Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JanitaSlim
Ben Matlock

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Pitkään ei EvenSevenin lupaus kestänyt :D
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JOMPPE
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

jotunheimen kirjoitti: To Tammi 16, 2025 4:21 pm
JOMPPE kirjoitti: To Tammi 16, 2025 8:13 am
Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 4:24 pm TE koska teitä on noin kymmenen.
Tämä luku on huomattavasti alakanttiin. Sinä kuulut valtaväestösaä todennäköisesti noin promilleen. Siihen promilleen, jolla on ihan oma vaihtoehtoinen todellisuus ja kaikki valtamedian uutisoida on valetta.
Sanoisin kuitenkin, että noin prosentti. Mitä luulet, miksi propagandaa harjoitetaan, tieteellisesti jo yli vuosisadan ajan, jos 99% kuitenkin tietävät miten asiat oikeasti ovat (ja nehän ovat juuri niin kuin valtamedia kulloisessakin maailman kolkassa kertoo, vaikka tämä onkin paradoksi, koska monet erilaiset totuudethan tuskin kaikki voivat olla totta vaan ainakin jonkun (tai kaikkien luultavasti) pitää olla väärin)?
Nyt on aika haastavasti muotoiltu kysymys mutta lähdetään nyt vaikka siitä, että jos ihminen uskoo lähes kaikessa vaihtoehtoiseen totuuteen ja siihen että valtamedia valehtelee, vaikka suurin osa tutkimuksesta ja journalismista on toista mieltä niin kyllä puhutaan jo jostain mihin ei kuulu kuin promille väestöstä. Näihin omiin teorioihin haetaan ihan ilman mitään lähdekritiikkiä jokainen sitä palveleva x-tili tai vastaava jota sitten jaetaan.

En kyllä usko lukusi 99% ihmisistä uskoo samaan totuuteen olevan lähelläkään totta. Silloinhan vaalitkin olisivat varsin helppoja kun yksi "totuus puolue" veisi 99% äänistä.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: To Tammi 23, 2025 1:53 am Taidat yrittää tunnustaa saavasi näihin yli puoli vuosikymmentä kestäneisiin öisiin sessioihisi rahoitusta ulkomaiselta taholta?

Tsot tsot. Nonno norjanpoika.
No tottahan toki saan hybridikeskukselta, NATOlta, CIA:lta ja Klaus Schwabilta rahoitusta täällä kirjoittamiseen, kuten me kaikki jotka emme laula ryssän lauluja. :D
Mites muuten etkös sinä luvannut poistua ja tunnuksesikin halusit poistettavan, ja sanoit moikatkin..
Valehteletkin kuin ryssä konsanaan. :wink:
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

OnyxPhoenix kirjoitti: To Tammi 23, 2025 2:26 am
Even Steven kirjoitti: To Tammi 23, 2025 1:53 am Taidat yrittää tunnustaa saavasi näihin yli puoli vuosikymmentä kestäneisiin öisiin sessioihisi rahoitusta ulkomaiselta taholta?

Tsot tsot. Nonno norjanpoika.
No tottahan toki saan hybridikeskukselta, NATOlta, CIA:lta ja Klaus Schwabilta rahoitusta täällä kirjoittamiseen, kuten me kaikki jotka emme laula ryssän lauluja. :D
Mites muuten etkös sinä luvannut poistua ja tunnuksesikin halusit poistettavan, ja sanoit moikatkin..
Valehteletkin kuin ryssä konsanaan. :wink:
Hyvää miestä ei pois päästetä, mutta hittojakos sinä tiedät siitä mitään. Hauskoja nuo sinun käänteisen psykologian juttusi vaikka oletkin aina väärässä kaikkeen mihin ryhdyt.
JOMPPE
Martin Riggs

Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 6:31 pm On nimittäin niin, että minulla on elämässä meneillään isoja asioita tuolla jossakin lännen suunnalla. Ei idässä, ja tarvitsen kaiken positiivisen energian saavuttaakseni kaikki tavoitteeni, enkä todellakaan saa sitä täällä tai teiltä. Päinvastoin, olen hukannut paljon ihmisen kalleimpia resursseja teihin.
Suuret suunnitelmat lännessä ilmeisesti kaatui ja nyt voi uhrata taas kalleimpia resursseja tänne.

Tietysti koska:
Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 6:04 am Tämä siksi, että koko Suomi tarvitsee nyt aidosti oikeaa keskustelua, sillä sota on pahin asia mitä voi kuvitella lapsiensa elämässä kohtaavan, ja sen välttämiseksi on tehtävä kaikkensa, jotta heidän henki säästyisi, eikä mielensä joutuisi kokemaan kauheuksia.
Ja tämän keskustelunhan Even osaa:
Even Steven kirjoitti: To Tammi 23, 2025 8:45 am
Näkökulma: Vain naiivi uskoo vahinkotarinaa – Ukrainan rauhanponnistus vaatii Eagle S:n silottelua
Kyseessä saattaa olla myös salaliittoteoria.
Even Steven kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 8:04 am Eli olet sitä mieltä, että sotateollisuutta, sotia ja sodan uhkaa tulee pitää yllä koska siitä USA tunnetaan?
Even Steven kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 8:05 am Eli sinä haluaisit sodan jatkuvan?
Jos nuo yläaste-tasoiset onlinerit jätetään pois niin eipä paljon jää jäljelle. Mutta onhan se tärkeää "herättää keskustelua" ja "paljastaa muita trolleiksi + multinikeiksi." Kyllä siinä suuret suunnitelmat lännessä unohtuvat.
Pad
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pad »

Ei oikeastaan edes tullut yllätyksenä ettei Even Steven pidä lupauksiaan. Hänen sanaansa ei pysty luottamaan yhtään.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: To Tammi 23, 2025 8:24 am Hauskoja nuo sinun käänteisen psykologian juttusi vaikka oletkin aina väärässä kaikkeen mihin ryhdyt.
Tosijjaan, hitto, kerran luulin olevani oikeassa mutta erehdyin. :?
Mutta onneksi täällä on blörö - kaikkien oikeassa olevien äiti!
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Pad kirjoitti: To Tammi 23, 2025 10:02 am Ei oikeastaan edes tullut yllätyksenä ettei Even Steven pidä lupauksiaan. Hänen sanaansa ei pysty luottamaan yhtään.
Jos lukee pravdaa ja rusiatoodaytä niin pystyy. Heillä on kaikilla yksi totuus. Mikäli eivät puhu yhtä totuutta niin alkaa ikkunan saranat narisemaan ja sen jälkeen eivät enää puhu mitään.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Even Steven

JOMPPE kirjoitti: To Tammi 23, 2025 9:46 am Jos nuo yläaste-tasoiset onlinerit jätetään pois niin eipä paljon jää jäljelle. Mutta onhan se tärkeää "herättää keskustelua" ja "paljastaa muita trolleiksi + multinikeiksi." Kyllä siinä suuret suunnitelmat lännessä unohtuvat.
Kyllä olen yrittänyt kirjoittaa pitkiä asiasisältöisiä juttuja, mutta ei ne teihin trolleihin uppoa, joten miksi vaivautua. Yritin poistua, ei päästetty. Sinä muuten paljastuit sillä hetkellä kun luulit minun lähteneen, eikä minun tekeminen, eikä etenkään tekemättä jättäminen ole mihinkään muuttunut.
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 12:56 pmYritin poistua, ei päästetty.
Kyllä trolli-erkki et riittävästi tähän panostanut. Ei sinua niin tärkeässä asemassa tällä foorumilla nähdä, että kaikki viestisi luetaan.

Kokeile laittaa ylläpidolle suoraan viestiä, halustasi ulostautua foorumilta.
Even Steven

bumi kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 1:04 pm
Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 12:56 pmYritin poistua, ei päästetty.
Kyllä trolli-erkki et riittävästi tähän panostanut. Ei sinua niin tärkeässä asemassa tällä foorumilla nähdä, että kaikki viestisi luetaan.

Kokeile laittaa ylläpidolle suoraan viestiä, halustasi ulostautua foorumilta.
Oma antisi on melko tarkkaan nollatasolla.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 12:56 pm
JOMPPE kirjoitti: To Tammi 23, 2025 9:46 am Jos nuo yläaste-tasoiset onlinerit jätetään pois niin eipä paljon jää jäljelle. Mutta onhan se tärkeää "herättää keskustelua" ja "paljastaa muita trolleiksi + multinikeiksi." Kyllä siinä suuret suunnitelmat lännessä unohtuvat.
Kyllä olen yrittänyt kirjoittaa pitkiä asiasisältöisiä juttuja, mutta ei ne teihin trolleihin uppoa, joten miksi vaivautua. Yritin poistua, ei päästetty.
Nyt olen todella huolissani omasta puolestani. Jos minä haluan poistua foorumilta, onko se mahdollista, että minua ei päästetä täältä pois :?: :shock: :lol:

Ylläpito vastanee tähän :D :?:
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
JOMPPE
Martin Riggs

Kyllä olen yrittänyt kirjoittaa pitkiä asiasisältöisiä juttuja, mutta ei ne teihin trolleihin uppoa, joten miksi vaivautua. Yritin poistua, ei päästetty. Sinä muuten paljastuit sillä hetkellä kun luulit minun lähteneen, eikä minun tekeminen, eikä etenkään tekemättä jättäminen ole mihinkään muuttunut.
Jahas, miksi olen tällä kertaa pääsi sisällä paljastunut? Mielenkiintoisia nämä sinun keittiöpsykologin juttusi.
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

JOMPPE kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 3:42 pm
Jahas, miksi olen tällä kertaa pääsi sisällä paljastunut? Mielenkiintoisia nämä sinun keittiöpsykologin juttusi.
Tunnisti kuulema minutkin, jätti vain kertomatta keneksi ja mistä :lol: Kertoohan se jo paljon jos toveri on siinä uskossa että täältä foorumilta ei pääse pois jos ei päästetä :roll:
JOMPPE
Martin Riggs

kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 6:05 pm
JOMPPE kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 3:42 pm
Tunnisti kuulema minutkin, jätti vain kertomatta keneksi ja mistä :lol: Kertoohan se jo paljon jos toveri on siinä uskossa että täältä foorumilta ei pääse pois jos ei päästetä :roll:
Kova on kyllä kaveri kun pois ei ylläpito päästä (eihän se ole yrittänytkään poistua).

Ja toisekseen kuvittelee olevansa niin vakuuttava keskustelija x-upotuksineen ja yhden lauseen kommentteineen että jonkun pitää valjastaa trollilauma vastapuolelle. Faktahan on että tämän harhaisen yksilön keskustelutaidot peittoaa peruskouluikäinen lapsi.
Vastaa Viestiin