Miss Holmes #1 kirjoitti: Ma Huhti 28, 2025 7:33 pm
Jos olet koskaan ollut Porissa, tiedät, että kaupunki on täynnä yksisuuntaisia katuja.
Jos partio on ollut vanhan linja-autoaseman hujakoilla, heillä on ollut edessään suora tie yhdellä ympyrällä Ulvilantielle.
Ulvilantie vie suoraan Ulvilaan. Toki tiellä on 3 liikenneympyrää, mutta nuo suurehkot ympyrät pystyy ajamaan kohtalaisen nopeasti.
Jotta partio olisi päässyt Helsingintielle, heillä olisi edelleen ollut matkallaan 2-3 liikenne ympyrää, ja lisäksi toistakymmentä risteävää katua.
Itse ajaisin Ulvilantien kautta. Ehdottomasti.
Jos lähtö olisi laitoksen pihasta, Helsingintien kautta.
Kova homma katsella google earthilla, eikö olekkin?
Mitä porissa olen ollut, käynyt ja läpiajanut, niin sieltä menee täysin liikenneympyrätön reitti hesan tielle joka menee sairaalan ohi.
Koettaisit nyt lopettaa tuon jatkuvan vastaan vänkäämisenne, kun se ei teiltä oikein onnistu missään asiassa.
Porin keskusta ei todellakaan ole täynnä yksisuuntaisia.
Kaikki puuvillasta ylös, (anteeksi, alaspäin, siis kokemäenjoen eteläpuolella olevat) päin olevat ns. pitkittäiskadut on kaksisuuntaisia ja joka kolmas poikittainen tais olla yksisuuntainen, mitä olen siellä tallustellu, viimeksi 2020
Kerroppa mistä itse ajaisit jos olisi kiire, katsos nyt kun lähdetään ulvilan vanhaa tietä, niin siellä sampolassa on liikenneympytä ja jo sitä ennenkin taisi olla, kun taas lähdetään vanhan linja-autoaseman seudulta, niin on suora reitti.
Mitähän poliisit siinä pyöri kun ei sinne pääse yöaikaan ryyppään, päivällä ja oliko iltakuutee asti ovet on lukitsematta, eikä siellä käy kuin yksi alkoholisoitunut avopari, mies on entinen merenkävijä ja tämän tästä sairaalassa, avovaimo eronnu aikaisemmasta, kaks lasta, tyttö ja poika, huostaaotettu, tyttö taitaa olla jotai 20v nykyään.
Että semmosta tällä kertaa

Ei veneellä pääse eteen päin, jos liikuttaa airoja ilmassa, eikä veden alla

Huopaajat menee ympyrää ja peesaajat pitää perää

Kun et kirjoita mitään, et voi kirjoittaa väärinkään