki puolet mun about kolmesta tuhannnesta viestistä ketjuihin, joissa Ross ei varmaan ole edes käynyt.
Miten tämän voi tietää, jos on eri henkilö... Ja toisaalta myönnät kirjoittaneesi n. 1500 viestiä ketjuihin, joissa tiedät DID-hinttarin kirjoittaneen tai ainakin käyneen...
Miten käsittelet sitä, että olet ainoa foorumin nikki, joka kyttää ja taulukoi?
Hank Voight

Paha tehdä huoli-ilmoitusta anonyymistä nettikirjoittajasta. Mut jos foorumilla olisi oikea ylläpito, niin laittaisihan se kaverin hermolomalle.
Ross Sullivan

^Näin on, mutta hänestä pitäisi tehdä huoli-ilmoitus. Lähinnä siis ajatuksena, että josko joku hänen läheinen tekisi.

Hänellä on Minfossa kuuppa niin sekaisin, että se ei voi olla näkymättä muuallakin kuin vain Minfossa.
Hank Voight

Niin mahdotontahan se on tehdä diagnooseja foorumikirjoittelun perusteella (siihen ei kykene kuin Jesse), mutta sanonpa vaan, että kovasti saman tyylistä on tuotokset kuin mitä oli vanhalla kaverillani, joka sitten saatiin parin muun kaverin kanssa hoidettua osastolle.

Kaverin psykoosin aikana lähettämät viestit olivat kieliopillisesti aivan täydellisiä ja viestien sisällötkin sinänsä ihan johdonmukaisia. Siis sikäli kun tarkasteli viestejä yksittäisinä viesteinä. Mutta kun viestejä tuli koko ajan, niin huomasi, että ei niissä ollutkaan minkäänlaista punaista lankaa. Aiheet hyppi laidasta laitaan.

Pointtina vaan, että toisin kuin moni luulee, niin ei pahassakaan psykoosissa oleva välttämättä sekoile päättömästi ja/tai panikoi. Käytös voi olla ihan rauhallista ja ulosanti selkeää, mutta vaan järjenvastaista.
JasseHames
Perry Mason

Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 5:52 pm Niin mahdotontahan se on tehdä diagnooseja foorumikirjoittelun perusteella (siihen ei kykene kuin Jesse), mutta sanonpa vaan, että kovasti saman tyylistä on tuotokset kuin mitä oli vanhalla kaverillani, joka sitten saatiin parin muun kaverin kanssa hoidettua osastolle.
Joku/jotkut sivupersoonasi siis joutuivat suljetulle osastolle kun taas joku sivupersoonasi jäi mukamas elelemään ihan normaalia elämää töineen sun muineen kotiisi! No niin, faktahan on se, ettei dissosiatiivista identiteettihäiriötä lääkkeillä parannella vaan pitkäkestoisella psykoterapialla, jos silläkään. Koeta nyt tajuta hakea asianmukaista hoitoa mielisairauksiisi ja eniten nimenomaan dissosiatiiviseen identiteettihäiriöösi.
Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 5:52 pm Pointtina vaan, että toisin kuin moni luulee, niin ei pahassakaan psykoosissa oleva välttämättä sekoile päättömästi ja/tai panikoi. Käytös voi olla ihan rauhallista ja ulosanti selkeää, mutta vaan järjenvastaista.
Jos täällä jonkun jutut ovat järjenvastaisia, niin sivupersoonasi Ross Sullivan kuvittelee oikeasti tietävänsä varakkaiden henkilöiden Kantaan kirjaamatta jättämisistä. Jo pelkästään käynneistä tietäminen herättäisi epäilyksen vakavasti mielisairaan houreista joskin mahdollista on myös mielisairaan harjoittama stalkkerointi yksityisten terveysasemien liepeillä. Mutta sitten se, että tietäisi, ettei käynneistä ole kirjattu Kantaan, niin huhhahhei...
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Tammi 12, 2024 6:48 pm Esim. yksityisen puolen terapeutit eivät kirjaa kantaan tietoja potilaista
Ross Sullivan

^Vian päässä ei tarvitse olla iso, että sillä on vakavia seurauksia.

Veikkaan, että Hassu-Jaana on psykoosissa. Ei kukaan edes lähelle täysipäinen taulukoi, kyttää ja jankuta samoja juttuja kuukaudesta toiseen.
Vastaa Viestiin