Uskonnot

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Bombay kirjoitti:
bluerein kirjoitti: ( Lumelääkkeen tiedän, koska työskentelen sellaisessa työssä, joten heikot on sen vaikutukset. }
Ai nytkö työskentelet jo lääkärinä tai lääketeollisuudessa? :D

Usko on vahva jokaisessa ihmisessä Bombay... Ei lääketeollisuudessa työskentely ole muuta kuin uskon asia! Usko pois vaan! :lol:

Ei mitään tarvitse tietää tai todistaa, jos on uskossaan riittävän vahva!
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

bluerein kirjoitti:Enpä viitsi toimenkuvaani työpaikassani selitellä. Oliko sinulla uskontoon liittyvä kysymys, ? tämän ketjun aihe kun on uskonto.
Luulin vaan, että aiemmin väitit työksesi jonkun ihan muun alan kuin sellaisen jossa oltaisiin tekemissä lumelääkkeiden kanssa, ainakaan niin hyvin että pystyisi suoraan tyrmäämään niiden vaikutukset :D

Uskomisesta, minä uskon että sinä taas valehtelet tuossa työasiassa :D (Enkä minä sinulta kysyn yhtään mitään uskonnoista, ainakaan ennen kun vastaat aiemmin esitettyihin kysymyksiin).

EDIT: okei, laitan sit esimerkin kysymykseen mihin et ole vastannut:
bluerein kirjoitti:Jumalan sana on kokonansa totuus, en ottaisi mitään siitä pois, enkä lisäisi siihen mitään. Vanha Testamentti on hyvä, mutta vielä parempi on Uusi Testamentti.
Me emme elä Rakkaat ihmiset enää Vanhaa Liittoa, silmä silmästä, hammas hampaasta, ja näitä kivitys juttuja, miten monta kertaa minun pitää selittää teille että nyt on Uuden liiton aika, kun Jeesuksen eteen tuotiin Aviorikoksesta kiinni otetun naisen, Jeesus ei tuominnut häntä, vaan sanoi: "joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven"
Sä tiedät siis asian paremmin kuin itse Jeesus?
Jotkut kristityt väittävät, että nykyään vain Uusi testamentti pätee. Ehkä he tietävät paremmin kuin Jeesus. Monessa Uuden testamentin kohdassa Jeesus sanoo, että kaikki Vanhan testamentin lait sitovat ikuisesti, toisissa päinvastaista. Lisäksi Jeesus itsekin määrää ikuista kidutusta ja kuolemaa niille, jotka eivät usko häneen, erittäin monessa kohdin.

Matt. 5:17 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään."
Matt. 5:18 "Sillä totisesti minä (Jeesus) sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut."
http://www.vapaasana.net/artikkelit/200 ... stiriitoja

Tai vastasit näin, ekana väitit suoria raamatunlainauksia vapaa-sanan kirjoituksiksi, virheellisesti:
bluerein kirjoitti:Joo näin just. Mutta en kehoittaisi mennä tutkimaan Vapaasanan kirjoituksia, sillä siellä kirjoittajat yksinomaan metsästävät ja hakevat vikoja toisista ihmisistä, etenkin uskovista ja tuomitsevat, mutta tuomitseminen ei kuulu meille. On olemassa tervettä ja epätervettä hengellistä julistusta, ikävä kyllä, vajavaisia ja perusluonteeltaan pahoja kun olemme, mutta mikä on sydämesi asenne Jumalaan se on tässä ratkaisevinta, ihmisiin ei kannata uskoa, usko Jeesukseen, niin sinä pelastut.
Ja tuon kun kerroin niin sinun vastaus oli puolestaan:
bluerein kirjoitti:Bombay... NO VOIHAN JUMMI JAMMI !
Kokeileppa uudestaan vastata, äläkä trollaa niillä random-raamatunlause ripaskalla, kyllä minä olen raamattuni lukenut ja voit toki laittaa ASIAAN KUULUVIA raamatunkohtia.

EDIT2: No laitetaan sit kerralla kunnolla näitä kysymyksiä mihin et ole vielä vastannut niin kokeile niihin eka vastailla..
bluerein kirjoitti:Jos ihmisen teot olivat pahat, saattoi ihminen tehdä silloin mitä vain, kuten tappaa veljensä, miksi hän ei sitten sekaantuisi siskoonsa.
Eikö sitten puolestaan Jumalalle ole sattunut suhteellisen paha virhearviointi, kun käsittääkseni sisarruksien jälkeisistä voi hyvin todennäköisesti tulla jonkinlaisia vammaisia/vähä-älyisiä tms. Ja tämä että olemme vammaisten jälkeläisiä selittäisi ainakin osittain myöskin sodat ja muut "vitsaukset" eikä mikään Lucifer. Miten ihmeessä kaikkivoipa Jumala ei voinut tajuta luodessaan ihmisrotua, että vituiksihan kaikki menee jos koko rodun perustaa sisarruksien jälkeläisille?

Ja eikö raamatun syntilistaan myöskin kuulu se että omaan siskoonsa ei saa yhtyä? Vai pitääkö sekin tulkita niin että "Hätätilassa voit yhtyä myös siskoosi" tms.

Eikä ihminen ole paha jos yhtyy siskoonsa tuossa alkuperäisessä pohdinnassa, vaan itse Jumala on ollut "paha" kun ei ole antanut muuta vaihtoehtoa kun kiksauttaa siskoaan, jos haluaa suvun jatkuvan..

Ja sit:
bluerein kirjoitti:Kyllä kaikki löytyy Raamatusta mikä koskee tätä nyky maailmaa, ja tätä pedon aikakautta ja pedonmerkkiä, joku ei tykkää että tuosta pedonmerkistä puhutaan, niin jokainenhan voi itse lukea sieltä, ettei tarvitse mielipiteitä tulkita, jos joku ärsyyntyy siitä että paahtaa koko ajan samaa.
Voitko antaa tarkat lähteet mitä jakeita kannattaa lukea jos haluaa löytää Mariackan viittaamiin "Missään en ole löytänyt höpinöitäsi kaupan kassoista ja injisoimalla pistettävistä siruista." asioihin tiedot?

Ja sit nämä 666SIRUMAITO-keskustelut, niihinkin vois yrittää vastailla, löytyvät tuolta;

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=105
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kaikkeahan emme voi ymmärtää, koska "savisilmät" ts. katoavassa ruumiissamme olevat silmät eivät voi nähdä eikä järki voi käsittää kaikkia näitä asioita:

Sillä nyt me näemme kuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin (1 Kor 13:12)

Tyhjentävästi sanottu :wink:
Nothing is quite what it seems
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Sekin on oma lukunsa, kun uskovaiset uskovat ja epäuskoiset ihmettelevät, että mihin tämä usko perustuu ja miten uskovat voivat olla niin varmoja tykönään Jeesuksesta. Tähän löytyy selitys, kun Jeesus keskustelee opetuslastensa kanssa siitä, kuinka ihmisillä on monia käsityksiä hänen henkilöydestään:

"Entä te?" kysyi Jeesus. "Kuka minä teidän mielestänne olen?" 16 Simon Pietari vastasi: "Sinä olet Messias, elävän Jumalan poika." 17 Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika. Tätä ei sinulle ole ilmoittanut liha eikä veri, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.

Eli toinen ihminen (liha ja veri) ei voi toista vakuuttaa ilman että Jumala itse on vaikuttamassa.

Ps. Olen naispuolinen
Nothing is quite what it seems
bluerein

Viesti Kirjoittaja bluerein »

" Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta"

Tämä saviastiamme hajoitetaan, se on vettä suurin osa, ja tuhkaa, mutta sielu on katoamaton, se perii kerran Jumalan valtakunnan, jos ihminen eläessään on ottanut henk.kohtaisesti Jeesuksen elämänsä Herraksi.

" Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutua katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen"

Meidän ruumiimme jää tänne mätänemään, mutta me saamme uuden ruumiin, joka on ylösnousemus ruumis, ja se perii taivaan valtakunnan, jos sydämessä asuu Jeesus.

Silloin voimme sanoa : " Kuolema on nielty ja voitto saatu"!
Bombay
Adrian Monk

Hyvin vastattu, Veljeni. Mitähän se Enochian Crescent taannoin sanoikaan Hukkuneiden jumalasta..
Viimeksi muokannut Bombay, La Loka 25, 2008 12:00 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bluerein

:o Jatkan tuosta ed.viestistä. Raamattu sanoo: " Sinä mieletön, tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta pois, kenelle sitten joutuu se, minkä olet hankkinut"? Ei tämä ole peloittelua, vaan vakavaa teksitiä, että ihminen ajattelisi Iankaikkisuus asioita, liian moni nuori kuolee liian aikaisin itse aiheutettuna. Jumala haluaa kuitenkin pelastaa jokaisen surmapaikalle hoippuvan nuoren tänäkin viikonloppuna, jolloin monilla nuorilla on paha olla, jotka etsivät tarkoitusta elämään, etsivät jotain, mutta eivät tiedä mitä, juoksevat pakoon, vaikkei kukaan heitä aja takaa.

Sentähden meidän on aina oltava innokkaat ja järkähtämättömät Herran työssä, sillä meidän vaivannäkömme ei ole turha Herrassa, Evankeliumia tulee viedä kaikkialle teille ja kujille, ja myös netinkin kautta, se on lähetyskäsky, jonka Jeesus antoi omilleen, ihmiselle jää valinta mitä hän haluaa tehdä sielunsa eteen, pelastaakko se ,vai hukuttaa.
Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 10:34 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bombay
Adrian Monk

bluerein kirjoitti:Sinä koetat varmaan tuolla tavoin tietää minun työpaikkani, mutta minun ei ole mikään pakko vastata siihen, eikä kertoa enempää, ota huomioon että lauseesi on henkilökohtainen.
En koeta. Älä puhu paskaa.
bluerein kirjoitti: Olen jo vastannut kaikkiin, loput jää teille itse tutkisteltavaksi Raamatusta, sieltä löytyy vastaukset elämän kipeimpiinkiin kysymyksiin.
Ja taas valehtelet, juuri edellisessä postauksessa annoin esimerkkejä kysymyksistä joihin et ole vastannut.
bluerein

Keskustelen mielelläni asiallisia keskusteluja, lue kaikki viestin tarkkaan ja mieti niitä, jos niissä ei ole sitä vastausta mitä kaipaat, niin tutki Raamattua.
bluerein

Sä et ehkä ole ymmärtänyt niitä vastauksia, mutta jos jotain vastaankin, niin sinä sanot heti: älä valehtele! eipä silloin kiinnosta vastatakkaan.
Bombay
Adrian Monk

bluerein kirjoitti:Sä et ehkä ole ymmärtänyt niitä vastauksia, mutta jos jotain vastaankin, niin sinä sanot heti: älä valehtele! eipä silloin kiinnosta vastatakkaan.
Et sinä ole vastannut. Edellisellä sivulla on esimerkit. Älä kiemurtele.
Bombay
Adrian Monk

Ihan sama mitä se raamattu sanoo, ei se muuta ihmisen tekoja tai tekemättä jättämisiä silti. Vaikka tuhat lainausta pusket raamatusta lisää niin siltikään et ole vastannut kysymyksiin ja valehtelet jos väität että olet vastannut :)
Bombay
Adrian Monk

ILM.13: 16-18
Ja se saa kaikki , pienet ja suuret sekä rikkaat että köyhät , sekä vapaat, että orjat, panemaan MERKIN oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa, eikä myydä kuin se , jossa on merkki; pedon nimi ja sen nimen luku. Tässä on viisaus, jolla YMMÄRRYS on , se laskekoon pedon luvun, sillä se on ihmisen luku, ja sen luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi"
Ei tuossa puhuta sanallakaan mistään MIKROSIRUSTA, kassasta, sirusta, ultraviolettisäteestä tai niistä maitopurkeista, saatikka ihmisroboteista. Sorry, ei riitä. Anna kunnon lähde tai tunnusta että ei ehkä noita asioita väitetä raamatussa vaan kyse on sinun tai jonkun muun omista tulkinnoista.

Laita vielä kerran varuilta kysymykseni, kun et vastauksestasi päätellen oikein ymmärtänyt sitä, en pyytänyt mistään MERKEISTÄ tarkkoja jakeita vaan;

Voitko antaa tarkat lähteet mitä jakeita kannattaa lukea jos haluaa löytää Mariackan viittaamiin "Missään en ole löytänyt höpinöitäsi kaupan kassoista ja injisoimalla pistettävistä siruista." asioihin tiedot?
Bom.... kysyit : Sinä tiedät paremmin kuin Jeesus? vastaan: EN TIEDÄ.
No kuuntele sitten Jeesusta (Matt. 5:18 "Sillä totisesti minä (Jeesus) sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.") ja tottelee mm. näitä käskjä:

5. Moos. 22:23-24 Jos raiskauksen uhri ei ole huutanut tarpeeksi kovaa, kivitä hänet kuoliaaksi.
 3. Moos. 20:9-12 Homot ja avionrikkojat on tapettava.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Jotenkin en ole yhtään yllättynyt, että vaikka tekstiä onkin tullut sivu tolkulla lisää, en ole vieläkään saanut vastausta kysymykseeni...
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Samoin. Välillä käyn kurkkaamassa mutta ei niin ei.
Nanika ga tooku matteiru to
Vastaa Viestiin