Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Even Steven

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Donald McRonald kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:10 pm Kiikuttaisiko vai eikö kiikuttaisi. Siinäpä pulma jota sopii miettiä. Mitään epäselvää siinä ei kuitenkaan ole.
Ei, osamääräsi on selvitetty.
Even Steven

Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:05 pm
Donald McRonald kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 2:58 pm Todistapa tämä valheeksi: Blörö on ryssän trolli, jolla on heikko otsasuoni. Asiassa ei ole mitään epäselvää.
Kiikuta sinä ensin jakamani valeuutiset pöytään ja ellei niitä löydy - olet pelkkä trolli kuten Brass. Kyllä minä huomaan, että te olette helisemässä ja syystäkin helisette. Ette pärjää edes laumalla ja sitten olette muita haukkumassa, jotka käy porukalla kimppuun. Tämä ei vaadi minulta mitään erityistä, sillä totuudessa on helppo pysyä.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Kerropa tuosta ”osamäärästä” lisää. Mikä on ”osamäärä” ja miten sellainen selvitetään internetin yli?
Ja kirjoittelun perusteella alkaa otsasuoni jo pullottamaan siinä määrin, että tekstikin vihertää.
Lionel Hutz

Viesti Kirjoittaja Lionel Hutz »

Huomenna tulee DHL:n kuljetuksella lisää painitrikoita.
JOMPPE
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 2:51 pm En alennu sinun ohjaamaan keskusteluun minusta.
Et alennu keskustelemaan ketjun aiheesta mutta epäilemään muita jostain ihmeellisistä asioista ilman syytä kyllä.. erikoinen näkökanta
Even Steven

Donald McRonald kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:15 pm Kerropa tuosta ”osamäärästä” lisää. Mikä on ”osamäärä” ja miten sellainen selvitetään internetin yli?
Ja kirjoittelun perusteella alkaa otsasuoni jo pullottamaan siinä määrin, että tekstikin vihertää.
Se on edelleen älykkyysosamäärä, eikä sen selvittäminen tässä tapauksessa vaadi kovinkaan kummoisia toimia 😂😂😂

Lähden hiihtämään.
JOMPPE
Martin Riggs

Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:05 pm
Donald McRonald kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 2:58 pm Todistapa tämä valheeksi: Blörö on ryssän trolli, jolla on heikko otsasuoni. Asiassa ei ole mitään epäselvää.
Kiikuta sinä ensin jakamani valeuutiset pöytään ja ellei niitä löydy - olet pelkkä trolli kuten Brass. Kyllä minä huomaan, että te olette helisemässä ja syystäkin helisette. Ette pärjää edes laumalla ja sitten olette muita haukkumassa, jotka käy porukalla kimppuun. Tämä ei vaadi minulta mitään erityistä, sillä totuudessa on helppo pysyä.
Viimeisen lauseen kuuluisi olla muodossa: "itse määritellyssä tai itse luodussa totuudessa on helppo pysyä."

Esimerkkinä se että väität minun ja Brassin olevan sama henkilö. Sinä olet määritellyt omaan mieleesi että näin on mutta minä tiedän totuuden.
Even Steven

Ei tuo sepostus muuta yhtään mitään, eikä tee minkäänlaista vaikutusta. Minä tiedän totuuden.
Viimeksi muokannut Even Steven, Su Tammi 12, 2025 4:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lionel Hutz

Viesti Kirjoittaja Lionel Hutz »

Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:17 pm Lähden hiihtämään.
Sukuvika on se kun suksi ei luista :)

Hiihtäminen on oikein hyvä harrastus, ei siinä mitään. Mutta sivakoimaan pakottaminen on synkkää paskaa. Vieläkin muistan omalta kouluajalta kun kyrpä otsassa punnersin hiihtokisassa maaliin.

Omien lapsien kohdalla esikoisen kouluaikana oli vielä "hiihtopakko". Ja tytär kun inhosi hiihtoa, niin ilmoitin, että suksia ei ole eikä tule. No, sittemmin on asia muuttunut, eikä nuorempien lapsien kohdalla ole enää asian suhteen prässätty.
Viimeksi muokannut Lionel Hutz, Su Tammi 12, 2025 4:17 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Lionel Hutz kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:00 pm
Onko joltain varastettu nyt sukset kellarivarastosta? Hiihdä Vladimiir, hiihdä kuin myrskyn puuska ja näytä niille.
Even Steven

lonesjucca kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:07 pm
Lionel Hutz kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:00 pm
Onko joltain varastettu nyt sukset kellarivarastosta? Hiihdä Vladimiir, hiihdä kuin myrskyn puuska ja näytä niille.
Voi poloiset velkaorjat jos tietäisitte.. Mulla on velattomat sukset.
JOMPPE
Martin Riggs

Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:59 pm Ei tuo sepostus muuta yhtään mitään, eikä tee minkäänlaista vaikutusta. Minä tiedän totuuden.
"Sepostus" muuttaa nimenomaan ihan kaiken ja todistaa minulle että sinulla on itse luotu totuus ainakin tässä asiassa.
Even Steven

JOMPPE kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:21 pm
Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 3:59 pm Ei tuo sepostus muuta yhtään mitään, eikä tee minkäänlaista vaikutusta. Minä tiedän totuuden.
"Sepostus" muuttaa nimenomaan ihan kaiken ja todistaa minulle että sinulla on itse luotu totuus ainakin tässä asiassa.
Uskomatonta skeidaa.
JOMPPE
Martin Riggs

Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:29 pm
Uskomatonta skeidaa.
Kiitos tästä onlinerista, joka ei anna mitään keskustelulle. Miten alennut tällaiseen?
Even Steven

JOMPPE kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:34 pm
Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:29 pm

Uskomatonta skeidaa.
Kiitos tästä onlinerista, joka ei anna mitään keskustelulle. Miten alennut tällaiseen?
Mitä jos painuisit takaisin Ah Venäjä ketjuun jatkamaan työtäsi. Mua ei kiinnosta vittuakaan.
Vastaa Viestiin