Hassu-Jaanan muistolle

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Hassu-Jaanan muistolle

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 6:02 pm
Kosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:46 pm
RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:27 pm

Niin, sinun kannattaa säästellä voimiasi iltaa vasten, että jaksat yksinpuhella taas nimimerkeilläsi, joka on oirepiirre mielisairaudessasi. Hienoa, että olet viimein oppinut luovuttamaan, kun saat pelkästään nyrkkeilytermein iskuja sisään joka erässä 😅

Sä haet epätoivoisesti huomiota meiltä kolmelta, tollakin sekopäisellä mölinälläsi vain vahvistat sen faktan. Kun kerran olet noin nolo imbesilli ja muutenkin täysin sivistymätön kasa paskaa, älyäiset edes pitää sen paskaisen turpasi kiinni.

Ainoa mitä sun itkemiset herättää on lähinnä sääliä ja myötähäpeää oman typeryytesi esittelystä.
Jopa Hassu-Jaana on tolkullinen Raija-Liisaan verrattuna. HJ sentään ymmärsi sen verran, että ei enää kehtaa jatkaa tapahtumien järjestymisten kyseenalaistamista.
Eikö, Kosti, sinun pitänyt huilata yöpäivystystäsi varten, että jaksat taas yksinpuhella nimimerkeilläsi? Hoitokokous vissiin päättyi, lennätkö johonkin toiseen mestaan sieltä?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Leiki homo lääkäriä.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
RL11/6
Watson itse

Kosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 6:12 pm Leiki homo lääkäriä.
Joku lääkäri taisi hoitokokouksessa pilata viikonloppusi, Ross Sullivan?

Pidätkö vielä itseäsi luotettavana?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 6:18 pm

Edelleenkään en ole Ross, vitun imbesilli paviaani.

Ja, olen huomattavasti luotettavampi kuin jatkuvasti valehteleva tapavalehtelija eli sinä. Miksikö? Koska mä en valehtele. Toki edellämainitun tiedätkin, kunhan tarhaikäisen kehitystasosi mukaan vänkäät pelkästä vänkäämisen halusta.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
RL11/6
Watson itse

Kosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 6:21 pm
RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 6:18 pm

Edelleenkään en ole Ross, vitun imbesilli paviaani.

Ja, olen huomattavasti luotettavampi kuin jatkuvasti valehteleva tapavalehtelija eli sinä. Miksikö? Koska mä en valehtele. Toki edellämainitun tiedätkin, kunhan tarhaikäisen kehitystasosi mukaan vänkäät pelkästä vänkäämisen halusta.
Olet, Ross Sullivan, luikertava, et missään mielessä luotettava. Olet kunnon epäluotettava luikuri! 😅
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

^Tänks! Kosti ei kuitenkaan ole multinikkini.
Mitä te dorkat dorkailette?
Paikalla
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 4:37 pm Sinua harmittaa, että et uskalla osallistua tapaamisiin edes kotikaupungissasi.
Oli Rupla-Ljudmila tulossa sinne tapaamiseenne, chapsit jalassa ja nallipyssy vyöllään, mutta poliisit pysäyttivät sen. Ei sen nallipyssyn takia, vaan siksi ettei jalassa ollut mitään muuta kuin ne chapsit.
Sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta ei kuitenkaan sakkoja saanut, sillä vaikka kassit roikkuivat polvissa asti, ei se mikromuna näkynyt ohikulkijoille.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Vastaa Viestiin