Se vielä että Suomen Iskuryhmä toimii niin että siinä on todellisia lapsiuhreja joiden vanhemmat sitten ottavat Iskuryhmään yhteyttä ja siinähän on selkeää että pedo voidaan tuomita rikoksesta. Näin siis Iskuryhmä itse on sanonut, faktasta en tiedä. Tässä ketjun aiheeseen liittyvä Dumpen taas käsittääkseni tekee niitä hunaja-ansoja ja ne on aika hankala toteuttaa niin että pedo joutuu tuomituksi jos ei käytetä alaikäistä syöttiä, mutta silloin voi joiutu itekkin tuomituksi. Ja ite siis koko ajan puhun Dumpenista koska se liittyy enemmän tähän ketjuun kuin jotkut muut pedohuntterit.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 4:42 pm Niin, kyse on siitä, miten "metsästäminen" järjestetään, ja ollaanko itse aktiivisia, vai toimitaanko ainoastaan reagoiden ahdisteluun. Tuskin kukaan olisi uhraamassa lapsia houkuttimina, mutta yhteistyö uhrien kanssa ei liene kiellettyä.
Dumpen.se
-
vanhellsing
Re: Dumpen.se
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
↑
Toki poliisi olisi ensisijainen vaihtoehto, mutta miten niin "alkaa homma menemään pahasti pieleen"?
Lainaukset korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
Toki poliisi olisi ensisijainen vaihtoehto, mutta miten niin "alkaa homma menemään pahasti pieleen"?
Lainaukset korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
Mitä te dorkat dorkailette?
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Minulla taas on se käsitys, että Dumpenilla ei ole vain yhtä tapaa operoida. Voin tosin olla väärässäkin. Sen tiedän, että Dumpenilla on vahva ns. suuren yleisön kannatus Ruotsissa.vanhellsing kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 5:20 pmSe vielä että Suomen Iskuryhmä toimii niin että siinä on todellisia lapsiuhreja joiden vanhemmat sitten ottavat Iskuryhmään yhteyttä ja siinähän on selkeää että pedo voidaan tuomita rikoksesta. Näin siis Iskuryhmä itse on sanonut, faktasta en tiedä. Tässä ketjun aiheeseen liittyvä Dumpen taas käsittääkseni tekee niitä hunaja-ansoja ja ne on aika hankala toteuttaa niin että pedo joutuu tuomituksi jos ei käytetä alaikäistä syöttiä, mutta silloin voi joiutu itekkin tuomituksi. Ja ite siis koko ajan puhun Dumpenista koska se liittyy enemmän tähän ketjuun kuin jotkut muut pedohuntterit.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 4:42 pm Niin, kyse on siitä, miten "metsästäminen" järjestetään, ja ollaanko itse aktiivisia, vai toimitaanko ainoastaan reagoiden ahdisteluun. Tuskin kukaan olisi uhraamassa lapsia houkuttimina, mutta yhteistyö uhrien kanssa ei liene kiellettyä.
Mitä te dorkat dorkailette?
-
vanhellsing
Todennäköisesti näin että on monia tapoja. En jaksa varmistaa asiaa mutta sellainen käsitys että tässä keississä ei ollut todellista lasta. Toivottavasti näin tai muuten on ollut turhia väittelyitä täälläRoss Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 5:27 pm Minulla taas on se käsitys, että Dumpenilla ei ole vain yhtä tapaa operoida. Voin tosin olla väärässäkin. Sen tiedän, että Dumpenilla on vahva ns. suuren yleisön kannatus Ruotsissa.
Joo, tämä on olennainen ero. Dumpenin hunaja-ansat ikäänkuin luovat rikoksen jota ei olisi ehkä muuten ollut. Ja sitten joku mielenterveysongelmainen luuseri joka ei olisi ehkä ilman hunaja-ansaa tehnyt mitään, tappaa itsensä. Ja viattomat läheiset kärsivät valtavasti.vanhellsing kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 5:20 pmSe vielä että Suomen Iskuryhmä toimii niin että siinä on todellisia lapsiuhreja joiden vanhemmat sitten ottavat Iskuryhmään yhteyttä ja siinähän on selkeää että pedo voidaan tuomita rikoksesta. Näin siis Iskuryhmä itse on sanonut, faktasta en tiedä. Tässä ketjun aiheeseen liittyvä Dumpen taas käsittääkseni tekee niitä hunaja-ansoja ja ne on aika hankala toteuttaa niin että pedo joutuu tuomituksi jos ei käytetä alaikäistä syöttiä, mutta silloin voi joiutu itekkin tuomituksi. Ja ite siis koko ajan puhun Dumpenista koska se liittyy enemmän tähän ketjuun kuin jotkut muut pedohuntterit.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 4:42 pm Niin, kyse on siitä, miten "metsästäminen" järjestetään, ja ollaanko itse aktiivisia, vai toimitaanko ainoastaan reagoiden ahdisteluun. Tuskin kukaan olisi uhraamassa lapsia houkuttimina, mutta yhteistyö uhrien kanssa ei liene kiellettyä.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Ei 18v, tai yli ole lapsi. Sebastian Tynkkyset ja muut ei kiihotu, jos nuori nainen laittaa vähäpukeisia / alastonkuvia. Eikö se "Jormakin" todennut, että näytät vanhemmalta?vanhellsing kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 1:19 amTässä tapauksessa oli 13v tai oletettu sellainen, ei oikeastaan sun viestiin liity, mutta lähti ajatus virtaamaan siitä. Näissä pedohunter jutuissa on aina "lapsi" 13-15 ja nämä myös herättää tosi paljon tunteita niissä jotka fanittaa pedohunttereita ja samaan aikaan 3-vuotiaitten panijat saavat olla rauhassa ja se on se mikä herättää kysymään motiiveja tuohon toimintaan ja sen fanittamiseen? Olisiko taustalla että tykätään 13-15v tytöistä mutta ylikompensoidaan sitä? En tiedä, kuhan pohdiskelinlonesjucca kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 11:59 pm
Jos 18v, tai yli laittaa itsestään seksuaalisen kuvan ja kyselee seksiä niin eihän se 50v mies ole silloin pedofiili. 50v olisi epätervettä olla kiihottumatta nuoresta naisesta. Sekai tässä varmaan ihmisiä närästää.
Sen sijaan, jos 50v mies kyselee 10v lapselta seksiä rahaa tms.. vastaan niin silloin kyseessä on pedofiili.
Jos dumpenin toiminta tosiaan on sitä, että nuoret naiset laittavat vähäpukeisia / alastonkuvia perheellisille miehille ja kyselevät panemaan niin ei ole kyllä ihan tervettä toimintaa. Siinähän täysi-ikäiset houkuttelevat sexiin kanssaan ja sitten huutavat pedofiilia, jos joku mies, tai pariskunta haluaa sexiiii..
Siirretty Ahvenanmaalaispariskunta-ketjusta
-NILS-
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Okei. Tänks, näillä mennään. Ja juu, eipä ole kovin usein tullut rikoksia valmisteltua. JotenOppenheimer kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 11:41 pmEi tarvitse olla. Mikäli rikoksen valmistelu on jonkin rikoksen osalta kriminalisoitu, se sanotaan laissa. Sellaisen rikoksen valmistelu, josta täällä keskustellaan, ei ole rangaistavaa.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 9:47 pm
Tuotanoin... entäpä rikoksen valmistelu?
Pitääkö teon motiivi, tai muu sellainen, olla joku "terroristinen", tai muu sellainen, ennen kuin sen valmistelusta voidaan rankaista?
siksi kysyin.
X X X X X
Re: Suomalaispariskunta lankesi ruotsalaisen pedofiileja jahtaavan sivuston ansaan
****JanitaSlim kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 2:39 pmeivät ole pedareita. tuo on kunnianloukkaus.NeroKatti kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 1:43 am *****
Vähintään rikosrekisterimerkintä näille näädille ja mieluusti tuomion kyytipojaksi.
Valitettavasti suomen laki laahaa jäljessä tältäosin.
Pedarit ansaitsisivat ikuisen merkinnän rekistereihin jotta pervoilut eivät unohdu tulevaisuudessa. Näillä ei ole tapana "tehdä parannusta" päin vastoin. Merkintä seuraisi lopunelämää sitten kirjoissa ja kansissa. Mielellään julkisena tietona myös..
Loukkaus oli, mutta siitä kunniasta en menisi takuuseen
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."