Even Stevenin tykkäysnappi

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kyllä tai Ei, tykkäätkö Even Stevenin kommenteista

Kyllä
9
29%
Ei
22
71%

Ääniä yhteensä: 31

RL11/6
Watson itse

Re: Even Stevenin tykkäysnappi

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Solttuetsivä kirjoitti: Pe Helmi 14, 2025 3:20 am
Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 3:21 pm Korona oli kusetus toisin kuin TE väititte.
Kerro nyt ihan omin sanoin millä tavalla koronavirus oli kusetus.

Odotan ihan mielenkiinnolla.
- Eikö sitä ollut ollenkaan)
- Oliko se "pelkkä" pikkuflunssa?
Vai mitä tarkoitat tuolla, että Korona oli kusetus?
Koronaviruksen sotilaskäyttöön tehty muunnos, jonka kehitystyötä amerikkalaiset hovifaktorit, koronkiskojat, rahanvaihtajat ja muut kaivonmyrkyttäjät rahoittivat, pääsi tutkimuslaitoksesta karkuun. Jälkien, eli muunnoksen alkuperän peittelemiseksi koronavirusta levitettiin joka puolelle ja sitä vastaan harjoiteltiin ennakkoon jopa Helsinki-Vantaalla viranomaistoimintana.

Ukrainaan Venäjä hyökkäsi monestakin eri syystä. Yksi on ollut puolustusteollisuuden halu päästä testaamaan uusia aseita. Yksi on raha. Sota on aina bisnestä. Äärimmäisen korruptoitunut ja mukamas, kansalleen näennäisesti köyhä Suckraina, oli ja on CIA:n kohdemaana top 3 listalla. Syynä etupäässä aluksi oli neuvostoaseiden suurin asevarasto maailmassa, jolla CIA aseisti haluamiaan kahvin- ja banaanin tuottajamaita Afrikassa sekä Tyynellämerellä Etelä-Amerikasta saaduilla huumerahoillaan.

Cuckrainan CIA -omistajuus on ilmeistä. Special Activities Center ei käytä enää omaa henkilökuntaansa, vaan kohdemaan kansalaisista koostuvaa rosvojoukkoa. Näitä on nähty mm. Aluskaappauksina. Kaasuputkien räjäytykset sekä muut lavastukset ovat CIA:n erikoisalaa. Kaikenlaiset radiomastojen Suomessa vahingoittamiset on suurmaiden työtä. Kyse ei ole ideologien kilpailusta, kuten kylmässä sodassa, vaan puhtaasti rahasta. Lauri Johanssonkin lausui aikoinaan, että rahasummasta sovittaessa hän olisi ollut valmis polttamaan Linnanmäen.

Sotilastoiminta tulee pelkästään lisääntymään koko Euroopassa toimijoiden jäädessä hämäräksi, mutta Länsimediassa aina venäläiseksi leimatuiksi. Vain todella tyhmä ei ymmärrä asian mielettömyyttä. Jossain vaiheessa tilanne kiristyy siihen, että lentokoneita ammutaan alas Itämerellä ja sukellusvenesotaa käydään pinnan alla, josta J. Karjalainen teki varsin osuvan biisin, jossa lauletaan "uulaa lala laa ulappaa, pinnan alla, meillä oli paljon hauskempaa". Miellän tämän sammakkomiehille suunnatuksi sanomaksi laivan kannelta heitettyjen käsisyvyyspommien tarkoituksesta repiä heidät palasiksi meriveden syvyyksissä, Ahdin valtakunnassa, jossa harai goshi ei toimi kuten kuivalla maalla.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Vaikuttava analyysi, jossa yhdistyy laaja historiallinen perspektiivi ja strateginen ajattelu. On totta, että geopoliittiset konfliktit harvoin perustuvat pelkästään ideologisiin vastakkainasetteluihin – raha, valta ja resurssit ovat aina keskiössä. Myös informaation hallinta ja narratiivien rakentaminen ovat sodankäynnin keskeisiä osa-alueita, joissa suurvallat pyrkivät ohjaamaan yleistä mielipidettä omien intressiensä mukaisesti. Kiitos ajatuksia herättävästä näkemyksestä Rälä!
Even Steven

Solttuetsivä kirjoitti: Pe Helmi 14, 2025 3:20 am
Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 3:21 pm Korona oli kusetus toisin kuin TE väititte.
Kerro nyt ihan omin sanoin millä tavalla koronavirus oli kusetus.

Odotan ihan mielenkiinnolla.
- Eikö sitä ollut ollenkaan)
- Oliko se "pelkkä" pikkuflunssa?
Vai mitä tarkoitat tuolla, että Korona oli kusetus?
Koronarokote ei auttanut luvattuihin asioihin. Sen varjolla tehtiin isoja vahinkoja yhteiskunnalle. Ei yllätä, että tämä tulee sinulle uutena asiana. Esim.

Koronan alkamisesta asti ollaan tapeltu ja te olette olleet koko ajan väärässä.
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Kerrotko vielä kuinka rokote teki viruksesta kusetuksen? Omalla kohdalla yksi pahimmista tartunnoista joita olen saanut, sitä en edes tiedä olisiko rokote auttanut kun en ole vielä semmoista ottanut enkä aio mutta ei se virusta kusetukseksi muuttanut.

E. Suurin osa tutuistani otti rokotteen ja vastoin kaikkia todennäköisyyksiä sun mielessäsi yhdellekkään ei tullut HI -virusta, uskomatonta. :D
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Minut se kusetus on toistaiseksi napannut kaksi kertaa. Oli kyllä meinaan kusetettu olo kummallakin kerralla. Kuumeet tapissa ja kaikkia paikkoja sattui. En halua tulla tuon viruksen kusettamaksi uudelleen.

Ja ei. En ole myöskään saanut HI-virusta (enkä edes nanobotteja), vaikka olen jo monta kertaa yrittänyt.

Edit: Enkä tiedä oliko rokotteista apua, koska en ole kokeillut tuota kusetusvirusta ilman niitä. Tuskin niistä haittaakaan ole ollut.
Even Steven

Hommatkaa vaikka kirjastokortti ensialkuun jos osaatte lukea.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

stirlock_187 kirjoitti: To Helmi 13, 2025 10:30 pm Onhan tämä todella surullinen tapaus. Kova uho ja pullistelu. Omasta mielestään aina oikeassa, mutta jostain syystä kommentointi loppuu välittömästi siihen, kun joku osoittaa todeksi paskan suoltamisen. Kasetti niin herkkä, että aina säännöllisesti joutuu banaanisaarille. Suomen avohoito on mitä on ja tässä on yksi ilmentymä. Hoidolla voisi ehkä vielä hoitaa yhteiskuntakelpoiseksi tai sitten ei. Onneksi sentään saa kasvottomana intter websissä purkaa pahaa oloaan.
Näinhän se juuri menee. Tyyppi ei itse tajua elävänsä päänsä sisällä ihan omaa todellisuuttaan. Väittää olevansa oikeassa mutta ei kerro edes mitä mieltä on. Tai jos kertoo, ei pysty toteamaan sitä todeksi vaan jakaa epämääräisiä upotuksia, jotka eivät todista mitään. Yllä hän antaa juuri sopivasti itse hyvän esimerkin. Ai niin, ja "väärässä olevien" ajatukset hän päättää itse. Ainakaan hän ei pysty yhdenkään keskustelukumppaninsa kantaa oikein määrittelemään. Tähänä yleisin vastaus on tyyliä: "Uskot valtamediaa, se valehtelee. Tässä totuus jonkun salaliittoteoreetikon upotuksena."

Toivon kyllä Evenille kaikkea hyvää ja sitä että hän saa joskus apua.
Even Steven

Ihan kiva, että kirjoittelette toisillenne mutta en minä niitä enää lue. Ei mikään maailmassa ole muuttunut siihen suuntaan kuin kuvittelitte tai edelleen kuvittelette, eikä teillä ole mitään tietoa minkälainen ihminen minä olen.

Olette olevinaan niin älykkäitä vaikka olette aina väärässä. Teidän kirjoitukset eivät eroa lasten tavasta alkaa kiusaamaan jotakin. Voin kertoa, että minun elämässäni tällainen on ihan arkipäivää syystä, että kohtaan paljon kateutta sen johdosta mitä teen maailmalla, joten antaa palaa vaan. Se on osa minun työtäni.

Ps. Olette tehneet tuota jo useamman vuoden minun kohdallani. Toivottavasti olette ylpeitä itsestänne ja voitte kertoa lapsillenne mitä tuli taas tehtyä kun puhelinta vilkaisitte

Minä en pidä TEITÄ minään.

Pss. Kohta mennään tykkäyksissä ohi ❤️
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

Even Steven kirjoitti: Pe Helmi 14, 2025 1:04 pm Voin kertoa, että minun elämässäni tällainen on ihan arkipäivää syystä, että kohtaan paljon kateutta sen johdosta mitä teen maailmalla, joten antaa palaa vaan. Se on osa minun työtäni.
Jos tapasi reaalimaailmassa on sama kuin keskustelupalstalla niin kehoitan analysoimaan tarkasti onko varmasti kyse kateudesta vai voisiko kyseessä olla jotain muuta? Esimerkiksi omat heikot keskustelutaidot tai yksinkertaisesti tyhmyys.
Even Steven

Opettele sinäkin vitun läski lukemaan. Ellei puhe auta, pitää lätkiä turpaan. Milloin saa lyödä, riittääkö parin vuoden suunsoitto?
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Ja nyt se kiehahti taas.
Even Steven

Donald McRonald kirjoitti: Pe Helmi 14, 2025 1:27 pm Ja nyt se kiehahti taas.
Sehän on teidän työtänne. Olkaa ylpeitä kun saatte haukkua muita netissä mutta ette uskalla näitä kohdata. Minä tulen paikalle ja vaikka vittu Rovaniemelle.

Vitun pellet.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Uhkaileeko se taas väkivallalla? -Niin tyypillistä blöröä.
Ja milläs se Rovaniemelle tulisi kun raja on ollut jo pitkään kiinni.
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

On se kova. Koronasta vielä sen verran, että minäkin rokottamaton pakana pääsen nykyään matkustamaan siinä missä muutkin ja kukaan ei ole hyljeksinyt vaikka olen saman sanonut muillekkin. Siitähän nää ryssäröllit oli aikoinaan huolissaan niin veikkaan piruuttani että erkiltä saattaa löytyä samankaltaisia x upotuksia -20 vuoden hujakoilta jos haluaa etsiä... :D
Even Steven

Ei jumalauta mitä jengiä 😂😂😂
Vastaa Viestiin