Vanhoille varakkaille äijille saavat helpommin olla se "ainutkertainen kaunis nuori saalis", jonka eteen kannattaa satsata kaikkensa, myös taloudellisesti. Monesti nuorille rikkaille sitä tarjontaa riittää laajemmin eli et olekaan niin ainutlaatuinen.Kyseenalaistaja kirjoitti: Su Huhti 13, 2025 1:17 amOlihan Hjallis Harkimonkin avovaimo aikaisemmin naimisissa itseään huomattavasti vanhemman miehen Harri Pajarin kanssa. Hjalliksen kanssa ikäeroa on 35 vuotta. Hjallis on syntynyt 1953. Harri oli syntynyt 1954Kirjoittaja10 kirjoitti: La Huhti 12, 2025 11:10 pm Asiasta toiseen, en tiedä onko tämä nyt kovin asiallista tai mitenkään oleellista pohdintaa, mutta mietin, että oliko tuo ikäero parisuhteessa/huomattavan paljon vanhempi mies joku "se juttu"/kink tms. Jannelle. Molemmat hänen suhteensa oli kymmeniä vuosia vanhempia miesten kanssa, hän seurasi ig:ssä jotain 'mature men' -tilejä ja hän nimeomaan itse 19-vuotiaana otti yhteyttä todella paljon vanhempaan mieheen. Hänen instaa selaillessa tuli myös vastaan muutaman vuoden takainen postaus, jolloin hän on itse ollut 27-vuotias, ja on julkaissut Rolfista kuvan rannalla tytär sylissään, ja kuvatekstinä jotain, että "tässä Rolf 27 vuotta sitten" ja liekki-emoji. Ei siinä sinänsä mitään, mutta mietin vaan sitä ajatusta, että 'etsinpä kuvan miehestäni siltä vuodelta kun olen itse syntynyt ja ollut vauva" ja kuvassa tietysti Rolf on jo melkein nelikymppinen perheenisä, niin eikö siitä tule yhtään outo fiilis tai ainakin sellainen, ettei tee mieli instaan laittaa. Mutta päin vastoin, nimenomaan laittaakin sen paidattoman kuvan aikamiehestä lapsensa kanssa ja vielä kuvatekstissä painottaa, et 27 vuotta sitten. En tiedä, saako tästä kiinni mitä tarkoitan, ja eihän tällä koko asialla mitään merkitystä tämän itse rikoksen kannalta ole.
Mutta ajattelen, että ehkä hän ei ollenkaan ollut edes kiinnostunut oman ikäisistä tai edes vähän vanhemmista miehistä, että ei edes katsellut sillä silmällä muita kun vanhoja miehiä. Jotkut kun täällä ajattelee, että puolison varakkuus oli se vetävä voima, niin ajattelen kyllä, että ikä oli enemmän se juttu. Eli siis että tuskin Janne olisi kiinnostunut jostain rikkaasta oman ikäisestä miehestä. Mutta joo, ei nyt kovin oleellista pohdintaa, mutta olen vaan niin syvällä tässä keississä, että tulee mietittyä vähän sitä sun tätä.- elikkä ikäeroa tuon miehen kanssa 34v.
Pajarit olivat naimisissa 13 vuotta morsiamen vanhempien vastustuksesta huolimatta ihan siihen asti kunnes sulhanen kuoli (luonnollisen kuoleman). Nyt morsiamen isä on sanonut, että jos tytär menee Hjalliksen kanssa naimisiin, hän ei tule häihin.
Ulkonäkö ei ole voinut olla vetonaulana kummankaan miehen kohdalla eikä Harri Pajari ollut edes erityisen rikas. Joten ehkäpä Jasmine vain sattuu tykkäämään itseään huomattavasti vanhemmista miehistä?
Jasmine ei kuulemma myöskään haaveile perheen perustamisesta, mikä sopii hyvin näille eläkepapoille.
Jos Janne ajatteli samoin, se sopi Rolfille, jolla oli jo lapset hankittuna.
Toisaalta Rolf oli se joka hinkusi naimisiin (tämän palstan tietojen mukaan) ja kärsi siitä, ettei Janne halunnut virallistaa heidän suhdettaan moniin vuosiin tulemalla ulos kaapista.
Lainauksia lyhennelty
-NILS-