Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

kiinnostunut5
Jane Marple

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Harvinaisen katkera ja helposti triggeröityvä kirjoittelija kun ottaa huomioon kuinka kehuu omaa itseään ja kykyjään. Ensin oli lapsettomien idioottihuutelua kun muut suosivat sotilaallista voimaa ryssiä kohtaan ja kun kerroin että nimenomaan jälkikasvun takia se on suositeltavaa niin seuraava on: "lähetä lapses Ukrainaan mielisairas!" Veikkaan että paluukommentti on aikanaan tyylilleen uskollinen "modet on lampaita ja tyhmiä!" :lol:

Kaikilla täällä on omat mielipiteensä poliitikasta rikollisista, rikoksista ja sodista, mutta harvalle se noin ihon alle menee että ei kykene kuuntelemaan muita ja menee kuppi nurin kerta toisensa jälkeen.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Mistä se Ukraina ketju löytyy?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Even Steven kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 5:41 pm
Anoteus kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 5:33 pm ^
Eiköhän se kiima ole toisessa päässä? Kuka lietsoo kuka ei?
Lukutaito huonoa?
Nokkeluuksien nakkailu kielletty?
Ei ole. Milloin ajattelit ruveta nakkelemaan nokkeluuksia?
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

viivahattu kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 7:42 pm
Anoteus kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 5:33 pm ^
Eiköhän se kiima ole toisessa päässä? Kuka lietsoo kuka ei?
Lukutaito huonoa?
Täällä te käytte kun olen niitä nakellut.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Even Steven kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:31 pm
Minun on aika hankala uskoa, että sinä olisit ikänäsi sanonut mitään nokkelaa.
Even Steven

viivahattu kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:35 pm
Even Steven kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:31 pm

Minun on aika hankala uskoa, että sinä olisit ikänäsi sanonut mitään nokkelaa.
Ei se ole uskon asia ja vaatii ymmärrystä.
stirlock_187
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja stirlock_187 »

Tämän sankarin sipuli menee taas solmuun muutaman päivän sisään. En oikein tiedä onko syynä aineet vai luonnollinen heikkous. Vähän käy sääliksi. :(
Even Steven

stirlock_187 kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:42 pm Tämän sankarin sipuli menee taas solmuun muutaman päivän sisään. En oikein tiedä onko syynä aineet vai luonnollinen heikkous. Vähän käy sääliksi. :(
Kyllä kai sinä olet hirveä prässäämään.

Oli ihan mukava jutustella muina miehinä ja silloinkos teidän pitää taas aloittaa tämä lapsellinen lällätys sekä änkytys, jotta suuttuisin. Ja minähän suutunkin. Aiheesta.

Trolli.
stirlock_187 kirjoitti: Pe Kesä 17, 2022 10:32 pm Kyllä tämä kokonaisuus on kääntynyt nyt niin, että Ukraina länsimaiden tuella ottaa Krimin takaisin. Venäjä on niin heikko nyt, että uskon sen jälkeen länsimaiden valtaavan alueet vähintään Moskovaan asti itselleen. Muutenkaan meitä ei kiinnosta mitä Uralin takana tapahtuu. Kiina voi ottaa kaikki alueet siltä itselleen niin halutessaan.
Tämä on onneksi loppu koko venäjän olemassaololle. Se pirstoutuu pieniin osiin ja parhaimmat osat jaetaan länsimaiden ja Kiinan kesken. Rikkaimmat ihmiset pakenevat sivistysmaihin kiihtyvällä tahdilla. Tämä trendi on ollut nähtävissä jo useita vuosia.
Opportunisteja kun olemme.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Juu. On kirjoitustyylissä havaittavissa lievää otsasuonen pullistumaa. Kohta blörö taas räjähtää ja pääsee jälleen hetkeksi lepositeisiin.
Even Steven

Donald McRonald kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:51 pm Juu. On kirjoitustyylissä havaittavissa lievää otsasuonen pullistumaa. Kohta blörö taas räjähtää ja pääsee jälleen hetkeksi lepositeisiin.
Hah hah hah.. Ethän sinä havaitse edes maailman suurimpia tapahtumia.
Liitteet
Screenshot_20241229_205902.jpg
Screenshot_20241229_205902.jpg (137.28 KiB) Katsottu 2419 kertaa
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Se alkaa aina tuolla tavalla. Blörö luulee jollain tavalla jallittaneensa meitä. Mikä se jallitus on, lie täysi mysteeri. Se on vain blörön omissa kuvitelmissa.
Mutta lopputulos on joka kerta sama. Jallittaja itse kokee hermoromahduksen ja ottaa hetken aikaa happea lasaretissa.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

On tämä kyllä koominen tapaus...
Even Steven kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 6:12 pm
damfin kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 2:54 pm
Even Steven kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 2:12 pm Enhän minä voi tietää mistä uutisesta sinä edes puhut. Sinä et ole esittänyt mitään muuta kuin sanasi, joka ei riitä mihinkään.
Eli postasit jonkin tuomas malisen twiitin mutta et edes katsonut mikä uutinen siihen twiittiin oli liitetty? no sillä lailla.
Katso tuolta mitä olet postaillut:
Even Steven kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 10:04 am Missäköhän ne oikeat trollit on?
Mitä helvettiä, vastasin tähän jo aiemmin. Samat sanat. Älä syytä minua omista virheistäsi.
Tyyppi vielä jauhot suusta pöllyten mutisee että "älä syytä minua omista virheistäsi" vaikka itse ei edes muistanut mikä uutinen omaan postaukseensa oli lainattu :lol:
Even Steven

damfin kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 7:15 pm Tyyppi vielä jauhot suusta pöllyten mutisee että "älä syytä minua omista virheistäsi" vaikka itse ei edes muistanut mikä uutinen omaan postaukseensa oli lainattu :lol:
Tänne te tulette yksitellen itkemään kun saatte tukkapöllyä. Postauksen idea oli ensinnäkin sotapropaganda Suomessa, jossa sivuja on 13, joten en todellakaan voi tietää mistä sinä puhut. Pää kysymys kuului missä ne oikeat trollit on, jonka käänsit tapojesi mukaan kummallisella logiikalla minulle omille jutuillesi nauraen.

Tämä oli tässä. Postaus ei ollut minun vaan Malisen. Jaoin sen. Älä syytä minua.
Gary Francis Poste
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Gary Francis Poste »

Even Steven kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 7:29 pm
damfin kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 7:15 pm Tyyppi vielä jauhot suusta pöllyten mutisee että "älä syytä minua omista virheistäsi" vaikka itse ei edes muistanut mikä uutinen omaan postaukseensa oli lainattu :lol:
Tänne te tulette yksitellen itkemään kun saatte tukkapöllyä. Postauksen idea oli ensinnäkin sotapropaganda Suomessa, jossa sivuja on 13, joten en todellakaan voi tietää mistä sinä puhut. Pää kysymys kuului missä ne oikeat trollit on, jonka käänsit tapojesi mukaan kummallisella logiikalla minulle omille jutuillesi nauraen.

Tämä oli tässä. Postaus ei ollut minun vaan Malisen. Jaoin sen. Älä syytä minua.
Mihi eehe sä sainauksessa oikke viittaat? Ysäril e oli muutaki ku arvosana kirjotuksis.
Gyl te tiäräätte
Even Steven

Gary Francis Poste kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 8:04 pm Mihi eehe sä sainauksessa oikke viittaat? Ysäril e oli muutaki ku arvosana kirjotuksis.
Ajatusvirhe, Sotakirves!
Vastaa Viestiin