Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JanitaSlim
Ben Matlock

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Ehdottaisin OEK:lle papukaijamerkkiä ylläpidon toimesta. Hyvin saa jostain tutkintapöytäkirjoja käsiinsä ja antaa niitä muidenkin silmien iloksi.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 6:45 pm Ehdottaisin Janitalle niskalaukausta ylläpidon toimesta. Hyvin saa jostain illuusioita vihervassarien iloksi ja normaalien ihmisten vihaksi!
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

skoune kirjoitti: Su Joulu 15, 2024 9:10 am
Kyse on kirjautumisen kautta kirjoitetusta yksityisviestistä joka tuli minun postiaatikkooni vaikka kyseinen nikki on mun estolistalla eli olen estänyt yv-viestien vastaanottamisen ko nikiltä sekä hänen viestiensä näkyvyyden yleiseltä puolelta. Hänen viestinsä ei näy yleisellä puolella silloin kun en itse ole kirjautunut minfoon. Siellä on useammpikin nikki hylkylistallani.

Valitettavasti joudun näkemään kaikkien viestit yleiseltä puolelta kun en viitsi kirjautua minfoon.
Eikös se esto ole vain sitä, ettet näe estettyjen viestiä...

Tottakai kirjautumaton näkee kaikki viestit.

En mä kyllä tossa viesteilyssäsi nähnyt edes mitään kysymystä, mutta vastasin nyt silti, kun oli luppoaikaa :wink:
JanitaSlim
Ben Matlock

Voisiko ihanat modet puuttua tuohon Ubban ja MalcomX:n Manhattan ketjun paskomiseen, pojat voi hankkia hotellihuoneen ja mennä sinne kahden.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Mariangel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Mariangel »

Joulutoiveeni ylläpidolle olisi se, että täältä siivottaisiin selkeästi pois häiriköt, trollit ym.

Kiitän!
Musta ruusu
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Knobsterilla 8 kpl punakynää yhden päivän aikana. Miksi ei banneja? Saammeko me muutkin toteuttaa samaa linjaa ilman banneja?
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
JanitaSlim
Ben Matlock

JanitaSlim kirjoitti: To Joulu 19, 2024 4:12 pm Voisiko ihanat modet puuttua tuohon Ubban ja MalcomX:n Manhattan ketjun paskomiseen, pojat voi hankkia hotellihuoneen ja mennä sinne kahden.
Kysytään uudestaan näin joulunaikana, että voisivatko modet rauhoittaa Manhattan ketjun Ubban ja Malcom X:n paskomiselta? Super pliis? Supersuperpliis?

Heidän oma lupauksensa ei toteutunut vaan jatkovat ketjun paskomista epäolennaisuuksilla. Ehkä saavat jopa palkkaa siitä?

Ubba
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Ubba »

JanitaSlim kirjoitti: La Joulu 21, 2024 2:29 pm oma lupauksensa ei toteutunut
Lupaukseni on ollut lautamiesketjun alla ketjussa Malcom X - Ubba viestissäni 17.12.2024 kello 4:30 se, että en enää vastaa tai kommentoi nimimerkille Malcom X vaikka hän minun viestejäni kommentoisi ja niihin vastaisi.

Tuon ajankohdan jälkeen yksikään kirjoittamani kommentti ei ole ollut hänelle suunnattu suoraan tai välillisesti, vaan jatkan Mangionen tapaukseen liittyvien seikkojen nostamista esiin sekä keskustelua muiden ketjuun osallistuvien kesken nimimerkkiä Malcom X millään tavoin huomioimatta lupaukseni mukaisesti.

Katson viesteissäni noudattaneeni Murha.infon keskustelufoorumin sääntöjä huomioiden muut keskustelijat ja heidän henkilökohtaiset toiveensa niissä rajoissa kuin kohteliaaseen vuorovaikutukseen kuuluu.
Tämä käyttäjätili ei ole enää aktiivinen
McCall
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja McCall »

Tuon United Healthcare -ketjun voisi siirtää jo Henkirikokset ulkomaat -osioon. Oikeutta tullaan käymään joskus 1-2 vuoden kuluttua ja kyseinen ketju täyttyy muutamasta nimimerkistä, jotka postaavat siihen kaiken mikä tulee vastaan X:ssä. Ihan foliohattuhommia.

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=43984
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Onko ylläpidon mielestä asiallista yksittäisen käyttäjän kerätä jatkuvaa tietoa siitä, keitä foorumilla on milläkin hetkellä kirjautuneena?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Kilomies
System Administrator

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

Rescuer kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 10:50 am Onko ylläpidon mielestä asiallista yksittäisen käyttäjän kerätä jatkuvaa tietoa siitä, keitä foorumilla on milläkin hetkellä kirjautuneena?

Sitä voi olla vaikea estää muuten kuin että omista asetuksista laittaa estoon kirjautumisen näkymisen.
Kukas näin tekee?
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Kilomies kirjoitti: To Joulu 26, 2024 11:32 pm
Rescuer kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 10:50 am Onko ylläpidon mielestä asiallista yksittäisen käyttäjän kerätä jatkuvaa tietoa siitä, keitä foorumilla on milläkin hetkellä kirjautuneena?

Sitä voi olla vaikea estää muuten kuin että omista asetuksista laittaa estoon kirjautumisen näkymisen.
Kukas näin tekee?
No ainakin minä tein niin muutaman tunnin ajan elokuussa: viewtopic.php?t=42909 (Ja siinä vähän tarkemmin dataa asiasta: viewtopic.php?p=1681974#p1681974 ) En pidä käytännössä mahdollisena, että kaksi eri henkilöä kirjautuu ulos ja kirjautuu sisään muutaman minuutin sisällä edes neljää eri kertaa. Kyllä siinä on teille multinikki ja siinä on kyseessä myös ilmeisen vakavasti mielisairas multinikkaaja.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

JasseHames kirjoitti: La Joulu 28, 2024 2:12 pm No ainakin minä tein niin muutaman tunnin ajan elokuussa: viewtopic.php?t=42909 (Ja siinä vähän tarkemmin dataa asiasta: viewtopic.php?p=1681974#p1681974 ) En pidä käytännössä mahdollisena, että kaksi eri henkilöä kirjautuu ulos ja kirjautuu sisään muutaman minuutin sisällä edes neljää eri kertaa. Kyllä siinä on teille multinikki ja siinä on kyseessä myös ilmeisen vakavasti mielisairas multinikkaaja.
Eikös phpBB:n ominaisuuksiin kuulu, että ainoastaan aktiivinen toiminta näkyy? Eli jos olet jollain sivulla yli 5 minuuttia, et näy enää aktiivisena foorumilla?
Eli noilla etusivulta näkyvillä läsnäoloilla ei ole mitään tekemistä foorumille sisään tai uloskirjautumisten kanssa...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Rescuer kirjoitti: La Joulu 28, 2024 3:28 pm
JasseHames kirjoitti: La Joulu 28, 2024 2:12 pm No ainakin minä tein niin muutaman tunnin ajan elokuussa: viewtopic.php?t=42909 (Ja siinä vähän tarkemmin dataa asiasta: viewtopic.php?p=1681974#p1681974 ) En pidä käytännössä mahdollisena, että kaksi eri henkilöä kirjautuu ulos ja kirjautuu sisään muutaman minuutin sisällä edes neljää eri kertaa. Kyllä siinä on teille multinikki ja siinä on kyseessä myös ilmeisen vakavasti mielisairas multinikkaaja.
Eikös phpBB:n ominaisuuksiin kuulu, että ainoastaan aktiivinen toiminta näkyy? Eli jos olet jollain sivulla yli 5 minuuttia, et näy enää aktiivisena foorumilla?
Eli noilla etusivulta näkyvillä läsnäoloilla ei ole mitään tekemistä foorumille sisään tai uloskirjautumisten kanssa...
No, tässä näkyy tarkemmin, mitä kukin paikallaolija "tekee" foorumilla: viewonline.php?sg=0&sk=b&sd=d&start=0 , jotkut ilmeisesti vain hengaavat etusivulla.

Sitten voit toki katsella samaisesta viestiketjusta kirjoitettujen viestien ajankohtia (en jaksa laittaa tarkempaa linkkiä kyseisiin viesteihini), niissä toistuu useasti sama ilmiö em. kahden nimimerkin kohdalla.

Lisäksi voit tutkia näiden kahden nimimerkin viestien sisältöä, retoriikkaa, "argumentaatiota", mielenkiinnon aiheita ja sen sellaista.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Donald McRonald kirjoitti: La Joulu 28, 2024 3:40 pm ^ Tällaista Rescuer varmasti tarkoitti tuolla ylläpidolle osoittamalla kysymyksellään. Sairasta.
Hyvä ottaa huomioon, että tämä JasseHames itse diagnosoi erimielisiä mielisairaiksi.

Olen samaa mieltä, että ei kukaan edes lähelle terve ihminen käytä aikaansa jollain foorumilla sen käyttäjien kyttäämiseen.

Onko ylläpidolla keinoja puuttua kyttäämiseen?
Mitä te dorkat dorkailette?
Vastaa Viestiin