Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

nipsunapsu
Axel Foley

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

bumi kirjoitti: Ti Maalis 11, 2025 1:10 pm Silleen myös jännä, kun erkki lähti banaaneille 2022 niin tämä nipsunapsu nimimerkki on hieman sen jälkeen tehty. :lol:
kuvatus.jpg
kuvatus.jpg (19.21 KiB) Katsottu 3523 kertaa
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
nipsunapsu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Se on kyllä hienoa kun tänne Minfoon tulee takaisin ja sohaisee tätä runkkurinkiä niin, että yksi niistä vähän horjahtaa ja sen mällit suhahtaa ringissä väärille lahkeille, niin koko lössi huutaa ja ulisee ryssärölliä lautamiehissä pälvikaljut kimaltaen :lol:
vajakkikuoro.jpg
vajakkikuoro.jpg (46.98 KiB) Katsottu 3521 kertaa
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

^ Kauan tuota maltoit olla pois, kunnes piti jo tulla takaisin toisella nimimerkillä. :lol:
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Toinenkin "minä olen oikeassa ja tiedän. TE ette" -nimimerkki aktivoitui kummasti. CharlesBronson. :lol:
CharlesBronson kirjoitti: Ti Maalis 11, 2025 11:24 pm Rauha tulee, kuten olen koko ajan teille kertonut.
Zele toivottavasti ei riipu lyhtypylväässä, mutta presidentin hommista tuli lähtö.

Kysykää toki minulta lisääkin näitä oppeja/knoppeja, jos kiinnostaa maailmanpolitiikka.
CharlesBronson kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:46 pm
Hank Voight kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:39 pm
bass_ackwards kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:28 pm Pääsikö Evo Steven taas banaanisaarille kilahtelunsa takia kun piti kaivaa Bronson naftaliinista, vai hävettääkö oma surkeus niin paljon, ettei enää kehtaa ko. nikillä itkeä täällä?
Kappas vaan, Bronson painaa Ukraina-ketjussa.

Onko sulle muuten koskaan auennut se, että miksi tämä kyseinen sankari saa mellastaa täällä ainakin kahdella eri nimimerkillä? Ja kaiken lisäksi vielä on ainakin kahden nimimerkkinsä kanssa ottanut banaania foorumilta.

Mä kun olen ymmärtänyt, että tuplanikkejä ei täällä hyväksyttäisi. Onko sulla hajua, että mikä juttu?
Nimimerkkejä minulla on noin kymmenkunta.
Tuplanikkeily(kymmennikkeily) on sallittua puuhaa, kunhan vain sopii siitä ylläpidon kanssa.
lisää blöröilyä.PNG
lisää blöröilyä.PNG (12.54 KiB) Katsottu 3382 kertaa
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 12:30 am Toinenkin "minä olen oikeassa ja tiedän.
No minä en varsinaisesti välitä sinun väärässäolostasi, koska olet vain internetsoturi ilman mitään kosketuspintaa todellisuuteen.
it's my car !
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

CharlesBronson kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:36 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 12:30 am Toinenkin "minä olen oikeassa ja tiedän.
No minä en varsinaisesti välitä sinun väärässäolostasi, koska olet vain internetsoturi ilman mitään kosketuspintaa todellisuuteen.
Juu ainakin sinun hulluskenen kosketuspinnasta pysyn kaukana. Sen todellisuus on lähinnä tahatonta komiikka.
CharlesBronson
Jessica Fletcher

OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:50 pm
Juu ainakin sinun hulluskenen kosketuspinnasta pysyn kaukana. Sen todellisuus on lähinnä tahatonta komiikka.
Itke vaan.
it's my car !
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

CharlesBronson kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:51 pm
Itke vaan.
Komiikka aiheuttaa naurua. :D Tosin voihan se olla niin surkuhupaisaa että vedet valuu silmistä nauraessa.
CharlesBronson
Jessica Fletcher

OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:55 pm
Itke vaan.
Komiikka aiheuttaa naurua. :D Tosin voihan se olla niin surkuhupaisaa että vedet valuu silmistä nauraessa.
On ihan terapeuttista nauraa itselleen.
Onneksi postauksesi ovat tallessa tällä foorumilla, niin voit niitä surun hetkellä lukea.
it's my car !
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

CharlesBronson kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:58 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 8:55 pm
Itke vaan.
On ihan terapeuttista nauraa itselleen.
Onneksi postauksesi ovat tallessa tällä foorumilla, niin voit niitä surun hetkellä lukea.
Sinulle minä lähinnä nauran. Ja muulle hulluskenelle. Tosin sitäkin pitää rajoittaa koska ei sitä avohoitopotilaiden paskanpuhumista jaksa aina edes hupimielessä seurata.
Solttuetsivä
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Jos Bronson ei ole EvenSteven/EricBlair niin ainakin samanhenkinen salaliito"hörhä" ja jatkuvasti ainut oikeassa oleva.

Tuo CharlesBronson on ihan selkeä EvenSteven (Eric Blair), ei mitään epäselvää nyt kun Even poistui foorumilta.
Täysi paskanjauhaja on omassa kuplassa elävä kuten EvenSteven.

Samat intressit ja samanlainen valehtija ja valheiden levittelijä.
Viimeksi muokannut Solttuetsivä, To Maalis 13, 2025 4:57 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

CharlesBronson kirjoitti: To Maalis 13, 2025 5:31 pm Tyhjänpuhujien lätinät ei kiinnosta hirveästi muutenkaan.
Koska sulla tulee halu tämä nimerkki lakkauttaa?
CharlesBronson
Jessica Fletcher

bumi kirjoitti: To Maalis 13, 2025 6:00 pm
CharlesBronson kirjoitti: To Maalis 13, 2025 5:31 pm Tyhjänpuhujien lätinät ei kiinnosta hirveästi muutenkaan.
Koska sulla tulee halu tämä nimerkki lakkauttaa?
Sama suomenkielellä, kiitos.
it's my car !
Reggin

Viesti Kirjoittaja Reggin »

nipsunapsu kirjoitti: Ti Maalis 11, 2025 1:24 pm Se on kyllä hienoa kun tänne Minfoon tulee takaisin ja sohaisee tätä runkkurinkiä niin, että yksi niistä vähän horjahtaa ja sen mällit suhahtaa ringissä väärille lahkeille, niin koko lössi huutaa ja ulisee ryssärölliä lautamiehissä pälvikaljut kimaltaen :lol:

vajakkikuoro.jpg
Wajakkipaskan postaajat ovat internetin alinta syöpää.
Liitteet
wajakit.jpg
wajakit.jpg (254.59 KiB) Katsottu 3012 kertaa
JOMPPE
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

Solttuetsivä kirjoitti: To Maalis 13, 2025 4:37 am Jos Bronson ei ole EvenSteven/EricBlair niin ainakin samanhenkinen salaliito"hörhä" ja jatkuvasti ainut oikeassa oleva.

Tuo CharlesBronson on ihan selkeä EvenSteven (Eric Blair), ei mitään epäselvää nyt kun Even poistui foorumilta.
Täysi paskanjauhaja on omassa kuplassa elävä kuten EvenSteven.

Samat intressit ja samanlainen valehtija ja valheiden levittelijä.
Jep. Täsmälleen sama käyttäytyminen myös. Kysy vaikeita tai pyydä jotain näyttöä paskapuheille -> Olet trolli.

Odotellaan vielä hybridikeskus-läppää. Tämä sinänsä selittää sen miksi Even aikanaan epäili kaikkia multinikeiksi. Itse kun sitä tekee niin tietysti olettaa että muutkin ovat yhtä outoja ja sairaita.
Vastaa Viestiin