Olen nyt virallisesti rikollinen rikoksesta, jota naiset eivät voi saada tässä tasa-arvon ihmemaassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Rapsuttaja
Martin Beck

Re: Olen nyt virallisesti rikollinen rikoksesta, jota naiset eivät voi saada tässä tasa-arvon ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Rapsuttaja »

Tupla kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 12:55 pm miten pitäisi maanpuolustus hoitaa, jos ei sitä kenellekään voi sälyttää.
Voitko perustella, miten nimenomaan miehet hyötyvät vain miehiä koskevasta asevelvollisuudesta?
Millions must go.
Schimanski
Adrian Monk

Re: Olen nyt virallisesti rikollinen rikoksesta, jota naiset eivät voi saada tässä tasa-arvon ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

QwertyKeyboard kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 12:13 pm Eli sain sitten sakot siitä, että jätin kertausharjoitukset väliin. Kyseessä oli jalo protestini: minut määrättiin kertaamaan ihan vain siksi, että satun olemaan mies – mikä on muuten perustuslain vastaista syrjintää. Mutta valtion mielestä kyse ei ollut protestista vaan ihan vain laittomasta lintsaamisesta. Näin ollen valtio rikkoo omia sääntöjään samalla, kun sakottaa minua niiden rikkomisesta. Kaunis kuvio, eikö?

Erityisen kiinnostavaa on se, että vuodesta toiseen tästä samasta asiasta saa sakkoja ainoastaan miehet – varmaan joku universumin sattuma, ei suinkaan rakenteellinen ongelma.

Mutta ei hätää, maksan kyllä tämän sakon ja kannan tekojeni seuraukset. Näin varmistetaan, että joku virkamies ja miksei se Ylen ja Hesarin toimittajakin saa aamuleipänsä päälle vähän lisävoita – jotta jaksaa keksiä uusia tapoja osoittaa, kuinka me miehet olemme kaiken pahan alku ja juuri joiden olemassa olo toimii tulppana niiden parempien ihmisten woke utopian toteutumisessa.

Woke-eliitin taistelujoukko voi kernaasti ottaa paikkani ja lähteä puolustamaan Suomea viisaampina, parempina ja loputtoman oikamielisinä. Oikeamielisyyteen kuuluu aina se, että ottaa vastuun myös kaikista ikävistä velvollisuuksista ei sitä vastuuta kuulu meille huonommille ihmisille jättää. :lol:
Et sinä saanut sakkoja sen takia että olet mies vaan sen takia että olet vannonut sotilasvalan tai vähintäänkin juhlallisen vakuutuksen ja näin se homma toimii myös naisten kohdalla.

Sotilasvala on lupaus, jonka varusmies antaa lakisääteisesti varusmiespalveluksen alkuvaiheessa. Jos sotilas ei halua vannoa valaa, vaihtoehtoinen lupausmenettely on sotilasvakuutus eli juhlallinen vakuutus. Ennen vannomista sotilaalle on annettava tietoa sotilaan oikeuksista ja velvollisuuksista sekä kerrottava valan merkityksessa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sotilasvala

Se on sitten ihan oma keskustelunaiheensa että pitäisikö asevelvollisuuden laajentua koskemaan myös naisia vai pitäisikö sen olla vapaaehtoista kummallekin sukupuolelle. Nykyinen järjestelmä on kyllä epäreilu eikä siihen ole nykymaailmassa järkeviä perusteita. Minä olen sitä mieltä että erityisesti nykyisessä maailmantilanteessa asevelvollisuuden pitäisi koskea myös naisia ja syyt siihen löytyvät Ukrainan sodasta missä Venäjän ainoa taktiikka on vyöryä päälle isolla massalla tykkejä ja tykinruokaa säästämättä jos massiivisia sotarikoksia ja niiden tehtailua ei lasketa mukaan. Olemme nykyään Natossa mutta edelleenkin tarvitsemme myös omaa massaa ja sitä on tuohon naapuriin verrattuna hyvin vähän.

Woke-eliitti taitaa käydä etupäässä siviilipalveluksen jos ei hae ja saa lääkäriltä papereita joilla vapautuu palveluksesta kokonaan. En kyllä niiden varaan maanpuolustusta lähtisi rakentamaan ja sama pätee myös toisen ääripään ajattelijoihin eli putinisteihin ja muihin Venäjän ystäviin :mrgreen:
Viimeksi muokannut Schimanski, To Helmi 06, 2025 2:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
QwertyKeyboard
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Schimanski kirjoitti: To Helmi 06, 2025 2:42 pm Et sinä saanut sakkoja sen takia että olet mies vaan sen takia että olet vannonut sotilasvalan tai vähintäänkin juhlallisen vakuutuksen ja näin se homma toimii myös naisten kohdalla.
Ei vaan Suomi yksipuolisesti päätti, että olet suomalainen ja noudatat suomen eliitin keksimiä lakeja ja saat sakkoja vaikka et koskaan olisi edes suostunut olemaan suomalainen tai noudattamaan eliitin rinkirunkkauskerhoissa keksittyjä sääntöjä jossa rahat ja edut menee eliitille ja velvollisuudet kaikille. Se sama porukka päätti siellä rinkirunkkaus kerhossaan, että kaikki ovat meidän miljonäärien ja Petteri Orpon ja Elinkeinoelämän orjia ja tekevät kuten me päätetään.

Näin tää systeemmi nyt toimii wöö. Eikä vaihtoehtoja ole wöö. Sanoo miljonääri veroparatiisista käsin wöö ja huutaa ihmisoikeusloukkausta kun joutaa maksamaan 5% veroja ja kertoo huhua, että siellä ne tuhlailee kaikkien eväät ne köyhät suomi miehet wöö kun ei puolusta ilmaiseksi wöö.

Tässä tosiaan vaan on se ongelma, että mä en suostu olemaan mikään vitun Petteri Orpon orja kuten te näköjään haluatte olla. Näin se nyt vain on. :lol:
Schimanski
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

QwertyKeyboard kirjoitti: To Helmi 06, 2025 2:55 pm
Tässä tosiaan vaan on se ongelma, että mä en suostu olemaan mikään vitun Petteri Orpon orja kuten te näköjään haluatte olla. Näin se nyt vain on. :lol:

Ehkä sinun olisi kannattanut jättää se asepalvelus väliin jo alunperinkin kun muitakin vaihtoehtoja on olemassa. Se on vähän myöhäistä katua kun on jo valat vannottu.

Enemmistö suomalaisista miehistä ja osa naisistakin haluaa puolustaa maataan aseellisesti ihan ilman pakkoakin. Ei suomalainen sotilas ole mikään orja eikä Suomen armeijaa ole rakennettu venäläiseen tyyliin, missä köyhiä houkutellaan rahalla ja perunasäkeillä tykinruoaksi. Kyllä meillä Suomessa on ihan eri systeemit ja hyvä niin.
Tupla
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tupla »

QwertyKeyboard kirjoitti: To Helmi 06, 2025 2:55 pm ...

Ei vaan Suomi yksipuolisesti päätti, että olet suomalainen
Voi pientä :cry: Pakottiko tämä eliitti vanhempasi neuvolaan, synnytyssairaalaan ja vastaanottamaan äitiyspakkauksen. Oppivelvolliseksi :lol: Vapaaherran päiviisi työttömyystuilla? Kotisynnytys ja -koulu ovat vaihtoehtoja, samoin voit ryhtyä vaikka veroja vältteleväksi kulkukauppiaaksi eliitin kiusaksi :lol:

Tiesitkö, että olisit jo vuosia sitten voinut luopua kansalaisuudestasi :lol:
Korjata vanhempiesi aiheuttaman orjuutesi.

Vai nautitko maailman onnellisemman kansan eduista ja tajusit vasta kertauskutsun saatuasi, että perkele sentään, sinulta vaaditaan kerrankin jotakin vastineeksi, muutama kallisarvoinen päivä.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Tupla
Rico Tubbs

Schimanski kirjoitti: To Helmi 06, 2025 2:42 pm ..

Se on sitten ihan oma keskustelunaiheensa että pitäisikö asevelvollisuuden laajentua koskemaan myös naisia vai pitäisikö sen olla vapaaehtoista kummallekin sukupuolelle. Nykyinen järjestelmä on kyllä epäreilu eikä siihen ole nykymaailmassa järkeviä perusteita. Minä olen sitä mieltä että erityisesti nykyisessä maailmantilanteessa asevelvollisuuden pitäisi koskea myös naisia ja syyt siihen löytyvät Ukrainan sodasta missä Venäjän ainoa taktiikka on vyöryä päälle isolla massalla tykkejä ja tykinruokaa säästämättä jos massiivisia sotarikoksia ja niiden tehtailua ei lasketa mukaan. Olemme nykyään Natossa mutta edelleenkin tarvitsemme myös omaa massaa ja sitä on tuohon naapuriin verrattuna hyvin vähän.

Woke-eliitti taitaa käydä etupäässä siviilipalveluksen jos ei hae ja saa lääkäriltä papereita joilla vapautuu palveluksesta kokonaan. En kyllä niiden varaan maanpuolustusta lähtisi rakentamaan ja sama pätee myös toisen ääripään ajattelijoihin eli putinisteihin ja muihin Venäjän ystäviin :mrgreen:
Epäreilua on se, että vain enemmistö miehistä saa asepalveluksen myötä tällä hetkellä mahdollisuuden koulutettuna aseellisesti puolustaamaan itseään. Q on saanut tästä edusta nauttia, esimerkiksi minun jäätyä vaille maanpuolustuskoulutusta. Osallistaminen olisi tärkeää tulevaisuudessa, jäisi pois tuo ruikuttaminen ja turha lokerointi. Jokainen kykyjensä ja hankitun koulutuksen mukaan.

Tarjoaisin ratkaisuksi maanpuolustuspalvelusta molemmille sukupuolille, sen suorittamista sitten jo mainituilla olemassa olevilla vaihtoehdoilla ja asepalveluksen sekä yleisen maanpuolustuksen erottamisen toisitaan. Varsinaiseen aseelliseen palvelukseen pääsisi vain jonkin hormoni- tai palikkatestin läpäisseet.
Kun ei enää kaikkien voida olettaa läpäisevän alokaskoulutusta, niin myös huonokuntoisuuden tuomat ongelmat voitaisiin ohittaa. Ryynääminen olisi vain harvoille suotu.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Tupla kirjoitti: To Helmi 06, 2025 6:29 pm enemmistö miehistä saa asepalveluksen myötä tällä hetkellä mahdollisuuden koulutettuna aseellisesti puolustaamaan itseään.
Missä tämä tapahtuu, haluan lisätietoja? Puolustusvoimat ei tarjoa kuin hyvin harvoille tappamisoppia ja sekin on tasoa krav magan alkeiskurssi, mitä lähitaisteluun tulee. Ampumisen osalta pahvitaulujen puhkomista ja sitäkin verrattain hyvin vähän. Kissapolulla sitten vähän liikkuvia ja nousevia tauluja. Kun puhutaan kantahenkilökunnasta, heillä sitten on mahdollisuus päästä oikeasti kouluttautumaan ampuma-aseilla toteutettavaan tappamiseen. Puolustusvoimat toteuttaa erästä harjoitusta, jossa ammutaan eläviä sikoja eri puolille ruhoa. Se huuto on kuvaavaa ihmisen huutoa, kun juoksuhaudassa on pistintappelu käynnissä. Ihminen on pohjimmiltaan sika, joka kiljuu, kun sitä tapetaan.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
QwertyKeyboard
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Tupla kirjoitti: To Helmi 06, 2025 6:29 pm Epäreilua on se, että vain enemmistö miehistä saa asepalveluksen myötä tällä hetkellä mahdollisuuden koulutettuna aseellisesti puolustaamaan itseään.
Te, että ole selkeästi ymmärtänyt edes puolustusvoimien lakiin kirjattuja perustehtäviä. :lol:

Jospas tavaatte uudestaan nämä puolustusvoimien perustehtävät:
https://turpopankki.fi/suomi/suomen-puo ... -tehtavat/

Kannattaisi käydä peruskoulu uudestaan kun, että kykene ymmärtämään edes muutamalla sanalle kirjoitettuja puolustusvoimien perustehtäviä. :lol:
Tupla
Rico Tubbs

RL11/6 kirjoitti: To Helmi 06, 2025 8:00 pm
Tupla kirjoitti: To Helmi 06, 2025 6:29 pm enemmistö miehistä saa asepalveluksen myötä tällä hetkellä mahdollisuuden koulutettuna aseellisesti puolustaamaan itseään.
Missä tämä tapahtuu, haluan lisätietoja? Puolustusvoimat ei tarjoa kuin hyvin harvoille tappamisoppia ja sekin on tasoa krav magan alkeiskurssi, mitä lähitaisteluun tulee...
No intissä tapahtuu :roll:, siellä on ilmavoimat, panssariprikaatit, pioneerit ja nykyään dronejoukot. Hävittäjää, ilmatorjuntaa, räjähteitä, asejärjestelmiä, panssaroituja joukkoja.
Ne etuoikeutetut harjoittelee siellä kaikenkokoisten aseidenkäyttöä, oikeesti!
Ne saa kuulemma "tyttöystävän", jota huolella rassataan ja öljytään.

Olenkin vähän epäillyt juttujasi tietämättömän fantasioiksi ja kun uudestaan ja uudestaan tuot tuon kasarilla läpilyöneen krav magan ja namedroppailet jotain vanhoja asetyyppejä, niin taitaa kotikirjastosi koostua vanhasta Krav maga kirjasesta ja kasasta Soldier of Fortune lehtiä.

Parahin Q
Onko kiittäminen wokea vai mitä, että nykyään naiset voivat edetä armeijassa.

Jättämällä kertausharjoitukset väliin taisit tipahtaa "tykinruokaa" luokkaan meidän sukupuolen perusteella aikoinaan syrjittyjen kanssa. Menee loppuelämä sitä kuolemaa pelätessä dronejen lennellessä ympärillä :shock:
Ludvig Dorka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ludvig Dorka »

Tupla kirjoitti: Ma Helmi 10, 2025 3:20 pm
RL11/6 kirjoitti: To Helmi 06, 2025 8:00 pm
Missä tämä tapahtuu, haluan lisätietoja? Puolustusvoimat ei tarjoa kuin hyvin harvoille tappamisoppia ja sekin on tasoa krav magan alkeiskurssi, mitä lähitaisteluun tulee...
No intissä tapahtuu :roll:, siellä on ilmavoimat, panssariprikaatit, pioneerit ja nykyään dronejoukot. Hävittäjää, ilmatorjuntaa, räjähteitä, asejärjestelmiä, panssaroituja joukkoja.
No eikä tapahdu. Jos haluat oppia puolustamaan itseäsi aseellisesti, niin se täytyy itse opetella, olipa aseena sitten rynnäkkökivääri, pumppuhaulikko, pistooli, veitset tahi vaikka astalot.
Suomen armeijassa annetaan pintapuolinen käyttöopastus em. aseisiin, jos palvelet esimerkiksi sotilaspoliisina, mutta et kyllä oikeesti mitenkään mainittavasti osaa näillä itseäsi puolustaa intin jälkeen.
Jos oot vaikka tykäri, niin et osaa senkään vertaa.
RL11/6
Watson itse

Tupla kirjoitti: Ma Helmi 10, 2025 3:20 pm panssaroituja joukkoja.
Mitä nämä ovat?

Nimittäin yhdenkään maan armeija ei tunne tuollaisia, eikä sotahistoria. Jalkaväkiprikaati voi olla moottoroitu, eli liikkua moottoriajoneuvoilla esim. Unimoqeilla, Sisuilla tai maataloustraktorien vetämissä peräkärryissä (jalkaväkiprikaati 80), mutta panssaroituja joukkoja ei ole armeijakielessä olemassa. Toisaalta ydinasevaltioiden ydiniskukyvyn omaavat joukot on teidän ylipainoisten lehmien käsityksen mukaan ydinvoimasoituja. Mekanisoitu taisteluosasto ei sekään ole "panssaroitu" vaikka käyttääkin panssaroituja ajoneuvoja ja taisteleekin osittain niillä. Panssariprikaati koostuu yksinomaan taistelu- ja rynnäkköpanssarivaunuista, joilla se taistelee, joskin rynnäkköpanssarivaunut kuljettavat jalkaväkeä. Taistelupanssarivaunun pääasiallinen tehtävä on murtaa, siinä missä rynnäkkövaunujen kuljettaa joukkoja, ja tukea taisteluvaunuja tuhoamalla vihollisen elävää voimaa, ei niinkään materiaa.

Krav maga on ehkä surkein "tappelulaji". Judon ollessa paras mahdollinen 1 vs 1 -kamppailussa. Judon pääliike, de ashi barai on kehitetty erityisesti M65 -takkisille irokeesipäisille punkkareille, jotka kostavat mummeleiden äänestys- ja muuta käyttäytymistä vetämällä näiden luuston asfaltille niin, että kallo kolahtaa katuun. Judoon verrattavissa oleva tappelulaji, turvamieskempo ja sen sisarlaji bajiquan ovat combat karaten (Aittomäen karatetyyliisuunta, eli stadilainen vastine okinawalaiselle turpaanvedolle) ohella niitä, joilla aito karateportsari antaa tuollaisille siiderikännisille variksenpelättimille vasenoikean molempiin riipputissipareihin ja vetää kuningaskobran suomuilla päällystetyillä bootseilla poskipäihin vaseliinisoidut mawashigerit (ei shotokan, eikä shukokai -tyylisuunnan). Perään vielä 50 ml kyrillisin kirjaimin pakattua kyynelkaasua. Raudat niin kireelle, että pullataikinan ja viinin turvottamat ranteet muuttuvat kuoliosta mustikan mustansinisiksi. Jos on toimittajaharppukaveri vielä mukana, niin tälle pekaloraudat ja bootsinkärkipotku maassa haaroväliin. Huoria kohtaan ei tule tuntea sääliä. He eivät ole ihmisiä. Huora on se, joka käyttäytyy kuin huora ja kaikki naiset ovat pohjimmiltaan pelkästään panohuoria (Islamoppi profeetta Muhammad 570–632 rauha hänen sielulleen).
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Tupla
Rico Tubbs

RL11/6 kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 1:22 am
Mitä nämä ovat?

Nimittäin yhdenkään maan armeija ei tunne tuollaisia, eikä sotahistoria.

(poistettu persun fantasioita homoerottisesta väkivallasta
Panssaroidut joukot

Ensimmäinen googlehakutulos, YLE ja emakkoviherassaridemari, sotahistoriaa tuntematon toimittelija vissinkin :lol: nimeltään Kaartio, Ahti.
https://yle.fi/a/3-11089731

Vuoden 2019 itsenäisyyspäivän paraatissa esillä ovat panssaroidut joukot ja maavoimien tulivoimaisin kalusto. Paraatin järjestelyistä vastaa Panssariprikaati, joka kouluttaa panssarijoukkoja.

Ps Menkää vätykset kertausharjoituksiinne, siihen teillä on etuoikeus!
RL11/6
Watson itse

Tupla kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 6:37 am
RL11/6 kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 1:22 am
Mitä nämä ovat?

Nimittäin yhdenkään maan armeija ei tunne tuollaisia, eikä sotahistoria.

(poistettu persun fantasioita homoerottisesta väkivallasta
Panssaroidut joukot

Ensimmäinen googlehakutulos, YLE ja emakkoviherassaridemari, sotahistoriaa tuntematon toimittelija vissinkin :lol: nimeltään Kaartio, Ahti.
https://yle.fi/a/3-11089731

Vuoden 2019 itsenäisyyspäivän paraatissa esillä ovat panssaroidut joukot ja maavoimien tulivoimaisin kalusto. Paraatin järjestelyistä vastaa Panssariprikaati, joka kouluttaa panssarijoukkoja.

Panssaroiduista joukoista puhuminen on sama asia kuin hesco-linnoitetuista joukoista puhuminen. Panssarivaunu kuuluu nykyajan sodankäyntiin yhtä paljon kuin liekinheitin. Vielä reilut 2 vuotta sitten taistelupanssarivaunun merkitys oli ratkaiseva ja se edusti taistelukentän kuningasta. Ukrainan sodan opit kuitenkin mitätöivät taistelupanssarivaunun merkityksen, eikä niillä enää Suomea puolusteta. Leopardi jäi toiseksi taistelukentän tiikerille, dronelle sekä muille halvoille kauko-ohjattaville täsmäpommeille.
Ludvig Dorka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ludvig Dorka »

Tupla kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 6:37 am
Samaa mieltä tästä, kaikki vätykset kertausharjoituksiin ja armeijaan ylipäätään. Miehillä palvelus on velvollisuus ja naisilla etuoikeus. Naiset, käyttäkää etuoikeuttanne ja menkää armeijaan, niin pääsette myös kertausharjoituksiin.
Jos ei ole käynyt armeijaa, niin vapaaehtoinen maanpuolustusharjoittelu on myös mahdollista, järjestävät etuoikeutetuillekin kaikenlaista koulutusta.
Tupla
Rico Tubbs

RL11/6 kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 7:27 am ...
Vielä reilut 2 vuotta sitten taistelupanssarivaunun merkitys oli ratkaiseva ja se edusti taistelukentän kuningasta. Ukrainan sodan opit kuitenkin mitätöivät taistelupanssarivaunun merkityksen, eikä niillä enää Suomea puolusteta.
Ostettiin, kun halvalla saatiin. Panssarivaunuja. Oliko Alankomaista. Itseensätyytyväisiä kaluunaherroja, Suomen puolustusvoiman parhaimmistoa :lol: hankintoja tekemässä.
Taitaa ne uudet hävittäjät joutaa samaan vanhentuneiden teknologioiden joukkoon kuin keihäät, pistimet ja liekinheittimet.
Vastaansanomatonta videomateriaalia oli taannoin ne kuvat suoraan luukusta sisään tiputetuista räjähteistä.

Kyllä varmistaisin sodanaikaisen sijoituspaikkani, ettei ole moisen sardiinipurkin miehistönä, menemällä kertausharjoituksiin ja upgreidaisin käytettävyyttäni.

No, jokainen maanpetturi petaa oman paikkansa pelinsä, järkensä perästä.

Ennennäkemätöntä kiinnostusta ja osallistumista naisten vapaaehtoiseen maanpuolustukseen on uutisoinnin mukaan. Vähiin ovat jääneet naisten suuret protestimiekkarit tai muut vastalauseet maanpuolustuksen kanssa.
Huonosti hoidettuja tilanteita, asennevammaisuutta ja seksuaalista häirintää ovat palvelukseen astuneet kokeneet. Ei ole naisten tahtotila osallistamattomuus.

Ei tätä naisten niskaan voi mitenkään kaataa tai vihervassariemakkoämmien. Melkoista passiivista vastarintaa puolustusvoimissa, kun ei vieläkään ole edes myönnetty varusmiehillä voivan olla tissiä ja pebaa.

Mielikuvat varmaan voimakkaasti noissa liekinheittimissä ja pistimissä ynnä sotilasaseeñ kanssa etenemisestä maastossa. Siksi ehdotankin aseettoman vaihtoehdon mukaan tuomista. Testosteronitasojen mittauksilla ne nais- ja miesurheilijatkin erotellaan ja palikkatesteillä asennevammaiset, eroteltaisiin intissäkin näin. Kaikkien aggressio ei todellakaan yllä edes nyrkin heilutteluun.
Vastaa Viestiin