HÄKE 'nauha' (ketju 2)
Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)
Yksi mikä on vuorenvarmaa faktaa on se, että molemmat A:t tietävät erittäin hyvin sen, mitä oikeasti Tähtisentiellä sinä kohtalokkaana yönä tapahtui. He kantavat edelleen sitä tietoa sisällään, omaan kuolemaansa asti. Meillä muilla on "hitusen" vaikeampaa nähdä tarkka kokonaiskuva tästä asiasta...
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Se on huvittavaa, miten noista kolmesta käynnistä yksi poimitaan todella todelliseksi ja muut menevät ”järkytyksen” piikkiin.
Minä olen pitänyt kaikkia käyntejä ihan todellisina havaintoina, mutta Huppiksen poistumista äidin johdattelemana ’valemuistona’.
Ja pidän edelleen.
Minusta hyytävä kirkaisu liittyy isän näkemiseen, ja siinä vaiheessa kaikki muu on ”sumeaa”.
Myös häke-tallenne puhuu karua kieltään viimeisestä käynnistä ja lapsen havainnoista ennen sitä. ”Mun iskä voi huonosti.”
Minä olen pitänyt kaikkia käyntejä ihan todellisina havaintoina, mutta Huppiksen poistumista äidin johdattelemana ’valemuistona’.
Ja pidän edelleen.
Minusta hyytävä kirkaisu liittyy isän näkemiseen, ja siinä vaiheessa kaikki muu on ”sumeaa”.
Myös häke-tallenne puhuu karua kieltään viimeisestä käynnistä ja lapsen havainnoista ennen sitä. ”Mun iskä voi huonosti.”
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
-
MrEhtivä
Omaan lapsuuteen vertailen asiaa nyt...
Olen sitä mieltä, 9v lapsi pääsääntöisesti kertoisi totuuden, vaikka oma isä tai äiti siitä kärsisi.
Lapsen motivaatio/opittu tapa toimia tätä edellä mainittua vastaan, selittyisi jos perheessä on totuttu jo pidemmän aikaa salaamaan muilta perheen sisäiset asiat.
Lapselle vaikenemisesta ja salailusta on tullut tapa jossa perheen asiat eivät muille kuulu.
Vanhimman tyttären vaikeudet elämässä heti tapahtumien jälkeen, voisi selittyä jos tyttären omatunto tapahtuma yöltä vaivasi.
On siis täysin mahdollista, tytär "automaattisesti" ei kertonut totuutta yön tapahtumista ja myöhemmin ei enää uskaltanut muuttaa omaa lausuntoa.
On myös täysin mahdollista jos Jukan ja Annelin lapsilla oli turvallinen ja "normaali" lapsuus. Tytär puhunut koko ajan totta yön tapahtumista.
Valehtelu tapahtumista selittyisi edellä mainituista syistä, jolloin tyttären valehtelu olisi "normaalia" toimintaa lapselle.
Hyvin usein lapsena opittu tapa "meidän perheen asiat ei muille kuuluu" siirtyy lapsien mukana aina seuraaville lapsille ja perheelle.
Olen sitä mieltä, 9v lapsi pääsääntöisesti kertoisi totuuden, vaikka oma isä tai äiti siitä kärsisi.
Lapsen motivaatio/opittu tapa toimia tätä edellä mainittua vastaan, selittyisi jos perheessä on totuttu jo pidemmän aikaa salaamaan muilta perheen sisäiset asiat.
Lapselle vaikenemisesta ja salailusta on tullut tapa jossa perheen asiat eivät muille kuulu.
Vanhimman tyttären vaikeudet elämässä heti tapahtumien jälkeen, voisi selittyä jos tyttären omatunto tapahtuma yöltä vaivasi.
On siis täysin mahdollista, tytär "automaattisesti" ei kertonut totuutta yön tapahtumista ja myöhemmin ei enää uskaltanut muuttaa omaa lausuntoa.
On myös täysin mahdollista jos Jukan ja Annelin lapsilla oli turvallinen ja "normaali" lapsuus. Tytär puhunut koko ajan totta yön tapahtumista.
Valehtelu tapahtumista selittyisi edellä mainituista syistä, jolloin tyttären valehtelu olisi "normaalia" toimintaa lapselle.
Hyvin usein lapsena opittu tapa "meidän perheen asiat ei muille kuuluu" siirtyy lapsien mukana aina seuraaville lapsille ja perheelle.
Voihan se näinkin olla. Onhan se riitatilanne voinut helposti jatkua A:n ensimmäisen käynnin jälkeen. Erikoista vain ettei A nähnyt esim. sorkkarautaa tai Jukan verisiä käsiä ensimmäisellä vierailukerralla. Kaikki A:n kertoma ei tosin täsmää, kuten se että viimeisellä kerralla hän näki vain puoli huonetta (silloin olisi Jukka jäänyt näkemättä), ja miten päin Jukan ruumis oli lattialla.Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Huhti 23, 2025 8:22 pm Se on huvittavaa, miten noista kolmesta käynnistä yksi poimitaan todella todelliseksi ja muut menevät ”järkytyksen” piikkiin.
Ja pidän edelleen.
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Lasta on pidetty tässä ”avaintodistajana”, mutta vain valikoidusti.
Minusta on suorastaan hasssua, että ns ”Annelistit” kykenevät pokkana kyseenalaistamaan osan lapsen lausunnoista, mutta pitävät Huppis-lausuntoa 100% faktana.
Valikoivaa, sopivaa, lukijoita manipuloivaa kirjoittelua.
Laitoin ylle (viestejä sitten) lapsen alkuperäiset lausunnot. Ei sanasta sanaan, mutta niinkuin hän asiat silloin kertoi.
Nyt jopa hänen lausuntojaan kyseenalaistetaan mikä on hassua kyllä
Minusta on suorastaan hasssua, että ns ”Annelistit” kykenevät pokkana kyseenalaistamaan osan lapsen lausunnoista, mutta pitävät Huppis-lausuntoa 100% faktana.
Valikoivaa, sopivaa, lukijoita manipuloivaa kirjoittelua.
Laitoin ylle (viestejä sitten) lapsen alkuperäiset lausunnot. Ei sanasta sanaan, mutta niinkuin hän asiat silloin kertoi.
Nyt jopa hänen lausuntojaan kyseenalaistetaan mikä on hassua kyllä
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Eikö hän juuri 9-vuotiaan (tappajaa ja kuolemaa aiemmin kohtaamattoman) lapsen kielellä kerro sinulle asiat, niin kuin ne sillä hetkellä ovat? Näetkö sinä tätä lasta laisinkaan? Pystytkö kuvittelemaan itsesi hänen tilalleen tai hänen äitinsä? Mitä, jos sinä tai aikuistunut lapsesi joutuisi vastaavaan tilanteeseen, jossa asuntoonne tunkeutuisi väkivalloin tappaja käyden jonkun perheenjäsenenne kimppuun? Eikö olisi järkyttävää, jos sinua tai tytärtäsi ei uskottaisi, vaan väitettäisiin teidän tappaneen oman rakkaan läheisenne?Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Huhti 23, 2025 8:22 pm ...
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
- Pieni liekki
Totta kai he tietävät, mitä heidän kodissaan tapahtui, kun ulkopuolinen tappaja sinne tunkeutui tekemään kamalia tekojaan. Sinä et esimerkiksi tule koskaan saamaan kokonaiskuvaa tapahtumista, jollet ymmärrä heidän asemaansa asianomistajina ja tapahtumien silminnäkijöinä.Kyo_Saki2 kirjoitti: Ke Huhti 23, 2025 8:12 pm Yksi mikä on vuorenvarmaa faktaa on se, että molemmat A:t tietävät erittäin hyvin sen, mitä oikeasti Tähtisentiellä sinä kohtalokkaana yönä tapahtui. He kantavat edelleen sitä tietoa sisällään, omaan kuolemaansa asti. Meillä muilla on "hitusen" vaikeampaa nähdä tarkka kokonaiskuva tästä asiasta...
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
- Pieni liekki
Ihan on lapsi itse asiasta kertonut ilman johdattelua - ainakin, jos on todistajia uskominen. Välillä minua ihmetyttää kirjoitustesi laatu. Miksi otat tuossa edellä Joutsenlahden esille? Etkö edes tiedä vai eikö muistisi riitä palauttamaan mieleen, kuka poliiseista hoiti vanhimman tyttären ensimmäisen puhuttelun ja missä/milloin tämä puhuttelu tapahtui?Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Huhti 23, 2025 3:39 pm ...
Ps Joutsenlahtiko lasta johdatteli kertomaan kolmesta käynnistä?
Toivon sinulle ja lähimmäisillesi kaikkea hyvää, Anneli! Olen itse ollut tilanteessa, jossa auto on lähtenyt kovassa vauhdissa käsistä, enkä jälkikäteen muista tuosta tilanteesta muuta kuin alun ja lopun. Tuurilla itselleni tai autolle ei käynyt juuri mitään.
Se, että ihmisen pitää päivittäin todistella itselleen ja muille yhteiskunnan jäsenille syyttömyyttään niin netissä aiheeseen liittyvällä foorumilla kuin oikeassa maailmassa, lienee henkisesti erittäin kuormittavaa. Se, että joutuu loppuelämänsä käymään oikeustaisteluja viranomaisia vastaan murhaan ja seksuaalirikoksiin liittyen, lienee jo rangaistus itsessään riippumatta siitä, onko syyllistynyt murhaan vai ei.
Hyvin usein psykopaatti ei koskaan paljasta tekoaan, vaikka häntä vastaan olisikin lukuisia todisteita. Minun on vaikea uskoa, että sinä, Anneli, olisit psykopaatti. Pidän täysin mahdollisena, että ei ole elossa ihmistä, joka tietäisi totuuden siitä, mitä tapahtui tuona joulukuun 1. päivänä 2006. Pidän myös mahdollisena, että tästä huolimatta murhaaja on elossa. Pidän myös mahdollisena, että joku vielä elossa oleva tietää totuuden tapahtumiin.
Kaikki on suhteellista. Totuuskin on näin ollen täysin riippuvainen havainnoijasta. Tässä elämässä "totuutta" tuskin koskaan saamme selville, joten mielenrauhaa teille kaikille!
Se, että ihmisen pitää päivittäin todistella itselleen ja muille yhteiskunnan jäsenille syyttömyyttään niin netissä aiheeseen liittyvällä foorumilla kuin oikeassa maailmassa, lienee henkisesti erittäin kuormittavaa. Se, että joutuu loppuelämänsä käymään oikeustaisteluja viranomaisia vastaan murhaan ja seksuaalirikoksiin liittyen, lienee jo rangaistus itsessään riippumatta siitä, onko syyllistynyt murhaan vai ei.
Hyvin usein psykopaatti ei koskaan paljasta tekoaan, vaikka häntä vastaan olisikin lukuisia todisteita. Minun on vaikea uskoa, että sinä, Anneli, olisit psykopaatti. Pidän täysin mahdollisena, että ei ole elossa ihmistä, joka tietäisi totuuden siitä, mitä tapahtui tuona joulukuun 1. päivänä 2006. Pidän myös mahdollisena, että tästä huolimatta murhaaja on elossa. Pidän myös mahdollisena, että joku vielä elossa oleva tietää totuuden tapahtumiin.
Kaikki on suhteellista. Totuuskin on näin ollen täysin riippuvainen havainnoijasta. Tässä elämässä "totuutta" tuskin koskaan saamme selville, joten mielenrauhaa teille kaikille!
"Tässä elämässä "totuutta" tuskin koskaan saamme selville, joten mielenrauhaa teille kaikille!"
Älä aliarvioi krp:n kykyjä... Vielä on toivoa jäljellä! Mutta tietysti näyttöjen on/olisi oltava kovat.
Älä aliarvioi krp:n kykyjä... Vielä on toivoa jäljellä! Mutta tietysti näyttöjen on/olisi oltava kovat.
-
nihilistinahalisti
- Martin Beck
selvempi häketallenne löytyy, laita hakuun nimimerkkini, löytyy nopeammin, linkki tässäkin ketjussaMrEhtivä kirjoitti: Ti Huhti 22, 2025 6:33 amKuulin aikoinaan ihan saman kun kuuntelin nauhan.njimko kirjoitti: Ti Huhti 22, 2025 2:21 amIhan selkeästi ainakin wh-1000xm3 kuulokkeista kuulee ton "Mikä tota sen nimi o?"? Ei tarvinnut edes millään tavalla etsiä litteroinnin perusteella tai pinnistellä, vaan huomasin kyseisen kohdan itse tänään ja kuuntelin useamman kerran lukematta kyseistä kohtaa litteroinnista.Pieni liekki kirjoitti: Ma Huhti 21, 2025 10:58 pm
KRP:n äänitutkija on kuullut tuon samaisen kohdan 1:46 siten, että nainen sanoo siinä "Mikä tota sen nimi o?". Minä olen kuullut kohdassa naisen sanomana joko "Miten mä pääsen linjoil?" tai "Miten mä pääsen linjoilt?". Hätäkeskusvirkailija on todennut kohdassa 0:43 menevänsä hetkeksi pois linjoilta ja pyytänyt olemaan sulkematta puhelinta ja odottamaan menemättä pois.
Mielestäni jos oikein muistan häkestä kysytään tekijästä jotain "tunnetko tekijän, tms" (ihan ulko muistista tämä) Anneli vastaa... "Mikä, tota sen nimi o" Tämä on se kohta josta itse aikaisemmin kirjoitin, kuulostaa kuin Anneli meinaa sanoa tekijän nimen. Eli olisi tuntenut tekijän.
Ei veneellä pääse eteen päin, jos liikuttaa airoja ilmassa, eikä veden alla 
Huopaajat menee ympyrää ja peesaajat pitää perää
Kun et kirjoita mitään, et voi kirjoittaa väärinkään
-
nihilistinahalisti
- Martin Beck
Ihmettelen.
Säilyttääkö moni aivojaan formaliinissa vaiko ihan tarkoitushakuista allturia suolletaan?
Amandan "käymiset" tässä.
1. Kun Lahti seisomassa ja tutkaamassa mistä kyse käy Amanda LÄHELLÄ takkahuoneeseen menevän aukon luona.
2. On jossain olohuoneen ja keittiön rajalla, ehkä siinä nurkan kohdalla missä hänen huoneensa on (olohuoneesta seuraava huone? ja kasvot takkahuoneeseen päin (kuuluu nauhalta kaikumainen "nii").
3. Kun näkee isänsä verissään, ei tajua muuta kuin veren ja isänsä makaavan lattialla, ei tajua mistä tulee pois lähtevä hahmo ja lapsen logiikalla päätteelee olleen piilossa vaikkei ollutkaan, ei vain järkytykseltään tajua ja näkee hahmon häipyvän ikkuna-aukosta.
Erittäin yksinkertainen asia päätellä kuuluvista äänistä.
Tsiisus mitä soopaa täällä saa lukea joidenkin näppäimistöltä lähteneenä.
Säilyttääkö moni aivojaan formaliinissa vaiko ihan tarkoitushakuista allturia suolletaan?
Amandan "käymiset" tässä.
1. Kun Lahti seisomassa ja tutkaamassa mistä kyse käy Amanda LÄHELLÄ takkahuoneeseen menevän aukon luona.
2. On jossain olohuoneen ja keittiön rajalla, ehkä siinä nurkan kohdalla missä hänen huoneensa on (olohuoneesta seuraava huone? ja kasvot takkahuoneeseen päin (kuuluu nauhalta kaikumainen "nii").
3. Kun näkee isänsä verissään, ei tajua muuta kuin veren ja isänsä makaavan lattialla, ei tajua mistä tulee pois lähtevä hahmo ja lapsen logiikalla päätteelee olleen piilossa vaikkei ollutkaan, ei vain järkytykseltään tajua ja näkee hahmon häipyvän ikkuna-aukosta.
Erittäin yksinkertainen asia päätellä kuuluvista äänistä.
Tsiisus mitä soopaa täällä saa lukea joidenkin näppäimistöltä lähteneenä.
-
nihilistinahalisti
- Martin Beck
Tuli taas jälleen kerran kuunneltua alkua, niin jo noin 4,5 - 5 sekunnin kohdalla kuuluu ensimmäinen ääni takkahuoneesta, Lahden ääni ja joka peittyy Auerin hätäiseen aloituksen alle.
Kuinka nopeasti keuhkopussin rikkoutuessa itse keuhko painuu kasaan, tietäisköhän kukaan?
Auerin ensimmäinen sana kun on tallenteella "öh"-ääni eli yrittää kerätä ilmaa keuhkoIHIN, mutta toinen on poissa pelistä.
Hädästä kertoo myös sanominen, "tulkaa äkkii tänne, tääl on joku tappaja (tuota viimeisintä on tämänkin murhainfon irvileuat riepotelleet mennen tullen ja palatessa)
Selitys sille sanomiselle on yksinkertainen, hätä, että saatu veitsenpisto yrittäessään mennä Lahden ja murhaajan väliin.
Eli alkuun Auer ole edes ymmärtänyt mistä on kyse ja luullu että on pelkkä murtautuja ja tästä syystä mennyt väliin, mutta saatuaan iskun veitsestä tajunnut olevan muusta kyse ja täten heti kun pääsi tilanteesta irti, "öh, tääl o joku tappaja, tulkaa nopeesti", sit meni pasmat sekaisin, eli ei ole koskaan joutunut soittaan hätäkeskukseen ja hätä.
Ei tiedä kuinka toimia ja viivytti avunsaangia, että puhelua noin 5 -6 sekuntia ja myöhemmin tuli sekunteja lisää.
Sitä myöskin ihmettelen, miksi poliisit ajoi hitaamman reitin kautta jolla vauhtia ei pystynyt pitään niin kovana kuin olisi pystynyt pitään pori - turku valtatiellä, ajoaikaa säästynyt vähintään 2 minuuttia.
Myös se, että kun selvisi, että ulkopuolinen ollut, soittaneet heti koirapoliisia?
Kuinka nopeasti keuhkopussin rikkoutuessa itse keuhko painuu kasaan, tietäisköhän kukaan?
Auerin ensimmäinen sana kun on tallenteella "öh"-ääni eli yrittää kerätä ilmaa keuhkoIHIN, mutta toinen on poissa pelistä.
Hädästä kertoo myös sanominen, "tulkaa äkkii tänne, tääl on joku tappaja (tuota viimeisintä on tämänkin murhainfon irvileuat riepotelleet mennen tullen ja palatessa)
Selitys sille sanomiselle on yksinkertainen, hätä, että saatu veitsenpisto yrittäessään mennä Lahden ja murhaajan väliin.
Eli alkuun Auer ole edes ymmärtänyt mistä on kyse ja luullu että on pelkkä murtautuja ja tästä syystä mennyt väliin, mutta saatuaan iskun veitsestä tajunnut olevan muusta kyse ja täten heti kun pääsi tilanteesta irti, "öh, tääl o joku tappaja, tulkaa nopeesti", sit meni pasmat sekaisin, eli ei ole koskaan joutunut soittaan hätäkeskukseen ja hätä.
Ei tiedä kuinka toimia ja viivytti avunsaangia, että puhelua noin 5 -6 sekuntia ja myöhemmin tuli sekunteja lisää.
Sitä myöskin ihmettelen, miksi poliisit ajoi hitaamman reitin kautta jolla vauhtia ei pystynyt pitään niin kovana kuin olisi pystynyt pitään pori - turku valtatiellä, ajoaikaa säästynyt vähintään 2 minuuttia.
Myös se, että kun selvisi, että ulkopuolinen ollut, soittaneet heti koirapoliisia?
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Jos olivat ajaneet Pori-Turku tietä, olisivat päätyneet Luvialle, eivät Ulvilaan.
Jos sen sijaan tarkoitit Pori-Helsinki tietä, ja oletuksena, että poliisit keskustasta tulivat Ulvilantietä pitkin, ei reitillä yöaikaan, liikenteen ollessa arkiyönä käytännössä nolla, ole mitään ajallista merkitystä.
(Google lisäsi tuon kolmannen reittivaihtoehdon, jonka ruksin pois)
Jos sen sijaan tarkoitit Pori-Helsinki tietä, ja oletuksena, että poliisit keskustasta tulivat Ulvilantietä pitkin, ei reitillä yöaikaan, liikenteen ollessa arkiyönä käytännössä nolla, ole mitään ajallista merkitystä.
(Google lisäsi tuon kolmannen reittivaihtoehdon, jonka ruksin pois)
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Minulle on jäänyt hieman epäselväksi lähtikö partio TORILTA vai vanhan LINJA-AUTOASEMAN kohdalta.
Ensimmäinen google-kellotus on torilta ja tämä linja-autoasemalta, joka tuolloin vielä oli eri paikassa kuin nykyään. Google huomioi nopeusrajoitukset, joita poliisin ei luonnollisesti ole tarvinnut noudattaa.
Eli tuo reitti Ulvilantien kautta on ollut se nopein.
Ensimmäinen google-kellotus on torilta ja tämä linja-autoasemalta, joka tuolloin vielä oli eri paikassa kuin nykyään. Google huomioi nopeusrajoitukset, joita poliisin ei luonnollisesti ole tarvinnut noudattaa.
Eli tuo reitti Ulvilantien kautta on ollut se nopein.