Janne Puhakan murha Espoossa 13.10.2024

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Mietinpähönvaan
Hercule Poirotin viikset

Re: Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka surmattiin Espoon Henttaalla 13.10.2024

Viesti Kirjoittaja Mietinpähönvaan »

IMG_0963.jpeg
IMG_0963.jpeg (129.32 KiB) Katsottu 768 kertaa
Ja mitähän tässä kuvassa tapahtuu!!!! Jannen igstä tuo kuva

Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Julius de Eila kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 1:39 pm
MLV kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 12:05 pm Saattoi olla jonkinlainen virallinen tunnustus parisuhteelle JP:n kanssa, ...
Mä oon nyt oikein tosissani yrittänyt muistella menneitä ja mulla on nyt sellainen muistikuva, että KL oli suhteessa naisen kanssa silloin, kuin Rolf ja Janne laittoivat hynttyyt yhteen eli mun mielestä KL on bi, kuten Rolf.

KL ei ole halunnut tulla julkisuuteen minkäänlaisilla lausunnoilla, joten jäin miettimään, olisiko vielä virallisesti kaapissa, mutta mediahuomion vuoksi ovi ei ole pysynyt kokonaan kiinni?
Jos Karl olis kaapissa niin miksi ihmeessä olisi julkaissut päivityksensä uurnan kanssa faboon? Ei natsaa ei.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Mietinpähönvaan kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 1:52 pm IMG_0963.jpeg
Ja mitähän tässä kuvassa tapahtuu!!!! Jannen igstä tuo kuva
Rolf näyttää siinä toisella kädellään, että mistä tykkää elämässä. Eikai siinä sen kummempaa. Samaa pervoilua näkee pridessa naamiaisasujen kera useamman päivän nykyään.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Julius de Eila
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Julius de Eila »

liukaslahna kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 1:48 pm Ihan näyttävästi tuli kaapista ulos.
OK - no tuo ainakin todistaa, että rakkauden on täytynyt olla syvä, eikä mikään parin kuukauden tuttavuus. Jannehan puhui aktiivisesti ja osaltaan rikkoi hiljaisuuden muuria olemalla itse esikuvana. Hyvinkin mahdollista, että Janne on tukenut KL oman itsensä hyväksymisessä.
"Maailma on vaarallinen paikka elää, ei pahojen ihmisten vuoksi vaan niiden ihmisten, jotka eivät tee asialle mitään.”
-Albert Einstein-
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Mietinpähönvaan kirjoitti: Su Maalis 23, 2025 5:27 pm
Julius de Eila kirjoitti: Su Maalis 23, 2025 4:22 pm
Mietinpähönvaan kirjoitti: Su Maalis 23, 2025 4:13 pm En oikein tiedä uskonko tarinaan koiran rapsuttelusta
Itselläni se kokemus koirista, että tulevat oven läpi, kun kuulevat jonkun lähestyvän etuovea. Rolf tiesi Jannen tulevan - olihan siitä Jannen lisäksi tiedottanut myös TM. Jos tilanne olisi ollut täysin ohjailematon, niin Janne olisi lähestynyt ulko-ovea mikä olisi saanut Friidan eloa. Se käytävähän näytti piirroksessa olevan aika pitkä, joten miksei vain napannut koiraa hihnaan, kun autokin oli käynnissä pihalla.
Täällä joku epäillyt että frida olisi alakerrassa ollut oven takana ja sen takia ei ole päässyt jannea moikkaamaan. Sitä vaan en ymmärrä vieläkään miksi janne on niin pitkälle käytävää tullut
No etsimään sitä koiraa?
Kirjoittaja10
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kirjoittaja10 »

Julius de Eila kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 2:05 pm
liukaslahna kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 1:48 pm Ihan näyttävästi tuli kaapista ulos.
OK - no tuo ainakin todistaa, että rakkauden on täytynyt olla syvä, eikä mikään parin kuukauden tuttavuus. Jannehan puhui aktiivisesti ja osaltaan rikkoi hiljaisuuden muuria olemalla itse esikuvana. Hyvinkin mahdollista, että Janne on tukenut KL oman itsensä hyväksymisessä.
Mutta eikö KL asunut jonkun toisen miehen kanssa ennen Jannea? (Ihan naimisissa jopa? En ole varma.) Toki ei sulje pois, etteikö olisi voinut olla kaapissa ns. suuremmalta yleisöltä, muttei Janne kuitenkaan sitten ollut hänen ensimmäinen poikaystävä.
Julius de Eila
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Julius de Eila »

Kirjoittaja10 kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 2:30 pm Mutta eikö KL asunut jonkun toisen miehen kanssa ennen Jannea? (Ihan naimisissa jopa? En ole varma.) Toki ei sulje pois, etteikö olisi voinut olla kaapissa ns. suuremmalta yleisöltä, muttei Janne kuitenkaan sitten ollut hänen ensimmäinen poikaystävä.
No tätähän tässä on mietitty. Yks tuttavani ei edes tiennyt, että KL on eronnut tuosta naisesta, jota itse muistelin - toisaalta tuosta väitetystä poikaystävästä ennen Jannea ei oikein ole saatavilla mitään dataa. Yhtä kaikki, kuka oli kenenkin kanssa, sillä ei ole merkitystä. Uskon, että KL rakasti Jannea aidosti ja hänen järkytyksensä on täytynyt olla valtava ja suru pohjaton, kun kuuli Jannen menehtyneen.
"Maailma on vaarallinen paikka elää, ei pahojen ihmisten vuoksi vaan niiden ihmisten, jotka eivät tee asialle mitään.”
-Albert Einstein-
Keplotteleva konna
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Mietinpähönvaan kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 1:49 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 1:25 pm
Kirjoittaja10 kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 1:15 pm ^ eikös Rolf ollut puhaltanut kiinniottohetkellä 1,7 promillea, muttei poliisien mukaan vaikuttanut humalaiselta. Jos nyt muistan oikein. Vois kertoa siitä, että toleranssia on hankittu jo jonkin aikaa.
Siltähän tuo kuulostaa, että ainakin useampi päivä on maistunut, jos 1,7 ei enää ulospäin näy, ainakin useimmille ihmisistä.
Itsellä ei ainakaan 1,5 promille vaikuta lähes yhtään enkä ole alkoholisti. Mutta tietty ihmiskohtaista!
Niinhän se on, että lähes kaikki suomalaiset ovat keskimääräistä parempia kuskeja ja niillä on keskimääräistä parempi viinapää saati, että olisivat alkoholisteja. Toisaalta, eihän siitä kovin kauaa ole, kun melko isoakin huvivenettä sai kipparoida 1,5 promilleen asti.

Ihan mielenkiinnosta, niin mistä tuo analyysi omalta osaltasi? Puhalteletko aina huikkaa ottaessasi tarkkuusalkometriin vai miten olet tuohon ajatukseen päätynyt?
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
jokapäivä
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja jokapäivä »

Kirjoittaja10 kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 2:30 pm
Julius de Eila kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 2:05 pm
Mutta eikö KL asunut jonkun toisen miehen kanssa ennen Jannea? (Ihan naimisissa jopa? En ole varma.) Toki ei sulje pois, etteikö olisi voinut olla kaapissa ns. suuremmalta yleisöltä, muttei Janne kuitenkaan sitten ollut hänen ensimmäinen poikaystävä.
Eikö Rolf ainakin mainitse jossain noissa oikeudenkäyntikuulemisissaan, että se KL entinen mies olisi vasta muuttanut pois, kenties niihin aikoihin kun Janne kertoi Rolfille tai sellasen kuvan tosta saa.
Ulrica
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

Screenshot_2025-03-24-16-08-37-72_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg
Screenshot_2025-03-24-16-08-37-72_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg (84.58 KiB) Katsottu 2042 kertaa
Mä oon nyt oikein tosissani yrittänyt muistella menneitä ja mulla on nyt sellainen muistikuva, että KL oli suhteessa naisen kanssa silloin, kuin Rolf ja Janne laittoivat hynttyyt yhteen eli mun mielestä KL on bi, kuten Rolf.

KL ei ole halunnut tulla julkisuuteen minkäänlaisilla lausunnoilla, joten jäin miettimään, olisiko vielä virallisesti kaapissa, mutta mediahuomion vuoksi ovi ei ole pysynyt kokonaan kiinni?
kun oikeudenkäynti alkoi, on oikeussalin edestä kuvatulla videolla kolmikko menossa sisään. CS, nuori mustatakkinen poika ja KL. Ulkonäön, kasvonpiirteiden perusteella sanoisin poikaa KLn pojaksi. Voisiko olla näin, pystytkö muistamaan onko poikaa?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e81d ... 2fe10533b5
Viimeksi muokannut Ulrica, Ma Maalis 24, 2025 4:10 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mietinpähönvaan
Hercule Poirotin viikset

IMG_0965.jpeg
IMG_0965.jpeg (100.56 KiB) Katsottu 769 kertaa
kauhee video jannen tiktokissa nykyisten tietojen valossa. Tossa vaan kuvakaappaus kun videotallenne oli liian suuri tiedosto mut siis tossa joku toinen koira makaa liikkumatta (nukkuu) lattialla ja frida koittaa tätä herättää. Näyttäis olevan aika tarkalleen sama kohta jossa jannen ruumis oli sitten tästä videosta alle vuoden päästä myös

-NILS-
jokapäivä
Nikke Knatterton

Ulrica kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 3:43 pm Screenshot_2025-03-24-16-08-37-72_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg

kun oikeudenkäynti alkoi, on oikeussalin edestä kuvatulla videolla kolmikko menossa sisään. CS, nuori mustatakkinen poika ja KL. Ulkonäön, kasvonpiirteiden perusteella sanoisin poikaa KLn pojaksi. Voisiko olla näin, pystytkö muistamaan onko poikaa?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e81d ... 2fe10533b5
Voisiko olla Jannen siskon poika, vai kulkiko ne siskon lapsetkin sieltä eri ovesta, jos olivat mukana seuraamassa🤔
jokapäivä
Nikke Knatterton

Mietinpähönvaan kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 4:11 pm HyIMG_0965.jpeg
kauhee video jannen tiktokissa nykyisten tietojen valossa. Tossa vaan kuvakaappaus kun videotallenne oli liian suuri tiedosto mut siis tossa joku toinen koira makaa liikkumatta (nukkuu) lattialla ja frida koittaa tätä herättää. Näyttäis olevan aika tarkalleen sama kohta jossa jannen ruumis oli sitten tästä videosta alle vuoden päästä myös
Apua, mä katoin just muutama tunti sitten samaa videota Jannen tiktokista ja ajattelin samaa, että näyttää suunnilleen samalta kohdalta mistä, Janne löytyi.
Mietinpähönvaan
Hercule Poirotin viikset

Hyi kauhee, jos ois sillon tiennyt. Toivon tosiaan et frida on ollut jossain eri huoneessa oven takana, ettei oo tälleen samanlailla yrittänyt jannea herätellä epätoivoisena

Lainaukset :arrow: nuoliviittaus
-NILS-
Mietinpähönvaan
Hercule Poirotin viikset

IMG_0967.jpeg
IMG_0967.jpeg (144.1 KiB) Katsottu 767 kertaa
Tääkin kuvakaappaus jannen tiktokista mut tuolta ikkunasta näkyy heijastuksena mun mielestä hyvin sitä etäisyyttä. Ja tuo iso ikkuna on siis se sama josta tapani on nähnyt ruumiin. Janne (ympyröity sinisellä) seisoo tässä videossa juuri siinä vessan oven edessä missä silloin tapahtumahetkelläkin seissyt ja keittiön kulmaan (punainen viiva) , jonka takaa rolf yllätti ei ole tosiaan pitkä etäisyys

-NILS-
Vastaa Viestiin