Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Minun käyttämäni virka-ase huutokaupassa:

https://www.hagelstam.fi/media/catalog/ ... 213_79.jpg
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kuva

Siellä on palstalaisille nyt äksöniä!
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

RL11/6 kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 11:20 pm Minun käyttämäni virka-ase huutokaupassa:

Joo...
Kuittasin joskus silloisina aikoina samanlaisella piilukolla pari kaksintaistelua Ruttopuistossa.
Loppui se vittuilu.
X X X X X
Paikalla
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Maalis 06, 2025 4:20 pm
RL11/6 kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 11:20 pm Minun käyttämäni virka-ase huutokaupassa:

Joo...
Kuittasin joskus silloisina aikoina samanlaisella piilukolla pari kaksintaistelua Ruttopuistossa.
Loppui se vittuilu.
Moinen ase voi tuntua nykyaikana tulivoimaltaan heikolta, mutta se onkin parhaimmillaan erityisissä kostotoimenpiteissä. Tussarin voi ladata vaikkapa ripulissa uitetuilla ruosteisilla naulanpätkillä. Haavoitetun uhrin korvaan voi kuiskata: "Toivottavasti uskot länsimaiseen lääketieteeseen. I.v.-antibiootit saattavat estää sepsiksen ja pelastaa henkesi. Saattavat."
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Huomenna siis klo 15! En ota muijaa enkä koiraa mukaan, ne on vaan tiellä kun keskustellaan raatojen syntymisestä.

Onko ketään muita tulossa kuin minä ja Kosti?

Edelliset X postausta melko surkeaa teinien lätinää.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Olen tulossa itsekin.
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Quorthon kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 11:14 am En ota muijaa enkä koiraa mukaan, ne on vaan tiellä kun keskustellaan raatojen syntymisestä.
Eihän sinulla, Ross Sullivan, ole kumpaakaan. Itse olen tulossa baath-puolueen edustajien kanssa arabianhevosten vetämillä kullatuilla hevosvaunuilla sekä helvetin pitkillä reaktiivipanssaroiduilla limusiineillä. Taivaalla tulee olemaan rajavartiolaitoksen helikoptereiden aiheuttaman vaaran neutralisoimiseksi turkkilaisia atak -taistelukoptereita. Pääkaupunkiseudun ilmatilaa valvoo myös komposiittimateriaaleista valmistettu uuefouu, jonka pommikuilussa on kaksi Natolta Turkin asevarastosta varastettua B61 -ydinpommia. Yritän saada juhlan kunniaksi pommituslennon johonkin maalaisjunttien keskittymään. Esim. Kuopion ja Jyväskylän voi mielestäni hyvällä omallatunnolla polttaa tuhkaksi. Kyseisten paikkojen "ihmiskuormalla" ei muuta kuin saastuteta luontoa. Maalaiseinarit ovat pelkkä rasite maataloustraktoreineen ja viljasiiloineen. Julistan epävirallisen eurokommunistisen kokouksen alkaneeksi. Tapaamiseksi naamioidussa konferenssissa on päätarkoituksena perustaa uusi mikrovaltio Ruovedelle. Aivan ensiksi alueen väestö tulee kuitenkin tappaa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Unhola
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Kertokaa sitten, oliko siellä Kallion kirjastossa lauma teinityttöjä pyytämässä nimikirjoituksia tmv.
RL11/6
Watson itse

Unhola kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:32 pm Kertokaa sitten, oliko siellä Kallion kirjastossa lauma teinityttöjä pyytämässä nimikirjoituksia tmv.
Ei tämä KostiKorpisoturiRoss SullivanQuotrhon uskalla tulla edes järjestämäänsä tapaamiseen. Viimeksikin jänisti Kirkkonummella Sailor Maryssä, jossa olin juomassa Fernet Brancaa.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:16 pm
Quorthon kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 11:14 am En ota muijaa enkä koiraa mukaan, ne on vaan tiellä kun keskustellaan raatojen syntymisestä.
Eihän sinulla, Ross Sullivan, ole kumpaakaan. Itse olen tulossa baath-puolueen edustajien kanssa arabianhevosten vetämillä kullatuilla hevosvaunuilla sekä helvetin pitkillä reaktiivipanssaroiduilla limusiineillä. Taivaalla tulee olemaan rajavartiolaitoksen helikoptereiden aiheuttaman vaaran neutralisoimiseksi turkkilaisia atak -taistelukoptereita. Pääkaupunkiseudun ilmatilaa valvoo myös komposiittimateriaaleista valmistettu uuefouu, jonka pommikuilussa on kaksi Natolta Turkin asevarastosta varastettua B61 -ydinpommia. Yritän saada juhlan kunniaksi pommituslennon johonkin maalaisjunttien keskittymään. Esim. Kuopion ja Jyväskylän voi mielestäni hyvällä omallatunnolla polttaa tuhkaksi. Kyseisten paikkojen "ihmiskuormalla" ei muuta kuin saastuteta luontoa. Maalaiseinarit ovat pelkkä rasite maataloustraktoreineen ja viljasiiloineen. Julistan epävirallisen eurokommunistisen kokouksen alkaneeksi. Tapaamiseksi naamioidussa konferenssissa on päätarkoituksena perustaa uusi mikrovaltio Ruovedelle. Aivan ensiksi alueen väestö tulee kuitenkin tappaa.
Internet-soturi raivoaa totuttuun tapaan ala-astetasoisesti.

1. "atak -taistelukoptereita"
Virhe: "ATAK-taistelukoptereita" (väli ei ole tarpeen).

2. "B61 -ydinpommia"
Virhe: "B61-ydinpommia" (väli ei ole tarpeen).

3. "Kyseisten paikkojen 'ihmiskuormalla' ei muuta kuin saastuteta luontoa."
Virhe: "ei muuta kuin saastutetaan"
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:48 pm
RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:16 pm
Internet-soturi raivoaa totuttuun tapaan ala-astetasoisesti.

1. "atak -taistelukoptereita"
Virhe: "ATAK-taistelukoptereita" (väli ei ole tarpeen).

2. "B61 -ydinpommia"
Virhe: "B61-ydinpommia" (väli ei ole tarpeen).

3. "Kyseisten paikkojen 'ihmiskuormalla' ei muuta kuin saastuteta luontoa."
Virhe: "ei muuta kuin saastutetaan"
Ja sieltä taas kaikki väärin. 😅
Quorthon
Adrian Monk

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:12 pm Olen tulossa itsekin.
Hieno homma!

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Quorthon kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 6:19 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:12 pm Olen tulossa itsekin.
Hieno homma!
Jes, huomenna nähdään!^^
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Quorthon
Adrian Monk

RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:44 pm
Unhola kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:32 pm Kertokaa sitten, oliko siellä Kallion kirjastossa lauma teinityttöjä pyytämässä nimikirjoituksia tmv.
Ei tämä KostiKorpisoturiRoss SullivanQuotrhon uskalla tulla edes järjestämäänsä tapaamiseen. Viimeksikin jänisti Kirkkonummella Sailor Maryssä, jossa olin juomassa Fernet Brancaa.
Mun mielestä on ylipäänsä noloa, että kirjoitat näin, kun TIEDÄT jonkun tietävän, että se on täyttä paskaa. Tosin, jos asiaa miettii pari sekuntia kauemmin, niin ethän sinä sitä välttämättä tiedosta... uhhhhhhrhrhhdhfhrhrhdhfhhff....

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Quorthon kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 6:23 pm
RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 5:44 pm
Mun mielestä on ylipäänsä noloa, että kirjoitat näin, kun TIEDÄT jonkun tietävän, että se on täyttä paskaa. Tosin, jos asiaa miettii pari sekuntia kauemmin, niin ethän sinä sitä välttämättä tiedosta... uhhhhhhrhrhhdhfhrhrhdhfhhff....
Siellä ei muuten Fernet Brancaa juonut kukaan Sailor Maryssä, että heti jäi taas valheesta kiinni palstan väsynein häirikkö. Joka uhosi tulevansa paikalle aseistautuneena. Ei näkynyt.^^
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Vastaa Viestiin