Janne Puhakan murha Espoossa 13.10.2024
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
Re: Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka surmattiin Espoon Henttaalla 13.10.2024
Juuri tämä on ehkä tehnyt Jannesta halutun ja kiehtovan että hän oli fyysisesti vahva, urheilullinen mm jääkiekkoilija mutta samalla eteerinen herkkä ja ehkä salaperäinen.
Heteromaailmassakin pätee samat lainalaisuudet. Monipuolisuus on valttia.
-
Mietinpähönvaan
- Hercule Poirotin viikset
Ja tähän päälle vielä niin ihanan suloinen hymy, se on kyllä jäänyt mieleenDoris Watson kirjoitti: La Maalis 29, 2025 8:41 pm Juuri tämä on ehkä tehnyt Jannesta halutun ja kiehtovan että hän oli fyysisesti vahva, urheilullinen mm jääkiekkoilija mutta samalla eteerinen herkkä ja ehkä salaperäinen.
Jes, kerrankin joku analysoi horoskooppien kautta. En varsinaisesti usko niihin, mutta ne ovat hauskoja. On monia tapoja etsiä vastauksia käyttäytymismalleihin ja luonteenpiirteisiin. Tunnen varsin hyvin kalat, isäni sekä yhteensopivimmat kumppanit ovat kaloja. Itse olen aurinkomerkiltä härkä, nouseva jousimies, kuu skorpparissa ja negatiivisiin Mars muistaakseni kaloissa. Syntynyt täyden kuun aikaan.Mietinpähönvaan kirjoitti: La Maalis 29, 2025 6:38 pm
Kaikki nyt ei horoskooppi asioihin usko mutta kerron kuitenkin. Janne oli horoskoopiltaan kalat ja minä olen myös. Olen tosi ujo ja hiljainen ihmisten seurassa joita en tunne hyvin, mutta läheisimpien ystävien ja perheenjäsenten käsitys on ihan toinen. Olen tosi avoin, rento ja hauska läheisten ihmisten seurassa. Myöskään en ole kovin hyvä puhumaan tunteista muille kuin ihan läheisimmille. Minäkään en jannea tuntenut mutta sain kuvan että hän oli luonteeltaan suht samanlainen, voi liittyä tuohon horoskooppiin
Myös Doriksen kanssa sama arvio Jannesta herkkyyden osalta. Aurinkomerkki pelkästään ei kerro, mutta syntymäkellonaikaa ei ole. Kiitos myös huoneanalyyseista.
Viimeksi muokannut Ulrica, La Maalis 29, 2025 9:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Molemmat on myös mamuja.JanitaSlim kirjoitti: La Maalis 29, 2025 3:27 pmJoo molemmat on miehiä.Mietinpähönvaan kirjoitti: La Maalis 29, 2025 2:39 pm Näänkö vaan minä tämän vai huomaako joku muukin yhdennäköisyyttä rolfilla ja erikoisjoukkojen ömerilla( kuva alla)IMG_0976.jpeg
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Tuo sama meni läpi myös noihin vanhoihin maksumiehiin. Hyvin se veti, kun tälläkin uppoaa porukkaan.Mietinpähönvaan kirjoitti: La Maalis 29, 2025 4:53 pmMullekkin tuli jannesta tosi sympaattinen ja kiltti kuva.Doris Watson kirjoitti: La Maalis 29, 2025 4:02 pm Vaikka Petollisissa kaikki veti enemmän tai vähemmän roolia niin Jannesta näkyi valtava herkkyys jota hän ei pystynyt peittämään.
Jotkut pysyivät kovanaamoina koko ajan mutta kun pyöreässä pöydässä alettiin epäillä Jannea niin hänen silmissään välähti hätä vaikka muuten naama pysyi peruslukemilla ja pystyi tyynesti artikuloimaan. Muut osallistujat eivät olleet kauhean hyviä tulkitsemaan mikroilmeitä kun eivät tätä huomanneet.
Myös pidättyväisen vaikutelman antanut itsestään niin tulee mieleen että eiköhän se ole enemmänkin Rolf joka on meuhkannut ja heilutellut käsiään mustasukkaisena niissä välikohtauksissa joista ystävät maininneet.
Luonnollinen suhteen kulku että muututaan ja aletaan haluta toisenlaista sisältöä elämään. Ehkä elämä Rolfin omaisuutena ei enää Jannesta tuntunut mielekkäälle.
Ja hän on voinut jopa kokea vääryyttä ja epäreiluutta kaiken jälkeen. Että olisi ansainnut toisenlaista. Ja sitä oli tarjolla uudessa suhteessa?
Se kiinnitti huomiota että R: lla oli tarve korostaa kuinka suvaitseva puoliso hän on että J saa käydä golfaamassa ja pelaamassa tennistä itsenäisesti.
Jotenkin tuollaista nyt pitää itsestäänselvyytenä.
Luulen että J oli myös huolissaan tästä entisen Rolfin varjosta ja ennemminkin pelkäsi että R tekisi jotain itselleen. Kunpa se TM olisi varoittanut niistä uhkaviesteistä. Jos oli niin sittenhän J otti tietoisen riskin.
-
Mietinpähönvaan
Just tässä katselen petollisten ensimmäistä jaksoa, siinä heti alussa janne sanoo ”Pikkasen jännittää. Ketä kaikkii tänne on tulossa, onks tuttuja” Kertoo mun mielestä jannen luonteesta just sen että vähän jännittää uusien ihmisten kanssa, niinkuin kalat yleensäkin
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Paha olla eri mieltä, jos kerran horoskoopitkin tukee teoriaa...Mietinpähönvaan kirjoitti: La Maalis 29, 2025 9:36 pm Just tässä katselen petollisten ensimmäistä jaksoa, siinä heti alussa janne sanoo ”Pikkasen jännittää. Ketä kaikkii tänne on tulossa, onks tuttuja” Kertoo mun mielestä jannen luonteesta just sen että vähän jännittää uusien ihmisten kanssa, niinkuin kalat yleensäkin
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
No kertoo pidättyväisestä ja tunteellisesta luonteesta.Mietinpähönvaan kirjoitti: La Maalis 29, 2025 9:36 pm Just tässä katselen petollisten ensimmäistä jaksoa, siinä heti alussa janne sanoo ”Pikkasen jännittää. Ketä kaikkii tänne on tulossa, onks tuttuja” Kertoo mun mielestä jannen luonteesta just sen että vähän jännittää uusien ihmisten kanssa, niinkuin kalat yleensäkin
Sitten luovinut ja päättänyt suunnata voittoa kohti kilpailussa.
Lainaus korjattu
-NILS-
No lykitään nyt sitten pilkkua kun niin haluat. Eli asianajaja-tytär on varmasti osannut argumentoida, miksi lakia pitäisi tulkita niin, että ihan kaikki teksti tulisi kuulemisista salata.sivusta_seuraaja kirjoitti: La Maalis 29, 2025 11:23 am Ei varmaan ole saanut meidän lakeja väännettyä.
Kalat -merkkiä hallitsee Neptunus, missä se sitten onkaan Jannella. Aurinkomerkki ei sinällään kerro luonteesta tai omimmasta toiminnasta. Omaa aurinkomerkkiäni hallitsee Venus ja Venus on kaksosissa. Härän analysointi menee metsään, samoin Jannella pelkkä kalat aurinkomerkin tulkinta.Mietinpähönvaan kirjoitti: La Maalis 29, 2025 9:36 pm Just tässä katselen petollisten ensimmäistä jaksoa, siinä heti alussa janne sanoo ”Pikkasen jännittää. Ketä kaikkii tänne on tulossa, onks tuttuja” Kertoo mun mielestä jannen luonteesta just sen että vähän jännittää uusien ihmisten kanssa, niinkuin kalat yleensäkin
-
Mietinpähönvaan
Aa okei! En ole sen enempää perehtynyt horoskooppeihin muuta kuin vain siihen itse aurinkomerkkiin. Olen vain huomannut aurinkomerkin juttujen pitävän suurimmaksi osaksi paikkaansa itselläUlrica kirjoitti: La Maalis 29, 2025 10:51 pmKalat -merkkiä hallitsee Neptunus, missä se sitten onkaan Jannella. Aurinkomerkki ei sinällään kerro luonteesta tai omimmasta toiminnasta. Omaa aurinkomerkkiäni hallitsee Venus ja Venus on kaksosissa. Härän analysointi menee metsään, samoin Jannella pelkkä kalat aurinkomerkin tulkinta.Mietinpähönvaan kirjoitti: La Maalis 29, 2025 9:36 pm Just tässä katselen petollisten ensimmäistä jaksoa, siinä heti alussa janne sanoo ”Pikkasen jännittää. Ketä kaikkii tänne on tulossa, onks tuttuja” Kertoo mun mielestä jannen luonteesta just sen että vähän jännittää uusien ihmisten kanssa, niinkuin kalat yleensäkin
-
Toivoniemi
- Vähänniinkuharrastaja
Jannella näyttäisi olevan neptunus ja venus 7 huoneessa kauriissa siihen vielä uranus 8 huoneessa kauriissa niin stellium voimanpiste kartalla. Tälläinen henkilö saattaa katsoa kumppania ruusunpunaisten lasien läpi. Voi olla taipumusta (neptunus) suhteisiin muusikoiden tai lääkärien(/hoitoalalla) työskelentevien kanssa, kun kauris on täällä voimakkaasti vanhemmat kumppanit voivat tulla kyseeseen. Tai avioliitto myöhemmällä iällä. Aineellinen turvallisuudentunne tärkeä. Etsinyt isähahmoa suhteissa. Avioliitto myöhemmällä tai vanhemman kumppanin kanssa. Sopii hyvin siihen mitä tiedossakin oli.
Kannattaa katsoa kaikki jaksot eikä tehdä johtopäätöstä ekan jakson perusteella. Janne oli tosi ärsyttävä ko. ohjelmassa ja sain hänestä todella lieron kuvan mikroilmeineen päivineen. Ihan sama mikä oli kiinalaisessa horoskoopissa mutta mitään symppis kuvaa hänestä ei välittynyt minulle pyöriessä kiusaaja Fatimin helmoissa. Oikein toivoin joka jaksossa et jengi tajuais ja hänet äänestettäisiin pois. Muista Petollisista ei tämmöinen välittynyt.Mietinpähönvaan kirjoitti: La Maalis 29, 2025 9:36 pm Just tässä katselen petollisten ensimmäistä jaksoa, siinä heti alussa janne sanoo ”Pikkasen jännittää. Ketä kaikkii tänne on tulossa, onks tuttuja” Kertoo mun mielestä jannen luonteesta just sen että vähän jännittää uusien ihmisten kanssa, niinkuin kalat yleensäkin
Ketju on mennyt kyllä pikkasen sivuraiteille. Ihme ettei ylläpito puutu.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
.
Jaa..?? Että Janne oli/on "Kalat".?
No, sehän selittää jo pitkältikin sen, että kumppaniksi valikoitui eläinlääkäri-iktyologi.
Jaa..?? Että Janne oli/on "Kalat".?
No, sehän selittää jo pitkältikin sen, että kumppaniksi valikoitui eläinlääkäri-iktyologi.
X X X X X
-
Toivoniemi
- Vähänniinkuharrastaja
Joo, mun viestit voi ylläpito halutessaan vaikka poistaa jos jotakin ahdistaa.