Kaikilla täällä on omat mielipiteensä poliitikasta rikollisista, rikoksista ja sodista, mutta harvalle se noin ihon alle menee että ei kykene kuuntelemaan muita ja menee kuppi nurin kerta toisensa jälkeen.
Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Harvinaisen katkera ja helposti triggeröityvä kirjoittelija kun ottaa huomioon kuinka kehuu omaa itseään ja kykyjään. Ensin oli lapsettomien idioottihuutelua kun muut suosivat sotilaallista voimaa ryssiä kohtaan ja kun kerroin että nimenomaan jälkikasvun takia se on suositeltavaa niin seuraava on: "lähetä lapses Ukrainaan mielisairas!" Veikkaan että paluukommentti on aikanaan tyylilleen uskollinen "modet on lampaita ja tyhmiä!" 
Kaikilla täällä on omat mielipiteensä poliitikasta rikollisista, rikoksista ja sodista, mutta harvalle se noin ihon alle menee että ei kykene kuuntelemaan muita ja menee kuppi nurin kerta toisensa jälkeen.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Mistä se Ukraina ketju löytyy?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
viivahattu
- Watson itse
Ei ole. Milloin ajattelit ruveta nakkelemaan nokkeluuksia?Even Steven kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 5:41 pmNokkeluuksien nakkailu kielletty?Anoteus kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 5:33 pm ^
Eiköhän se kiima ole toisessa päässä? Kuka lietsoo kuka ei?
Lukutaito huonoa?
-
Even Steven
Täällä te käytte kun olen niitä nakellut.viivahattu kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 7:42 pmEi ole. Milloin ajattelit ruveta nakkelemaan nokkeluuksia?Even Steven kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 5:41 pmNokkeluuksien nakkailu kielletty?Anoteus kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 5:33 pm ^
Eiköhän se kiima ole toisessa päässä? Kuka lietsoo kuka ei?
Lukutaito huonoa?
-
viivahattu
- Watson itse
Minun on aika hankala uskoa, että sinä olisit ikänäsi sanonut mitään nokkelaa.Even Steven kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:31 pmTäällä te käytte kun olen niitä nakellut.viivahattu kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 7:42 pmEi ole. Milloin ajattelit ruveta nakkelemaan nokkeluuksia?
-
Even Steven
Ei se ole uskon asia ja vaatii ymmärrystä.viivahattu kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:35 pmMinun on aika hankala uskoa, että sinä olisit ikänäsi sanonut mitään nokkelaa.Even Steven kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:31 pmTäällä te käytte kun olen niitä nakellut.viivahattu kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 7:42 pm
Ei ole. Milloin ajattelit ruveta nakkelemaan nokkeluuksia?
-
stirlock_187
- Martin Beck
Tämän sankarin sipuli menee taas solmuun muutaman päivän sisään. En oikein tiedä onko syynä aineet vai luonnollinen heikkous. Vähän käy sääliksi. 
-
Even Steven
Kyllä kai sinä olet hirveä prässäämään.stirlock_187 kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:42 pm Tämän sankarin sipuli menee taas solmuun muutaman päivän sisään. En oikein tiedä onko syynä aineet vai luonnollinen heikkous. Vähän käy sääliksi.![]()
Oli ihan mukava jutustella muina miehinä ja silloinkos teidän pitää taas aloittaa tämä lapsellinen lällätys sekä änkytys, jotta suuttuisin. Ja minähän suutunkin. Aiheesta.
Trolli.
stirlock_187 kirjoitti: Pe Kesä 17, 2022 10:32 pm Kyllä tämä kokonaisuus on kääntynyt nyt niin, että Ukraina länsimaiden tuella ottaa Krimin takaisin. Venäjä on niin heikko nyt, että uskon sen jälkeen länsimaiden valtaavan alueet vähintään Moskovaan asti itselleen. Muutenkaan meitä ei kiinnosta mitä Uralin takana tapahtuu. Kiina voi ottaa kaikki alueet siltä itselleen niin halutessaan.
Tämä on onneksi loppu koko venäjän olemassaololle. Se pirstoutuu pieniin osiin ja parhaimmat osat jaetaan länsimaiden ja Kiinan kesken. Rikkaimmat ihmiset pakenevat sivistysmaihin kiihtyvällä tahdilla. Tämä trendi on ollut nähtävissä jo useita vuosia.
Opportunisteja kun olemme.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Juu. On kirjoitustyylissä havaittavissa lievää otsasuonen pullistumaa. Kohta blörö taas räjähtää ja pääsee jälleen hetkeksi lepositeisiin.
-
Even Steven
Hah hah hah.. Ethän sinä havaitse edes maailman suurimpia tapahtumia.Donald McRonald kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:51 pm Juu. On kirjoitustyylissä havaittavissa lievää otsasuonen pullistumaa. Kohta blörö taas räjähtää ja pääsee jälleen hetkeksi lepositeisiin.
- Liitteet
-
- Screenshot_20241229_205902.jpg (137.28 KiB) Katsottu 2409 kertaa
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Se alkaa aina tuolla tavalla. Blörö luulee jollain tavalla jallittaneensa meitä. Mikä se jallitus on, lie täysi mysteeri. Se on vain blörön omissa kuvitelmissa.
Mutta lopputulos on joka kerta sama. Jallittaja itse kokee hermoromahduksen ja ottaa hetken aikaa happea lasaretissa.
Mutta lopputulos on joka kerta sama. Jallittaja itse kokee hermoromahduksen ja ottaa hetken aikaa happea lasaretissa.
On tämä kyllä koominen tapaus...

Tyyppi vielä jauhot suusta pöllyten mutisee että "älä syytä minua omista virheistäsi" vaikka itse ei edes muistanut mikä uutinen omaan postaukseensa oli lainattuEven Steven kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 6:12 pmMitä helvettiä, vastasin tähän jo aiemmin. Samat sanat. Älä syytä minua omista virheistäsi.damfin kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 2:54 pmEli postasit jonkin tuomas malisen twiitin mutta et edes katsonut mikä uutinen siihen twiittiin oli liitetty? no sillä lailla.Even Steven kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 2:12 pm Enhän minä voi tietää mistä uutisesta sinä edes puhut. Sinä et ole esittänyt mitään muuta kuin sanasi, joka ei riitä mihinkään.
Katso tuolta mitä olet postaillut:
-
Even Steven
Tänne te tulette yksitellen itkemään kun saatte tukkapöllyä. Postauksen idea oli ensinnäkin sotapropaganda Suomessa, jossa sivuja on 13, joten en todellakaan voi tietää mistä sinä puhut. Pää kysymys kuului missä ne oikeat trollit on, jonka käänsit tapojesi mukaan kummallisella logiikalla minulle omille jutuillesi nauraen.damfin kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 7:15 pm Tyyppi vielä jauhot suusta pöllyten mutisee että "älä syytä minua omista virheistäsi" vaikka itse ei edes muistanut mikä uutinen omaan postaukseensa oli lainattu![]()
Tämä oli tässä. Postaus ei ollut minun vaan Malisen. Jaoin sen. Älä syytä minua.
-
Gary Francis Poste
- Armas Tammelin
Mihi eehe sä sainauksessa oikke viittaat? Ysäril e oli muutaki ku arvosana kirjotuksis.Even Steven kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 7:29 pmTänne te tulette yksitellen itkemään kun saatte tukkapöllyä. Postauksen idea oli ensinnäkin sotapropaganda Suomessa, jossa sivuja on 13, joten en todellakaan voi tietää mistä sinä puhut. Pää kysymys kuului missä ne oikeat trollit on, jonka käänsit tapojesi mukaan kummallisella logiikalla minulle omille jutuillesi nauraen.damfin kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 7:15 pm Tyyppi vielä jauhot suusta pöllyten mutisee että "älä syytä minua omista virheistäsi" vaikka itse ei edes muistanut mikä uutinen omaan postaukseensa oli lainattu![]()
Tämä oli tässä. Postaus ei ollut minun vaan Malisen. Jaoin sen. Älä syytä minua.
Gyl te tiäräätte
-
Even Steven
Ajatusvirhe, Sotakirves!Gary Francis Poste kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 8:04 pm Mihi eehe sä sainauksessa oikke viittaat? Ysäril e oli muutaki ku arvosana kirjotuksis.