Ne homot jotka reagoivat tunteella ja esiintyvät mediassa saavat kaiken huomion ja luovat illuusion siitä, että kaikki homot ovat sellaisia. Niin homoissa kuin heteroissakin on yksilöitä jotka ovat äänekkäitä ja haluavat olla esillä.Carelin kirjoitti: Ma Maalis 31, 2025 7:28 pm Niin kuin tiedämme, niin homot hyvin usein ovat kovia reagoimaan tunteella. Jokainen tietää tämän, joka heitä on seurannut. väitän, että he ovat järjestäen paljon mustasukkaisempia kuin heterot.
Mun mielestä homous on sairaus. Se on puutostila joka on testosteronin vähyyttä kohdussa olon aikana. Testoboosti tulee vaimeampana. Näin sisätautilääkäri minulle sen kertoi. Onhan siinä silloin kysymyksessä sairaus, vaikka sitä ei tietenkään nykyisellään niin saisi sanoa.
Se ei tarkoita että hiljaisempaa enemmistöä ei olisi olemassakaan. Suurempi osa ihmisistä ei halua esimerkiksi osallistua tosi-tv-ohjelmiin.
Jos homot olisivat huomattavasti mustasukkaisempia kuin heterot, niin sen pitäisi näkyä henkirikostilastoissa.
Vaikka tuo mitä kerroit testosteronista pitäisikin paikkaansa , se ei tee silti homoudesta sairautta.
Sellainen asia ei ole sairaus joka ei alenna työkykyä tai vaadi hoitamista tai vaikuta arjessa selviämiseen. Homous ei täytä sairauden kriteereitä. Se vaikuttaa ainoastaan siihen kenen kanssa haluaa seurustella.
Lisäksi vaikka jollakin olisi joku sairaus niin onko se sitten yleisesti ottaen joku oikeutus vihalle ja pilkalle?
Muutenkaan yleisesti ottaen puutostiloja tai jotain epätäydellisyyksiä ei sanota sairauksiksi. Esimerkiksi mulla on huono näkö ja silmälasit, mutta kukaan ei sano että olen sairas sen takia.