Even Stevenin tykkäysnappi

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kyllä tai Ei, tykkäätkö Even Stevenin kommenteista

Kyllä
9
29%
Ei
22
71%

Ääniä yhteensä: 31

JOMPPE
Neuvoja-Jack

Re: Even Stevenin tykkäysnappi

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

Even Steven kirjoitti: La Helmi 15, 2025 8:01 pm Vitun hullu opettele lukemaan.
Luen kyllä. Sinä hullu olet täysi paskan puhuja.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Even Steven kirjoitti: La Helmi 15, 2025 8:01 pm Vitun hullu opettele lukemaan.
Kun argumentit loppuvat :cry: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Ei ole todellista mitä mielipuolia te olette 🤣

Ja tiedätte enemmän kuin USA:n presidentti.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Kaikkihan tietävät enemmän kuin USA:n presidentti. Jos et ole vielä huomannut, niin sehän on täys huru-ukko.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Even Steven kirjoitti: La Helmi 15, 2025 8:26 pm Ei ole todellista mitä mielipuolia te olette 🤣

Ja tiedätte enemmän kuin USA:n presidentti.
Kuka on väittänyt tietävänsä enemmän kuin USAn presidentti? Hän ei ollut edes vallassa kun sota alkoi. Edelleen hän ei ole hyökännyt mihinkään vaan Putin. Jälkiviisaana noita syitä on helppo heitellä ja tietysti Trump syyttää Bidenia. Putinin syyt 2022? Oliko siellä Biden mainintaa?

Jos et vastaa noihin, olkoon se todiste että olet pelkkä paskan puhuja.
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

Even Steven kirjoitti: La Helmi 15, 2025 8:26 pmJa tiedätte enemmän kuin USA:n presidentti.
Virka tai tehtäväkö se määrittää kuka tietää eniten?

Sulla kun ei ole mitään virkaa, niin tarkoittaa sillon että et tiedä mitään. :lol:
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Even Steven kirjoitti: Pe Helmi 14, 2025 5:19 pm Minulla on vain yksi nimimerkki toisin kuin eräillä paskahousuilla. TE olette nollia.
evenseven, toppapitää, mcmaffia, sikakoira, damfin ja mitähän muita :lol:
Even Steven

bumi kirjoitti: La Helmi 15, 2025 8:42 pm
Even Steven kirjoitti: La Helmi 15, 2025 8:26 pmJa tiedätte enemmän kuin USA:n presidentti.
Virka tai tehtäväkö se määrittää kuka tietää eniten?

Sulla kun ei ole mitään virkaa, niin tarkoittaa sillon että et tiedä mitään. :lol:
Kyllä te alatte ilmiselvästi sekoamaan ja onhan se ollut koko ajan ihan selvä, että hullujen kanssa tässä ollaan tekemisissä. On mulla tosiaan meneillään kaikenlaista ja tämän teidän kanssa tappelu on päättymässä, sillä ei teissä ole enää mitään voitettavaa. Te olette kuin kuolleita. Niin tyhjiä vailla suuntaa. Lyötynä maahan yritätte viimeisillä voimilla tehdään pahaa sanoilla mutta ei niilläkään ole mitään merkitystä. Niistä puuttuu syvyys ja järki. Olette hävinneet niin pahasti kuin on mahdollista.
Even Steven

lonesjucca kirjoitti: La Helmi 15, 2025 9:02 pm
Even Steven kirjoitti: Pe Helmi 14, 2025 5:19 pm Minulla on vain yksi nimimerkki toisin kuin eräillä paskahousuilla. TE olette nollia.
Minä olen Damfin, myönnetään.

Sotahulluja.

aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Even Steven kirjoitti: La Helmi 15, 2025 9:56 pm
lonesjucca kirjoitti: La Helmi 15, 2025 9:02 pm
Minä olen Damfin, myönnetään.
OK, nyt kun olet käänteisesti myöntänyt kaikki muut (tai ainakin kaikki yllämainitut, historiaan en nyt mene) sivupersoonasi (Damfin ei todellakaan siihen joukkoon kuulu!), kiinnostaisi tietää oletko myös qurqo?

Sinä ainakin aika ajoin "perustelet" sanomaasi, qurqo pystyy ainostaan tuuttaamaan X upotuksia ja juutuubia ilman mitään sen muuta. Kunhan vaan panee menemään kun ei muutakaan osaa :lol: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Even Steven kirjoitti: La Helmi 15, 2025 9:56 pm
Sotahulluja.
"Minkään maan itsenäisyyttä ei ole syytä puolustaa, se on sotahulluutta. Antautua pitää heti jos joku hyökkää."
- Even Steven, aina väärässä oleva tollo
Even Steven

Juuri tuolla tavalla olen sanonut..öö..missä? Teidän suurmestari Zelensky on myös flipannut aikoja sitten..
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Even Steven kirjoitti: Su Helmi 16, 2025 8:36 am Juuri tuolla tavalla olen sanonut..öö..missä? Teidän suurmestari Zelensky on myös flipannut aikoja sitten..
Tuolla tavalla sinä vihjailet. Onko sotahullua puolustautua hyökkääjältä ja puolustaa omia alueitaan?

Ainoa sotahullu on toiseen itsenäiseen maahan hyökännyt Venäjä Putinin johdolla. Vai Trumpko se hyökkäsi niin kuin sinun vihjailusi antavat ymmärtää..
Even Steven

Ei tyhmyydellä näytä olevan mitään rajaa. En lähde sinun kysymyksiin kun kaikki vastaukset on jo pöydälle. Te olette seonneet ja Stubb ravistelee Eurooppaa. Menkää hoitoon!
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Even Steven kirjoitti: Su Helmi 16, 2025 10:38 am Ei tyhmyydellä näytä olevan mitään rajaa. En lähde sinun kysymyksiin kun kaikki vastaukset on jo pöydälle. Te olette seonneet ja Stubb ravistelee Eurooppaa. Menkää hoitoon!
Et tietenkään taaskaan lähde kysymyksiin vastaamaan koska vastaukset ovat epämieluisia pääsi sisäiselle "totuudellle".

Hävisit, olet ikuinen häviäjä.
Vastaa Viestiin