Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Quorthon
Adrian Monk

Re: Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:44 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:41 pm Ei vaan, omalla kohdallani on aivan sama vaikka olisit lähettänyt hetun meseviestinä. Voit luottaa muhun, en harrasta mitään pelleilyä, jos ei sarkasmia lasketa. Varmaan tämän jo minusta huomasitkin.
Kyllä. Hyvin äkkiä ihmisestä huomaa, voiko luottaa vai ei. Siks mä ne henkkarit näytinkin. Luottamus, molemmin puolin.

Mistä tietenkin tulee mieleen LUOTTAMUS TAI KUOLEMA! Vittu et oli pää kipeenä siitä nauramisesta sille Palon ja Paloaron kirjan päättömyydelle sillon Sivukirjastossa. :lol:
Mulle tuli huono omatunto, kun nauratin sua Palo-Assmann jutuilla niin että valitit pään tulleen kipeäksi. :cry:

Soitin muuten joskus 2012 duuniasioissa Palon leskelle Leena-Maijalle. Harvoin sitä juttelee asiapuhelussa hyvässä hengessä ihmiselle niin asialliseen sävyyn, mutta todeten samalla hänen suunsa valuvan niin totaalisesti kusta joka lauseella sinua kohtaan. Tosin nehän oli Jorman kanssa tehneet yhdessä jonkun seksikirjankin. Jos ei ole vuosikausiin saanut enää emeritusprofessorikyrpää, kai sen ymmärtää. Vähempikin voi vituttaa. Etenkin jos vain Hans Assmann itse tiesi, mihin oli sekaantunut.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 9:41 pm Mulle tuli huono omatunto, kun nauratin sua Palo-Assmann jutuilla niin että valitit pään tulleen kipeäksi. :cry:
Nou hätä. Ihan hyvää teki nauraa siellä.
Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 9:41 pm Etenkin jos vain Hans Assmann itse tiesi, mihin oli sekaantunut.
Ehkä tiesi, ehkä ei. :lol:
Todennäkösesti ei, koska Palo-Paloaro voimakaksikko veivasi poloisesta syypään ilmeisesti lähes jokaiseen 50-luvun ratkaisemattomaan klassikkorikoskeissiin. Suomessa tapahtuu missä hyvänsä ratkaisematon henkirikos -PIM! - Se oli Hans Assman! :lol:
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 10:19 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 9:41 pm Mulle tuli huono omatunto, kun nauratin sua Palo-Assmann jutuilla niin että valitit pään tulleen kipeäksi. :cry:
Nou hätä. Ihan hyvää teki nauraa siellä.
Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 9:41 pm Etenkin jos vain Hans Assmann itse tiesi, mihin oli sekaantunut.
Ehkä tiesi, ehkä ei. :lol:
Todennäkösesti ei, koska Palo-Paloaro voimakaksikko veivasi poloisesta syypään ilmeisesti lähes jokaiseen 50-luvun ratkaisemattomaan klassikkorikoskeissiin. Suomessa tapahtuu missä hyvänsä ratkaisematon henkirikos -PIM! - Se oli Hans Assman! :lol:
Mitä luulet hyötyväsi tästäkin yksinpuhelusta, Ross Sullivan?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:36 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 7:32 pm Tajusin itseasiassa juuri syyn, miksi Lex löysi Kostin facebookista, muttei minua. Kosti on helpompi yhdistää Kostiin, kuin Quorthon omaan huomattavasti yleisempään etunimeeni. :mrgreen:
Sinänsä joo, mutta sinnikkyyttä sellanenkin stalkkaus jo vaatii. On se tosissaan halunnu mut löytää. Sitten vielä leveili sillä täällä minfossa eikä saanut bannia.

Sinälläänhän Kosti ei edes ole mun oikea nimi, mutta se taas onkin toinen juttu. Joskus voin senkin kertoa sulle toki.^^
Kerroin jo, ettei minun tarvinnut oikeastaan etsiä Kostia facebookista. Riitti, kun kirjoitin hänen nimensä hakukenttään. Aikaa siihen kului n. 5 sekuntia. Niin, että en sillä mitään leveile.

Muille neuvoksi:

Jos ei halua itseään löydettävän, niin ei kannata laittaa kuvaa itsestään minfoon kuten Kosti teki.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Quothon, yritäpä nyt vastata, miksi nenäsi yläosa on täysin suorakulmainen ja katkaisee tyypillisen ihorypyn, jollainen toinen on kuvaa katsoen oikean silmäsi vasemmalla puolella?

Kuva
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

^Miten pään saa yhtä sekaisin kuin Hassu-Jaanalla?

Kysyn Hassu-Jaana ihan suoraan: onko sinulla skitsofrenia? Jos on, niin en enää vittuile.
Mitä te dorkat dorkailette?
JasseHames
Perry Mason

Säädin vain kuvan kontrastia, ja Quorthonille tulikin enemmän selitettävää:
Liitteet
quorthon2.png
quorthon2.png (11.98 KiB) Katsottu 1029 kertaa
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Kosti
Andy Sipowich NYPD

RL11/6 kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 10:37 pm Mitä luulet hyötyväsi tästäkin yksinpuhelusta, Ross Sullivan?
Vastaavasti voisi kysyä, mitä sinä pelkurimainen valehteleva pikkunilkki luulet hyötyväsi siitä, että valehtelet Quorthonin, Rossin ja minun keskustelun olevan yksinpuhelua.

Mutta sinä et ole niin kiinnostava, että sellaista edes viitsisi sinulta kysyä. Ja valehtelua sinulta tulisi kuitenkin, kuten incel-muikkuselta ja hassejasselta.
Eih bennek, eih blavek
RL11/6
Watson itse

Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 11:31 pm
RL11/6 kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 10:37 pm Mitä luulet hyötyväsi tästäkin yksinpuhelusta, Ross Sullivan?
Vastaavasti voisi kysyä, mitä sinä pelkurimainen valehteleva pikkunilkki luulet hyötyväsi siitä, että valehtelet Quorthonin, Rossin ja minun keskustelun olevan yksinpuhelua.

Mutta sinä et ole niin kiinnostava, että sellaista edes viitsisi sinulta kysyä. Ja valehtelua sinulta tulisi kuitenkin, kuten incel-muikkuselta ja hassejasselta.
Ethän sinä sukurutsainen maalaisjuntti edes uskaltanut tulla sieltä lapista junalla Stadiin järjestämääsi tapaamiseen. Todella noloa käytöstä sinulta taas kerran, Ross Sullivan.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

RL11/6 kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 11:38 pm sinä sukurutsainen maalaisjuntti
Niin olet!

Mä olin paikalla, sinä et. Ja sä tiedät sen.^^
Eih bennek, eih blavek
RL11/6
Watson itse

Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 11:48 pm sä tiedät sen.
Juu niin tiedän. Olit lapissa, kun minä Sivukirjastossa.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

RL11/6 kirjoitti: Ti Maalis 11, 2025 12:08 am
Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 11:48 pm sä tiedät sen.
Juu niin tiedän. Olit lapissa, kun minä Sivukirjastossa.
TAAS jäit kiinni valehtelusta.^^

Mahtaa olla elämäsi tyhjää, kun sinun pitää valehdella jatkuvasti. Mutta eihän tämä ole ainoa asia mistä valehtelet.

JOS olisit ollut Sivukirjastossa niin tietäisit minkälainen rotsi mulla oli päällä.
Eih bennek, eih blavek
JasseHames
Perry Mason

Laitas nyt sitten kuvaa Sivukirjastosta lauantailta. Rotsilla uhoaminen ei todista yhtään mitään.
RL11/6
Watson itse

Kosti kirjoitti: Ti Maalis 11, 2025 12:28 am Mahtaa olla elämäsi tyhjää
Ai kun en toimi sinun tavoin, Ross Sullivan, tehtaillen nimimerkkejä murha.infoon ja niillä yksinpuhellen sekä kehittäen mielikuvitustapaamisia, joihin et uskalla edes itse tulla sieltä lappalaisesta mielisairaalasta. Riittäisi, jos myöntäisit ettet saanut lupaa lähteä liian pitkälle junamatkalle, jossa olisi pitänyt yöpyä, muistaa ottaa lääkkeet ja syödä oma-aloitteisesti.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

JasseHames kirjoitti: Ti Maalis 11, 2025 12:31 am Laitas nyt sitten kuvaa Sivukirjastosta lauantailta. Rotsilla uhoaminen ei todista yhtään mitään.
Haha, luuletko, että meitä kiinnostaa laittaa enää yhtään kuvaa tapaamisista tänne.
Ne olis kuitenkin mielestäsi tekoälyn luomia.
Olet kyllä vähä-älyinen tolvana.
Eih bennek, eih blavek
Vastaa Viestiin