Keskisuomalaiselle kuntavaalien persuehdokkaalle tuomio seksuaalisesta hyväksikäytöstä
Re: Keskisuomalaiselle kuntavaalien persuehdokkaalle tuomio seksuaalisesta hyväksikäytöstä
Onneksi tuo paska luuli, ettei tuomio tulisi ilmi, kun asettuu ehdolle. Nyt entistä useampi osaa tuota varoa
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Re: Keskisuomalaiselle kuntavaalien persuehdokkaalle tuomio seksuaalisesta hyväksikäytöstä
Ihmisen täytyy varmaan olla heikkolahjainen, että lähtee tuollaisen tuomion kanssa politiikkaan. Mutta nyt oli teoille saatu valtakunnanjulkisuutta.
Kuinkahan monta näitä vielä tulee esiin eri puolueilta? Tämän vuoden kuntavaaleihin kun jokaisella puolueella on ollut vaikeuksia saada ehdokkaita listoilleen isoja kaupunkeja lukuun ottamatta, niin tuntuu että kaikki on otettu jotka eivät ole myöntäneet rikoksiin syyllistyneensä.
Eroonhan noista ei pääse sen jälkeen kun ehdokasasettelu on vahvistettu. Jopa kuolleet roikkuvat listoilla loppuun asti.
Eroonhan noista ei pääse sen jälkeen kun ehdokasasettelu on vahvistettu. Jopa kuolleet roikkuvat listoilla loppuun asti.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Oli sentään joku muukin kiinnittänyt huomiota tähän seikkaan, kun miltään sivustolta en löytänyt kommenttia asiasta!aga kirjoitti: La Maalis 15, 2025 12:46 am Tuossa kuvassa joka on alkuperäisessä viestissä lukee että "valmentaja"; mitä lajia Hakasalo valmentaa?
Ettei nyt jäisi huomiotta jos on vaikka jokin lastenharrastus jota "valmentelee" . Hyrrrrhrr
-
alkuasukas
- Alokas
Googlaillen löytyi olevan ainakin jäsenenä jossain jalkapallo-/futsalporukassa. Toivottavasti seura vetää johtopäätökset, ja hän ei alaikäisten parissa toimi ainakaan enää jatkossa!aga kirjoitti: La Maalis 15, 2025 12:46 am Tuossa kuvassa joka on alkuperäisessä viestissä lukee että "valmentaja"; mitä lajia Hakasalo valmentaa?
-
canis lupus
- Jessica Fletcher
On hyvä piiloutua vaikkapa näreen suojaan. Itse suosin noita fazerin sinisiä. Mutta täytyy muistaa että paikalle ei saa jäädä liian pitkäksi aikaa nautiskelemaan.
Mens malus in corpore sano
Varsinkin kun ei ilmeisesti ole homopedari, vaan tervehenkisesti tytöistä kiinnostunut.Knobster kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 7:39 pm Tämä pervoilu ei kai tapahtunut koulussa tai väärän värisen ihmisen toimesta, joten persuille luultavasti ihan ok. Äänestäjät tietäen veikkaan että menee läpi.
Tämähän on puolueelle vaan sulka hattuun. Tämä pedari oli kertonut tuomiostaan, mutta persuja se ei haitannut. Hyi helvetti, mitä porukkaa...
-
Muumimamma86
- Alokas
Nikolla oli Facebookissa kansikuvana jyväskylän komeettojen logo. Sen mitä asiasta tiedän on se että tosiaan valmentaa junnuja futsal/futis touhussa, olisiko sitten nimenomaan komeetoissa.
-
Ludvig Dorka
- Harjunpää
Ahaa, Lapinlahden Linnut. Niillä taisi olla useampiakin vinkkejä uusiksi tervehenkisiksi harrastuksiksi pedofilian lisäksi, kuten itsensäpaljastelu ja lehmien nussiminencanis lupus kirjoitti: La Maalis 15, 2025 9:53 am On hyvä piiloutua vaikkapa näreen suojaan. Itse suosin noita fazerin sinisiä. Mutta täytyy muistaa että paikalle ei saa jäädä liian pitkäksi aikaa nautiskelemaan.
-
Ludvig Dorka
- Harjunpää
Totta, jos näytettäisiin pelkästään naamakuva ja pitäisi arvata puolue, niin 99,99% joko Perussuomalaiset tai Vasemmistoliitto.Kalapaliikki kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 11:20 pm On kyllä niin Persurassukan oloinen tyyppi, että tämän voisi melkeinpää määrittää SI-järjestelmään![]()
"Isän maatamme" lukitseekin sitten jo varmuudella oikean vastuksen.
-
canis lupus
- Jessica Fletcher
Aaaevan. Loistavaa viihdettä, jollaista ei enää voi tehdä.Ludvig Dorka kirjoitti: La Maalis 15, 2025 1:54 pmAhaa, Lapinlahden Linnut. Niillä taisi olla useampiakin vinkkejä uusiksi tervehenkisiksi harrastuksiksi pedofilian lisäksi, kuten itsensäpaljastelu ja lehmien nussiminencanis lupus kirjoitti: La Maalis 15, 2025 9:53 am On hyvä piiloutua vaikkapa näreen suojaan. Itse suosin noita fazerin sinisiä. Mutta täytyy muistaa että paikalle ei saa jäädä liian pitkäksi aikaa nautiskelemaan.
Itse asiassa tässä aasinsilta tähän topiciin. Huomiota kiinnitetään ei niinkään tekoon, vaan tekijän poliittiseen näkemykseen, ja minulle ei ole vielä selvinnyt että miten sairas seksuaalinen mieltymys liittyy jonkun puoluesuuntaukseen.
Lapparithan olivat niitä teatterikorkealaisia jotka eivät kauheasti tykänneet ko. oppiahjon vasemmistolaisuussuuntauksesta. Ja tekivät pilkkaa esimerkiksi silloisesta tanssiteatteritaiteesta.
Olen sitä mieltä että tabuista pitäisi tehdä ja saada esittää mustaa huumoria. Muuten moiset kieroumat pysyvät tabuina, piilotettuina asioina, jolloin sellaisten juttujen harrastaminenkin on paljon helpompaa.
-
lonesjucca
- Javier Pena
canis lupus kirjoitti: La Maalis 15, 2025 2:11 pm Itse asiassa tässä aasinsilta tähän topiciin. Huomiota kiinnitetään ei niinkään tekoon, vaan tekijän poliittiseen näkemykseen, ja minulle ei ole vielä selvinnyt että miten sairas seksuaalinen mieltymys liittyy jonkun puoluesuuntaukseen.
Lapparithan olivat niitä teatterikorkealaisia jotka eivät kauheasti tykänneet ko. oppiahjon vasemmistolaisuussuuntauksesta. Ja tekivät pilkkaa esimerkiksi silloisesta tanssiteatteritaiteesta.
Olen sitä mieltä että tabuista pitäisi tehdä ja saada esittää mustaa huumoria. Muuten moiset kieroumat pysyvät tabuina, piilotettuina asioina, jolloin sellaisten juttujen harrastaminenkin on paljon helpompaa.
Haluaa turvata omalta osaltaan, ettei vaan mamu pääse rikkomaan lasten immenkalvojaOlen seurannut pitkään politiikka ja halusin nyt itse hypätä tähän kelkkaan kohti parempaa ja turvallisempaa isän maatamme.
Taisi persujen edustaja sanoa, että ei ollut kertonut. Se on sikäli helppo uskoa, että yksikään puolue ei aivan taatusti ota tuomittua pedofiilia listoilleen.brmpr1 kirjoitti: La Maalis 15, 2025 11:19 am Tämähän on puolueelle vaan sulka hattuun. Tämä pedari oli kertonut tuomiostaan, mutta persuja se ei haitannut. Hyi helvetti, mitä porukkaa...
-
canis lupus
- Jessica Fletcher
No aivan yhtä varmasti kuin BDSM kuuluu vasemmistolaisuuteen, niinkö?lonesjucca kirjoitti: La Maalis 15, 2025 2:14 pmcanis lupus kirjoitti: La Maalis 15, 2025 2:11 pm Itse asiassa tässä aasinsilta tähän topiciin. Huomiota kiinnitetään ei niinkään tekoon, vaan tekijän poliittiseen näkemykseen, ja minulle ei ole vielä selvinnyt että miten sairas seksuaalinen mieltymys liittyy jonkun puoluesuuntaukseen.
---Haluaa turvata omalta osaltaan, ettei vaan mamu pääse rikkomaan lasten immenkalvojaOlen seurannut pitkään politiikka ja halusin nyt itse hypätä tähän kelkkaan kohti parempaa ja turvallisempaa isän maatamme.Kyllähän tähän nyt poliittinen suuntaus liittyy aivan selkeästi hänen itsensä kertomanakin.
Vastauksestasi ei oikein vielä auennut tämä kysymäni että miten sairas seksuaalinen mieltymys liittyy jonkun puoluesuuntaukseen. Se että sinä liität persuuden immenkalvojen rikkomisen valkoisen heteromiehen yksinoikeudeksi, tuo ei taida olla puolueohjelmassa mainittu?