Omituista mölinää minun viestiini. Edelleenkään erkki, sinä eikä kukaan muukaan ole pystynyt laittamaan linkkiä kotimaiseen uutiseen jossa puhutaan vakoilulaitteista faktana. Ainoastaan joku yksittäinen asiantuntija on sanonut loyds listin tietoa luotettavaksi, eikä pidä mahdottomana että niitä laitteita siellä olisi.Sverdlov kirjoitti: Ke Tammi 01, 2025 10:22 amIL: Poliisi ei löytänyt Eagle S:ltä vakoilulaitteitaEven Steven kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:25 pmOlet pilkunnussija, etkä muuksi muutu.1lpo kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 7:47 pm Erkki on selvästi hämmentynyt. En ole nähnyt yhdenkään lehden väittäneen faktaksi, paatista löydetyn bond ylijäämää. Sinä olet ainoa jonka olen nähnyt väittävän asian varmaksi tiedoksi. Voisitko laittaa linkin kotimaiseen uutiseen jossa vakoilulaitteet on kerrottu varmistettuna tietona? Olet niin moneen kertaan itkenyt lehdistön kertoneen vakoilulaitteet varmana tietona että sinulla on varmasti itkulle lihaa luiden ympärille.
Lloyd's List uutisoi perjantaina, että Eagle S -öljytankkeri olisi kantanut mukanaan vakoilulaitteita.
Kuka se asiantuntija oli, joka piti huoltoasemajuorua vakavasti otettavana? Samanlaisia asiantuntijoita on koko roikka, jotka mediassa hääräävät, aivan riippumatta siitä millainen heidän taustansa ammattimielessä on. Sitten se paras: Tällaiseen propagandaan noin 80% tämän maan kansalaisista uskoo vahvasti. Ettei sitten minkäänlaista arviointikykyä ole, vaikka maamme on käynyt sotaa parisen vuotta. Aivan kuin ei yksikään näistä propagandanlevittäjistä olisi koskaan avannutkaan historian kirjaa, ei milloinkaan ollut luonnontieteitten oppitunnilla, eikä kuunaan kuulleetkaan omilla aivoilla ajattelemisesta.
Mikäli joku "uskaltaa" esittää eriävän mielipiteensä, on tämä sakki valmis nimittelemään häntä ties miksi, eivätkä pysty asialliseen mielipiteittensä esittämiseen - ainoastaan huutamaan sitä yhtä ja samaa. Ettekö ole itse huomanneet? Aha.
Mitä epäasiallista minä tässäkin nyt sitten olen sanonut. Onko epäasiallista pyytää lähdettä erkin väitteelle joka on valheellinen, mikäli ei pidä asiantuntijan arviota suurena faktana. Onko sinulla sverdlov nyt osoittaa uutinen jossa kotimainen lehdistö koittaisi edistää sotakiimaa uutisoimalla vakoilulaitteista faktana? Ainot "todiste" joka on esitetty, on iltapaskan klikkiotsikko josta on haluamalla haluttu tehdä tulkinta kuinka lehti väittää asiaa faktaksi.