Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Mv-erkki ei ole mikään järjenjättiläinen, niin ei hän tiedä eroa oman viestin vasikoimiselle ja "Viesti Ylläpidolle". 
No kuvakaappauksen perusteella olet painanut vasikointinappia, et viestiä ylläpidolle. Ei sua kukaan edes usko sen osalta, että haluaisit pois. Haluat jatkaa harhojesi itkemistä. Ja "oikeassa olemista" olematta mitään mieltä, jakamalla vain äksäyksiä.Even Steven kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 10:57 amEn tiedä osaatko lukea vai harjoitteletko vielä mutta olen tehnyt pyynnön kaksi kertaa ja siitähän tässä juuri on kysymys. Pölhökustaa. Voi olla, että otan kutsuna vastaan ja tuhoan myös vastedes huippumietintösi pirstaleiksi.JOMPPE kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 10:27 am Voin auttaa uusavutonta:
Alalaidasta löytyy "Viesti Ylläpidolle" -painike. Sen kautta voit pyytää poistamaan tunnuksesi ja kaikki tietosi.
-
Even Steven
Kyllä huomaa taas kuka on äänessä. Nämä on väärässä toistuvasti ja ovat oppineet jankuttamaan harhoistaan. Siinä vasikkanapin toiminnossa on - jätä viesti laatikko, josta viestit kulkevat käsittääkseni täysin samaan paikkaan kuin muualtakin. Pyyntöni tosin eivät johda mihinkään toimiin ja päälle tulee Jomppe kertomaan, ettei kukaan usko minun haluavan pois täältä. Se menee sillä tavalla, että minä todellakin haluan lopettaa aikani haaskaamisen joutumalla vastailemaan kaikenmaailman Jompeille joka päivä vuodesta toiseen ja päälle joutuu kuuntelemaan näiden kiljuntaa sekä aiheetonta haukkumista. Jomppen pää hakkaa tyhjää kun Kremlin trollii ottaa ennemmin lopputilin kuin kuuntelee tuollaista paskaa. Eli he olivat jälleen kerran väärässä. Tälläkään kertaa heillä ei ollut missään vaiheessa mitään tietoa mistä tulin ja minne menin. Ovet auki!
-
Even Steven
Even Steven Teloitus III
Paskaiset naurut trolleille.
- Liitteet
-
- Screenshot_20250307_191750.jpg (288.35 KiB) Katsottu 3314 kertaa
Ylläpito voisi tosiaan päästää miehen pälkähästä, kun ei rassukka vaan tajua lopettaa kirjautumista Minfoon ja lopettaa itse kirjoitteluaan tänne.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
^ Varmaan kokee että on pakko kirjautua ja kirjoitella jos on tunnus. Eiköhän se sieltä joskus palaa eri nimimerkillä sitten taas kiukuttelemaan, kunhan mv-lehden lukemiselta ehtii.
Eikö vain olekin ihme juttu että kun paskasta lähteestä upottaa jonkun twiitin ja lisää ihmeellisen arvoituksellisia kommentteja one-linerin verran niin joku viisaampi saattaa kysyä siihen liittyen jotain. Todella outoa. Selvää trollitoimintaa.Even Steven kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 6:08 pm .. joutumalla vastailemaan kaikenmaailman Jompeille joka päivä vuodesta toiseen ja päälle joutuu kuuntelemaan näiden kiljuntaa sekä aiheetonta haukkumista...
Re: Even Steven Teloitus III
Hyvä. Ohjeet siis olivat tarpeen. Nyt vielä painat tuota 'lähetä sähköpostia' -nappia.
-
Even Steven
Ihan vaan vapauden vuoksi haluan kauas teistä, enkä tarvitse mahdollisuutta palata turhuuteen. Saati tavoitellen tyhmyyteen.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Noh. Menemenemenemenemenemene.
-
Even Steven
Re: Even Steven Teloitus III
Olen tehnyt pyynnön kolme kertaa ja painanut nappia perään mutta ei kukaan usko, että mitään ei tapahdu. Ainakaan toistaiseksi.JOMPPE kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 8:01 pmHyvä. Ohjeet siis olivat tarpeen. Nyt vielä painat tuota 'lähetä sähköpostia' -nappia.
Syitä tähän on hieman vaikeampi löytää mutta eiköhän ne jollakin tavalla liity mielipiteisiin tai pikemminkin siihen kuka oli oikeassa. Vaihtoehdot näyttää olevan minun tapauksessa poistettu tästä vaiheesta. Kummallista, tulkaa nyt kertomaan miten en osaa tehdä pyyntöä oikein ja näyttäkää mikä tietoturvalaki on minun puolellani. Siihenkö tämä liittyy?
Kaikki on nykyään ok.
-
Even Steven
Jos ei minun haluta poistuvan - minun halutaan käyttävän tiettyjä palvelimia.
Miksi, mitä niissä on tai mitä niistä tulee?
Miksi, mitä niissä on tai mitä niistä tulee?
Mitä täällä tapahtuu. Trolli oli joku muu."Jos rekisterinpitäjä kieltäytyy poistamasta tietojasi, sen täytyy kertoa sinulle kieltäytymisen syyt. Kieltäytymisen on aina perustuttava lakiin. Jos kieltäytymiselle ei mielestäsi ole perusteita, voit tarvittaessa ottaa yhteyttä tietosuojavaltuutettuun."
Lähde: tietosuoja.fi
Hän on poistunut keskuudestamme.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
^
Eiköhän sillä niitä jo useampi ole ennestään varastossa. Ei näytä niin pahalta, kun nikki on tehty jo puoli vuotta aiemmin...
Eiköhän sillä niitä jo useampi ole ennestään varastossa. Ei näytä niin pahalta, kun nikki on tehty jo puoli vuotta aiemmin...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...