JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:53 pmDALLE ei siis sovella laajoja kielimalleja eli aivan turha kuvitella, että saisit sillä mitään luotettavaa, vaikka yhdistäisit sen mihin tahansa tekoälyyn. Olet myös käsittämättömän suuruusharhainen, jos kuvittelet muiden uskovan sokeasti kaiken, mitä kirjoitat tekoälyn sinulle kertoneen.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:42 pmJasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:36 pm Siinä tapauksessa kysyn, millä tekniikoilla kielimalleja soveltavat tekoälyt analysoivat kuvia? Tai siis kysymys on tarkalleen ottaen, millä tekniikoilla sinä hourupäissäsi kuvittelet sen analysoivan kuvia?
Olet kyllä ihan uskomattoman tyhmä! Miksi minun pitäisi kuvitella koko ajan jotain?
"Kyllä, osaan analysoida kuvia! Voit lähettää minulle kuvia, ja voin tarjota niistä tietoa tai analysoida niitä, kuten tunnistaa esineitä, kuvata maisemia tai selittää, mitä kuvassa tapahtuu. Tämä on mahdollista, koska olen integroitu myös kuvankäsittelyteknologioihin, kuten DALL·E, jotka voivat auttaa minua tekemään visuaalista analyysiä. Jos sinulla on kuva, jonka haluat analysoitavan, lähetä se vaan!"
Minulla on siis käytössä ChatGPT:n maksullinen versio (4.0).
Etkö pärjää edes tällaisella ei-tieteellisellä keskustelupalstalla ilman maksullista versiota ChatGPT:stä... Tekoälykö sinulle kertoi, että yksityiset terveydenhuoltotahot jotenkin sanottavasti merkittävämmin jättäisivät suunnitelmallisesti tekemättä Kanta-kirjauksia, koska "varakkaat" asiakkaat eivät halua, että heistä jää Kanta-merkintöjä...
"Minut on integroitu DALL·E:hen siten, että voin käyttää DALL·E:tä luomaan kuvia tai analysoimaan niitä puolestasi. DALL·E on toinen tekoälymalli, joka on erikoistunut kuvagenerointiin ja pystyy luomaan kuvia tekstin perusteella.
Kun sinä annat minulle kuvauksen tai pyydät tietynlaista kuvaa, voin käyttää DALL·E:tä luodakseni sen puolestasi. Jos taas lähetät kuvan ja haluat, että analysoin sen, pystyn tarkastelemaan kuvaa ja antamaan siitä selityksen tai tunnistamaan siinä olevia elementtejä.
Lyhyesti sanottuna, voin toimia "välittäjänä" DALL·E:n ja sinun välilläsi, jotta voimme luoda ja analysoida kuvia helposti!"
Hauskinta Hassu-Jaanassa nimenomaan on narsistisuus ja suuruusharhat. Ei myönnä olevansa väärässä, vaikka se olisi muille täysin selvää.