Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JasseHames
Perry Mason

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Korpisoturi kirjoitti: To Tammi 02, 2025 1:27 am
JasseHames kirjoitti: To Tammi 02, 2025 1:16 am
Korpisoturi kirjoitti: To Tammi 02, 2025 1:09 am

Hassu-Jaana on paatunut valehtelija! Et sinä ole minua estoon laittanut.
Olen nimittänyt sinua patologiseksi valehtelijaksi siitä syystä, että se on täysin totta:
Vastailet viesteihini jatkuvasti. Erikoista jos samanaikaisesti olen estolistalla.
Välillä toki katson mitä mielisairasta paskaa ja patologista valehtelua olet saanut aikaiseksi. Eipä ole tarvinnut montaa kertaa "pettyä".
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

JasseHames kirjoitti: To Tammi 02, 2025 1:30 am
JasseHames kirjoitti: To Tammi 02, 2025 1:16 am

Olen nimittänyt sinua patologiseksi valehtelijaksi siitä syystä, että se on täysin totta:
Vastailet viesteihini jatkuvasti. Erikoista jos samanaikaisesti olen estolistalla.
Välillä toki katson mitä mielisairasta paskaa ja patologista valehtelua olet saanut aikaiseksi. Eipä ole tarvinnut montaa kertaa "pettyä".
Minä en ainakaan toki katsoisi estämäni henkilön kirjoituksia. Tosin en ole ketään estänyt.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Korpisoturi kirjoitti: To Tammi 02, 2025 1:31 am
JasseHames kirjoitti: To Tammi 02, 2025 1:30 am

Minä en ainakaan toki katsoisi estämäni henkilön kirjoituksia. Tosin en ole ketään estänyt.
Se estäminen ei sikäli ole tällä foorumilla toteutettu kovin nerokkaasti, että oikean estämisen sijaan ketjuun tulee yhä ilmoitus ko. henkilön kirjoittamasta viestistä, ja sen saa auki napauttamalla kerran ilmoitusta. Eli ei ole aito blokki, vaan tämmönen "katsoisitko sittenkin tämän viestin, vaikka halusit estää ko. henkilön"-piirileikki. Aika monelle tulee varmaan kiusaus kuitenkin napsauttaa.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Quorthon
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: To Tammi 02, 2025 1:29 am Jos joku ihmettelee, miksi edellisen viestini kuvankaappauksessa näkyy outoja koukeroita, niin oletan sen johtuvan siitä, että otan tätä foorumia käyttäessäni Firefoxista pois ulkoisten kuvien latauksen. Näin minulle ei pysty tekemään ns. pikselitemppua, jos joku itsestään liikoja kuvitteleva Ylilauta-hörhö yrittää selvittää IP-osoitettani.
Kuka piru käyttää nykyään Firefoxia?

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

JasseHames kirjoitti: To Tammi 02, 2025 1:29 am Jos joku ihmettelee, miksi edellisen viestini kuvankaappauksessa näkyy outoja koukeroita, niin oletan sen johtuvan siitä, että otan tätä foorumia käyttäessäni Firefoxista pois ulkoisten kuvien latauksen. Näin minulle ei pysty tekemään ns. pikselitemppua, jos joku itsestään liikoja kuvitteleva Ylilauta-hörhö yrittää selvittää IP-osoitettani.
Olen täysin vakuuttunut, että kukaan ei Minfossa mitään muuta yritäkään kuin pikselitemppua. Jos nyt ihan totta puhutaan, niin muiden nikkien kyttäämisestä ei ole sinun lisäksesi kiinnostunut kuin Snufkin (Minfon johtava incel) ja RL 11/6 (täysin selvästi mielisairas ja mahdollisesti jossain laitoksessa hoidossa tai ainakin pitäisi olla).
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Korpisoturi
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: To Tammi 02, 2025 9:21 am
Henkilö, joka:

1) Toimii kertomansa mukaan ammattisijoittajana*

2) Nussii naimisissa olevia muijia, jos ne ovat "ylempää keskiluokkaa ja siitä eteenpäin"

3) Suutelee varattuja naisia baarissa naisten puolisoiden katsoessa vierestä

4) Fanittaa blexiä

5) Ottaa tärisevin käsin kuvan kaupan lattianeliöistä

*Ei kuitenkaan tiennyt edes sitä, että valuuttaa voi shortata, minkä voi tietää sijoittaja, joka ei ole ammattimainen
Quorthon
Adrian Monk

Korpisoturi kirjoitti: To Tammi 02, 2025 3:47 pm
Henkilö, joka:

2) Nussii naimisissa olevia muijia, jos ne ovat "ylempää keskiluokkaa ja siitä eteenpäin"

4) Fanittaa blexiä

*Ei kuitenkaan tiennyt edes sitä, että valuuttaa voi shortata, minkä voi tietää sijoittaja, joka ei ole ammattimainen
Kauhean huono CV, mä huomaan.

PS. En palkkaisi

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: To Tammi 02, 2025 3:54 pm

Henkilö, joka:

4) Fanittaa blexiä

PS. En palkkaisi
Kurtun ainoa huono puoli (kehittämisalue) on nihkeä suhtautuminen Children of Bodomiin ja Kotiteollisuuteen.

Myönnän kyllä, että en osaa perustella miksi Kotiteollisuus on mielestäni hyvä. Jotenkin ehkä salaa diggaan Hynystä.
JasseHames
Perry Mason

Henkilö, joka:

4) Fanittaa blexiä

Hehheh, tämä oli itse asiassa melko hauska vääristely. "Valuutan shorttaaminen" on jo käsitelty moneen kertaan, ja tuskinpa asia menee jakeluun sivupersoonahörhölle koskaan. Kohtiin 2 ja 3 korjausta sen verran, että jos mielenkiintoinen nainen tekee aloitteen, josta ei voi erehtyä, kuten esimerkiksi laittaa käteeni lapun, jossa lukee puhelinnumeronsa. Ja jos mielenkiintoinen nainen ryhtyy suutelemaan minua aviomiehensä nähden, niin kysyn silti aviomieheltään melkein heti, onko asia hänelle ok. Ilmeisesti kyseessä ovat olleen enemmän tai vähemmän vapaat suhteet.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Quorthon
Adrian Monk

Korpisoturi kirjoitti: To Tammi 02, 2025 7:26 pm
Quorthon kirjoitti: To Tammi 02, 2025 3:54 pm

Henkilö, joka:

4) Fanittaa blexiä

PS. En palkkaisi
Kurtun ainoa huono puoli (kehittämisalue) on nihkeä suhtautuminen Children of Bodomiin ja Kotiteollisuuteen.

Myönnän kyllä, että en osaa perustella miksi Kotiteollisuus on mielestäni hyvä. Jotenkin ehkä salaa diggaan Hynystä.
Bodomin suhteen olet väärässä. Diggasin teininä kovastikin. Bongasin jopa Laihon haudan hiljattain Malmilta sukukokouksen yhteydessä. Ekat 2 levyä on todellista vimmaa. Yläasteella oltiin paheksuttuja niiden parissa. Hynysen kirjoja ihan luin aikanaan pieruhuumorina, musiikkia en siedä.

Muistan jopa yläasteella syyskuussa 2000 raahanneeni bussipysäkiltä Lauttasaaren Yhteiskoulun aulaan rehtorin suureksi harmiksi (no nyt paljastui henkilöllisyyteni, olettaen että kellään teistä on muistikuvia) Bodomin kolmoslevyn mainoksen, jossa oli kansikuva kera tekstin: "Bodom-järvellä SATTUU ja tapahtuu!". "Sattuu" oli kirjoitettu verenpunaisella. No, se levy nyt vähän lässähti aiemmista, mutta hieno muisto. Kyllä ne aivan turhat fruittaritkin lämpesi kun niille tarpeeksi silloin Bodomista kohkasin.

Veikon ottolapset diggaa muuten Motörheadia, onkohan siellä kuunneltu Killed By Deathiä...

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JasseHames
Perry Mason

Joulun alla rekisteröityneelle nimimerkki Lionel Hutzille kysymys: oletko sivupersoonahörhön ANP-sivupersoona vai isiltäsi niin ankaria selkäsaunoja vastaanottanut EP-sivupersoona, että veri roiskui isin suusta auki roikkuneeseen kieleen asti?
snufkin
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja snufkin »

Tämä tyyppi on nimimerkeillään quorthon, ross sullivan ja korpisoturi saanut bannit tältä sivulta ainakin 20 kertaa vuoden 2010 jälkeen. Näistä 18 on tullut maaliskuun 2023 jälkeen eli alle kahdessa vuodessa. Voi tarkistaa tuomioistuin-osiosta. Huomioitavaa, että tästä jää varmaan puuttumaan vielä sellaisia multinikkejä joihin ei tässä ketjussa ole kiinnitetty kummemmin huomiota.

Maaliskuun 2023 jälkeen bannit:

Ross Sullivan: 5
Korpisoturi: 2
Quorthon: 11

Tuo on vielä ainakin kolme kertaa onnistunut saamaan bannit kahdelle nimimerkilleen yhtä aikaa.
Venäläinen mielipidevaikuttaja Ross Sullivan on suurin fanini:
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:47 pm
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
JasseHames
Perry Mason

snufkin kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 12:44 pm Tämä tyyppi on nimimerkeillään quorthon, ross sullivan ja korpisoturi saanut bannit tältä sivulta ainakin 20 kertaa vuoden 2010 jälkeen. Näistä 18 on tullut maaliskuun 2023 jälkeen eli alle kahdessa vuodessa. Voi tarkistaa tuomioistuin-osiosta. Huomioitavaa, että tästä jää varmaan puuttumaan vielä sellaisia multinikkejä joihin ei tässä ketjussa ole kiinnitetty kummemmin huomiota.

Maaliskuun 2023 jälkeen bannit:

Ross Sullivan: 5
Korpisoturi: 2
Quorthon: 11

Tuo on vielä ainakin kolme kertaa onnistunut saamaan bannit kahdelle nimimerkilleen yhtä aikaa.
Sivupersoonat ovat riidelleet toisilleen yhtäaikaiset bannit. Netissähän on vain tekstiä ja kuvia, mutta nyt tuli mieleen, että tämä saattaa olla oikeasti vaarallinen ympäristölleen, jos väärä sivupersoona ottaa hallinnan.
JasseHames
Perry Mason

Kopioin ensin tähän muutaman viestin toisesta ketjusta ja sitten loppuhuipennus:
JasseHames kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:43 pm
snufkin kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:00 pm
JasseHames kirjoitti: La Tammi 04, 2025 7:21 pm
Se on aivan uskomaton määrä, mutta pitää ottaa huomioon, että mitä todennäköisimmin tuo spämmää myös muita foorumeita kuten Suomi24:ta. Siellä on mm. nimimerkit Moktar.Gubta (tyyliltään aivan samanlainen kuin Boss Lady ja myöskin uhoaa käyneensä RUK:n) ja Valuuttakauppias, joiden epäilen olevan tuon sukkanukkeja. Suomi24:lta löytää viestejä, joissa muut käyttäjät epäilevät Moktar.Gubtan spämmineen palstaa muilla nimimerkeillä jo 2000-luvun alusta lähtien. Kyseessä lienee ammattimaisesti toimiva spämmäri ja luultavasti netin virkaiältään vanhimpiin kuuluva häirikkö, eli missään tavallisessa työssä tuo ei ole koskaan ollutkaan.
Jotenkin mulla ei ole yhtään vaikeuksia uskoa tuota nyt, kun yksityiskohtia tuon valehteluista ja esittämisistä minfossa tulee esille. Ei helvetti. Nyt hävettää, että menin edes koskaan vastaamaan koko tyypille.
Moktar.Gubta puuttuu oikeinkirjoitukseenkin aivan samalla tavalla kuin Boss Lady tällä foorumilla:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18147926/moktar-gubta-aina-puhuu-oikeinkirjoituksesta kirjoitti:
Moktar Gubta aina puhuu oikeinkirjoituksesta?
Joku listailee Moktar.Gubtan sukkanukkeja:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17697487/listataan-kaikki-rosvot#comment-126084726 kirjoitti:
Moktar.Gubta on vain trollausnimimerkki ja Moktar Gubta on karvahatusta vetäisty eli keksitty nimi. https://postimg.cc/DJSj1ZBv
Suomessa ei ole kyseisen nimistä Suomen kansalaista eikä ulkomaillakaan Suomen kansalaisena.
https://www.suomi24.fi/profiili/perseentervaaja
https://www.suomi24.fi/profiili/MaailmanMatti
https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta
https://www.suomi24.fi/profiili/valuuttakauppias
Vihapuheelle.Stoppia
Valuuttakauppias
MaailmanMatti
Aavikon. ja Vuorten.
Lautapäämies
Rautalankakauppias
Perseentervaaja
Brynolf
Pelkastään noilta löytyy viestejä yli kymmenen vuoden ajalta, mutta onhan tuo "Ross Sullivankin" liittynyt tänne jo 2017. Tosin luultavasti yo. listaus on suppea otanta samaisen hullun nimimerkeistä.
JasseHames kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:51 pm Esim. valuuttakauppias vuodelta 2013: https://keskustelu.suomi24.fi/t/1135530 ... ahdollista

"Täällähän lämmitetään taas vanhaa soppaa: Minähän jo kertaalleen pyysin anteeksi kaikilta rehellisiltä nakkikauppiailta. ;)))

Playa del Inglesin rannalta ostamani postikortti on minulla edelleenkin piirongin päällä ja – kiitos Herran – olen visusti muistanut pysyä erossa Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.

Sillä tolleroiden päähän ei näytä menevän se, että FinFxin rahat eivät tule valuuttakaupasta vaan siitä, että yllytetään pelihulluja tekemään sitä valuuttakauppaa ja vedetään provikkaa välistä.

Mutta onnea ja menestystä vaan kaikille pajatsonpelaajille. Kyllä se joskus
kopsahtaa takaressuunkin, sen kun taotte menemään.;)))"

Ilmeisesti valuuttakauppias hokenut nakkikioski-sanaa tuolloin yhtä raivokkaasti kuin "Ross Sullivan" samaa sanaa Bodom-alueella.

Tuo tollero-sana on kyllä harvinainen, missäs olenkaan sen nähnyt. Ai niin, Moktar.Gubtan profiilissa: https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta

"Tuuli lakaisee jäljet ja menneen kesän kukat ovat jo aikaa sitten kuihtuneet. Profeetta sanoo: aika pyyhkii jokaisen vaeltajan jäljet pois ja samoin unohtuu jokaisen muisto.

Voi sinua tollero, miten turhaa onkaan sinun lapsellinen stalkkauksesi. ;)"
JasseHames kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 12:39 pm Suomi24:lla patologinen persujen vainoaja MaailmanMatti taitaa olla Korpisoturin tavoin lukenut aivan liikaa Panu Höglundin blogia, sillä käytännössä mistään muualta ei voi saada vaikutteita noin patologisiin ja intensiivisiin kaunoihin, jotka kohdistuvat persuihin.

Eihän tuo Höglund ole maininnut Halla-ahoakaan blogissaan kuin noin tuhat kertaa. Laskekaapa vaikka itse.
JasseHames kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 12:56 pm Rautalankakauppias-sivupersoonalta löytyy viestejä ainakin vuodelta 2010. Tuon kauempaa en viitsi enää etsiä. Ei ole vaikea uskoa sitä väitettä, että kyseinen vakavasti mielisairas häirikkö on spämminyt Suomi24:lla jo 2000-luvun alusta lähtien.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9227083 ... t-45168158

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9098616 ... kn-silmaan
JasseHames
Perry Mason

"Ross Sullivan" on jankuttanut vielä tänä vuonna aivan yhtä raivotautisesti ja samoin "argumentein" Bodominjärven murhista ja Gustafssonin syyllisyydestä kuin Moktar.Gubtan sivupersoona Lautapäämies jo vuonna 2005 Suomi24:lla:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/2025397/eiko-nilssilla-vammoja kirjoitti:
EIKÖ NILSSILLÄ VAMMOJA?

Lautapäämies
Ihmetyttää kuinka asiat muuttuvat vuosien myötä ja kun siihen lisätään vielä nykymedian kohu niin Gustavson säilyi rytäkässä lähes vammoitta?

Ihmettelen myös tutkivan poliisin tarkoitushakuista Gustavsonin vammojen vähättelyä varsinkin kun tuo vähättely on vuodettu julkisuuteen. Häntä sairaalaan ja taikaisin kuskannut taksikuski muistaa Nilsiin vammat hyvin ja tässä juttu 25-vuoden takaa, koska silloin ei vielä Gustavsonia oltu julkisuudessa tuomittu.

"NILS EI MUISTA

Nils Gustafsson muistaa tapahtumista vain ne hetket, kun he menivät nukkumaan ja sen, jolloin hän herää Töölön sairaalassa. Hänen ensimmäiset sanansa ympärillä oleville hoitajille olivat: "Miten minä jouduin moottoripyöräkolariin?" Hirveästä surmatyöstä hän ei muistanut mitään.

- Minulla oli kasvoissani kaikkiaan noin 10 pistohaavaa, ylä- sekä alaleuka murskana sekä lisäksi noin 10 sentin kokoinen ruhjevamma päässä mikä ilmeisesti tuli siitä kivellä tai putkenpätkällä suoritetusta iskusta. Viiltohaavoja oli myös kyynärpäissäni ja molempien käsien rystysistä olivat nahkat poissa. Kai minä jotenkin olen yrittänyt suojautua...

- Kaikki päässäni olleet haavat tulivat vasemmalle puolelle, sillä nukuin oikealla kyljelläni. Yksi pistoista vaurioitti tasapainoelintä, sillä jouduin toipumiseni jälkeen opettelemaan kävelemisenkin uudelleen.

- Siitä en ole varma, että pääsinkö itse pois teltasta vai vedettiinkö minut. Joka tapauksessa murhaaja yritti vetää minut veteen, sillä paikalla oli minun kantapäitteni jäljet. Joko hän ei ollut jaksanut tai sitten hän pelästyi jostakin, koska oli lopulta jättänyt minut makaamaan telttakankaan päälle.

Kun murhaaja oli suorittanut hirveän tekonsa poistui hän vähin äänin paikalta. Mukaansa hän otti noin 5000 markkaa rahaa - nykyrahassa noin 50 mk - lompakot, nahkapuseron, kantokassin, tytön huivin, pyyheliinan sekä kaksi kulunutta kenkäparia. Paikalla olleet moottoripyörät hän sen sijaan jätti koskemattomina paikalleen. Näistä tavaroista edelleen osa on kateisssa, mm Sepon nahkapusero sekä surmatyössä käytetty veitsi.

Surmatyön jälkeen joutuivat Nils ja hänen kuolleet retkikumppaninsa virumaan murhapaikalla useita tunteja. Vasta kello 11.00 tienoilla saapui muuan espoolainen kirvesmies yhdessä kahden poikansa kanssa rantaan uimaan. Kirvesmies huomasi ennen veteen menoa niemessä kokoon luhistuneen ja revityn teltan. Hän kiiruhti tarkastamaan sitä lähempää ja näki Nils Gustafssonin vääntelehtivän verissään sen päällä.

Mies ryntäsi lähimpään puhelinkoppiin ja hälytti poliisin. Kun Espoon poliisin partioauto saapui sireeni ulvoen paikalle ei mennyt kauaa kun partioauton kuljettaja ilmoitti hengästyneenä poliisipiirin päivystäjälle: "Iso remmi päälle ja äkkiä! Täällä Bodominjärvellä on loukkaantuneen lisäksi kolme ruumista."

Yksi Suomen rikospoliisin historian suurimmista ajojahdeista käynnistyi. Mukaan murhaajaa takaa-ajamaan lähtivät sadat poliisit ja sotilaat, tuhannet yksityiset, järkyttyneet kansalaiset. Ajojahti käynnistyi kuitenkin liian myöhään. Murhamiehen saavuttamaa etumatkaa ei koskaan saavutettu."
Vastaa Viestiin