Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
-
blindpedestrian
- Martin Beck
Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
Mikähän tulee olemaan seuraava mainstream massapsykoosi? Kansa ei voi olla pelkäämättä liian kauaa
“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
-
Even Steven
^
Se voi olla hankalampi virittää nyt kun suurin osa ihmisistä alkaa olemaan hereillä.
Se voi olla hankalampi virittää nyt kun suurin osa ihmisistä alkaa olemaan hereillä.
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Ei minulla ainakaan mitään illuusiota Trumpista ollut vaan tuo oli odotettu ja täälläkin pelätty luovutus Trumpilta, joka jo ennen neuvotteluja antoi Putinille paljon.
Mahtava neuvottelija tuo Trump. Todellinen voittaja.
-
Even Steven
Illuusiosta tuossa puhuttiin viitaten uskoonne palauttaa vanhat rajat. Turpaan tuli, eikä mistään muusta ollut kysymys koronabileiden jatkoista. 3-0 voittajan helppo hymyillä.OnyxPhoenix kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:10 am Ei minulla ainakaan mitään illuusiota Trumpista ollut vaan tuo oli odotettu ja täälläkin pelätty luovutus Trumpilta, joka jo ennen neuvotteluja antoi Putinille paljon.
Mahtava neuvottelija tuo Trump. Todellinen voittaja.![]()
En asu Venäjällä ja ryssiä ne on molemmat. Te olette aina väärässä voisi sanoa näillä näytöillä. Se parhaiten nauraa..
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Tuskin kenelläkään oli ikinä pienintäkään illuusiota mistään rajojen palautuksesta ilman USAn tukea. Sinä se tässä väärässä olet, taas kuten aina.Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:19 amIlluusiosta tuossa puhuttiin viitaten uskoonne palauttaa vanhat rajat. Turpaan tuli, eikä mistään muusta ollut kysymys koronabileiden jatkoista. 3-0 voittajan helppo hymyillä.OnyxPhoenix kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:10 am Ei minulla ainakaan mitään illuusiota Trumpista ollut vaan tuo oli odotettu ja täälläkin pelätty luovutus Trumpilta, joka jo ennen neuvotteluja antoi Putinille paljon.
Mahtava neuvottelija tuo Trump. Todellinen voittaja.![]()
En asu Venäjällä ja ryssiä ne on molemmat. Te olette aina väärässä voisi sanoa näillä näytöillä.
-
Even Steven
Pitääkö kaivaa kuinka monta kertaa täällä sanottu, että mennään loppuun asti ja vaikka viimeiseen mieheen mutta alueet otetaan takaisin?
En ole ollut isoissa kysymyksissä väärässä kertaakaan. Tiedoksi sinulle, joka olet ollut väärässä joka kerta. Minulle tämä on vain ajanvietettä tapella teidän kanssanne.
En ole ollut isoissa kysymyksissä väärässä kertaakaan. Tiedoksi sinulle, joka olet ollut väärässä joka kerta. Minulle tämä on vain ajanvietettä tapella teidän kanssanne.
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
En minä ainakaan ole koskaan tuollaista sanonut. Jos olen ollut väärässä joka kerta, kaiva nyt vaikka aluksi pari viestiä tästä ketjusta jossa olen ollut väärässä.Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:25 am Pitääkö kaivaa kuinka monta kertaa täällä sanottu, että mennään loppuun asti ja vaikka viimeiseen mieheen mutta alueet otetaan takaisin?
En ole ollut isoissa kysymyksissä väärässä kertaakaan. Tiedoksi sinulle, joka olet ollut väärässä joka kerta.
-
Even Steven
Korona, Ukraina ja Trump. Olit väärässä jokaisen kohdalla.
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Ei kun kaiva tästä ketjusta pari viestiä jossa osoitat että olen väärässä äläkä heittele tuollaisia yleistyksiä.Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:28 am Korona, Ukraina ja Trump. Olit väärässä jokaisen kohdalla.
Pitäisi olla helppoa jos olen aina väärässä.
-
Even Steven
Sulla on tällä nimimerkillä melkein 6000 viestiä, joten en jaksa lähteä yöllä kaivelemaan. Väärässä te olitte ainakin noissa kolmessa ja kaikki sen tietävät.OnyxPhoenix kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:30 amEi kun kaiva tästä ketjusta pari viestiä jossa osoitat että olen väärässä äläkä heittele tuollaisia yleistyksiä.Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:28 am Korona, Ukraina ja Trump. Olit väärässä jokaisen kohdalla.
Lähden lampaita laskemaan.
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Kumma juttu jos olen aina väärässä, niin pitäisi helposti ja nopeasti löytyä. Minä taas väitän että en ole ollut väärässä. Päin vastoin ennakoin Trumpinkin vaikutuksen. Ukrainan totaalista voittoa ja rajojen palautusta en ole koskaan väittänyt, sellainen olisi tarvinnut NATOn intervention mihin USAlla ei ollut koskaan halukkuuttaEven Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:33 amSulla on tällä nimimerkillä melkein 6000 viestiä, joten en jaksa lähteä yöllä kaivelemaan. Väärässä te olitte ainakin noissa kolmessa ja kaikki sen tietävät.OnyxPhoenix kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:30 amEi kun kaiva tästä ketjusta pari viestiä jossa osoitat että olen väärässä äläkä heittele tuollaisia yleistyksiä.Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:28 am Korona, Ukraina ja Trump. Olit väärässä jokaisen kohdalla.
Lähden lampaita laskemaan.
Erittäin mielellään, joku voi olla tosiaan noin sanonut joten olisi mielenkiintoista nähdä se, eli kiitos jo etukäteen sen esille kaivamisesta.Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:25 am Pitääkö kaivaa kuinka monta kertaa täällä sanottu, että mennään loppuun asti ja vaikka viimeiseen mieheen mutta alueet otetaan takaisin?
Se on kyllä huomattu varmaan jokaikisen toimesta. Keskustella sinä et yritä.Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:25 am Minulle tämä on vain ajanvietettä tapella teidän kanssanne.
Viimeksi muokannut JOMPPE, To Helmi 13, 2025 7:32 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ai sinä olet vaihtanut aihetta jossain vaiheessa. Ensimmäinen jakamasi juttu kertoo Ukrainan aseiden myynnistä Meksikoon.Even Steven kirjoitti: Ke Helmi 12, 2025 10:46 pmKyse oli siitä myydäänkö aseita Meksikoon vai ei, ja kyllä myydään![]()
Nyt olet oikeassa: Meksikoon myydään aseita, niinkuin jokaiseen maahan.
Mutta se että puolet Ukrainalle toimitetuista myytäisiin Meksikoon oli paskapuhetta, eikö niin?
Sinäkö olit oikeassa? Kerrotko nyt mielipiteesi niihin? Millä perusteella olet ollut oikeassa?Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:28 am Korona, Ukraina ja Trump. Olit väärässä jokaisen kohdalla.