Keskisuomalaiselle kuntavaalien persuehdokkaalle tuomio seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Murheli
Axel Foley

Re: Keskisuomalaiselle kuntavaalien persuehdokkaalle tuomio seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Onneksi tuo paska luuli, ettei tuomio tulisi ilmi, kun asettuu ehdolle. Nyt entistä useampi osaa tuota varoa
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Villeri
Michael Knight

Re: Keskisuomalaiselle kuntavaalien persuehdokkaalle tuomio seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Ihmisen täytyy varmaan olla heikkolahjainen, että lähtee tuollaisen tuomion kanssa politiikkaan. Mutta nyt oli teoille saatu valtakunnanjulkisuutta.
Paikalla
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Kuinkahan monta näitä vielä tulee esiin eri puolueilta? Tämän vuoden kuntavaaleihin kun jokaisella puolueella on ollut vaikeuksia saada ehdokkaita listoilleen isoja kaupunkeja lukuun ottamatta, niin tuntuu että kaikki on otettu jotka eivät ole myöntäneet rikoksiin syyllistyneensä.
Eroonhan noista ei pääse sen jälkeen kun ehdokasasettelu on vahvistettu. Jopa kuolleet roikkuvat listoilla loppuun asti.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
aa-aa
Alokas

Viesti Kirjoittaja aa-aa »

aga kirjoitti: La Maalis 15, 2025 12:46 am Tuossa kuvassa joka on alkuperäisessä viestissä lukee että "valmentaja"; mitä lajia Hakasalo valmentaa?
Oli sentään joku muukin kiinnittänyt huomiota tähän seikkaan, kun miltään sivustolta en löytänyt kommenttia asiasta!

Ettei nyt jäisi huomiotta jos on vaikka jokin lastenharrastus jota "valmentelee" . Hyrrrrhrr 🥶
alkuasukas
Alokas

Viesti Kirjoittaja alkuasukas »

aga kirjoitti: La Maalis 15, 2025 12:46 am Tuossa kuvassa joka on alkuperäisessä viestissä lukee että "valmentaja"; mitä lajia Hakasalo valmentaa?
Googlaillen löytyi olevan ainakin jäsenenä jossain jalkapallo-/futsalporukassa. Toivottavasti seura vetää johtopäätökset, ja hän ei alaikäisten parissa toimi ainakaan enää jatkossa!
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

On hyvä piiloutua vaikkapa näreen suojaan. Itse suosin noita fazerin sinisiä. Mutta täytyy muistaa että paikalle ei saa jäädä liian pitkäksi aikaa nautiskelemaan.
Mens malus in corpore sano
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Knobster kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 7:39 pm Tämä pervoilu ei kai tapahtunut koulussa tai väärän värisen ihmisen toimesta, joten persuille luultavasti ihan ok. Äänestäjät tietäen veikkaan että menee läpi.
Varsinkin kun ei ilmeisesti ole homopedari, vaan tervehenkisesti tytöistä kiinnostunut.
brmpr1
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja brmpr1 »

Tämähän on puolueelle vaan sulka hattuun. Tämä pedari oli kertonut tuomiostaan, mutta persuja se ei haitannut. Hyi helvetti, mitä porukkaa...
Muumimamma86
Alokas

Viesti Kirjoittaja Muumimamma86 »

Nikolla oli Facebookissa kansikuvana jyväskylän komeettojen logo. Sen mitä asiasta tiedän on se että tosiaan valmentaa junnuja futsal/futis touhussa, olisiko sitten nimenomaan komeetoissa.
Ludvig Dorka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ludvig Dorka »

canis lupus kirjoitti: La Maalis 15, 2025 9:53 am On hyvä piiloutua vaikkapa näreen suojaan. Itse suosin noita fazerin sinisiä. Mutta täytyy muistaa että paikalle ei saa jäädä liian pitkäksi aikaa nautiskelemaan.
Ahaa, Lapinlahden Linnut. Niillä taisi olla useampiakin vinkkejä uusiksi tervehenkisiksi harrastuksiksi pedofilian lisäksi, kuten itsensäpaljastelu ja lehmien nussiminen
Ludvig Dorka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ludvig Dorka »

Kalapaliikki kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 11:20 pm On kyllä niin Persurassukan oloinen tyyppi, että tämän voisi melkeinpää määrittää SI-järjestelmään :D
Totta, jos näytettäisiin pelkästään naamakuva ja pitäisi arvata puolue, niin 99,99% joko Perussuomalaiset tai Vasemmistoliitto.

"Isän maatamme" lukitseekin sitten jo varmuudella oikean vastuksen.
canis lupus
Jessica Fletcher

Ludvig Dorka kirjoitti: La Maalis 15, 2025 1:54 pm
canis lupus kirjoitti: La Maalis 15, 2025 9:53 am On hyvä piiloutua vaikkapa näreen suojaan. Itse suosin noita fazerin sinisiä. Mutta täytyy muistaa että paikalle ei saa jäädä liian pitkäksi aikaa nautiskelemaan.
Ahaa, Lapinlahden Linnut. Niillä taisi olla useampiakin vinkkejä uusiksi tervehenkisiksi harrastuksiksi pedofilian lisäksi, kuten itsensäpaljastelu ja lehmien nussiminen
Aaaevan. Loistavaa viihdettä, jollaista ei enää voi tehdä.

Itse asiassa tässä aasinsilta tähän topiciin. Huomiota kiinnitetään ei niinkään tekoon, vaan tekijän poliittiseen näkemykseen, ja minulle ei ole vielä selvinnyt että miten sairas seksuaalinen mieltymys liittyy jonkun puoluesuuntaukseen.

Lapparithan olivat niitä teatterikorkealaisia jotka eivät kauheasti tykänneet ko. oppiahjon vasemmistolaisuussuuntauksesta. Ja tekivät pilkkaa esimerkiksi silloisesta tanssiteatteritaiteesta.

Olen sitä mieltä että tabuista pitäisi tehdä ja saada esittää mustaa huumoria. Muuten moiset kieroumat pysyvät tabuina, piilotettuina asioina, jolloin sellaisten juttujen harrastaminenkin on paljon helpompaa.
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

canis lupus kirjoitti: La Maalis 15, 2025 2:11 pm Itse asiassa tässä aasinsilta tähän topiciin. Huomiota kiinnitetään ei niinkään tekoon, vaan tekijän poliittiseen näkemykseen, ja minulle ei ole vielä selvinnyt että miten sairas seksuaalinen mieltymys liittyy jonkun puoluesuuntaukseen.

Lapparithan olivat niitä teatterikorkealaisia jotka eivät kauheasti tykänneet ko. oppiahjon vasemmistolaisuussuuntauksesta. Ja tekivät pilkkaa esimerkiksi silloisesta tanssiteatteritaiteesta.

Olen sitä mieltä että tabuista pitäisi tehdä ja saada esittää mustaa huumoria. Muuten moiset kieroumat pysyvät tabuina, piilotettuina asioina, jolloin sellaisten juttujen harrastaminenkin on paljon helpompaa.
Olen seurannut pitkään politiikka ja halusin nyt itse hypätä tähän kelkkaan kohti parempaa ja turvallisempaa isän maatamme.
Haluaa turvata omalta osaltaan, ettei vaan mamu pääse rikkomaan lasten immenkalvoja :D Kyllähän tähän nyt poliittinen suuntaus liittyy aivan selkeästi hänen itsensä kertomanakin.
Villeri
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Villeri »

brmpr1 kirjoitti: La Maalis 15, 2025 11:19 am Tämähän on puolueelle vaan sulka hattuun. Tämä pedari oli kertonut tuomiostaan, mutta persuja se ei haitannut. Hyi helvetti, mitä porukkaa...
Taisi persujen edustaja sanoa, että ei ollut kertonut. Se on sikäli helppo uskoa, että yksikään puolue ei aivan taatusti ota tuomittua pedofiilia listoilleen.
canis lupus
Jessica Fletcher

lonesjucca kirjoitti: La Maalis 15, 2025 2:14 pm
canis lupus kirjoitti: La Maalis 15, 2025 2:11 pm Itse asiassa tässä aasinsilta tähän topiciin. Huomiota kiinnitetään ei niinkään tekoon, vaan tekijän poliittiseen näkemykseen, ja minulle ei ole vielä selvinnyt että miten sairas seksuaalinen mieltymys liittyy jonkun puoluesuuntaukseen.
---
Olen seurannut pitkään politiikka ja halusin nyt itse hypätä tähän kelkkaan kohti parempaa ja turvallisempaa isän maatamme.
Haluaa turvata omalta osaltaan, ettei vaan mamu pääse rikkomaan lasten immenkalvoja :D Kyllähän tähän nyt poliittinen suuntaus liittyy aivan selkeästi hänen itsensä kertomanakin.
No aivan yhtä varmasti kuin BDSM kuuluu vasemmistolaisuuteen, niinkö?

Vastauksestasi ei oikein vielä auennut tämä kysymäni että miten sairas seksuaalinen mieltymys liittyy jonkun puoluesuuntaukseen. Se että sinä liität persuuden immenkalvojen rikkomisen valkoisen heteromiehen yksinoikeudeksi, tuo ei taida olla puolueohjelmassa mainittu?
Vastaa Viestiin