bluerein kirjoitti:Se on hyvin vahva todistus, jos on henk.koht. kokenut että Raamattu ja kristinusko on totta, sitä olen koittanut jankuttaa jo kohta 200 viestiä, jos se ei olisi totta, olisimme maailman surkuteltavia ihmisiä, mutta todisteena siihen on miljoonat kristityt ja uskovat,.
Eli näkyjen näkeminen ja äänien kuuleminen ovat todisteita kristinuskon todenmukaisuudesta?
Ookkei... Minä kun olen aina pitänyt niitä todisteina jostain ihan muusta.
Vai tekeekö siis kristinuskosta toden se, että niin moni pitää sitä totena?
Hyvänen aika! Jos laskettaisiin kaikki maailman Joulupukkiin uskovat lapset...

Taitaa se Korvatunturille kirjoittaminen sittenkin kannattaa!
bluerein kirjoitti:Todisteena on myös satojen ja satojen ihmisten parantuminen, koska jeesus parantaa vielä tänäkin päivänä ihmisiä, lähipiirissäni on eläviä todisteita parantumisista, ja Jumala antaa omilleen parantamisen armolahjan, jonka kautta ihmiset parantuu, kun rukoilee heidän puolestaan.
Joulupukkiin on ihan turha verrata, en keskustelekkaan siitä satu valepukista, joka peloittelee lapsia ja valehtelee.
Minä uskon placebo-ilmiöön ja siihen, että tuo sinun mainitsemasi ihmeparantuminen on saman ilmiön vaikutusta. On jopa tieteellisesti todistettu, että omaan parantumiseensa uskova parantuu todennäköisemmin kuin omaan parantumistaan epätodennäköisenä pitävä.