Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Populismi ja oikeistolaisuus on silkkaa paskaa. Olen itse jokseenkin taistolainen ja kommunisti, mutta kuitenkin keskustalaisvasemmistolainen kansallissosialisti. Tietyllä tavalla olen alkanut pitämään juutalaisesta ajatuksesta tehdä Suomesta pakolaisten oma valtio. Samoin olen siirtynyt rotusodassa neekereitten puolelle. Kansallissosialismissa on aina ollut paikka muslimeille. Himmler erityisesti piti islamista, kuten minäkin. Hiukan harmittaa neekereitten puolesta, että he eivät voi nauttia aidosta kansallissosialismista niin kuin valkoihoiset. Toisaalta heillä on mustat pantterit -järjestö, jossa kill all white -aate elää vahvana. Toivon menestystä mustille panttereille ja toivon heidän saavan lisää aseita. On ollut upeaa seurata Malmon tapahtumia. En pidä yhtään ruotsalaisista ja Ruotsista, mutta Pakistanusta kyllä ja pakistanilaisista. Mielestäni Malmo on hyvä esimerkki, millainen tuollaisen ruotsalaisen kaupungin tulee olla. Haluaisin Helsinkiinkin kunnon pakistanilaismeininkiä. Ja tietysti lisää neekereitä ja mustalaisia. Pakistanilainen ruokakulttuuri on mielestäni ainutlaatuinen, vaikka syön toki mielelläni kenialaista ja libanonilaista ruokaa. Somalialainen kansallisruoka papukeitto on myös venäläisen seljankan lisäksi yksi parhaita keittoruokia. Arvostan suuresti 90-luvun alussa Neuvostoliiton kautta Suomeen tulleita somaleja. Autan mielelläni isoja somaliperheitä ja klaaneja missä tahansa asiassa, kunhan vain lisääntyvät oikein kunnolla. Oma lemppari saarnaaja on toki Hamza, mutta myös kaikki Al-qaedaan kytköksissä olevat. Kannatan avoimesti Syyrian kansan voiton tukirintamaa ja koko Al-Nusraa. Kotimaisista liikkeistä pidän eniten Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintamasta, jonka aktiivisena kannatusjäsenenä olen ollut vuodesta 1992 lähtien.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

^ Etiopialainen ruoka se vasta hyvää onkin :)
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: La Joulu 21, 2024 2:20 pm Populismi ja oikeistolaisuus on silkkaa paskaa. Olen itse jokseenkin taistolainen ja kommunisti, mutta kuitenkin keskustalaisvasemmistolainen kansallissosialisti. Tietyllä tavalla olen alkanut pitämään juutalaisesta ajatuksesta tehdä Suomesta pakolaisten oma valtio. Samoin olen siirtynyt rotusodassa neekereitten puolelle. Kansallissosialismissa on aina ollut paikka muslimeille. Himmler erityisesti piti islamista, kuten minäkin. Hiukan harmittaa neekereitten puolesta, että he eivät voi nauttia aidosta kansallissosialismista niin kuin valkoihoiset. Toisaalta heillä on mustat pantterit -järjestö, jossa kill all white -aate elää vahvana. Toivon menestystä mustille panttereille ja toivon heidän saavan lisää aseita. On ollut upeaa seurata Malmon tapahtumia. En pidä yhtään ruotsalaisista ja Ruotsista, mutta Pakistanusta kyllä ja pakistanilaisista. Mielestäni Malmo on hyvä esimerkki, millainen tuollaisen ruotsalaisen kaupungin tulee olla. Haluaisin Helsinkiinkin kunnon pakistanilaismeininkiä. Ja tietysti lisää neekereitä ja mustalaisia. Pakistanilainen ruokakulttuuri on mielestäni ainutlaatuinen, vaikka syön toki mielelläni kenialaista ja libanonilaista ruokaa. Somalialainen kansallisruoka papukeitto on myös venäläisen seljankan lisäksi yksi parhaita keittoruokia. Arvostan suuresti 90-luvun alussa Neuvostoliiton kautta Suomeen tulleita somaleja. Autan mielelläni isoja somaliperheitä ja klaaneja missä tahansa asiassa, kunhan vain lisääntyvät oikein kunnolla. Oma lemppari saarnaaja on toki Hamza, mutta myös kaikki Al-qaedaan kytköksissä olevat. Kannatan avoimesti Syyrian kansan voiton tukirintamaa ja koko Al-Nusraa. Kotimaisista liikkeistä pidän eniten Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintamasta, jonka aktiivisena kannatusjäsenenä olen ollut vuodesta 1992 lähtien.
"syön toki mielelläni kenialaista ja libanonilaista ruokaa." Mitä kenialaista ruokaa olet syönyt?
Mitä te dorkat dorkailette?
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Knobster kirjoitti: La Joulu 21, 2024 5:54 pm ^ Etiopialainen ruoka se vasta hyvää onkin :)
Yksi parhaista syömistäni aterioista koskaan on ollut etiopialaisen opiskelukaverini Tsahain kokkaama kanapata "Doro Wat". Aivan uskomattoman hyvää, tosin mausteita ei saa pelätä.

Olen muutaman kerran yrittänyt sitä kokata itsekin ja ihan OK pataa tuloksena. Ei kuitenkaan lähellekään sitä alkuperäistä, etiopialaisen naisen valmistamaa herkkua. Nyt Knobster, rohkeasti vaan keittiöön ja kauha kouraan:

Resepti:
https://www.daringgourmet.com/doro-wat- ... cken-stew/

Doro Wat (Spicy Ethiopian Chicken Stew)

There is a reason why Doro Wat is the national dish of Ethiopia and one of the most famous of all African dishes – it’s fabulous! This authentic Doro Wat recipe captures the very best of Ethiopian cooking!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Taitaa Knoben suussa olla enimmikseen jotain ihan muuta etiopialaista kuin ruoka, innokas neekerinrakastaja kun on.
Knobster
Adrian Monk

aivoriihi kirjoitti: Su Joulu 22, 2024 8:33 am
Knobster kirjoitti: La Joulu 21, 2024 5:54 pm ^ Etiopialainen ruoka se vasta hyvää onkin :)
Yksi parhaista syömistäni aterioista koskaan on ollut etiopialaisen opiskelukaverini Tsahain kokkaama kanapata "Doro Wat". Aivan uskomattoman hyvää, tosin mausteita ei saa pelätä.

Olen muutaman kerran yrittänyt sitä kokata itsekin ja ihan OK pataa tuloksena. Ei kuitenkaan lähellekään sitä alkuperäistä, etiopialaisen naisen valmistamaa herkkua. Nyt Knobster, rohkeasti vaan keittiöön ja kauha kouraan:

Resepti:
https://www.daringgourmet.com/doro-wat- ... cken-stew/

Doro Wat (Spicy Ethiopian Chicken Stew)

There is a reason why Doro Wat is the national dish of Ethiopia and one of the most famous of all African dishes – it’s fabulous! This authentic Doro Wat recipe captures the very best of Ethiopian cooking!
Perkule! Kiitän reseptistä ja inspiraatiosta. Lusitaan nyt ensin Joulu poroineen alta pois niin sittenpä voisi testailla. Eihän siitä tietenkään mikään mestariteos varmaan tule. Ja jep, oon muuten helvetti tulista :)

edit: Hyvää joulua kaikille! Heh :)
Julperi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Vitun neekerijuntti!!!
Knobster
Adrian Monk

Julperi kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 6:39 pm Vitun neekerijuntti!!!
Voi jee, taas yksi äkisevä natsivammainen yrittää käyttää aivojaan. Säälittävää...
Dople

Viesti Kirjoittaja Dople »

Yp:lle talteen

Knobster kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:18 pm
Salmari kirjoitti: La Tammi 04, 2025 8:57 pm
Loka? kirjoitti: La Tammi 04, 2025 8:29 pm Iltalehden kommenteissa huhu että räppäri Pikku-G:n 17 v poika olisi uhri ja nippelitietona Matti Vanhanen kummisetänä suremassa.
Luin tuon myös, mutta onhan täälläkin kaikenmaailman kyrvännupitkin heti "kertomassa" kaahauksesta jne. Perus vassari.

Knobster kirjoitti: La Tammi 04, 2025 1:56 pm

Aikamoista kaahausta ja oma syy. Eivät sentään tappaneet ketään muita kuin itsensä. Tyhmä ja karu tapa lähteä. Vai millä helvetin tempulla tuon kaiteen päälle muka pääsee jos nopeus ei ole suuri?
Vie tuo vassarilässytyksesi muualle (ylilauta tai homma). Kunnioita sen verran edes omaisia? Jos tuo huhu olisi maahanmuttajista tai romaneista niin te riemuitsisitte siitä täällä idioottijuttuinenne... Sama kuin jos minä olisin vassari (kuten te olette natseja) ja naureskelisin että jokaisen oikeistopenskan kuolema on ilo sielulleni. Katsokaa vittu peiliin ja hävetkää.
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Knobster kirjoitti: ↑

Aikamoista kaahausta ja oma syy. Eivät sentään tappaneet ketään muita kuin itsensä. Tyhmä ja karu tapa lähteä
. Vai millä helvetin tempulla tuon kaiteen päälle muka pääsee jos nopeus ei ole suuri?

Knobster kirjoitti
Vie tuo vassarilässytyksesi muualle (ylilauta tai homma). Kunnioita sen verran edes omaisia? Jos tuo huhu olisi maahanmuttajista tai romaneista niin te riemuitsisitte siitä täällä idioottijuttuinenne... Sama kuin jos minä olisin vassari (kuten te olette natseja) ja naureskelisin että jokaisen oikeistopenskan kuolema on ilo sielulleni. Katsokaa vittu peiliin ja hävetkää
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Knobster
Adrian Monk

^ Tunge se pääsi jo perseeseen ja jätä keskustelu ihmisille, paskanatsi. Vitullinen hapentuhlaajata. Kurista itsesti niin muiden ei tarvitse.
Paikalla
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Tiinas kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 6:23 pm
Knobster kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 5:31 pm

Minä pidän tätä lautapelin kieltämistä täysin turhana mutta samalla tuomitsen täysin mm. tässäkin ketjussa esiin putkahtavat neekerin huutelijat joilla ei näytä olevan mitään muuta sanottavaa kuin muiden haukkuminen ja rasistiset möläytykset.

Itse tulin tähän lähinnä keskustelemaan Persujen älämölöstä joka tästä(kin) seurasi. Ja näyttää Murha.infossa olevan samaa jatkumoa, tietenkin. Ovathan he laumaa joka tottelee kun "mestari" puhaltaa koirapilliinsä.

Näiden kanssa ei synny älyllistä keskustelua
.
Ensimmäinen poliittinen kommentti
JanitaSlim kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 3:14 pm Edistystä, 2v päästä myös perussuomalaiset poistuvat hallituksesta.
Ja toinen
Knobster kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 4:19 pm Hehe, siellä on taas Persujen kerma huutamassa #wokea ympäri incel-Muskin Twatteria (X) lautapelin takia joka on menneestä maailmasta. Kai nämä jonkun 3v tasolla ovat älyllisesti.
Ihan perus vihavasemmiston taktiikkaa, syytetään muita, vaikka itse aloittaa. Pellejä.
Miksi yp ei puutu?
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Re: Joukkotappelu alasarjan futsal ottelussa pääkaupunkiseudulla
Lukematon viesti Kirjoittaja Elpram » Ma Tammi 06, 2025 9:57 pm

Knobster kirjoitti: ↑Ma Tammi 06, 2025 9:41 pm
^ "otin neekerin"?

Opettele saatanan apina kommentoimaan ketjua, eikä aina sitä mitä muut kommentoi. Tiedätkö jotain näistä joukkueista? Jos et, niin pidä se vitun vinkuva pillis kiinni ja painu helvettiin tältä palstalta kitisemästä. Oot ehkä maailmankaikkeuden rasittavin keskustelufoorumin hahmo.
Otetaanpa talteen nimimerkki "Elpram" loistava vastaus ennen kuin palstan vittumaisin postittelija knobberi ehti nappia painamaan.
Viimeksi muokannut claw, Ma Tammi 06, 2025 9:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elpram
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elpram »

Harvoin palaa päreet, mutta Knobsterin kanssa joka kerta.
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
Knobster
Adrian Monk

Elpram kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 9:08 pm Harvoin palaa päreet, mutta Knobsterin kanssa joka kerta.
Sehän tässä on tarkoituksenakin. Tukehdu paskaasi natsi. Jos kertoisitte sontaanne IRL niin tunkisin kasan sitä itteään kurkkuihinne, incelit. Murha.info ei ennen ollut natsifoorumi, ja sitä sen ei pitäisi olla nytkään. Te olette aivan vitun sairaita idiootteja tyhjien elämienne kanssa.

Ja yhäkään en äänestä Vasemmistoa. En äänestä enää ketään nykyisessä ilmapiirissä. Kuntavaaleissa äänestän ja se ei ole puolueesta kiinni ketä, kunhan ei ole Persu tai Kokoomuslainen. Menkää vaikka pohtimaan rusina-aivojenne kanssa sitä miksi mustien ÄO on niin pieni :D

En ole koskaan nähny tyhmempää paskaa kuin täällä. Hommaa ja Ylilautaa en tosin lue.

Ja tuo eräskin idiootti lainaa Janitaa tähän ketjuun? Vitun idiootti. Miksi? Saatanan vajaaälyinen, sinut ja mahdolliset persulapsesi pitäisi lopettaa.
Vastaa Viestiin