bumi kirjoitti: Ti Maalis 11, 2025 1:10 pm Silleen myös jännä, kun erkki lähti banaaneille 2022 niin tämä nipsunapsu nimimerkki on hieman sen jälkeen tehty.![]()
Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
- nipsunapsu
- Axel Foley
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
- nipsunapsu
- Axel Foley
Se on kyllä hienoa kun tänne Minfoon tulee takaisin ja sohaisee tätä runkkurinkiä niin, että yksi niistä vähän horjahtaa ja sen mällit suhahtaa ringissä väärille lahkeille, niin koko lössi huutaa ja ulisee ryssärölliä lautamiehissä pälvikaljut kimaltaen
^ Kauan tuota maltoit olla pois, kunnes piti jo tulla takaisin toisella nimimerkillä. 
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Toinenkin "minä olen oikeassa ja tiedän. TE ette" -nimimerkki aktivoitui kummasti. CharlesBronson.
CharlesBronson kirjoitti: Ti Maalis 11, 2025 11:24 pm Rauha tulee, kuten olen koko ajan teille kertonut.
Zele toivottavasti ei riipu lyhtypylväässä, mutta presidentin hommista tuli lähtö.
Kysykää toki minulta lisääkin näitä oppeja/knoppeja, jos kiinnostaa maailmanpolitiikka.
CharlesBronson kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:46 pmNimimerkkejä minulla on noin kymmenkunta.Hank Voight kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:39 pmKappas vaan, Bronson painaa Ukraina-ketjussa.bass_ackwards kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:28 pm Pääsikö Evo Steven taas banaanisaarille kilahtelunsa takia kun piti kaivaa Bronson naftaliinista, vai hävettääkö oma surkeus niin paljon, ettei enää kehtaa ko. nikillä itkeä täällä?
Onko sulle muuten koskaan auennut se, että miksi tämä kyseinen sankari saa mellastaa täällä ainakin kahdella eri nimimerkillä? Ja kaiken lisäksi vielä on ainakin kahden nimimerkkinsä kanssa ottanut banaania foorumilta.
Mä kun olen ymmärtänyt, että tuplanikkejä ei täällä hyväksyttäisi. Onko sulla hajua, että mikä juttu?
Tuplanikkeily(kymmennikkeily) on sallittua puuhaa, kunhan vain sopii siitä ylläpidon kanssa.
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
No minä en varsinaisesti välitä sinun väärässäolostasi, koska olet vain internetsoturi ilman mitään kosketuspintaa todellisuuteen.
it's my car !
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Juu ainakin sinun hulluskenen kosketuspinnasta pysyn kaukana. Sen todellisuus on lähinnä tahatonta komiikka.CharlesBronson kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:36 pmNo minä en varsinaisesti välitä sinun väärässäolostasi, koska olet vain internetsoturi ilman mitään kosketuspintaa todellisuuteen.
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
Itke vaan.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:50 pmJuu ainakin sinun hulluskenen kosketuspinnasta pysyn kaukana. Sen todellisuus on lähinnä tahatonta komiikka.CharlesBronson kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:36 pmNo minä en varsinaisesti välitä sinun väärässäolostasi, koska olet vain internetsoturi ilman mitään kosketuspintaa todellisuuteen.
it's my car !
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Komiikka aiheuttaa naurua.CharlesBronson kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:51 pmItke vaan.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:50 pmJuu ainakin sinun hulluskenen kosketuspinnasta pysyn kaukana. Sen todellisuus on lähinnä tahatonta komiikka.CharlesBronson kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:36 pm
No minä en varsinaisesti välitä sinun väärässäolostasi, koska olet vain internetsoturi ilman mitään kosketuspintaa todellisuuteen.
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
On ihan terapeuttista nauraa itselleen.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:55 pmKomiikka aiheuttaa naurua.CharlesBronson kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:51 pmItke vaan.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:50 pm
Juu ainakin sinun hulluskenen kosketuspinnasta pysyn kaukana. Sen todellisuus on lähinnä tahatonta komiikka.Tosin voihan se olla niin surkuhupaisaa että vedet valuu silmistä nauraessa.
Onneksi postauksesi ovat tallessa tällä foorumilla, niin voit niitä surun hetkellä lukea.
it's my car !
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Sinulle minä lähinnä nauran. Ja muulle hulluskenelle. Tosin sitäkin pitää rajoittaa koska ei sitä avohoitopotilaiden paskanpuhumista jaksa aina edes hupimielessä seurata.CharlesBronson kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:58 pmOn ihan terapeuttista nauraa itselleen.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:55 pmKomiikka aiheuttaa naurua.Tosin voihan se olla niin surkuhupaisaa että vedet valuu silmistä nauraessa.
Onneksi postauksesi ovat tallessa tällä foorumilla, niin voit niitä surun hetkellä lukea.
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
Jos Bronson ei ole EvenSteven/EricBlair niin ainakin samanhenkinen salaliito"hörhä" ja jatkuvasti ainut oikeassa oleva.
Tuo CharlesBronson on ihan selkeä EvenSteven (Eric Blair), ei mitään epäselvää nyt kun Even poistui foorumilta.
Täysi paskanjauhaja on omassa kuplassa elävä kuten EvenSteven.
Samat intressit ja samanlainen valehtija ja valheiden levittelijä.
Tuo CharlesBronson on ihan selkeä EvenSteven (Eric Blair), ei mitään epäselvää nyt kun Even poistui foorumilta.
Viimeksi muokannut Solttuetsivä, To Maalis 13, 2025 4:57 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
Sama suomenkielellä, kiitos.
it's my car !
-
Reggin
Wajakkipaskan postaajat ovat internetin alinta syöpää.nipsunapsu kirjoitti: Ti Maalis 11, 2025 1:24 pm Se on kyllä hienoa kun tänne Minfoon tulee takaisin ja sohaisee tätä runkkurinkiä niin, että yksi niistä vähän horjahtaa ja sen mällit suhahtaa ringissä väärille lahkeille, niin koko lössi huutaa ja ulisee ryssärölliä lautamiehissä pälvikaljut kimaltaen :lol:
vajakkikuoro.jpg
- Liitteet
-
- wajakit.jpg (254.59 KiB) Katsottu 3016 kertaa
Jep. Täsmälleen sama käyttäytyminen myös. Kysy vaikeita tai pyydä jotain näyttöä paskapuheille -> Olet trolli.Solttuetsivä kirjoitti: To Maalis 13, 2025 4:37 am Jos Bronson ei ole EvenSteven/EricBlair niin ainakin samanhenkinen salaliito"hörhä" ja jatkuvasti ainut oikeassa oleva.
Odotellaan vielä hybridikeskus-läppää. Tämä sinänsä selittää sen miksi Even aikanaan epäili kaikkia multinikeiksi. Itse kun sitä tekee niin tietysti olettaa että muutkin ovat yhtä outoja ja sairaita.