Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

pokkapitää
Neuvoja-Jack

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Palstan hurjat sotasankarit jotka eivät pienistä hätkähdä :lol:
Kun USA ei hommaan kykene niin Solttuetsivä ja kaltaisensa supersankarit kääntävät tilanteen toiseksi koska kuinka muuten voisikaan olla kun NATO ja poliitikot ovat näin kertoneet :mrgreen:

Realiteeteista nyt niin väliä kunhan päästään vähän vyöryttämään Ryssää :mrgreen:
Solttuetsivä kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 5:08 pm
Even Steven kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 4:42 pm Huomio! Oletteko tulleet hulluksi?
Ei vaan kaikki alkavat heräilemään siihen, että sota tarvitaan ennekuin on liian myöhäistä.
Jos Venäjän "hullut" savat jatkaa näin niin ei Venäjän "hulluja" tulevaisuudessa pysäytä mikään.

Venäjän ja Putinin kanssa on käymässä kuten kävi Saksan ja Hitlerin kanssa.
Annettiin Venäjän riehua liian kauan ja napsi naapureiltaan alueita pikkuhiljaa, Abhasia, Etelä-Ossetia, Transnistria, Krim, Donbass, ym.
Nyt on aika laittaa stoppi tuolle valloitushullulle Putinille ja Venäjälle.
Sota on pakko käydä. Ei tuo Venäjä muuten lopeta ja opi.

Sota on edesssä niin parempi aloittaa se ennekuin ollan liian myöhässä ja tuhot on liian isoja korjattaviksi.

Ei tuo Venäjä, Putin ja Medvedev lopeta ja pysähdy ellei niitä väkivalloin pysäytetä.
Tarvitsemaan tämän sodan ihmiskunnan tulevaisuuden kannalta.
Kun Venäjää "rökitetään" oikein kunnolla niin oppivat olemaan.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Even Steven kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 5:31 pm
kiinnostunut5 kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 5:27 pm Sotahan on jo naapurissa ja sen päättyminen neuvottelemalla tai antamalla roposia Ukrainalle ei vain näytä realistiselta. Saati itään pyllistämällä niin muita vaihtoehtoja vain on mietittävä olkoonkin ikäviä.
Niin, että sota on jo naapurissa mennään sinne tapattamaan lapsemme? Suksikaa vittuun vitun trollit!

Nyt kävi käry.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Ukraina osiossa servatut NAFO trollit jaksavat aina naurattaa. NAFO trollit muuten katosivat lähes 80 % sosiaalisesta mediasta kun Trump valittiin USA:n presidentiksi :lol: :lol: :lol:

Tämän palstan omat yksilöt vielä pyrkivät kituuttelemaan ennen lopullista niskalaukausta :mrgreen:
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Onko mahdotonta olla sotkematta pro... politiikkaa ihan joka vitun ketjuun.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

URSA kirjoitti: La Marras 23, 2024 3:59 pm Onko mahdotonta olla sotkematta pro... politiikkaa ihan joka vitun ketjuun.
Hyvä kysymys. Väitän että tälläkin foorumilla ne suurimmat rikokset yleensä liittyvät politiikkaan. Tai sanotaan nyt näin että suurimmat rikokset maailmalla liittyvät kiinteästi politiikkaan ja tämähän on nimenomaan rikosfoorumi.

Siinä mielessä aika mahdotonta

OnyxPhoenix
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

pokkapitää kirjoitti: La Marras 23, 2024 4:05 pm
URSA kirjoitti: La Marras 23, 2024 3:59 pm Onko mahdotonta olla sotkematta pro... politiikkaa ihan joka vitun ketjuun.
Hyvä kysymys. Väitän että tälläkin foorumilla ne suurimmat rikokset yleensä liittyvät politiikkaan. Tai sanotaan nyt näin että suurimmat rikokset maailmalla liittyvät kiinteästi politiikkaan ja tämähän on nimenomaan rikosfoorumi.

Siinä mielessä aika mahdotonta
Juu... totta munassa ne ..."suurimmat rikokset maailmalla liittyvät kiinteästi politiikkaan"... kuten esimerkiksi sotarikokset...

Vaan kun täällä minfossa joka kristuksen mopoikien paskarinkiajelukin korttelin ympäri kello yksi yöllä herättää joissain kirjoittajissa poliittista kiihtymystä, niin kyllä silloin jokin (mikä ja missä?) on kilometrin verran päin vittua.
X X X X X
Paikalla
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

pokkapitää kirjoitti: Ma Marras 25, 2024 4:04 pm Mielestäni putsarin aliakset pitäisi myöskin poistaa palstalta
Pokkapitää (syntynyt 4.11.2024) tietää putsarin (teloitettu 24.5.2023) ja hänen aliaksensa...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Kyllähän kaikki nyt putsarin tuntee :lol:

Teloitetun putsarin haamut täällä monella nimimerkillä tänäkin päivänä vielä seikkailevat.Onhan kaverille perustettu oma osionsakin josta voi käydä vilkaisemassa alteregoja :lol:

OnyxPhoenix
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Jokeroituminen :D
Mitä te dorkat dorkailette?
Paikalla
Rescuer
Watson itse

pokkapitää kirjoitti: Ma Marras 25, 2024 8:54 pm Kyllähän kaikki nyt putsarin tuntee :lol:

Teloitetun putsarin haamut täällä monella nimimerkillä tänäkin päivänä vielä seikkailevat.Onhan kaverille perustettu oma osionsakin josta voi käydä vilkaisemassa alteregoja :lol:
Hyvin harva vähemmän aikaa foorumilla ollut tuntee putsarin. Se että trollaamisesi lomassa olisit foorumilla oloaikanasi lukea tuonkin ketjun, vaatisi vähintään Väyrysen tasoisen lukunopeuden.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
pokkapitää
Neuvoja-Jack

^
Oletko hieman yksinkertainen :lol:

Kyllä tätä foorumia voi seurata kirjautumattakin.

OnyxPhoenix
Paikalla
Rescuer
Watson itse

pokkapitää kirjoitti: Ma Marras 25, 2024 9:40 pm ^
Oletko hieman yksinkertainen :lol:

Kyllä tätä foorumia voi seurata kirjautumattakin.
Jaahas, perinteinen "olen seurannut tätä foorumia jo kauan, ja nyt vasta päätin rekisteröityä..."
Ja heti aloitit ahkeran trollaamisen. Kuten jokainen tuota samaa selitystä käyttänyt.

Sikakoira, yrittäisit edes päästä eroon noista muutamasta seikasta, millä aina paljastat itsesi.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

^
Hohhoijaa ramasee ja naurattaa :lol: :lol: :lol:

OnyxPhoenix
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

kyr-12 kirjoitti: Ti Marras 26, 2024 9:33 am "Millä perusteella muuten epäilet että harva lastenhoitaja lukee rikosaiheisia juttuja?"

Tunnen useita lasten parissa työskenteleviä henk.koht. eikä näistä ketään kiinnosta rikokset,
Jollain tapaa epärehellistä kiinnostaa rikokset ja lastenparissa monessa työpaikassa rikosrekisteriote estää pääsyn töihin.
Me ollaan epärehellisiä kaikki täällä murhainfossa. :D
kyr-12
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja kyr-12 »

URSA kirjoitti: Ti Marras 26, 2024 3:10 pm
kyr-12 kirjoitti: Ti Marras 26, 2024 9:33 am "Millä perusteella muuten epäilet että harva lastenhoitaja lukee rikosaiheisia juttuja?"

Tunnen useita lasten parissa työskenteleviä henk.koht. eikä näistä ketään kiinnosta rikokset,
Jollain tapaa epärehellistä kiinnostaa rikokset ja lastenparissa monessa työpaikassa rikosrekisteriote estää pääsyn töihin.
Me ollaan epärehellisiä kaikki täällä murhainfossa. :D

100% kaikki ketä tiedän.
Vastaa Viestiin