Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:53 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:42 pm
JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:36 pm Siinä tapauksessa kysyn, millä tekniikoilla kielimalleja soveltavat tekoälyt analysoivat kuvia? Tai siis kysymys on tarkalleen ottaen, millä tekniikoilla sinä hourupäissäsi kuvittelet sen analysoivan kuvia?
😂😂😂

Olet kyllä ihan uskomattoman tyhmä! Miksi minun pitäisi kuvitella koko ajan jotain?

"Kyllä, osaan analysoida kuvia! Voit lähettää minulle kuvia, ja voin tarjota niistä tietoa tai analysoida niitä, kuten tunnistaa esineitä, kuvata maisemia tai selittää, mitä kuvassa tapahtuu. Tämä on mahdollista, koska olen integroitu myös kuvankäsittelyteknologioihin, kuten DALL·E, jotka voivat auttaa minua tekemään visuaalista analyysiä. Jos sinulla on kuva, jonka haluat analysoitavan, lähetä se vaan!"

Minulla on siis käytössä ChatGPT:n maksullinen versio (4.0).
DALLE ei siis sovella laajoja kielimalleja eli aivan turha kuvitella, että saisit sillä mitään luotettavaa, vaikka yhdistäisit sen mihin tahansa tekoälyyn. Olet myös käsittämättömän suuruusharhainen, jos kuvittelet muiden uskovan sokeasti kaiken, mitä kirjoitat tekoälyn sinulle kertoneen.

Etkö pärjää edes tällaisella ei-tieteellisellä keskustelupalstalla ilman maksullista versiota ChatGPT:stä... Tekoälykö sinulle kertoi, että yksityiset terveydenhuoltotahot jotenkin sanottavasti merkittävämmin jättäisivät suunnitelmallisesti tekemättä Kanta-kirjauksia, koska "varakkaat" asiakkaat eivät halua, että heistä jää Kanta-merkintöjä...
😂😂😂

"Minut on integroitu DALL·E:hen siten, että voin käyttää DALL·E:tä luomaan kuvia tai analysoimaan niitä puolestasi. DALL·E on toinen tekoälymalli, joka on erikoistunut kuvagenerointiin ja pystyy luomaan kuvia tekstin perusteella.

Kun sinä annat minulle kuvauksen tai pyydät tietynlaista kuvaa, voin käyttää DALL·E:tä luodakseni sen puolestasi. Jos taas lähetät kuvan ja haluat, että analysoin sen, pystyn tarkastelemaan kuvaa ja antamaan siitä selityksen tai tunnistamaan siinä olevia elementtejä.

Lyhyesti sanottuna, voin toimia "välittäjänä" DALL·E:n ja sinun välilläsi, jotta voimme luoda ja analysoida kuvia helposti!"

Hauskinta Hassu-Jaanassa nimenomaan on narsistisuus ja suuruusharhat. Ei myönnä olevansa väärässä, vaikka se olisi muille täysin selvää.
Mitä te dorkat dorkailette?
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:53 pm
Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:29 pm
Kun jo viime tapaamisen 5.10.2024 aito kuva on täällä minfon tekoäly-vatipäiden toimesta todettu väärennökseksi, mikä olisi pointti ottaa enää lisää kuvia. Samaa tekoälyä ne muka täällä olis kuitenkin, täysin mistään riippumatta. Mitä tossa lainatussa tekstissä sanon, pätee edelleen vaikka maailman tappiin.
Itseäni siteeraten. Koska mikään kuva ei hassejasselle kuitenkaan kelpaisi. Kaikki olisi "tekoälyä".
Muutenkin kyseinen hyypiö perseilee tahallaan, tuskin on aina edes sitä mieltä mitä väittää.
Kunhan vänkää ja heittelee paskaa nimimerkin takaa, koska se on mahdollista täällä.
Ainakin se Kirkkonummi-kuva on manipulaatio, kun ette pysty vastaamaan edes helppoihin kysymyksiin sitä koskien:
JasseHames kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 11:47 pm Quorthon, voisitko selittää, miksi postaamasi kuva Rytkösen haudalta on kooltaan 3000x3000 pikseliä eli neliönä hyvin tyypillinen teköälyä hyödyntäville kuvamanipulaatio-ohjelmille mutta epätyypillinen älypuhelinten kameroille? Miksi olet muuntanut kuvan PNG-formaattiin, vaikka JPEG-formaatti on älypuhelimille pakattuna ja metatietoja sisältävänä tyypillisempi formaatti? Miksi kuvassa näkyy lähitarkastelussa vaaka ja pystysuunnassa säännöllisiä häiriötä, mikä on tyypillistä renderöinnille mutta epätyypillistä aidoille kuville?
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Ei kysytä pelkästään Quorthonilta, vaan keneltä tahansa, miksi tämä muka olisi aidosta kuvasta:

Kuva

Katsokaa etenkin kohtaa nenän yläosassa. Voitte kysellä vaikka tekoälyiltänne asiasta...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

^Ihan sama mitä lässytät. Toi ON aito kuva. Mutta ihan hienoa, että käytät elämääsi länkyttämään täyttä tuubaa, senkin aika on pois kaikesta kivasta mitä mahdollisesti voisit tehdä.^^
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
JasseHames
Perry Mason

Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 6:20 pm ^Ihan sama mitä lässytät. Toi ON aito kuva. Mutta ihan hienoa, että käytät elämääsi länkyttämään täyttä tuubaa, senkin aika on pois kaikesta kivasta mitä mahdollisesti voisit tehdä.^^
Onko Quorthonilla siis plastiikkakirurgialla muokattu nenä, kun sen poikkeuksellisen suorakulmainen yläosa noin leikaten katkaisee vasemmanpuoleisen ihorypyn, vaikka oikeanpuoleinen ihoryppy etenee aivan normaalisti vasemman silmän kärkeä kohti. Onpa tarkkaa plastiikkakirurgiaa...
Kosti
Andy Sipowich NYPD

JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 6:27 pm
Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 6:20 pm ^Ihan sama mitä lässytät. Toi ON aito kuva. Mutta ihan hienoa, että käytät elämääsi länkyttämään täyttä tuubaa, senkin aika on pois kaikesta kivasta mitä mahdollisesti voisit tehdä.^^
Onko Quorthonilla siis plastiikkakirurgialla muokattu nenä, kun sen poikkeuksellisen suorakulmainen yläosa noin leikaten katkaisee vasemmanpuoleisen ihorypyn, vaikka oikeanpuoleinen ihoryppy etenee aivan normaalisti vasemman silmän kärkeä kohti. Onpa tarkkaa plastiikkakirurgiaa...
Tollastakaan sun ei tarvis miettiä, jos olisit uskaltautunut paikalle lauantaina. Vaan eipä näkynyt.
Heitä taas psyykosisi siitä, että Quorthon, Ross ja minä ollaan yksi ja sama henkilö.
Kyllä sun kannattas jotain apua hakea, vaikka vain tahallasi trollaisit. Ei sun käytös mitään
normaalia ole. Paikallinen mielenterveystoimisto, sinne marssit, vaikka ainakin sellanen kuva
susta on tullut, että neljän seinän ulkopuolella liikkuminen on sulle vähintäänkin haastavaa,
todennäköisesti jopa pelottavaa.
Eih bennek, eih blavek
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 6:05 pm Ei kysytä pelkästään Quorthonilta, vaan keneltä tahansa, miksi tämä muka olisi aidosta kuvasta:

Kuva

Katsokaa etenkin kohtaa nenän yläosassa. Voitte kysellä vaikka tekoälyiltänne asiasta...
On jo kysytty ja vastaus esitetty.
Mitä te dorkat dorkailette?
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Jos ei kunnon komonokka kelpaa, niin kuolkaa pois!!!!
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JasseHames
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 6:37 pm Jos ei kunnon komonokka kelpaa, niin kuolkaa pois!!!!
Myöntäisit nyt vain hörhö, että olet tekoälygeneroinnut naamasi. Vai miten selität normaalin ihorypyn katkeamisen ja nenäsi yläosan neliömäisyyden:

Kuva
JasseHames
Perry Mason

Vastaapa nyt, Quorthon, rehellisesti, montako ihmistä siellä Sivukirjastossa oli klo 15-16 välisenä aikana viime lauantaina. Ei varmasti ollut 40 ihmistä, mutta toki jos kaikki sivupersoonasi lasketaan, niin tuo lukema tuskin riittää alkuunkaan.
Quorthon kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 1:55 pm Tällä kertaa jäätiin kiinni, mutta KOSTO ELÄÄ! Kyllä me vielä teidät saadaan kusetettua maanantai-iltana tyhjään baariin Mellunmäkeen, jossa ei ole KETÄÄN! HÄH HÄH HÄÄ!!! LÄLLÄS LÄÄ!!!!!

T: Ross the Boss
Kosti
Andy Sipowich NYPD

JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:18 pm Vastaapa nyt, Quorthon, rehellisesti, montako ihmistä siellä Sivukirjastossa oli klo 15-16 välisenä aikana viime lauantaina. Ei varmasti ollut 40 ihmistä, mutta toki jos kaikki sivupersoonasi lasketaan, niin tuo lukema tuskin riittää alkuunkaan.
Quorthon kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 1:55 pm Tällä kertaa jäätiin kiinni, mutta KOSTO ELÄÄ! Kyllä me vielä teidät saadaan kusetettua maanantai-iltana tyhjään baariin Mellunmäkeen, jossa ei ole KETÄÄN! HÄH HÄH HÄÄ!!! LÄLLÄS LÄÄ!!!!!

T: Ross the Boss
Tyhjän jankuttamisesi vain jatkuu. Täällä on kerrottu jo, että tuolloin oli paikalla suunnilleen tuon verran ihmisiä. Saattoi olla muutama enemmänkin.

Sitten laitat tohon lainauksen, jonka Quorthon on selkeästi kirjoittanut huumorilla. Ikäänkuin haluaisit antaa sellaisen kuvan, ettei näitä kahta tapaamista ole ollut. Ilmeisesti sinulle on äärimmäisen tärkeää valehdella tästä aiheesta. Esim. minä taas en ole jäänyt valheesta kiinni minfossa koskaan, mutta sinä olet. Sekin laskee höpinöittesi luotettavuutta.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:03 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 6:37 pm Jos ei kunnon komonokka kelpaa, niin kuolkaa pois!!!!
Myöntäisit nyt vain hörhö, että olet tekoälygeneroinnut naamasi. Vai miten selität normaalin ihorypyn katkeamisen ja nenäsi yläosan neliömäisyyden:

Kuva
Tajusin itseasiassa juuri syyn, miksi Lex löysi Kostin facebookista, muttei minua. Kosti on helpompi yhdistää Kostiin, kuin Quorthon omaan huomattavasti yleisempään etunimeeni.

:mrgreen:

No en mä tiedä, ehkä siellä kirjastossa oli 38 ihmistä! Voin tulla hiljalleen vastaan, niin että vappuun mennessä myönnän siellä olleen 26 ihmistä.
Viimeksi muokannut Quorthon, Ma Maalis 10, 2025 7:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:32 pm Tajusin itseasiassa juuri syyn, miksi Lex löysi Kostin facebookista, muttei minua. Kosti on helpompi yhdistää Kostiin, kuin Quorthon omaan huomattavasti yleisempään etunimeeni. :mrgreen:
Sinänsä joo, mutta sinnikkyyttä sellanenkin stalkkaus jo vaatii. On se tosissaan halunnu mut löytää. Sitten vielä leveili sillä täällä minfossa eikä saanut bannia.

Sinälläänhän Kosti ei edes ole mun oikea nimi, mutta se taas onkin toinen juttu. Joskus voin senkin kertoa sulle toki.^^
Eih bennek, eih blavek
Quorthon
Adrian Monk

Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:36 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:32 pm Tajusin itseasiassa juuri syyn, miksi Lex löysi Kostin facebookista, muttei minua. Kosti on helpompi yhdistää Kostiin, kuin Quorthon omaan huomattavasti yleisempään etunimeeni. :mrgreen:
Sinänsä joo, mutta sinnikkyyttä sellanenkin stalkkaus jo vaatii. On se tosissaan halunnu mut löytää. Sitten vielä leveili sillä täällä minfossa eikä saanut bannia.

Sinälläänhän Kosti ei edes ole mun oikea nimi, mutta se taas onkin toinen juttu. Joskus voin senkin kertoa sulle toki.^^
Kyllä sä näytit sun henkkarit jo K-Nummella (jostain syystä) ja muistan kyllä etunimen ja syntymävuoden! BEWARE!

Ei vaan, omalla kohdallani on aivan sama vaikka olisit lähettänyt hetun meseviestinä. Voit luottaa muhun, en harrasta mitään pelleilyä, jos ei sarkasmia lasketa. Varmaan tämän jo minusta huomasitkin.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:41 pm Ei vaan, omalla kohdallani on aivan sama vaikka olisit lähettänyt hetun meseviestinä. Voit luottaa muhun, en harrasta mitään pelleilyä, jos ei sarkasmia lasketa. Varmaan tämän jo minusta huomasitkin.
Kyllä. Hyvin äkkiä ihmisestä huomaa, voiko luottaa vai ei. Siks mä ne henkkarit näytinkin. Luottamus, molemmin puolin.

Mistä tietenkin tulee mieleen LUOTTAMUS TAI KUOLEMA! Vittu et oli pää kipeenä siitä nauramisesta sille Palon ja Paloaron kirjan päättömyydelle sillon Sivukirjastossa. :lol:
Eih bennek, eih blavek
Vastaa Viestiin