Henkilö on salannut nimensä esitutkinnassa, kuitenkin avoimesti osallistuu istuntoon henkilöllisyyttään peittelemättä.Julius de Eila kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 5:34 pmJuuri tätä itsekkin mietin. Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa, säilyttäisin kaiken, mitä minulla olisi hänestä jäljellä.MLV kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 5:13 pm Jos minä olisin todella rakastanut, niin en olisi hennonut hävittää rakkaani ja minun yhteisiä viestejä. En etenkään heti partnerin menehdyttyä.
Hänen on 100 varmasti täytynyt tietää, mitä teki. Perusteluna pelko viestien vuotamisesta julkisuuteen - hänen omastaan vai poliisin takavarikoimasta Janne kännykästä? Mua häiritsee tässä se, miksi ikään kuin julkista, mutta kuitenkin niin salaista. Alun alkaen mua häiritsi tässä jutussa se, että hän kantoi Jannen uurnaa reilun kuukauden "virallisen" yhdessäolon jälkeen (15.9. kertoi Rolfille uudesta parisuhteesta). Olisiko hänen IG ollut aluksi vahingossa julkinen ja heti sen huomattuaan laittoi yksityiseksi. Henkilö, jolle hän vastasi Jannen olevan hänen puolisonsa, oli hänen hyvä monivuotinen tuttunsa - eli jos hänkään ei tiennyt ... piirit on kuitenkin sen verran pienet, ettei asia pysy salassa, ellei kyse ole sitten tosi tuoreesta suhteesta.
Ig-viestittely (intiimit viestit) kertoo kyllä tarinaa, että ig:ssä kommentoitu toisen kuvia ja siellä viestitelty ja tutustuttu. Sitten siirrytty muihin kanaviin.