Luen kyllä. Sinä hullu olet täysi paskan puhuja.
Even Stevenin tykkäysnappi
Re: Even Stevenin tykkäysnappi
Kun argumentit loppuvat
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
Even Steven
Ei ole todellista mitä mielipuolia te olette 
Ja tiedätte enemmän kuin USA:n presidentti.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Kaikkihan tietävät enemmän kuin USA:n presidentti. Jos et ole vielä huomannut, niin sehän on täys huru-ukko.
Kuka on väittänyt tietävänsä enemmän kuin USAn presidentti? Hän ei ollut edes vallassa kun sota alkoi. Edelleen hän ei ole hyökännyt mihinkään vaan Putin. Jälkiviisaana noita syitä on helppo heitellä ja tietysti Trump syyttää Bidenia. Putinin syyt 2022? Oliko siellä Biden mainintaa?Even Steven kirjoitti: La Helmi 15, 2025 8:26 pm Ei ole todellista mitä mielipuolia te olette
Jos et vastaa noihin, olkoon se todiste että olet pelkkä paskan puhuja.
Virka tai tehtäväkö se määrittää kuka tietää eniten?
Sulla kun ei ole mitään virkaa, niin tarkoittaa sillon että et tiedä mitään.
-
lonesjucca
- Javier Pena
evenseven, toppapitää, mcmaffia, sikakoira, damfin ja mitähän muitaEven Steven kirjoitti: Pe Helmi 14, 2025 5:19 pm Minulla on vain yksi nimimerkki toisin kuin eräillä paskahousuilla. TE olette nollia.
-
Even Steven
Kyllä te alatte ilmiselvästi sekoamaan ja onhan se ollut koko ajan ihan selvä, että hullujen kanssa tässä ollaan tekemisissä. On mulla tosiaan meneillään kaikenlaista ja tämän teidän kanssa tappelu on päättymässä, sillä ei teissä ole enää mitään voitettavaa. Te olette kuin kuolleita. Niin tyhjiä vailla suuntaa. Lyötynä maahan yritätte viimeisillä voimilla tehdään pahaa sanoilla mutta ei niilläkään ole mitään merkitystä. Niistä puuttuu syvyys ja järki. Olette hävinneet niin pahasti kuin on mahdollista.bumi kirjoitti: La Helmi 15, 2025 8:42 pmVirka tai tehtäväkö se määrittää kuka tietää eniten?
Sulla kun ei ole mitään virkaa, niin tarkoittaa sillon että et tiedä mitään.![]()
-
Even Steven
Minä olen Damfin, myönnetään.lonesjucca kirjoitti: La Helmi 15, 2025 9:02 pmevenseven, toppapitää, mcmaffia, sikakoira, damfin ja mitähän muitaEven Steven kirjoitti: Pe Helmi 14, 2025 5:19 pm Minulla on vain yksi nimimerkki toisin kuin eräillä paskahousuilla. TE olette nollia.![]()
Sotahulluja.
OK, nyt kun olet käänteisesti myöntänyt kaikki muut (tai ainakin kaikki yllämainitut, historiaan en nyt mene) sivupersoonasi (Damfin ei todellakaan siihen joukkoon kuulu!), kiinnostaisi tietää oletko myös qurqo?Even Steven kirjoitti: La Helmi 15, 2025 9:56 pmMinä olen Damfin, myönnetään.lonesjucca kirjoitti: La Helmi 15, 2025 9:02 pmevenseven, toppapitää, mcmaffia, sikakoira, damfin ja mitähän muitaEven Steven kirjoitti: Pe Helmi 14, 2025 5:19 pm Minulla on vain yksi nimimerkki toisin kuin eräillä paskahousuilla. TE olette nollia.![]()
Sinä ainakin aika ajoin "perustelet" sanomaasi, qurqo pystyy ainostaan tuuttaamaan X upotuksia ja juutuubia ilman mitään sen muuta. Kunhan vaan panee menemään kun ei muutakaan osaa
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
"Minkään maan itsenäisyyttä ei ole syytä puolustaa, se on sotahulluutta. Antautua pitää heti jos joku hyökkää."
- Even Steven, aina väärässä oleva tollo
-
Even Steven
Juuri tuolla tavalla olen sanonut..öö..missä? Teidän suurmestari Zelensky on myös flipannut aikoja sitten..
Tuolla tavalla sinä vihjailet. Onko sotahullua puolustautua hyökkääjältä ja puolustaa omia alueitaan?Even Steven kirjoitti: Su Helmi 16, 2025 8:36 am Juuri tuolla tavalla olen sanonut..öö..missä? Teidän suurmestari Zelensky on myös flipannut aikoja sitten..
Ainoa sotahullu on toiseen itsenäiseen maahan hyökännyt Venäjä Putinin johdolla. Vai Trumpko se hyökkäsi niin kuin sinun vihjailusi antavat ymmärtää..
-
Even Steven
Ei tyhmyydellä näytä olevan mitään rajaa. En lähde sinun kysymyksiin kun kaikki vastaukset on jo pöydälle. Te olette seonneet ja Stubb ravistelee Eurooppaa. Menkää hoitoon!
Et tietenkään taaskaan lähde kysymyksiin vastaamaan koska vastaukset ovat epämieluisia pääsi sisäiselle "totuudellle".Even Steven kirjoitti: Su Helmi 16, 2025 10:38 am Ei tyhmyydellä näytä olevan mitään rajaa. En lähde sinun kysymyksiin kun kaikki vastaukset on jo pöydälle. Te olette seonneet ja Stubb ravistelee Eurooppaa. Menkää hoitoon!
Hävisit, olet ikuinen häviäjä.