Ei, osamääräsi on selvitetty.Donald McRonald kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:10 pm Kiikuttaisiko vai eikö kiikuttaisi. Siinäpä pulma jota sopii miettiä. Mitään epäselvää siinä ei kuitenkaan ole.
Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
-
Even Steven
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
-
Even Steven
Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:05 pmKiikuta sinä ensin jakamani valeuutiset pöytään ja ellei niitä löydy - olet pelkkä trolli kuten Brass. Kyllä minä huomaan, että te olette helisemässä ja syystäkin helisette. Ette pärjää edes laumalla ja sitten olette muita haukkumassa, jotka käy porukalla kimppuun. Tämä ei vaadi minulta mitään erityistä, sillä totuudessa on helppo pysyä.Donald McRonald kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 2:58 pm Todistapa tämä valheeksi: Blörö on ryssän trolli, jolla on heikko otsasuoni. Asiassa ei ole mitään epäselvää.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Kerropa tuosta ”osamäärästä” lisää. Mikä on ”osamäärä” ja miten sellainen selvitetään internetin yli?
Ja kirjoittelun perusteella alkaa otsasuoni jo pullottamaan siinä määrin, että tekstikin vihertää.
Ja kirjoittelun perusteella alkaa otsasuoni jo pullottamaan siinä määrin, että tekstikin vihertää.
-
Lionel Hutz
Huomenna tulee DHL:n kuljetuksella lisää painitrikoita.
Et alennu keskustelemaan ketjun aiheesta mutta epäilemään muita jostain ihmeellisistä asioista ilman syytä kyllä.. erikoinen näkökanta
-
Even Steven
Se on edelleen älykkyysosamäärä, eikä sen selvittäminen tässä tapauksessa vaadi kovinkaan kummoisia toimiaDonald McRonald kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:15 pm Kerropa tuosta ”osamäärästä” lisää. Mikä on ”osamäärä” ja miten sellainen selvitetään internetin yli?
Lähden hiihtämään.
Viimeisen lauseen kuuluisi olla muodossa: "itse määritellyssä tai itse luodussa totuudessa on helppo pysyä."Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:05 pmKiikuta sinä ensin jakamani valeuutiset pöytään ja ellei niitä löydy - olet pelkkä trolli kuten Brass. Kyllä minä huomaan, että te olette helisemässä ja syystäkin helisette. Ette pärjää edes laumalla ja sitten olette muita haukkumassa, jotka käy porukalla kimppuun. Tämä ei vaadi minulta mitään erityistä, sillä totuudessa on helppo pysyä.Donald McRonald kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 2:58 pm Todistapa tämä valheeksi: Blörö on ryssän trolli, jolla on heikko otsasuoni. Asiassa ei ole mitään epäselvää.
Esimerkkinä se että väität minun ja Brassin olevan sama henkilö. Sinä olet määritellyt omaan mieleesi että näin on mutta minä tiedän totuuden.
-
Even Steven
Ei tuo sepostus muuta yhtään mitään, eikä tee minkäänlaista vaikutusta. Minä tiedän totuuden.
Viimeksi muokannut Even Steven, Su Tammi 12, 2025 4:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Lionel Hutz
Sukuvika on se kun suksi ei luista
Hiihtäminen on oikein hyvä harrastus, ei siinä mitään. Mutta sivakoimaan pakottaminen on synkkää paskaa. Vieläkin muistan omalta kouluajalta kun kyrpä otsassa punnersin hiihtokisassa maaliin.
Omien lapsien kohdalla esikoisen kouluaikana oli vielä "hiihtopakko". Ja tytär kun inhosi hiihtoa, niin ilmoitin, että suksia ei ole eikä tule. No, sittemmin on asia muuttunut, eikä nuorempien lapsien kohdalla ole enää asian suhteen prässätty.
Viimeksi muokannut Lionel Hutz, Su Tammi 12, 2025 4:17 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
lonesjucca
- Javier Pena
Onko joltain varastettu nyt sukset kellarivarastosta? Hiihdä Vladimiir, hiihdä kuin myrskyn puuska ja näytä niille.
-
Even Steven
Voi poloiset velkaorjat jos tietäisitte.. Mulla on velattomat sukset.lonesjucca kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:07 pmOnko joltain varastettu nyt sukset kellarivarastosta? Hiihdä Vladimiir, hiihdä kuin myrskyn puuska ja näytä niille.
"Sepostus" muuttaa nimenomaan ihan kaiken ja todistaa minulle että sinulla on itse luotu totuus ainakin tässä asiassa.Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:59 pm Ei tuo sepostus muuta yhtään mitään, eikä tee minkäänlaista vaikutusta. Minä tiedän totuuden.
-
Even Steven
Uskomatonta skeidaa.JOMPPE kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:21 pm"Sepostus" muuttaa nimenomaan ihan kaiken ja todistaa minulle että sinulla on itse luotu totuus ainakin tässä asiassa.Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:59 pm Ei tuo sepostus muuta yhtään mitään, eikä tee minkäänlaista vaikutusta. Minä tiedän totuuden.
Kiitos tästä onlinerista, joka ei anna mitään keskustelulle. Miten alennut tällaiseen?Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:29 pmUskomatonta skeidaa.JOMPPE kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:21 pm"Sepostus" muuttaa nimenomaan ihan kaiken ja todistaa minulle että sinulla on itse luotu totuus ainakin tässä asiassa.Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:59 pm Ei tuo sepostus muuta yhtään mitään, eikä tee minkäänlaista vaikutusta. Minä tiedän totuuden.
-
Even Steven
Mitä jos painuisit takaisin Ah Venäjä ketjuun jatkamaan työtäsi. Mua ei kiinnosta vittuakaan.JOMPPE kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:34 pmKiitos tästä onlinerista, joka ei anna mitään keskustelulle. Miten alennut tällaiseen?Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:29 pmUskomatonta skeidaa.JOMPPE kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:21 pm
"Sepostus" muuttaa nimenomaan ihan kaiken ja todistaa minulle että sinulla on itse luotu totuus ainakin tässä asiassa.