Auto suistui jokeen Nurmijärvellä 4.1.2025 – Neljä nuorta kuoli

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
BillyHill
Jack Bauer

Re: Auto suistui jokeen Nurmijärvellä 4.1.2025 – Neljä nuorta kuoli

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

”Miksei kaide voisi jatkua pidemmälle. Ei olisi paljon vaatinut, että olisi jatkunut tänne asti, Enqvist ihmettelee ja osoittaa kohtaa, josta auto suistui veteen."

Jälkiviisaus ei ole viisautta ollenkaan. Miksei Enqvist ole itse käynyt pidentämässä kaidetta suuressa viisaudessaan, kristallipallosta olisi voinut katsoa näin tapahtuvan. Nythän tuo paikka näyttää vaaralliselta, mutta ennen onnettomuutta oltaisiin sanottu että ei tuosta raosta nyt kukaan suistu, vieläpä sisäkurvin puolelle. Joskus näitä viheliäisiä sattumuksia vain tapahtuu.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Amy kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:21 pm
tonnikka kirjoitti: La Tammi 04, 2025 8:53 pm Itse menin sekaisin, eli tuliko auto sieltä betoniporsaan suunnasta ja sillan yli ja sitten suistui kulkusuunnassa vasemmalle jokeen?

Vai toisesta suunnasta ja suistui kulkusuunnasta oikealle jo ENNEN sillan ylitystä jokeen.

Luulin että jälkimmäinen?
Minä oon koko ajan ymmärtänyt että auto tuli alamäkeä ja suistui ennen sillan ylitystä. Nimimerkki Lille taisi oikaista, että olisikin toisin. Ja vaikka kuinka pyörittelen karttaa, silti tulosuunta on mun mielestä ollut alamäkeen ja suistuttu ennen sillan ylitystä.

Vahvistakaa nyt joku varmuudella tietävä tämä oikein?
Eikös se tässä ole ihan selvästi:
phonyjoker kirjoitti: La Tammi 04, 2025 8:54 pm Tässä vielä Poliisin tiedottama kulkusuunta, jonka HS oli julkassu.
Palstan xxxxxx ne vain jaksavat yrittää tässäkin kääntää mustaa valkoiseksi koska PENSA ja brömmmm bröööööm...

Poistettu nimittelyä
-NILS-
Pureva puheenjohtaja
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Pureva puheenjohtaja »

Jos nyt olisi käynyt niin, etteivät päässeet sitä ylämäkeä ylös, vaan auto lähti takaperin/aloittivat peruuttamaan, niin auton ohjaaminen takaperin on joillekin harvinaisen hankalaa, varsinkin yllättävässä tilanteessa. Sellasta Suomen surkein kuski-meininkiä
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Minä oon koko ajan ymmärtänyt että auto tuli alamäkeä ja suistui ennen sillan ylitystä. Nimimerkki Lille taisi oikaista, että olisikin toisin. Ja vaikka kuinka pyörittelen karttaa, silti tulosuunta on mun mielestä ollut alamäkeen ja suistuttu ennen sillan ylitystä.

Sivulla 15 klo 21.54 on kartta josta selviää ajosuunta. Etkö lue aikaisempia postauksia?
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Knobster kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:18 pm
Knobster kirjoitti: La Tammi 04, 2025 1:56 pm

Aikamoista kaahausta ja oma syy. Eivät sentään tappaneet ketään muita kuin itsensä. Tyhmä ja karu tapa lähteä. Vai millä helvetin tempulla tuon kaiteen päälle muka pääsee jos nopeus ei ole suuri?

Vie tuo vassarilässytyksesi muualle (ylilauta tai homma). Kunnioita sen verran edes omaisia? Jos tuo huhu olisi maahanmuttajista tai romaneista niin te riemuitsisitte siitä täällä idioottijuttuinenne... Sama kuin jos minä olisin vassari (kuten te olette natseja) ja naureskelisin että jokaisen oikeistopenskan kuolema on ilo sielulleni. Katsokaa vittu peiliin ja hävetkää.
Anteeksi nyt vaan, mutta etkö juuri sinä itse tuossa ilkkunut uhreja (tappoivat vain itsensä)? Sen käsityksen siitä sai. Muutenkin, kun lukisit vähän edes ketjua, niin saa käsityksen siitä, että nopeuden ei ole tarvinnut olla edes suuri, kun tien kunto tapahtumahetkellä oli, mitä oli.
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

tonnikka kirjoitti: La Tammi 04, 2025 8:53 pm Itse menin sekaisin, eli tuliko auto sieltä betoniporsaan suunnasta ja sillan yli ja sitten suistui kulkusuunnassa vasemmalle jokeen?

Vai toisesta suunnasta ja suistui kulkusuunnasta oikealle jo ENNEN sillan ylitystä jokeen.

Luulin että jälkimmäinen?

Eikös se tässä ole ihan selvästi:
phonyjoker kirjoitti: La Tammi 04, 2025 8:54 pm Tässä vielä Poliisin tiedottama kulkusuunta, jonka HS oli julkassu.

Joo, se on osalle selvä alamäki ja oikealle kääntyminen, osalle selvä ylämäki ja vasemmalle suistuminen.

Lainaus korjattu
-NILS-
Viimeksi muokannut Amy, La Tammi 04, 2025 9:35 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tonnikka
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja tonnikka »

Tuossa kartassa se on just väärin..!
Puhelinkortti
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Rikollisesta toiminnasta tässä kuitenkin lienee kyse, kun poliisi tutkii tapausta liikenteen vaarantamisena jo tässä vaiheessa? Kauheaa!
Nite Owl
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Nite Owl »

Ylen uutinen: "Onnettomuusajoneuvo ajoi yöllä mäkeä alas ja kaartoi tiukasti oikealle. Auto lensi katolleen jokeen sillan reunasta."
https://yle.fi/a/74-20134904
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

WalkingDisaster kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:28 pm
Knobster kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:18 pm
Knobster kirjoitti: La Tammi 04, 2025 1:56 pm

Aikamoista kaahausta ja oma syy. Eivät sentään tappaneet ketään muita kuin itsensä. Tyhmä ja karu tapa lähteä. Vai millä helvetin tempulla tuon kaiteen päälle muka pääsee jos nopeus ei ole suuri?

Vie tuo vassarilässytyksesi muualle (ylilauta tai homma). Kunnioita sen verran edes omaisia? Jos tuo huhu olisi maahanmuttajista tai romaneista niin te riemuitsisitte siitä täällä idioottijuttuinenne... Sama kuin jos minä olisin vassari (kuten te olette natseja) ja naureskelisin että jokaisen oikeistopenskan kuolema on ilo sielulleni. Katsokaa vittu peiliin ja hävetkää.
Anteeksi nyt vaan, mutta etkö juuri sinä itse tuossa ilkkunut uhreja (tappoivat vain itsensä)? Sen käsityksen siitä sai. Muutenkin, kun lukisit vähän edes ketjua, niin saa käsityksen siitä, että nopeuden ei ole tarvinnut olla edes suuri, kun tien kunto tapahtumahetkellä oli, mitä oli.
En ilkkunut. Tuumasin vain että miten tuo on mennyt koska se oli todennöisintä niin kuin aina näissä. Kuskin vika. Ei tuolla muuta liikennettä ollut. Tai tietysti autossa saattoi joku häiritä niin sitten autossa olleiden vika. Helvetin turha ja tyhmä kuolema. Minä en mitään ilkkunut. Kaide minulla ihmetytti siihen asti kunnes näin kokonaiskuvan paikasta ja nuo sillalle johtavat "kaiteet".

Ja tosiaan, onneksi kukaan ei jäänyt alle.
Viimeksi muokannut Knobster, La Tammi 04, 2025 9:33 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

tonnikka kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:29 pm Tuossa kartassa se on just väärin..!
Ei vaan sinä olet väärässä. Jumalauta tällä palstalla on sekä tyhmiä että samalla itsepäisiä kun eivät tajua kartan selitystä.
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

Private dick kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:27 pm

Sivulla 15 klo 21.54 on kartta josta selviää ajosuunta. Etkö lue aikaisempia postauksia?
Kyllä luen kaikki. Jos sinäkin luet niin huomaat, että olin tulkinnut samalla lailla kuin sinä mutta mua oikaistiin että auto olisikin tullut eri suunnasta. Samoin muokkasin kommenttiani kun vastaukset päivittyi, että olit jo kysymystä selventänyt.
Schimanski
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Private dick kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:20 pm
Lalle kirjoitti: La Tammi 04, 2025 8:39 pm
Ovat ajaneet jo sillan yli matkalla kohti klaukkalantietä.
Eivät ole ajaneet sillalle vaan auto suistui jokeen ennen siltaa, tulivat alamäkeä oikealle kaartuvassa mutkassa ja luisui jokeen ennen silta. Katsokaa nyt jumalauta niitä lehtikuvia, ei tuossa ole mitään epäselvää. Jokeenluisumispaikka merkitty nauhoin.
Se tässä juurikin ihmetyttää että auto on tehnyt todella jyrkän käännöksen ennen siltaa. Renkaissa on ollut pitoa kun tuo on onnistunut joten tämä alkaa näyttämään ihan puhtaalta ajovirheeltä. Kokematon kuski pimeällä ja kapealla metsätiellä niin näinkin voi käydä.
BillyHill
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

tonnikka kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:29 pm Tuossa kartassa se on just väärin..!
Näitkö omin silmin tapauksen vai?
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Private dick kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:31 pm
Ei vaan sinä olet väärässä. Jumalauta tällä palstalla on sekä tyhmiä että samalla itsepäisiä kun eivät tajua kartan selitystä.
Jep. Hermohan tässä meinaa mennä, kun ihmiset eivät ymmärrä lukemaansa, tai sitten eivät vaan vaivaudu lukemaan. Joku alkaa vääntämään peruuttamisesta, vaikka asiat jo selitetty ja sen myötä ketju vaan täyttyy täysin turhasta. Pahimpia ne, jotka jo ymmärsivät, mutta takertuvat virheellisiin väittämiin.
Vastaa Viestiin