Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00
Re: Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock

Siellä on palstalaisille nyt äksöniä!
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Joo...RL11/6 kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 11:20 pm Minun käyttämäni virka-ase huutokaupassa:
https://www.hagelstam.fi/media/catalog/ ... 213_79.jpg
Kuittasin joskus silloisina aikoina samanlaisella piilukolla pari kaksintaistelua Ruttopuistossa.
Loppui se vittuilu.
X X X X X
-
PaikallaJack the Ripper
- Jessica Fletcher
Moinen ase voi tuntua nykyaikana tulivoimaltaan heikolta, mutta se onkin parhaimmillaan erityisissä kostotoimenpiteissä. Tussarin voi ladata vaikkapa ripulissa uitetuilla ruosteisilla naulanpätkillä. Haavoitetun uhrin korvaan voi kuiskata: "Toivottavasti uskot länsimaiseen lääketieteeseen. I.v.-antibiootit saattavat estää sepsiksen ja pelastaa henkesi. Saattavat."Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Maalis 06, 2025 4:20 pmJoo...RL11/6 kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 11:20 pm Minun käyttämäni virka-ase huutokaupassa:
https://www.hagelstam.fi/media/catalog/ ... 213_79.jpg
Kuittasin joskus silloisina aikoina samanlaisella piilukolla pari kaksintaistelua Ruttopuistossa.
Loppui se vittuilu.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Huomenna siis klo 15! En ota muijaa enkä koiraa mukaan, ne on vaan tiellä kun keskustellaan raatojen syntymisestä.
Onko ketään muita tulossa kuin minä ja Kosti?
Edelliset X postausta melko surkeaa teinien lätinää.
Onko ketään muita tulossa kuin minä ja Kosti?
Edelliset X postausta melko surkeaa teinien lätinää.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Olen tulossa itsekin.
Mitä te dorkat dorkailette?
Eihän sinulla, Ross Sullivan, ole kumpaakaan. Itse olen tulossa baath-puolueen edustajien kanssa arabianhevosten vetämillä kullatuilla hevosvaunuilla sekä helvetin pitkillä reaktiivipanssaroiduilla limusiineillä. Taivaalla tulee olemaan rajavartiolaitoksen helikoptereiden aiheuttaman vaaran neutralisoimiseksi turkkilaisia atak -taistelukoptereita. Pääkaupunkiseudun ilmatilaa valvoo myös komposiittimateriaaleista valmistettu uuefouu, jonka pommikuilussa on kaksi Natolta Turkin asevarastosta varastettua B61 -ydinpommia. Yritän saada juhlan kunniaksi pommituslennon johonkin maalaisjunttien keskittymään. Esim. Kuopion ja Jyväskylän voi mielestäni hyvällä omallatunnolla polttaa tuhkaksi. Kyseisten paikkojen "ihmiskuormalla" ei muuta kuin saastuteta luontoa. Maalaiseinarit ovat pelkkä rasite maataloustraktoreineen ja viljasiiloineen. Julistan epävirallisen eurokommunistisen kokouksen alkaneeksi. Tapaamiseksi naamioidussa konferenssissa on päätarkoituksena perustaa uusi mikrovaltio Ruovedelle. Aivan ensiksi alueen väestö tulee kuitenkin tappaa.Quorthon kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 11:14 am En ota muijaa enkä koiraa mukaan, ne on vaan tiellä kun keskustellaan raatojen syntymisestä.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kertokaa sitten, oliko siellä Kallion kirjastossa lauma teinityttöjä pyytämässä nimikirjoituksia tmv.
Ei tämä KostiKorpisoturiRoss SullivanQuotrhon uskalla tulla edes järjestämäänsä tapaamiseen. Viimeksikin jänisti Kirkkonummella Sailor Maryssä, jossa olin juomassa Fernet Brancaa.Unhola kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:32 pm Kertokaa sitten, oliko siellä Kallion kirjastossa lauma teinityttöjä pyytämässä nimikirjoituksia tmv.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Internet-soturi raivoaa totuttuun tapaan ala-astetasoisesti.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:16 pmEihän sinulla, Ross Sullivan, ole kumpaakaan. Itse olen tulossa baath-puolueen edustajien kanssa arabianhevosten vetämillä kullatuilla hevosvaunuilla sekä helvetin pitkillä reaktiivipanssaroiduilla limusiineillä. Taivaalla tulee olemaan rajavartiolaitoksen helikoptereiden aiheuttaman vaaran neutralisoimiseksi turkkilaisia atak -taistelukoptereita. Pääkaupunkiseudun ilmatilaa valvoo myös komposiittimateriaaleista valmistettu uuefouu, jonka pommikuilussa on kaksi Natolta Turkin asevarastosta varastettua B61 -ydinpommia. Yritän saada juhlan kunniaksi pommituslennon johonkin maalaisjunttien keskittymään. Esim. Kuopion ja Jyväskylän voi mielestäni hyvällä omallatunnolla polttaa tuhkaksi. Kyseisten paikkojen "ihmiskuormalla" ei muuta kuin saastuteta luontoa. Maalaiseinarit ovat pelkkä rasite maataloustraktoreineen ja viljasiiloineen. Julistan epävirallisen eurokommunistisen kokouksen alkaneeksi. Tapaamiseksi naamioidussa konferenssissa on päätarkoituksena perustaa uusi mikrovaltio Ruovedelle. Aivan ensiksi alueen väestö tulee kuitenkin tappaa.Quorthon kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 11:14 am En ota muijaa enkä koiraa mukaan, ne on vaan tiellä kun keskustellaan raatojen syntymisestä.
1. "atak -taistelukoptereita"
Virhe: "ATAK-taistelukoptereita" (väli ei ole tarpeen).
2. "B61 -ydinpommia"
Virhe: "B61-ydinpommia" (väli ei ole tarpeen).
3. "Kyseisten paikkojen 'ihmiskuormalla' ei muuta kuin saastuteta luontoa."
Virhe: "ei muuta kuin saastutetaan"
Mitä te dorkat dorkailette?
Ja sieltä taas kaikki väärin.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:48 pmInternet-soturi raivoaa totuttuun tapaan ala-astetasoisesti.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:16 pmEihän sinulla, Ross Sullivan, ole kumpaakaan. Itse olen tulossa baath-puolueen edustajien kanssa arabianhevosten vetämillä kullatuilla hevosvaunuilla sekä helvetin pitkillä reaktiivipanssaroiduilla limusiineillä. Taivaalla tulee olemaan rajavartiolaitoksen helikoptereiden aiheuttaman vaaran neutralisoimiseksi turkkilaisia atak -taistelukoptereita. Pääkaupunkiseudun ilmatilaa valvoo myös komposiittimateriaaleista valmistettu uuefouu, jonka pommikuilussa on kaksi Natolta Turkin asevarastosta varastettua B61 -ydinpommia. Yritän saada juhlan kunniaksi pommituslennon johonkin maalaisjunttien keskittymään. Esim. Kuopion ja Jyväskylän voi mielestäni hyvällä omallatunnolla polttaa tuhkaksi. Kyseisten paikkojen "ihmiskuormalla" ei muuta kuin saastuteta luontoa. Maalaiseinarit ovat pelkkä rasite maataloustraktoreineen ja viljasiiloineen. Julistan epävirallisen eurokommunistisen kokouksen alkaneeksi. Tapaamiseksi naamioidussa konferenssissa on päätarkoituksena perustaa uusi mikrovaltio Ruovedelle. Aivan ensiksi alueen väestö tulee kuitenkin tappaa.Quorthon kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 11:14 am En ota muijaa enkä koiraa mukaan, ne on vaan tiellä kun keskustellaan raatojen syntymisestä.
1. "atak -taistelukoptereita"
Virhe: "ATAK-taistelukoptereita" (väli ei ole tarpeen).
2. "B61 -ydinpommia"
Virhe: "B61-ydinpommia" (väli ei ole tarpeen).
3. "Kyseisten paikkojen 'ihmiskuormalla' ei muuta kuin saastuteta luontoa."
Virhe: "ei muuta kuin saastutetaan"
Hieno homma!
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Jes, huomenna nähdään!^^
Eih bennek, eih blavek
Mun mielestä on ylipäänsä noloa, että kirjoitat näin, kun TIEDÄT jonkun tietävän, että se on täyttä paskaa. Tosin, jos asiaa miettii pari sekuntia kauemmin, niin ethän sinä sitä välttämättä tiedosta... uhhhhhhrhrhhdhfhrhrhdhfhhff....RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:44 pmEi tämä KostiKorpisoturiRoss SullivanQuotrhon uskalla tulla edes järjestämäänsä tapaamiseen. Viimeksikin jänisti Kirkkonummella Sailor Maryssä, jossa olin juomassa Fernet Brancaa.Unhola kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:32 pm Kertokaa sitten, oliko siellä Kallion kirjastossa lauma teinityttöjä pyytämässä nimikirjoituksia tmv.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Siellä ei muuten Fernet Brancaa juonut kukaan Sailor Maryssä, että heti jäi taas valheesta kiinni palstan väsynein häirikkö. Joka uhosi tulevansa paikalle aseistautuneena. Ei näkynyt.^^Quorthon kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 6:23 pmMun mielestä on ylipäänsä noloa, että kirjoitat näin, kun TIEDÄT jonkun tietävän, että se on täyttä paskaa. Tosin, jos asiaa miettii pari sekuntia kauemmin, niin ethän sinä sitä välttämättä tiedosta... uhhhhhhrhrhhdhfhrhrhdhfhhff....RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:44 pmEi tämä KostiKorpisoturiRoss SullivanQuotrhon uskalla tulla edes järjestämäänsä tapaamiseen. Viimeksikin jänisti Kirkkonummella Sailor Maryssä, jossa olin juomassa Fernet Brancaa.Unhola kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:32 pm Kertokaa sitten, oliko siellä Kallion kirjastossa lauma teinityttöjä pyytämässä nimikirjoituksia tmv.
Eih bennek, eih blavek