Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Pitkään ei EvenSevenin lupaus kestänyt 
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Nyt on aika haastavasti muotoiltu kysymys mutta lähdetään nyt vaikka siitä, että jos ihminen uskoo lähes kaikessa vaihtoehtoiseen totuuteen ja siihen että valtamedia valehtelee, vaikka suurin osa tutkimuksesta ja journalismista on toista mieltä niin kyllä puhutaan jo jostain mihin ei kuulu kuin promille väestöstä. Näihin omiin teorioihin haetaan ihan ilman mitään lähdekritiikkiä jokainen sitä palveleva x-tili tai vastaava jota sitten jaetaan.jotunheimen kirjoitti: To Tammi 16, 2025 4:21 pmSanoisin kuitenkin, että noin prosentti. Mitä luulet, miksi propagandaa harjoitetaan, tieteellisesti jo yli vuosisadan ajan, jos 99% kuitenkin tietävät miten asiat oikeasti ovat (ja nehän ovat juuri niin kuin valtamedia kulloisessakin maailman kolkassa kertoo, vaikka tämä onkin paradoksi, koska monet erilaiset totuudethan tuskin kaikki voivat olla totta vaan ainakin jonkun (tai kaikkien luultavasti) pitää olla väärin)?JOMPPE kirjoitti: To Tammi 16, 2025 8:13 amTämä luku on huomattavasti alakanttiin. Sinä kuulut valtaväestösaä todennäköisesti noin promilleen. Siihen promilleen, jolla on ihan oma vaihtoehtoinen todellisuus ja kaikki valtamedian uutisoida on valetta.
En kyllä usko lukusi 99% ihmisistä uskoo samaan totuuteen olevan lähelläkään totta. Silloinhan vaalitkin olisivat varsin helppoja kun yksi "totuus puolue" veisi 99% äänistä.
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
No tottahan toki saan hybridikeskukselta, NATOlta, CIA:lta ja Klaus Schwabilta rahoitusta täällä kirjoittamiseen, kuten me kaikki jotka emme laula ryssän lauluja.Even Steven kirjoitti: To Tammi 23, 2025 1:53 am Taidat yrittää tunnustaa saavasi näihin yli puoli vuosikymmentä kestäneisiin öisiin sessioihisi rahoitusta ulkomaiselta taholta?
Tsot tsot. Nonno norjanpoika.
Mites muuten etkös sinä luvannut poistua ja tunnuksesikin halusit poistettavan, ja sanoit moikatkin..
Valehteletkin kuin ryssä konsanaan.
-
Even Steven
Hyvää miestä ei pois päästetä, mutta hittojakos sinä tiedät siitä mitään. Hauskoja nuo sinun käänteisen psykologian juttusi vaikka oletkin aina väärässä kaikkeen mihin ryhdyt.OnyxPhoenix kirjoitti: To Tammi 23, 2025 2:26 amNo tottahan toki saan hybridikeskukselta, NATOlta, CIA:lta ja Klaus Schwabilta rahoitusta täällä kirjoittamiseen, kuten me kaikki jotka emme laula ryssän lauluja.Even Steven kirjoitti: To Tammi 23, 2025 1:53 am Taidat yrittää tunnustaa saavasi näihin yli puoli vuosikymmentä kestäneisiin öisiin sessioihisi rahoitusta ulkomaiselta taholta?
Tsot tsot. Nonno norjanpoika.![]()
Mites muuten etkös sinä luvannut poistua ja tunnuksesikin halusit poistettavan, ja sanoit moikatkin..
Valehteletkin kuin ryssä konsanaan.![]()
Suuret suunnitelmat lännessä ilmeisesti kaatui ja nyt voi uhrata taas kalleimpia resursseja tänne.Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 6:31 pm On nimittäin niin, että minulla on elämässä meneillään isoja asioita tuolla jossakin lännen suunnalla. Ei idässä, ja tarvitsen kaiken positiivisen energian saavuttaakseni kaikki tavoitteeni, enkä todellakaan saa sitä täällä tai teiltä. Päinvastoin, olen hukannut paljon ihmisen kalleimpia resursseja teihin.
Tietysti koska:
Ja tämän keskustelunhan Even osaa:Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 6:04 am Tämä siksi, että koko Suomi tarvitsee nyt aidosti oikeaa keskustelua, sillä sota on pahin asia mitä voi kuvitella lapsiensa elämässä kohtaavan, ja sen välttämiseksi on tehtävä kaikkensa, jotta heidän henki säästyisi, eikä mielensä joutuisi kokemaan kauheuksia.
Even Steven kirjoitti: To Tammi 23, 2025 8:45 amKyseessä saattaa olla myös salaliittoteoria.Näkökulma: Vain naiivi uskoo vahinkotarinaa – Ukrainan rauhanponnistus vaatii Eagle S:n silottelua
Even Steven kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 8:04 am Eli olet sitä mieltä, että sotateollisuutta, sotia ja sodan uhkaa tulee pitää yllä koska siitä USA tunnetaan?
Jos nuo yläaste-tasoiset onlinerit jätetään pois niin eipä paljon jää jäljelle. Mutta onhan se tärkeää "herättää keskustelua" ja "paljastaa muita trolleiksi + multinikeiksi." Kyllä siinä suuret suunnitelmat lännessä unohtuvat.
Ei oikeastaan edes tullut yllätyksenä ettei Even Steven pidä lupauksiaan. Hänen sanaansa ei pysty luottamaan yhtään.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Tosijjaan, hitto, kerran luulin olevani oikeassa mutta erehdyin.Even Steven kirjoitti: To Tammi 23, 2025 8:24 am Hauskoja nuo sinun käänteisen psykologian juttusi vaikka oletkin aina väärässä kaikkeen mihin ryhdyt.
Mutta onneksi täällä on blörö - kaikkien oikeassa olevien äiti!
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Jos lukee pravdaa ja rusiatoodaytä niin pystyy. Heillä on kaikilla yksi totuus. Mikäli eivät puhu yhtä totuutta niin alkaa ikkunan saranat narisemaan ja sen jälkeen eivät enää puhu mitään.Pad kirjoitti: To Tammi 23, 2025 10:02 am Ei oikeastaan edes tullut yllätyksenä ettei Even Steven pidä lupauksiaan. Hänen sanaansa ei pysty luottamaan yhtään.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
-
Even Steven
Kyllä olen yrittänyt kirjoittaa pitkiä asiasisältöisiä juttuja, mutta ei ne teihin trolleihin uppoa, joten miksi vaivautua. Yritin poistua, ei päästetty. Sinä muuten paljastuit sillä hetkellä kun luulit minun lähteneen, eikä minun tekeminen, eikä etenkään tekemättä jättäminen ole mihinkään muuttunut.JOMPPE kirjoitti: To Tammi 23, 2025 9:46 am Jos nuo yläaste-tasoiset onlinerit jätetään pois niin eipä paljon jää jäljelle. Mutta onhan se tärkeää "herättää keskustelua" ja "paljastaa muita trolleiksi + multinikeiksi." Kyllä siinä suuret suunnitelmat lännessä unohtuvat.
Kyllä trolli-erkki et riittävästi tähän panostanut. Ei sinua niin tärkeässä asemassa tällä foorumilla nähdä, että kaikki viestisi luetaan.
Kokeile laittaa ylläpidolle suoraan viestiä, halustasi ulostautua foorumilta.
-
Even Steven
Oma antisi on melko tarkkaan nollatasolla.bumi kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 1:04 pmKyllä trolli-erkki et riittävästi tähän panostanut. Ei sinua niin tärkeässä asemassa tällä foorumilla nähdä, että kaikki viestisi luetaan.
Kokeile laittaa ylläpidolle suoraan viestiä, halustasi ulostautua foorumilta.
Nyt olen todella huolissani omasta puolestani. Jos minä haluan poistua foorumilta, onko se mahdollista, että minua ei päästetä täältä poisEven Steven kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 12:56 pmKyllä olen yrittänyt kirjoittaa pitkiä asiasisältöisiä juttuja, mutta ei ne teihin trolleihin uppoa, joten miksi vaivautua. Yritin poistua, ei päästetty.JOMPPE kirjoitti: To Tammi 23, 2025 9:46 am Jos nuo yläaste-tasoiset onlinerit jätetään pois niin eipä paljon jää jäljelle. Mutta onhan se tärkeää "herättää keskustelua" ja "paljastaa muita trolleiksi + multinikeiksi." Kyllä siinä suuret suunnitelmat lännessä unohtuvat.
Ylläpito vastanee tähän
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Jahas, miksi olen tällä kertaa pääsi sisällä paljastunut? Mielenkiintoisia nämä sinun keittiöpsykologin juttusi.Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 12:56 pmKyllä olen yrittänyt kirjoittaa pitkiä asiasisältöisiä juttuja, mutta ei ne teihin trolleihin uppoa, joten miksi vaivautua. Yritin poistua, ei päästetty. Sinä muuten paljastuit sillä hetkellä kun luulit minun lähteneen, eikä minun tekeminen, eikä etenkään tekemättä jättäminen ole mihinkään muuttunut.JOMPPE kirjoitti: To Tammi 23, 2025 9:46 am Jos nuo yläaste-tasoiset onlinerit jätetään pois niin eipä paljon jää jäljelle. Mutta onhan se tärkeää "herättää keskustelua" ja "paljastaa muita trolleiksi + multinikeiksi." Kyllä siinä suuret suunnitelmat lännessä unohtuvat.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Tunnisti kuulema minutkin, jätti vain kertomatta keneksi ja mistäJOMPPE kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 3:42 pmJahas, miksi olen tällä kertaa pääsi sisällä paljastunut? Mielenkiintoisia nämä sinun keittiöpsykologin juttusi.Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 12:56 pmKyllä olen yrittänyt kirjoittaa pitkiä asiasisältöisiä juttuja, mutta ei ne teihin trolleihin uppoa, joten miksi vaivautua. Yritin poistua, ei päästetty. Sinä muuten paljastuit sillä hetkellä kun luulit minun lähteneen, eikä minun tekeminen, eikä etenkään tekemättä jättäminen ole mihinkään muuttunut.JOMPPE kirjoitti: To Tammi 23, 2025 9:46 am Jos nuo yläaste-tasoiset onlinerit jätetään pois niin eipä paljon jää jäljelle. Mutta onhan se tärkeää "herättää keskustelua" ja "paljastaa muita trolleiksi + multinikeiksi." Kyllä siinä suuret suunnitelmat lännessä unohtuvat.
Kova on kyllä kaveri kun pois ei ylläpito päästä (eihän se ole yrittänytkään poistua).kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 6:05 pmTunnisti kuulema minutkin, jätti vain kertomatta keneksi ja mistäJOMPPE kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 3:42 pmJahas, miksi olen tällä kertaa pääsi sisällä paljastunut? Mielenkiintoisia nämä sinun keittiöpsykologin juttusi.Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 12:56 pm
Kyllä olen yrittänyt kirjoittaa pitkiä asiasisältöisiä juttuja, mutta ei ne teihin trolleihin uppoa, joten miksi vaivautua. Yritin poistua, ei päästetty. Sinä muuten paljastuit sillä hetkellä kun luulit minun lähteneen, eikä minun tekeminen, eikä etenkään tekemättä jättäminen ole mihinkään muuttunut.Kertoohan se jo paljon jos toveri on siinä uskossa että täältä foorumilta ei pääse pois jos ei päästetä
![]()
Ja toisekseen kuvittelee olevansa niin vakuuttava keskustelija x-upotuksineen ja yhden lauseen kommentteineen että jonkun pitää valjastaa trollilauma vastapuolelle. Faktahan on että tämän harhaisen yksilön keskustelutaidot peittoaa peruskouluikäinen lapsi.