Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Even Steven

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Anoteus kirjoitti: Ke Helmi 12, 2025 11:32 pm ^
Sen myynnin hoitaa ameriikan meksikaanot, tehneet jo vuosikymmeniä kartelleineen, idiootit amerikkalaiset vielä itse myyvät niitä niille.. sillä ei ole kyllä mitään tekemistä ukrainalaisten kanssa :D
Hyvä läppä, sain päivän naurut :D
Voi vittu luuletko tosiaan, ettei nämä ryssät myy aseita kenellekään hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah..

Totuus on jotain muuta kuin illuusionne.

blindpedestrian
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja blindpedestrian »

Mikähän tulee olemaan seuraava mainstream massapsykoosi? Kansa ei voi olla pelkäämättä liian kauaa
“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Even Steven

^
Se voi olla hankalampi virittää nyt kun suurin osa ihmisistä alkaa olemaan hereillä.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: Ke Helmi 12, 2025 11:35 pm Totuus on jotain muuta kuin illuusionne.

Ei minulla ainakaan mitään illuusiota Trumpista ollut vaan tuo oli odotettu ja täälläkin pelätty luovutus Trumpilta, joka jo ennen neuvotteluja antoi Putinille paljon.
Mahtava neuvottelija tuo Trump. Todellinen voittaja. :lol:

Reagan pyörii haudassaan.PNG
Reagan pyörii haudassaan.PNG (15.75 KiB) Katsottu 920 kertaa
Even Steven

OnyxPhoenix kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:10 am Ei minulla ainakaan mitään illuusiota Trumpista ollut vaan tuo oli odotettu ja täälläkin pelätty luovutus Trumpilta, joka jo ennen neuvotteluja antoi Putinille paljon.
Illuusiosta tuossa puhuttiin viitaten uskoonne palauttaa vanhat rajat. Turpaan tuli, eikä mistään muusta ollut kysymys koronabileiden jatkoista. 3-0 voittajan helppo hymyillä.

En asu Venäjällä ja ryssiä ne on molemmat. Te olette aina väärässä voisi sanoa näillä näytöillä. Se parhaiten nauraa..
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:19 am
OnyxPhoenix kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:10 am Ei minulla ainakaan mitään illuusiota Trumpista ollut vaan tuo oli odotettu ja täälläkin pelätty luovutus Trumpilta, joka jo ennen neuvotteluja antoi Putinille paljon.
Illuusiosta tuossa puhuttiin viitaten uskoonne palauttaa vanhat rajat. Turpaan tuli, eikä mistään muusta ollut kysymys koronabileiden jatkoista. 3-0 voittajan helppo hymyillä.

En asu Venäjällä ja ryssiä ne on molemmat. Te olette aina väärässä voisi sanoa näillä näytöillä.
Tuskin kenelläkään oli ikinä pienintäkään illuusiota mistään rajojen palautuksesta ilman USAn tukea. Sinä se tässä väärässä olet, taas kuten aina.
Even Steven

Pitääkö kaivaa kuinka monta kertaa täällä sanottu, että mennään loppuun asti ja vaikka viimeiseen mieheen mutta alueet otetaan takaisin?

En ole ollut isoissa kysymyksissä väärässä kertaakaan. Tiedoksi sinulle, joka olet ollut väärässä joka kerta. Minulle tämä on vain ajanvietettä tapella teidän kanssanne.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:25 am Pitääkö kaivaa kuinka monta kertaa täällä sanottu, että mennään loppuun asti ja vaikka viimeiseen mieheen mutta alueet otetaan takaisin?

En ole ollut isoissa kysymyksissä väärässä kertaakaan. Tiedoksi sinulle, joka olet ollut väärässä joka kerta.
En minä ainakaan ole koskaan tuollaista sanonut. Jos olen ollut väärässä joka kerta, kaiva nyt vaikka aluksi pari viestiä tästä ketjusta jossa olen ollut väärässä.
Even Steven

Korona, Ukraina ja Trump. Olit väärässä jokaisen kohdalla.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:28 am Korona, Ukraina ja Trump. Olit väärässä jokaisen kohdalla.
Ei kun kaiva tästä ketjusta pari viestiä jossa osoitat että olen väärässä äläkä heittele tuollaisia yleistyksiä.
Pitäisi olla helppoa jos olen aina väärässä. :D
Even Steven

OnyxPhoenix kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:30 am
Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:28 am Korona, Ukraina ja Trump. Olit väärässä jokaisen kohdalla.
Ei kun kaiva tästä ketjusta pari viestiä jossa osoitat että olen väärässä äläkä heittele tuollaisia yleistyksiä.
Sulla on tällä nimimerkillä melkein 6000 viestiä, joten en jaksa lähteä yöllä kaivelemaan. Väärässä te olitte ainakin noissa kolmessa ja kaikki sen tietävät.

Lähden lampaita laskemaan.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:33 am
OnyxPhoenix kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:30 am
Sulla on tällä nimimerkillä melkein 6000 viestiä, joten en jaksa lähteä yöllä kaivelemaan. Väärässä te olitte ainakin noissa kolmessa ja kaikki sen tietävät.

Lähden lampaita laskemaan.
Kumma juttu jos olen aina väärässä, niin pitäisi helposti ja nopeasti löytyä. Minä taas väitän että en ole ollut väärässä. Päin vastoin ennakoin Trumpinkin vaikutuksen. Ukrainan totaalista voittoa ja rajojen palautusta en ole koskaan väittänyt, sellainen olisi tarvinnut NATOn intervention mihin USAlla ei ollut koskaan halukkuutta
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:25 am Pitääkö kaivaa kuinka monta kertaa täällä sanottu, että mennään loppuun asti ja vaikka viimeiseen mieheen mutta alueet otetaan takaisin?
Erittäin mielellään, joku voi olla tosiaan noin sanonut joten olisi mielenkiintoista nähdä se, eli kiitos jo etukäteen sen esille kaivamisesta.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 1:25 am Minulle tämä on vain ajanvietettä tapella teidän kanssanne.
Se on kyllä huomattu varmaan jokaikisen toimesta. Keskustella sinä et yritä.
Viimeksi muokannut JOMPPE, To Helmi 13, 2025 7:32 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

Even Steven kirjoitti: Ke Helmi 12, 2025 10:46 pm
JOMPPE kirjoitti: Ke Helmi 12, 2025 1:12 pm On kyllä vakuuttavia..
Kyse oli siitä myydäänkö aseita Meksikoon vai ei, ja kyllä myydään 👍
Ai sinä olet vaihtanut aihetta jossain vaiheessa. Ensimmäinen jakamasi juttu kertoo Ukrainan aseiden myynnistä Meksikoon.

Nyt olet oikeassa: Meksikoon myydään aseita, niinkuin jokaiseen maahan.

Mutta se että puolet Ukrainalle toimitetuista myytäisiin Meksikoon oli paskapuhetta, eikö niin?
Vastaa Viestiin