Mulle tuli huono omatunto, kun nauratin sua Palo-Assmann jutuilla niin että valitit pään tulleen kipeäksi.Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:44 pmKyllä. Hyvin äkkiä ihmisestä huomaa, voiko luottaa vai ei. Siks mä ne henkkarit näytinkin. Luottamus, molemmin puolin.Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:41 pm Ei vaan, omalla kohdallani on aivan sama vaikka olisit lähettänyt hetun meseviestinä. Voit luottaa muhun, en harrasta mitään pelleilyä, jos ei sarkasmia lasketa. Varmaan tämän jo minusta huomasitkin.
Mistä tietenkin tulee mieleen LUOTTAMUS TAI KUOLEMA! Vittu et oli pää kipeenä siitä nauramisesta sille Palon ja Paloaron kirjan päättömyydelle sillon Sivukirjastossa.![]()
Soitin muuten joskus 2012 duuniasioissa Palon leskelle Leena-Maijalle. Harvoin sitä juttelee asiapuhelussa hyvässä hengessä ihmiselle niin asialliseen sävyyn, mutta todeten samalla hänen suunsa valuvan niin totaalisesti kusta joka lauseella sinua kohtaan. Tosin nehän oli Jorman kanssa tehneet yhdessä jonkun seksikirjankin. Jos ei ole vuosikausiin saanut enää emeritusprofessorikyrpää, kai sen ymmärtää. Vähempikin voi vituttaa. Etenkin jos vain Hans Assmann itse tiesi, mihin oli sekaantunut.