Mustalaiset
-
Ludvig Dorka
- Harjunpää
Re: Mustalaiset
Tuolla aiemmin nimimerkin Doctor Lecter viestissä joku manne sanoi jotenkin että "tiedättäkö sen vanhan sanonnan, että valtio on velkaa mulle".
Tämä on ilmeisesti "vanha sanonta" mustalaisten keskuudessa, jonka mukaan suurin osa heistä näyttää myös elävän.
Valkolaisten keskuudessa olen kuullut tällaisen sanonnan lähinnä pultsareiden tai narkkien suusta. Ns. (enemmän tai vähemmän) normaalit kantasuomalaiset ainakin mun tuttavapiirissä ovat enemmänkin sitä mieltä, että he ovat velkaa valtiolle (yhteiskunnalle) syntymästään saakka saamastaan ilmaisesta terveydenhuollosta ja melko turvallisesta elinympäristöstä sekä lapsesta saakka saamastaan ilmaisesta koulutuksesta yms. kirjastopalveluista ja kaikesta muusta. Kukkaan tuttavapiirini kantiksista ei ole vinkumassa, että valtio on velkaa mulle!
Nämä synnynnäiset saatavat valtiolta ovat ilmeisesti siis osa sitä ihanan eksoottista romanikulttuuria.
Tämä on ilmeisesti "vanha sanonta" mustalaisten keskuudessa, jonka mukaan suurin osa heistä näyttää myös elävän.
Valkolaisten keskuudessa olen kuullut tällaisen sanonnan lähinnä pultsareiden tai narkkien suusta. Ns. (enemmän tai vähemmän) normaalit kantasuomalaiset ainakin mun tuttavapiirissä ovat enemmänkin sitä mieltä, että he ovat velkaa valtiolle (yhteiskunnalle) syntymästään saakka saamastaan ilmaisesta terveydenhuollosta ja melko turvallisesta elinympäristöstä sekä lapsesta saakka saamastaan ilmaisesta koulutuksesta yms. kirjastopalveluista ja kaikesta muusta. Kukkaan tuttavapiirini kantiksista ei ole vinkumassa, että valtio on velkaa mulle!
Nämä synnynnäiset saatavat valtiolta ovat ilmeisesti siis osa sitä ihanan eksoottista romanikulttuuria.
-
Myrkvidr
Voisko täällä kirjottelijat pistää vähän taustatietoja omasta sukupuolesta, iästä, koulutustaustasta ja vaikka asuinkunnasta, niin pääsee itsekin ennalta profiloimaan mitä tää Suomen rasistisin roskasakki on ja tietää sit välttää?
Tämä ja neljä seuravaa viestiä siirretty Joensuun liikeneonnettomuus-ketjusta. Niiden viestien otsikot vaihdettu alkuperäisen ketjun otsikon mukaiseksi.
-NILS-
Tämä ja neljä seuravaa viestiä siirretty Joensuun liikeneonnettomuus-ketjusta. Niiden viestien otsikot vaihdettu alkuperäisen ketjun otsikon mukaiseksi.
-NILS-
Et oo parempi, te kiihkopakanat olette ihan yhtä ärsyttäviä kuin kiihkouskovaiset. Sen kuin varastat ja kusetat minkä kerkeät, eihän sun tarvitse kenellekään siitä vastata.kyr-12 kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:52 pm
jumala, aikuiset ihmiset uskoo jonkun paperinsotkian tarinoihin.
Ootko miettinyt koskaan miten ihminen on voinut elää satoja vuosia parituhatta vuotta sitten kun keskiikä oli ~40v ja toisekseen jumalasi pani lapsia ja meni naimisiin lapsen kanssa.
Onneksi olen pysynyt erossa harhoista ja jos omaiseni olisi mustalainen ja joutuisi vastaavaan kolariin en vuodattaisi kyyneliä.
Olen todellakin parempi, en ole tarvinnut varastaa tai kusettaa vanhuksia.
Voitko näyttää miten noustaan taivaaseen kun kukaan ei ole nähnyt ja silti siihen uskotaan?BillyHill kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:01 pmEt oo parempi, te kiihkopakanat olette ihan yhtä ärsyttäviä kuin kiihkouskovaiset. Sen kuin varastat ja kusetat minkä kerkeät, eihän sun tarvitse kenellekään siitä vastata.kyr-12 kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:52 pm
jumala, aikuiset ihmiset uskoo jonkun paperinsotkian tarinoihin.
Ootko miettinyt koskaan miten ihminen on voinut elää satoja vuosia parituhatta vuotta sitten kun keskiikä oli ~40v ja toisekseen jumalasi pani lapsia ja meni naimisiin lapsen kanssa.
Onneksi olen pysynyt erossa harhoista ja jos omaiseni olisi mustalainen ja joutuisi vastaavaan kolariin en vuodattaisi kyyneliä.
Olen todellakin parempi, en ole tarvinnut varastaa tai kusettaa vanhuksia.
Jos sinä varastat ja kusetat niin se ei tarkoita, että minä teen.
On olemassa onneksi ihmisiä jotka tekee niin kuin on lapsena opetettu, käy koulut, mee töihin ja hanki elanto.
Kiihkouskovaisista tulee aina mieleen kaikkien tuntema sisäsiittoinen perhe:
https://youtube.com/playlist?list=PLBEI ... r--oxaVR9q
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Mites sitten mannet, kun esittävät niin kovin hurskasta, mutta silti varastavat ja kusettavat elääkseen.BillyHill kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:01 pm Sen kuin varastat ja kusetat minkä kerkeät, eihän sun tarvitse kenellekään siitä vastata.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Niillä on niin omat heimon säännöt joka asiassa, varmaan oma vähän modattu raamattukin.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:15 pmMites sitten mannet, kun esittävät niin kovin hurskasta, mutta silti varastavat ja kusettavat elääkseen.BillyHill kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:01 pm Sen kuin varastat ja kusetat minkä kerkeät, eihän sun tarvitse kenellekään siitä vastata.
Lainaus irtisanoutuneen poliisin Jari Taposen haastattelusta Hesarin netissä 11.03.25 "Esimerkiksi romanien ottamisesta silmätikuksi poliisilla on historiaa, hän muistuttaa." Voi helvetti sentään, vai että silmätikuksi ottamisesta. Suurin osa on rikollisia ja jatkavat vaan kiinnijäämisen jälkeen.
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Kävin pitkästä aikaa lukemassa "kaaleet tänne" foorumia. Ei mitään uutta, tyhmyyttä täynnä.
Emännussijoita ja vaihokkaita edelleen kaikki, ja nyt siellä on Loviisa ja Kerava varattu jollekin porukalle.
Ja tämä sai vedet silmiin;
"Olen varannut Vierumäen kylpylän vuodeksi eteenpäin että tiijätte"
Emännussijoita ja vaihokkaita edelleen kaikki, ja nyt siellä on Loviisa ja Kerava varattu jollekin porukalle.
Ja tämä sai vedet silmiin;
"Olen varannut Vierumäen kylpylän vuodeksi eteenpäin että tiijätte"
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
^ Ilmeisesti metalle on ok mainostaa sisäsiittoisuutta joka kolmannessa lausessa, isäs emäs ja minkä milloinkin nussimista.
Jos valkolainen heittäs ilmoille facessa vastaavaa saattas tulla banni välittömästi.
Kaaleet tänne osio näyttää erittäin hyvin minkälaiseksi kasvaa koulua käymättä ja sisäsiittoisuudella retostelemalla tosin pitää muistaa heidän edustamansa lahkonsa tekee sitä samaa.
Onko kellään käynyt koskaan mielessä miksi mustalaisilla on yleensä väistämissäännöt.
Se on sama kun ennen vanhaan rikollisjengeillä, toisten tonteilla ei trokata mistä tämäkin peräsin.
Kun ajattelee kattikantilta niin en itsekkään haluaisi serkun kängiä omaan kaupunkiin pöllimään rahanarvoisia tavaroita tai pilamaan nappikauppaa.
Jos valkolainen heittäs ilmoille facessa vastaavaa saattas tulla banni välittömästi.
Kaaleet tänne osio näyttää erittäin hyvin minkälaiseksi kasvaa koulua käymättä ja sisäsiittoisuudella retostelemalla tosin pitää muistaa heidän edustamansa lahkonsa tekee sitä samaa.
Onko kellään käynyt koskaan mielessä miksi mustalaisilla on yleensä väistämissäännöt.
Se on sama kun ennen vanhaan rikollisjengeillä, toisten tonteilla ei trokata mistä tämäkin peräsin.
Kun ajattelee kattikantilta niin en itsekkään haluaisi serkun kängiä omaan kaupunkiin pöllimään rahanarvoisia tavaroita tai pilamaan nappikauppaa.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Vanhuksia kunnioittavan kulttuurin edustajat ovat järjestäneet Keski-Suomessa pienkeräyksen... Joensuun kolarikeräyksestä tää poikkesisis sillai ett ei kysytty lupia, vaan mentiin niiku perinteisellä tyylillä:
13.3.2025 19:21
Sitä en tiedä miksi syytteet hylättiin. Niin tai näin, mutta rahat sekä yöunet menivät ja rosvot jäivät rangaistusta vaille.
- Toisaalta, mikäs ihme se on kun media ja poliitikot yötä päivää rummuttavat syyllisyyttämme rasismiin ja sitä kuinka kantaväestön pitää ottaa oppia romanikulttuurista.
Eikös se ollut eräskin demaripääministeri kun sanoi nyrkkiä pöytään lyöden, että romanit on otettava tasa-arvoisina mukaan yhteiskuntaamme.
- Vain elämästä vieraantunut poliitikko voi lausua moisia typeryyksiä a) mannepaskeet eivät sitä itse halua kato kato kun etuudet menisivät jullien tasolle = lähellä nollaa b) kuka haluaa että rosvojoukko on tasavertainen kunnon ihmisten kanssa.
Enemmän täällä (maksumuuri): ksml.fiHyväuskoisilta vanhuksilta huijattiin härskisti rahaa Keski-Suomessa – oikeus hylkäsi syytteet
Viitasaarella, Muuramessa, Toivakassa, Pihtiputaalla, Saarijärvellä, Jyväskylässä, Keuruulla ja Multialla kiersi viime vuonna uhreikseen iäkkäitä ihmisiä etsineitä rikollisia. Heitä löytyi muun muassa Vanhustenkotiyhdistyksen ylläpitämistä senioriasunnoista, Varttuneiden asumisoikeusyhdistyksen asunnoista sekä Vanhaintukisäätiön palvelutalosta.
Toimintatapa oli jokaisella kerralla samankaltainen. Ikäihmisen asunnolle mentiin kaupustelemaan jotakin, esimerkiksi villasukkia ja pitsiä. Rahan vedottiin menevän hyvään tarkoitukseen nuorten hyväksi tai kouluretkeen.
Kun sisälle päästiin, kiinnitettiin asukkaan huomio toisaalle. Sillä välin, kun asukas meni hakemaan kaupustelijan pyytämää vesilasillista tai tekemään voileipää, varastettiin häneltä omaisuutta.
Sen jälkeen kun pankkikortti oli saatu varastettua, tarvittiin sen väärinkäyttämiseksi kortin tunnusluku. Luvun saamiseksi asukkaalle soitettiin esiintyen pankkivirkailijana tai pankin turvapalvelun edustajana. Kortin ja tunnusluvun avulla tehtiin ostoksia ja käteisnostoja siihen saakka, kun kortti havaittiin varastetuksi ja suljettiin.
...
13.3.2025 19:21
Sitä en tiedä miksi syytteet hylättiin. Niin tai näin, mutta rahat sekä yöunet menivät ja rosvot jäivät rangaistusta vaille.
Meni varmaan mustalaisnuorten hyväksi; huumausaineisiin, terä- ja tuliaseisiin, sekä pahvihousuihin ja röijyihin.Rahan vedottiin menevän hyvään tarkoitukseen nuorten hyväksi tai kouluretkeen.
Outoa, että vieläkin vanhukset - nää eilispäivän aikuiset - ovat yhä sinisilmäisiä pyhän vähemmistön edessä....asukas meni hakemaan kaupustelijan pyytämää vesilasillista tai tekemään voileipää, varastettiin häneltä omaisuutta.
- Toisaalta, mikäs ihme se on kun media ja poliitikot yötä päivää rummuttavat syyllisyyttämme rasismiin ja sitä kuinka kantaväestön pitää ottaa oppia romanikulttuurista.
Eikös se ollut eräskin demaripääministeri kun sanoi nyrkkiä pöytään lyöden, että romanit on otettava tasa-arvoisina mukaan yhteiskuntaamme.
- Vain elämästä vieraantunut poliitikko voi lausua moisia typeryyksiä a) mannepaskeet eivät sitä itse halua kato kato kun etuudet menisivät jullien tasolle = lähellä nollaa b) kuka haluaa että rosvojoukko on tasavertainen kunnon ihmisten kanssa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Olen. Entinen naapurini ajeli pyörällään joka päivä lierihattu hulmuten. Mukava ukko, toi aina jouluisin postikortinkin kaikille naapurustoon.Timanttiporari kirjoitti: Ma Maalis 03, 2025 7:33 pm Oletko koskaan nähnyt mustalaisen ajavan polkupyörällä?
Mitä mustalaiset yleensä harrastaa vai harrastaako mitään liikuntaa tai muuten kehittävää?
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Mut mä olen nähnyt kun mustalaisakka ajaa fillarilla rahtihame päällä. Kyllä, se on mahdollista.Knobster kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 3:07 amOlen. Entinen naapurini ajeli pyörällään joka päivä lierihattu hulmuten. Mukava ukko, toi aina jouluisin postikortinkin kaikille naapurustoon.Timanttiporari kirjoitti: Ma Maalis 03, 2025 7:33 pm Oletko koskaan nähnyt mustalaisen ajavan polkupyörällä?
Mitä mustalaiset yleensä harrastaa vai harrastaako mitään liikuntaa tai muuten kehittävää?
Oli ottanut rahtihameen helmuksia käsiinsä ohjaustangolle, ja sotki niin saatanan kovaa.
Kahden kaverin kanssa katseltiin huulet pyöreänä että mitä juuri näimme.
Kävi meillä epäilyksen siemen mielessä että olisikohan ollut varastettu fillari joka piti siirtää pikaisesti kauppapaikalle.
Hui miten rasistisia ajatuksia meillä olikaan. Romanirouva oli vain päivittäisellä polkupyörälenkillä, joka päivälle uusi polkupyörä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
Voimamies lahest
- Neuvoja-Jack
Kerrankin osui oikeaan !
Joensuun turmassa kuoli saman perheen kolme lasta ja lapsenlapsi – seurakunta ja romaniyhteisö tukevat perhettä
Rovaniemen romaniyhteisö ja helluntaiseurakunta ovat syvästi järkyttyneitä Joensuun turmassa menehtyneiden nuorten kohtalosta. Turmassa kuolleet olivat sisaruksia.
Joensuun turmassa kuoli saman perheen kolme lasta ja lapsenlapsi – seurakunta ja romaniyhteisö tukevat perhettä
Rovaniemen romaniyhteisö ja helluntaiseurakunta ovat syvästi järkyttyneitä Joensuun turmassa menehtyneiden nuorten kohtalosta. Turmassa kuolleet olivat sisaruksia.
Mäntyharjun ihmemies
Immulla on haastateltavana theo kolehmainen.
On skarppi nuori kaveri ja aidot lähtökohdat jatkaa elämää, tämmösiä lisää ja hattua vanhemmille kun antovat pojan harrastaa, kasvattivat fiksun poitsun.
On skarppi nuori kaveri ja aidot lähtökohdat jatkaa elämää, tämmösiä lisää ja hattua vanhemmille kun antovat pojan harrastaa, kasvattivat fiksun poitsun.
No nyt ne on sitä mieltä että kun Sossu korvaa hautauskuluja vaan 1000€ niin romaneille sen pitäisi olla 10000€.